{{ctrl.notification}}
سینماهای مشهد

سینماهای مشهد

مشهد توریستی ترین شهر ایران که بخاطر وجود بارگاه مطهر امام هشتم ع سالانه زائران زیادی را به سوی خود می کشاند. علاوه بر زیارتی بوده این شهر جاذبه های دیدنی طبیعی و تاریخی بسیار فراوانی نیز دارد که می توانید بهترین سفر را به مشهد تجربه کنید. آس چارتر در این مقاله به یکی از تفریحات سرگرم کننده و دوست داشتنی سینماهای مشهد می پردازد. امروزه سینما یکی از مهم ترین و هیجان انگیز ترین تفریح هایی است که برای هر شخص جذابیت خاص خودش را دارد، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمتر از سه دقیقه بلیط لحظه آخری ارزان کیش مشهد را از این سامانه دریافت نمایید.

سینماهای مشهد

سینما هویزه مشهد

سینما هویزه یکی از اولین پردیس سینمایی کشور است. در حال حاضر شهر مشهد دارای سه پردیس بزرگ سینمایی از جمله پردیس هویزه،پردیس گلشن و پردیس سیمرغ می باشد که همگی طبق استاندارد های جهانی ساخته شده اند. سینما هویزه نیز دارای 5 سالن نمایش با ظرفیت های مختلف می باشد، این 5 سالن شامل: سينما گالری، کافی نت بزرگ و مدرن و کافه سينماست. پردیس سینمایی تنها سینمایی است که فضای اداری و تجاری ندارد و فقط کاربرد آن سینماست. این سینما دارای مدرن ترین فناوری روز دنیا نظیر بزرگ ترين تلويزيون شهری سينمایی که بر روی نمای ورودی این سینما نصب شده است و سيستم سرمايش و گرمايش پیشرفته، سيستم اطفا و اعلام حريق، پروژکتورهای مدرن نمايش، سيستم نمايش ديجيتال و صوت دالبي ساراند، قابليت پخش فيلم های سه بعدی، سالن انتظار، نمازخانه، سرویس بهداشتی، بوفه خوزاکی، کافی شاپ، برق اضطراری، آپاران دیجیتال، مبلمان، دکوراسيون منحصر به فرد می باشد. همچنین این سینما در بهترین موقعیت جغرافیایی قرار گرفته است، و به برج آلتون، پارک سه راه ادبیات، باغ ملی و زیست خاور نزدیک می باشد.

آدرس سینما هویزه: مشهد، خیابان دانشگاه، نبش چهارراه گلستان

سینماهای مشهد

سینما قدس مشهد

یکی دیگر از سینماهای مشهد سینما قدس است که در نزدیکی سینا هویزه قرار گرفته است، این سینما در سال 1349 تاسیس گردیده است، که می توان گفت یکی از قدیمی ترین سینماهای مشهد است، این سینما دارای دو سالن نمایش با ظرفیت ۵۸۸ و ۲۴۲ صندلی می‌باشد، این سینما همچنین دارای سیستم صوتیو تصویری پیشرفته ای می باشد و امکاناتی نظیر بوفه خوراکی، کافی شاپ، سرویس بهداشتی و سیستم نورپردازی و ... می باشد. این سینما نسبت به سینماهای دیگر مشهد کمتر مورد استقبال مردم قرار گرفته است و همچنین این سینما وابسته به حوزه هنری ایران می باشد. این سینما در نزدیکی یکی از معروف ترین رستوران های مشهدیعنی رستوران معین درباری است که می توانید قبل یا بعد از تماشای فیلم در سینما به این رستوران بروید و از غذاهای خوشمزه و لذیذ این زستوران لذت ببرید.

آدرس سینما قدس: مشهد، خیابان پاسداران، جنب هتل جم

سینماهای مشهد

سینما آفریقا مشهد

سینما آفریقا یکی از معروف ترین و محبوب ترین سینماهای مشهد که در یکی ار معروف ترین و شلوغ ترین و پر تردد ترین میادین اصلی مشهد میدان تقی آباد قرار گرفته است. سینما آفریقا در سال ۱۳۵۰ تاسیس شده است. این سینما دارای یک سالن نمایش با ظرفیت ۸۷۰ صندلی بزرگترین سینما در ایران است. این سینما هم اکنون یکی از فعال ترین سینماهای کشور و  یکی از پر در آمدترین سینماهای کشور است وطبق گزارشات به دست آمده این سینما در سال ۹۷ بیش از ۴۰۰هزار نفرتماشاچی و  ۲میلیارد تومان فروش داشته است. سینما آفریقا دارای امکانات مدرن و پیشرفته ای نظیر صدا و تصویر است وامکاناتی دیگر مانند: سیستم اطبا حریق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس بهداشتی، بوفه خوراکی و... می باشد. این سینما همانطور که گفتیم از لحاظ موقعیتی در نزدیکی زیست خاور، پاساژ قائم، بازار بزرگ موبایل و... است. سینما آفریقا در گذشته نظر کمیته امداد بوده است اما امروزه زیر نظر موسسه بهمن سبز قرار گرفته است.

آدرس سینما آفریقا: مشهد، میدان تقی آباد، خیابان کوهسنگی، کوهسنگی دوم

سینماهای مشهد

سینما سیمرغ مشهد

از دیگر سینماهای مشهد می توان به سینما سیمرغ اشاره کرد این سینما در سال 1377 در مشهد افتتاح شد که اولین پردیس سینمایی ایران نیز محسوب می شود. سینما  سیمرغ دارای پنج سالن نمایش با ظرفیت ۱۲۰۰ صندلی و ۳ سالن VIP، سیستم پخش دیجیتال، رزرو آنلاین بلیط، سیستم پخش پروژکتورهای ال ای دی پاناسونیک و سروند و امکانات دیگری مانند: بوفه خوراکی، سرویس بهداشتی، کافی شاپ و... می باشد. این سینما در نزدیکی مجتمع تجاری اکسیر قرار دارد.

آدرس سینما سیمرغ: مشهد، قاسم آباد، میدان مادر

سینماهای مشهد

سینما پیروزی مشهد

سينما پيروزی مشهد در سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را آغاز کرد. این سینما دارای دو سالن نمایش و حدود ۲۴۵ صندلی می ‌باشد، سالن های نمایش این سینما دارای معماری بی نظیری است و از تمام امکانات پیشرفته در نورپردازی، صدا وتصویر برخوردار است. این سینما همچنین یکی از ینماهای خصوصی در مشهد محسوب می شود. با تهیه بلیط هواپیما چارتر ارزان شیراز مشهد در سایت آس چارتر از مزایا وتخفیفات ویژه ای برخوردار شوید.

آدرس سینما پیروزی: مشهد، بلوار پیروزی بین میدان حر و چهارراه کوثر

سینماهای مشهد

سینما گلشن مشهد

سینما پردیس گلشن از دیگر سینماهای پیشرفته و مدرن مشهد که در تاریخ ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ افتتاح شده‌ است. این سینما در طبقه پنجم برج آرمیتاژ قرار گرفته است و دارای ۴ سالن نمایش بنام های سالن فردوسی، خیام، عطار، رودکی و با ظرفیت های متفاوت است که یک سالن 192 نفر و سه سالن دیگر با ظرفیت های ۵۰ و ۴۵ و ۴۷ نفر که جمعا دارای گنجایش ۳۳۴ نفر است. این سینمای مدرن دارای امکانات زیادی همچون سالن سینمایی نیمه باز، سیستم صوتی دالبی و سیستم فوق پیشرفته، سیستم ویدئو پرژکتور، سیستم مونیتورینگ هوشمند و آنلاین در سالن یک، دارای لانژ ویژه، سیستم ویدئو پرژکتور، سیستم هوشمند اعلام و اطفاء حریق، استفاده همزمان از سالن سینما و مرکز همایش، استفاده از بهترین متریال‌های روز سینماهای دنیا، دارای سیستم مدیریت مرکزی هوشمند الکترونیکی روشنایی، کافی‌شاپ، بوفه، سرویس بهداشتی، نمازخانه آقایان و بانوان و سالن انتظار با معماری بی نظیرو... است.

آدرس پردیس سینمایی گلشن: خراسان رضوی، مشهد، بلوار 7 تیر، نبش 7 تیر ۸، برج آرمیتاژ، طبقه پنجم

سینماهای مشهد

سینما اطلس مشهد

سینما اطلس یکی از لوکس ترین ومدرن ترین سینماهای کشور است که در مجتمع تجاری اطلس واقع شده است. این سینما در تاریخ ۱۲ بهمن سال ۱۳۶۱ افتتاح شد و امروزه به یکی از جاذبه های تفریحی در شهر مشهد تبدیل شده است. ظرفیت این سینما حدود 1200 نفر است. . این سینما دارای ۱۱ سالن با تمامی امكانات پیشرفته از جمله سیستم پخش دیجیتالی و سیستم صدای دالبی است. این سالن ها یكی مخصوص پخش فیلم‌های ۷ بعدی و دو سالن مخصوص كودكان و نوجوانان است و۳ سالن اختصاصی است. یکی از جالب ترین قسمت ها در این سه سالن اختصاصی است که شما می توانید در حین دیدن فیلم دلخواهتان توسط پرسنل حرفه‌ای مجتمع پذیرایی شوید و انواع غذاهای لذیذ و نوشیدنی‌های سرد و گرم در کنار خانواده ودر فضای کاملا راحت و مبلمان راحتی بسیار شیک به تماشای فیلم بنشینید. البته لازم به ذکر است این سه سالن هزینه زیادی در بر دارد. این سینما در جشنواره فجر سال 1397 تبدیل به یكی از پرفروش‌ترین سینماهای ایران شد.

آدرس سینما اطلس: مشهد، میدان حافظ، بلوار کوشش، بزرگراه کلانتری، پلاک جنوبی

سینماهای مشهد

سینما ویلاژتوریست مشهد

از دیگر سینماهای مدرن مشهد سینما ویلاژتوریست است که در طبقه سوم مجتمع تجاری، تفریحی ویلاژتوریست واقع شده است. مساحت این سینما 5000 متر و زیربنای آن 4000 مترمربع است که از بزرگترین سینماهای ایران و مشهد به شمار می رود. این سینما دارای 12 سالن با ظرفیت 1075 نفر است.  از بین این 12 سالن 3 سالن مخصوص فیلم های هنر، دو سالن VIP  ، یک سالن دیگر برایCIP  نمایش فیلم و همایش تخصصی است و یک سالن ویژه برای نمایش کودکان و یک سالن نیز مخصوص واقعیت مجازی VI می باشد. امکانات این سینما شامل: پخش فیلم های روز سینما، اجرای کنسرت ها و تئاتر ها و برگزاری همایش ها با پیشرفته ترین امکانات صوتی و تصویری، پارکینگ طبقاتی و... می باشد. این سینما در نزدیکی جاذبه های دیدنی مانند: پارک جنگلی طرقبه، چالیدره و بندگلستان و مناطق ییلاقی طرقبه می باشد، می توانید در این منطقه به تفریح بپردازید و از رستوران های متعددی که در آن اطراف وجود دارد نهایت لذت را ببرید. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط لحظه آخری ارزان در مشهد می باشد.

آدرس سینما ویلاژتوریست: مشهد، جاده طرقبه، مجتمع ویلاژ توریست، طبقه سوم

سینماهای مشهد

date_range سه شنبه 24 آبان 1401 remove_red_eye 85 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0