{{ctrl.notification}}
سفر به مالدیو

سفر به مالدیو

سفر به مالدیو یکی از جذاب ترین گزینه هایی است که در ذهن گردشگران در اقصی نقاط دنیا مطرح می شود. با انتخاب بهترین بلیط هواپیما مالدیو و سفر به این کشور می توانید تجربه یک سفر هیجان انگیز و تکرار نشدنی را برای خود و خانواده تان رقم بزنید. مالدیو سرزمین آب های کریستالی می باشد . تفریحات آبی دراین کشور هرگز تمام نمی شوند و شما هر تعداد روزی که اقامت داشته باشید کلی از تفریحات آبی مالدیو می توانید لذت ببرید !

در مجمع الجزایر مالدیوهمه جزیره ها مسکونی نیستند. برخی جزیره ها خیلی کوچک هستند و اصلا قابل سکونت نیستند . برخی دیگر نیز فاصله زیادی تا جزیره های قابل سکونت این مجمع الجزایر دارند. بافت طبیعی جزایر مالدیو بسیار دیدنی است. بیشتر سطح این جزیره ها از آب تشکیل شده است. به همین دلیل بافت جانوری و طبیعی مالدیو روی خشکی محدود می باشد. اما دنیای زیر آب جزایر مالدیو بسیار شگفت انگیز و بی نظیر می باشد .

اگر قصد سفر به مجمع الجزایر مالدیو را دارید، ممکن است برای انتخاب هتل سردرگم شوید. مالدیو هتل های لوکس و ریزورت های بسیاری زیادی دارد. بهترین روش برای تهیه بلیط هواپیما خارجی به مقصد مالدیو مراجعه به سایت آس چارتر می باشد .

سفر به مالدیو

پایتخت مالدیو کجاست ؟

مالدیو بهشت گردشگران از سراسر نقاط دنیا می باشد . تکه ای از زمین که روی آب شناور است و تفریحات آبی متنوعی در آن جریان دارد مالدیو نام دارد . بعد از خرید بلیط پرواز خارجی به مالدیو، اولین جایی که با آن مواجه می شوید ((فرودگاه ماله)) است. فرودگاه بین المللی ماله  امروزه به خوبی با سایر فرودگاه های جهان ارتباط برقرار کرده است. مسافران بسیاری هر ساله با تهیه بلیط هواپیما  از طریق این فرودگاه از اقصی نقاط جهان به مالدیو سفر می کنند. ایرلاین های بسیاری در این فرودگاه فعال هستند و به سمت شهرهای مهم دنیا پروازدارند که مسافرین زیادی را به جزیده می آورند . ایرآسیا، سنگاپور تایرلاینز، بریتیش ایرویز، تایگر ایر، قطر ایرویز، عمان ایر، ایر ایندیا، ایر چاینا و … تعدادی از این ایرلاین ها هستند.

ماله پایتخت کشور مالدیو می باشد. این جزیره با طبیعتی جذاب و خیره کننده مسافران زیادی را در دل خود پذیرایی می کند. ماله از کوچکترین پایتخت های توریستی جهان می باشد . در این جزیره کوچک مساجد زیبا و ساختمان های رنگارنگ توجه همگان را به خود جلب می کند . بعد از خرید بلیط چارتر هواپیما خارجی  به مفصد مالدیو می توانید از تماشای دیدنی های جزیره در کنار استراحت و تفریح در سواحل لذت ببرید.

پایتخت مالدیو کجاست ؟

جاذبه های ماله

جزیره ماله یک نمونه ساده و زیبا از معماری آسیایی می باشد . ماله علاوه بر گردشگرانی که به این شهر می آیند تجار را نیز از اقصی نقاط دنیا  میزبانی می کند. به همین دلیل برخی از هتل ها برای برگزاری کنفرانس های تجاری نیز امکانات مناسب را فراهم کرده اند تا سفری آرام داشته باشید . مطمئن باشید بعد از خرید بلیط هواپیما تهران مالدیو و بازید از جزیره ماله هرگز حوصله تان سر نمی رود! در این جزیره می توانید علاوه بر تفریحات آبی بی نظیر از بازدید از  بناهای تاریخی نیز لذت ببرید.

جاذبه های ماله

مسجد جمعه قدیمی

این مسجد یکی از زیباترین جاذبه های تاریخی-فرهنگی در ماله کشور مالدیو می باشد . مسجد جمعه قدیمی ترین مسجد مالدیو می باشد که در سال ۱۵۶۵ ساخته شده است. نمای این مسجد با سنگ مرجانی ساخته شده است و روی کاشی های آن متون قرانی به چشم می خورد. یک تابلوی قدیمی در این مسجد قرار دارد که در قرن سیزدهم میلادی ترسیم شده است. این مسجد ورود اسلام به کشور مالدیو را گرامی می دارد. یکی از کارهایی که بعد از تهیه بلیط هواپیما مالدیو انجام می دهید بهتر است این باشد که مناطق دیدنی این جزیره را برای خود بنویسید تا از آنها بازدید کنید .

مسجد جمعه قدیمی مالدیو

موزه ملی مالدیو

موزه ملی مالدیو توسط چینی ها طراحی و ساخته شده است ! موزه ملی مالدیو شامل آثار تاریخی بسیاری زیادی است که از گذشته این کشور به جا مانده است. در طبقه پایین موزه چند گالری موجود است . در این گالری ها آثار دوره های باستان و قرون وسطایی تاریخ مالدیو به نمایش عموم گذاشته شده است. پس فراموش نکنید که بعد از خرید بلیط هواپیما مالدیو از این آثار تاریخی دیدنی و جذاب بازدید کنید!

موزه ملی مالدیو

بازار پردوس

حتما در موقع تهبه بلیط هواپیما بازدید ازبازارهای مقصد خود را فراموش نکنید . بازار پرودوس یکی از دیدنی ترین جاذبه های ماله می باشد . مردم مالدیو از همه جای این کشوربرای فروش لوازم خانگی و سوغاتی های مالدیو در این بازار جمع می شوند و صنایع دستی این کشور هم در این بازار به فروش می رسد. سبزیجات و میوه های تازه مانند نارگیل و موز نیز در این بازار عرضه می شوند.

پارک سلطان

پارک سلطان ماله یکی دیگر از دیدنی هایی است که در موقع تهیه بلیط هواپیما خارجی مالدیو باید آن را در نظر داشته باشید . این پارک از یک چشمه آب دو طبقه زیبا، یک باغ دیدنی، زمین های بازی کودکان و یک تونل سبز تشکیل  شده است که بسیار زیبا و دیدنی می باشد . داخل پارک یک زمین اسکی با برف مصنوعی در نظر گرفته شده است . پس در هر زمان از سال شما می توانید از اسکی در این پارک لذت ببرید.

پارک سلطان مالدیو

ساحل مصنوعی

بعد از سفر به مالدیوعلاوه  بر ساحل های طبیعی می توانید از دیدن ساحل مصنوعی نیز لذت ببرید. ساحل مصنوعی یکی از زیباترین جاذبه های دیدنی ماله است. در این ساحل می توانید ساعت ها به تفریحات آبی بپردازید و از سفر خود بسیار لذت ببرید و اوقات خوشی برای خود و خانواده تان فراهم کنید .

ساحل مصنوعی مالدیو

بازار ماهی ماله

یکی از جاذبه هایی که درهنگام تهیه بلیط هواپیما ماله نباید از قلم بیاندازید بازار ماهی ماله است. بازار ماهی نبض شهرماله می باشد . یکی از جذابیت های این بازار تماشای فعالیت روزانه ماهیگیران و خرید و فروش محصولات دریایی می باشد. در این بازار می توانید ماهی مورد علاقه خود را انتخاب کنید و آن را به صورت کبابی میل نمایید.

 

بنای تاریخی تسونامی

اگر بعد از سفر به  مالدیو گذرتان به حاشیه دریا در ماله بیافتد این بنا را می بینید. این بنای تاریخی یادبود کسانی است که در سیل دسامبر سال ۲۰۰۴ جان خود را در این حادثه  از دست داده اند . سیل سال ۲۰۰۴ یکی از بدترین حوادث طبیعی است که در کشور مالدیو تا کنون رخ داده است.

بنای تاریخی تسونامی مالدیو

date_range شنبه 16 مرداد 1400 remove_red_eye 986 بازدید favorite_border 0 chat 1
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 1
قاسم بهمنی :

سلام . تهران به مالدیو پرواز مستقیم داره؟