{{ctrl.notification}}
شرکت هواپیمایی ایران ایر

شرکت هواپیمایی ایران ایر

ایران ایر، ایرلاینی که بارها نامش را شنیده اید و به خوبی می شناسید حتی اگر با آن پرواز نکرده باشید. ایران ایر به عنوان قدیمی ترین شرکت هواپیمایی ایران در سال 1340 با ادغام ایران ایر و پرشین ایرلاینز تشکیل شد. در آن زمان این ایرلاین با نام «هواپیمایی ملی ایران» به اختصار «هما» شناخته می شد. در سال 1360 این شرکت به هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تغییر نام داد اما همچنان در مجامع و مسافران بین المللی با نام ایران ایر شناخته می شود. در حال حاضر این هواپیمایی یکی از فعال ترین خطوط هوایی در خاورمیانه است که در حال حاضر به بیش از 40 مقصد داخلی و بین المللی پرواز دارد. دفتر مرکزی ایران ایر در فرودگاه مهر آباد تهران می باشد. پایگاه اصلی پرواز این شرکت برای پروازهای داخلی فرودگاه مهر آباد و برای پروازهای بین المللی فرودگاه امام خمینی می باشد. هواپیمایی ایران ایر سالانه بیش از 7 میلیون مسافر را جابه جا می کند.

آس چارتر بهارین مرجع ارائه دهنده قیمت بلیط هواپیما لحظه آخری در مشهد می باشد.

ایران ایر

خرید بلیط ایرلاین ایران ایر

بلیط هواپیما ایران ایر اولین انتخاب بسیاری از افراد برای سفر در داخل و خارج از کشور است. سرویس دهی مناسب و تصادفات کمتر این ایرلاین یکی از دلایل اولویت بندی این ایرلاین از سوی این افراد است. اگر قصد خرید بلیط خود از ایرلاین ایران ایر یا محصولات داخلی آن را دارید، می توانید از سایت آس چارتر به راحتی بلیط خود را از این ایرلاین تهیه نمایید. خرید بلیط ایران ایر از سایت آس چارتر با توجه به مزایا و راحتی این وب سایت به شما امکان خرید با اطمینان و مطمئن را می دهد. خرید بلیط هواپیما ایران از آس چارتر آسان و بدون دردسر است. برای این کار کافیست وارد حساب کاربری خود شوید. در صفحه پروازها، مبدا، مقصد و تاریخ سفر را مشخص کنید، سپس روی جستجو کلیک کنید. در این مرحله لیستی از پروازهای مقصد خود را مشاهده خواهید کرد. برای مشاهده فقط پروازهای ایران ایر، از پنجره کنار صفحه استفاده کنید. سپس بر اساس شرایط، قیمت و زمان، یک پرواز در دسترس را انتخاب کنید. پس از تکمیل تکمیل اطلاعات و پرداخت آنلاین، خرید بلیط هواپیما شرکت ما از آس چارتر هم اکنون کامل شده است. البته پس از خرید پیامک و ایمیلی مبنی بر تایید خرید دریافت خواهید کرد.

 

قیمت بلیط ایرلاین ایران ایر

احتمالاً موضوع قیمت بلیط هواپیما یکی از دغدغه‌های مسافران در برآورد هزینه‌های سفر است. قیمت بلیط ایران ایر به عوامل مختلفی از جمله مسافت تا مقصد، زمان سفر، کلاس پروازی، کلاس نرخی و ... بستگی دارد. از سوی دیگر ناگفته نماند که پروازهای خارجی ایران ایر نسبت به پروازهای داخلی کمی گرانتر است.

شرکت هواپیمایی ایران ایر

پروازهای خارجی ایرلاین ایران ایر

ایران ایرپروازهای خارجی به کشورهایی از جمله:  کلن، آنکارا، هامبورگ، استانبول، بمبئی، لندن، پاریس، بیروت، وین، پکن، مسکو، باکو، میلان، تاشکند، کراچی، رم، گوتنبرگ، کوالالامپور، کویت، آمستردام، دبی، فرانکفورت، استکهلم دارد که این پروازها از تهران انجام می شود.

محبوب ترین پروازهای داخلی و خارجی ایرلاین ایران ایر

از محبوب ترین مقاصد پروازی داخلی و خارجی این شرکت می توان به مشهد، کیش، شیراز، قشم، اصفهان، ایروان، دبی، باکو، تفلیس و استانبول اشاره کرد.

شرکت هواپیمایی ایران ایر

پروازهای داخلی ایرلاین ایران ایر

ایران ایر در برنامه پروازی خود تعدادی پرواز به اکثر شهرهای ایران دارد. اگر قصد سفر با ایران ایر را دارید، لطفا مسیر مورد نظر خود را از لیست پروازهای داخلی ایران ایر انتخاب کنید، سپس با تعیین تاریخ عزیمت و بازگشت خود، لیست پروازهای ایران ایر را به تفکیک ارزان ترین نرخ های داخلی ایران ایر مشاهده کنید. پروازها شامل پروازهای لحظه آخری ایران ایر، پروازهای چارتر ایران ایر، پروازهای ویژه ایران ایر و پروازهای سامانه ایران ایر است. پروازهای داخلی این ایرلاین به شهرهای: اهواز، آبادان، اردبیل، بندرعباس، بندرلنگه، بیرجند، بجنورد ، بوشهر، چابهار، گرگان، اصفهان، کرمان، کرمانشاه، کیش، مشهد، لار، قشم، رشت، ساری،شیراز، تبریز،ارومیه، یزد، زاهدان، جهرم، سبزوار می باشد.

شرکت هواپیمایی ایران ایر

کلاس های پروازی ایرلاین ایران ایر

کلاس هما نام کلاس تجاری ایران ایر است که امکانات و راحتی بیشتری را برای مسافران فراهم می کند و وعده های غذایی بیشتری را برای آنها فراهم می کند. صندلی‌های این کلاس پهن‌تر هستند و مسافران فضای بیشتری نسبت به کلاس معمولی دارند. پروازهای بین المللی هما وزن کمک هزینه کلاس هما با پروازهای داخلی متفاوت است، دارندگان کارت نقره ای و طلایی نیز می توانند از بار اضافی رایگان برخوردار شوند. کلاس اکونومی دارای صندلی های راحت معمولی و غذای رایگان در هواپیما از ویژگی های کلاس معمولی یا اکونومی ایران ایر است.

شرکت هواپیمایی ایران ایر

ناوگان هوایی ایرلاین ایران ایر

شرکت هوایی ایران ایر 10 نوع هواپیما دارد که نام های آنان عبارت هستند از ایرباس A300، ایرباس A310، ایرباس A320، ایرباس A330، ایرباس A321، ATR 72، بوئینگ 737 ، بوئینگ 747 ، فوکر 100 و مک دانل داگلاس MD-82.

میزان بار مورد نیاز در سفر با ایرلاین ایران ایر

مسافران هواپیمایی ایران ایر باید قوانین حمل بار را رعایت کنند. در کلاس پروازی اکونومی مقدار بار مجاز 30 کیلوگرم و در هما کلاس 40 کیلوگرم است.

لوگوی ایران ایر

هما مخفف هواپیمایی ملی ایران است و طراحی لوگوی این شرکت از پرنده هما در اسطوره تخت جمشید الهام گرفته شده است. این پرنده دارای ویژگی های 3 حیوان مختلف است؛ سر عقاب، گوش گاو، یال اسب. لوگو آبی پررنگ است و در دم هواپیما دیده می شود. این برند زیبا در سال 2013 به دلیل سادگی و جذابیت خاصش توسط آژانس خبری هوانوردی به عنوان یکی از 30 لوگوی برتر شرکت های هواپیمایی در جهان انتخاب شد. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط هواپیما ارزان چارتر  را به راحتی تهیه نمایید..

شرکت هواپیمایی ایران ایر

کترینگ ایران ایر

ایران ایر صاحب یکی از بزرگترین شرکت های کترینگ در خاورمیانه است. بیش از 40 سال است که این شرکت بهترین خدمات و غذای با کیفیت را در پروازهای داخلی و خارجی ارائه می دهد. استفاده از مواد اولیه تازه، پرسنل مجرب، حرفه ای و آموزش دیده، رعایت ایمنی مواد غذایی با اصول استاندارد و تایید سلامت غذا توسط آزمایشگاه های پیشرفته و نیروهای متخصص از ویژگی های ایران ایر می باشد. شرکت پذیرایی که خاورمیانه را منحصر به فرد می کند. خدمات پذیرایی ایران ایر با توجه به کلاس پروازی، امکانات هواپیما و طول سفر متفاوت است. این ایرلاین برای راحتی مسافران خود، در پروازهای کمتر از یک ساعت میان وعده و در پروازهای بیش از یک ساعت غذای گرم و تنقلات ارائه می دهد. کلاس پروازی در هما یا بیزینس کلاس در برخی از پروازهای خود جایگاه ویژه ای در کلاس هما دارد. از امکانات این کترینگ می توان به سرو غذا در بشقاب های چینی، امکان انتخاب غذا از منو، دریافت بسته هدیه از شرکت هواپیمایی هما و تهیه تنقلات شامل انواع چای و نوشیدنی و همچنین بیسکویت اشاره کرد.

نویسنده: شادی شادکام

date_range پنجشنبه 14 اردیبهشت 1402 remove_red_eye 136 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0