{{ctrl.notification}}
شرکت هواپیمایی تابان

شرکت هواپیمایی تابان

تابان ایر یک شرکت هواپیمایی خصوصی است که دفتر مرکزی آن در مشهد است. شرکت هواپیمایی تابان یکی از جدیدترین خطوط هوایی ایران به شمار می رود. تابان ایر پس از اخذ مجوز در سال 1383 شروع به فعالیت کرد. اولین هواپیمای این شرکت با نام Bae 146-300 پس از دریافت مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری در مهرماه 1395 رسماً در فرودگاه شهید مشهد به زمین نشست. پس از آن پرواز بعدی تابان ایر در مسیر مشهد  کیش آغاز شد. در آبان ماه همان سال هواپیماهای زیر به ناوگان این شرکت اضافه شدند که قطب های اصلی این ایرلاین فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد، فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان و فرودگاه بین المللی مهرآباد است که قطب دوم آن شرکت هواپیمایی تابان است. فرودگاه بین المللی امام خمینی در تهران واقع شده است.

آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمتر از سه دقیقه بتوانید بلیط چارتر لحظه آخری  مشهد تهران را به راحتی تهیه نمایید.

شرکت هواپیمایی تابان

ناوگان هواپیمایی تابان

شرکت هواپیمایی تابان ایر دارای 9 فروند هواپیما شامل 5 فروند MD-88، 1 فروند ایرباس A310-300 و 1 فروند  از هواپیماهای بوئینگ B77-400 ، B757-200 ، B146-RJ  می باشد.

قوانین پرواز هواپیمایی تابان

مسافرانی که بلیط تابان را خریداری کرده اند باید حداقل 2 ساعت قبل از زمان حرکت پرواز داخلی در فرودگاه حضور داشته باشند. مسافران باید حداقل 3 ساعت قبل برای پروازهای بین المللی و مراحل چک این در فرودگاه حاضر شوند. گیت سوار شدن به هواپیما 30 دقیقه قبل از حرکت پرواز داخلی و 1 ساعت قبل از حرکت پرواز بین المللی بسته می شود و بیش از این زمان مسافرانی پذیرفته نمی شوند. تابان ایر مسئولیتی در قبال پذیرش مسافرانی که بعد از این ساعت وارد گیت فرودگاه می شوند ندارد. در سفر به خارج از کشور هنگام رفتن به فرودگاه علاوه بر بلیط باید ویزا و کارت شناسایی خود را نیز به همراه داشته باشید. گذرنامه باید حداقل 6 ماه از تاریخ سفر معتبر باشد.

شرکت هواپیمایی تابان

قوانین حمل بار هواپیمایی تابان

قوانین حمل و نقل هوایی تابان در پروازهای تابان ایر، هر مسافر حداکثر مجاز به 30 کیلوگرم چمدان است. هنگامی که چمدان خود را به قسمت بار تحویل می دهید، برچسبی با اطلاعات پرواز شما روی آن چسبانده می شود که در واقع برچسب شناسایی چمدان شما است. اگر قصد دارید چمدان دستی به همراه داشته باشید، اگر وزن آن بیش از 30 کیلوگرم یا اندازه آن بیش از 203 سانتی متر است، حتما از قبل با شرکت هواپیمایی و فرودگاه هماهنگ کنید. هر مسافر می تواند یک کیف دستی را به داخل کابین بیاورد. وزن چمدان برای پروازهای داخلی و خارجی 5 کیلوگرم برای مسافران عادی و 7 کیلوگرم برای مسافران تجاری است. حجم آب، شربت، عطر، انواع خمیر دندان، کرم موبر و سایر مایعات نباید از 100 میلی لیتر تجاوز کند. کالاهای خریداری شده از فروشگاه های معاف از عوارض مشمول این قوانین نمی باشند. البته مهر و موم کیف خرید نباید قبل از پایان سفر باز شود، در غیر این صورت کالای خریداری شده جزء اثاثیه مسافر و مشمول قوانین باربری خواهد بود.

شرکت هواپیمایی تابان

وسایل غیرمجاز در هواپیما

تابان ایر به منظور اطمینان از ایمنی پرواز و ایمنی جان و مال مسافران، قوانین حمل و نقل بار در طول سفر را تدوین کرده است، طبق قوانین، ورود برخی اقلام به داخل هواپیما ممنوع است. فهرست برخی از کالاهای خطرناک به شرح زیر است: اشیای تیز مانند چاقو، قیچی، تیغ، اجسام فلزی، چتر و مواد منفجره و قابل اشتعال و وسایل آتش بازی مایعات قابل اشتعال مانند تینر، رنگ، استون، چسب و پاک کننده ها مواد سمی، آفت کش ها، آرسنیک و گاز اشک آور کبریت و فندک مواد اکسید کننده مانند سفید کننده قوی از وسایلی هستند ورود آنها به داخل هواپیما ممنوع می باشد.

شرکت هواپیمایی تابان

پروازهای داخلی ایرلاین تابان

ایرلاین تابان پروازهای داخلی به شهرهای اهواز، اصفهان، خرم آباد، جزیره کیش، مشهد، رشت، شیراز، تبریز، تهران، یزد و زاهدان بصورت رفت وبرگشت دارد.

 

پروازهای خارجی ایرلاین تابان

پروازهای خارجی ایرلاین تابان به کشورهایی نظیر: عراق، نجف، پاکستان، روسیه، ترکیه و ارمنستان می باشد.

شرکت هواپیمایی تابان

کلاس های پروازی ایرلاین تابان

پروازهای تابان ایر فقط کلاس اکونومی ارائه می دهد و این شرکت در حال حاضر برنامه ای برای پروازهای بیزینس و فرست کلاس ندارد. معمولاً بین صندلی‌های کلاس اقتصادی مقداری فاصله وجود دارد که برای مسافران قابل تنظیم نیست. علاوه بر این، سطح خدمات و امکانات رفاهی ارائه شده به کاربران محدودتر خواهد بود؛ این بدان معناست که مسافران مجبور نیستند برای انتخاب اینترنت، تلویزیون یا منو در داخل هواپیما منتظر بمانند. البته کلاس اکونومی هم مزیت خوبی دارد یعنی قیمت مسیرهای مختلف کمتر است. توجه داشته باشید که قیمت بلیط به فاصله بین شهرهای مبدأ و مقصد بستگی دارد و ممکن است در زمان‌های مختلف متفاوت باشد.

شرکت هواپیمایی تابان

خرید بلیط ایرلاین تابان

شرکت هواپیمایی تابان یکی از شرکت‌های پرطرفدار و رو به رشد در صنعت هوانوردی ایران است که روزانه افراد زیادی را به جهات مختلف جابه‌جا می‌کند و مسافران می‌توانند در سریع‌ترین زمان، بلیط پروازهای داخلی و خارجی خود را خریداری کنند. اگر قصد سفر هوایی دارید و می خواهید با یکی از خطوط هوایی محبوب از جمله تابان بلیط داخلی یا خارجی بخرید، خدمات بلیط سفر آس چارتر برای شما مناسب است. استفاده از این برنامه کاملا رایگان است و کاربران می توانند علاوه بر خرید سریع و آسان بلیط از تخفیف های جذاب و متنوع نیز بهره مند شوند.

شرکت هواپیمایی تابان

لوگوی ایرلاین تابان

لوگوی ایرلاین تابان از دو رنگ نارنجی و آبی تشکیل شده است که نشان دهنده آرامش در اوج است و دایره این لوگو نماد حرکت، کمال و یکپارچگی است. اکثر لوگوهای خطوط هوایی از بال یا پرنده تشکیل شده اند، به استثنای تابان ایر که نماد خاصی دارد. در طراحی هواپیمای تابان همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است از دو خط نارنجی و آبی در قسمت جلویی هواپیما و یک دایره نارنجی در قسمت عقب با خط آبی در انتهای دم استفاده شده است. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط هواپیما چارتر ارزان در شهر مشهد می باشد..

نویسنده: شادی شادکام

 

date_range پنجشنبه 14 اردیبهشت 1402 remove_red_eye 141 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0