{{ctrl.notification}}
شب در قشم کجا بریم؟

شب در قشم کجا بریم؟

جزیره زیبای قشم، بزرگترین جزیره ایران و یکی از شهرهای استان هرمزگان می باشد. قشم یکی از زیباترین جزایر ایران می باشد که جاذبه های گردشگری بکر و دیدنی همچون جنگل های حرا، غارهای خربس، تنگه چاهکوه، دلفین های آبی، دره ستاره ها، جزایر ناز، جزایر سیمین و غار نمکدان را در خود جای داده است. این جزیره در کنار کیش ،یکی از مناطق آزاد تجارت ایران می باشد و فروش کالا در این شهر بسیار ارزان تر از دیگر مناطق ایران می باشد. گردشگران خارجی برای سفر به قشم، نیازی به ویزا ندارند و می توانند تا 14 روز بدون ویزا در این شهر اقامت داشته باشند. در مقالات گذشته سایت آس چارتر به معرفی جاذبه های دیدنی قشم پرداختیم، اما برخی از آنها هست که در شب جلوه و نمای زیباتری دارد. جاذبه های گردشگری بکر و طبیعی جزیره قشم برای بازدید در شب، بسیار گزینه مناسبی می باشند چرا که از زیبایی بسیاری برخوردار می باشند. در این مطلب از آس چارتر قصد داریم به معرفی برخی از آنها بپردازیم. اگر شما نیز علاقه مند به سفر به قشم هستید می توانید بلیط هواپیما قشم خود را از سایت آس چارتر تهیه کنید. در ادامه همراه ما باشید؛

قشم

پارک ساحلی زیتون قشم

یکی از پارک های ساحلی جذاب قشم، پارک زیتون می باشد که دارای سواحل صخره ای می باشد و در شب جلوه خاصی دارد. عده زیادی شب ها در سواحل این پارک به تماشای امواج دریا می نشینند. در این سواحل امکان برپایی چادر و پیک نیز می باشد. آلاچیق هایی نیز در مجاورت سواحل دریا در این پارک قرار گرفته که امکان دورهمی های دوستانه و خانوادگی را در اختیار شما قرار می دهد. صدای موسیقی زنده نیزهمیشه از رستوران های طلایی قشم در این ساحل می پیچد. البته ناگفته نماند که تفریحات آبی این پارک تنها تا غروب آفتاب در جریان است و بعد از تاریک شدن هوا تعطیل می شوند.

قشم

پارک ساحلی لافت قشم

یکی دیگر از پارک های ساحلی قشم، پارک لافت می باشد که در روستای لافت واقع در قشم قرار گرفته است. خانه های این روستا به مانند شهر یزد، معماری کویری و سنتی دارد که اقامت در آنها لذیت بسیار زیادی دارد. بسیاری از گردشگران، شب ها در این سواحل این روستا به پیاده روی می پردازند و از سواحل زیبای آن و آسمان پرستاره، تماشای لنج ها و قایق سواری لذت می برند. کما اینکه وجود امکانات رفاهی مثل آلاچیق ها و سرویس بهداشتی نیز، گردشگران را بیشتر برای شب ماندن در این پارک ترغیب می کند.

قشم

دره ستارگان قشم

یکی از جاذبه های بسیار زیبا و دیدنی قشم، دره ستارگان می باشد که با قدمت 2 میلیون ساله خود در ردیف عجایب هفتگانه قشم قرار گرفته است. دره ستارگان به جهت اینکه بخشی از ژئو پارک قشم به حساب می آید، در یونسکو نیز ثبت شده است. در طول شب، صداهای عجیب و غریبی از این دره به گوش می رسد. مردم محلی و بومی اعتقاد دارند که در میان کوه های این دره، ارواح و اجنه زندگی می کنند و آن صداها، صداهای ارواح می باشد حال آنکه طبق تحقیق زمین شناسان این  صداها، صداهایی است که بر اثر وزش باد از میان روزنه‌ ها و حفره‌ های صخره ها ایجاد می شود. بازدید از این دره در شب، برای گردشگران بسیار اسرارآمیز و لذت می باشد چرا که می توان غرق در آرامش آنجا شد و به تماشای آسمان پرستاره نشست. اگرچه که مردم بومی به جهت اعتقادات خود در شب به این دره نمی روند. شما می توانید برای تهیه بلیط هواپیما تبریز قشم خود به سایت آس چارتر مراجعه کنید.

آدرس: قشم، روستای برکه خلف، دره ستارگان

قشم

بام قشم

بام قشم بخشی از ژئو پارک قشم به حساب می آید. این منطقه دارای صخره های مرتفع فراوانی می باشد که لذت کوهنوردی را برای گردشگران فراهم می آورد. می توان با صعود به قله های آن، مناظر زیبایی از سواحل خلیج فارس را به نظاره بنشینیم. علاوه بر روزها، کوهنوردی در شب نیز در این منطقه بسیار لذت بخش می باشد چرا که دارای آسمان های پرستاره جذابی می باشد و ستاره ها به قدری نزدیک دیده می شوند که تصور می کنیم اگر دست دراز کنیم می توانیم، ستاره ها را دست بگیریم. لازم به ذکر است که شب های قشم دارای هوایی مطلوب و معتدل می باشد و سرمای آزاردهنده ندارند. علاوه بر تمامی این زیبایی ها، این منطقه سکوت بسیار آرامش بخشی نیز دارد.

قشم

ساحل لارک قشم

ساحل لارک، یکی دیگر از جاذبه های گردشگری قشم می باشد که در شب جذابیت های آن دو چندان می باشد. این ساحل نیز به مانند ساحل های شب تاب چابهار، در شب به رنگ آبی درخشانی در می آید. علت به وجود آمدن این پدیده زیبا، وجود فیتوپلانکتون ها در ساحل می باشد. موجودات ریز دریایی به نام فیتوپلانکتون ها در شب، خود را با امواج دریا به ساحل می رساند و منظره بسیار زیبایی را پدید می آورند گویی که در زیر آب چراغ های آبی رنگی قرار گرفته است.

قشم

بسیاری از گردشگران قشم برای دیدن این منظره جذاب و دیدنی، شب ها در این ساحل اقامت می کنند و چادر برپا می کنند. البته قبل از اقامت در ساحل باید با دهیاری جزیره لارک هماهنگی انجام شود چرا که در این منطقه مانورهای نظامی صورت می گیرد. راه های دسترسی به جزیره لارک از طریق اسکله ذاکری و اسکله دوحه امکان پذیر می باشد. گردشگران می توانند با سوارشدن اتوبوس از اسکله ذاکری یا سوارشدن قایق های موتوری از اسکله دوحه، خود را به جزیره لارک برسانند.

آدرس: قشم، جزیره لارک

قشم

سواحل ناز قشم

یکی از مناطق مناسب برای شب گردی، در قشم، سواحل ناز می باشد. گردشگران می توانند به پیاده روی در این سواحل بپردازند یا به همراه دوستان خود نیز دوچرخه سواری کنند. البته بازید از خود جزیره ناز در شب امکان پذیر نمی باشد. اگر شما نیز هوس بازدید از جاذبه های دیدنی قشم در شب، می توانید بلیط هواپیما دبی قشم خود را از سایت آس چارتر تهیه کنید.

قشم

ساحل نقره ای قشم

ساحل نقره ای واقع در جزیره قشم می باشد که دارای زیبایی زیادی می باشد. جذابیت این ساحل و نام گذاری اش به ساحل نقره ای از این جهت است که دارای شن های درخشانی می باشد. درخشانی شن های این ساحل، به این دلیل است که ذرات کانی این ساحل طی مرور زمان و بر اثر فرسایش، با شن های ساحل نقره ای ترکیب شده و منظره ای درخشان را پدید آورده است. این درخشان بودن و نور زیبای آن، در شب دوچندان می شود. بنابراین این ساحل را نیز می توان برای پشت و گذار شبانه در لیست مورد علاقه های خود قرار دهیم.

قشم

بهترین زمان برای سفر به قشم

به طور کلی، جزیره قشم دارای آب و هوایی گرم می باشد و رطوبت نیز در این شهر بسیار بالا می باشد. بنابراین می توان گفت که فصل تابستان با درجه هوای بالایی که ایجاد می کند، ممکن است تحمل آن را برای افراد غیر بومی که به هوای گرم با میزان رطوبت بالا عادت ندارند، کمی دشوار کند. از اینرو می توان گفت بهترین فصل برای سفر به قشم، بهار و یا پاییز می باشد. آس چارتر برترین ارائه کننده بلیط هواپیما تهران قشم می باشد.

قشم

مراکز اقامتی و هتل های قشم

جزیره قشم دارای هتل های بسیار مناسبی نیز می باشند تا گردشگران و مسافرانی که به قشم سفر می کنند، سفری آسوده و راحت داشته باشند. در ادامه می خواهیم اسامی برخی از آنها را برای شما نام ببریم؛

هتل 4 ستاره ارم

هتل 4 ستاره آرتا

هتل 3 ستاره سینگو

هتل 2 ستاره فولتون

هتل 1 ستاره وانیا

قشم

date_range چهارشنبه 24 آذر 1400 remove_red_eye 920 بازدید favorite_border 0 chat 1
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 1
سیدحسن حسینی نژاد :

خیلی خوب بود

مدیر سایت :

سلام . ممنونم از شما. انشالله بتونیم در زمینه خرید بلیط هواپیما هم در خدمتتون باشیم بزرگوار.