{{ctrl.notification}}
رستوران های قطر

رستوران های قطر

یکی از کشورهای پیشرفته و مدرن در حوزه ی خلیج فارس کشور زیبای قطر می باشد، کشوری با مدرن ترین امکانات که یکی از توریستی ترین جاذبه های گردشگری در دنیا شناخته شده است، این کشور کوچک حدود 11437 کیلومتر مربع مساحت دارد و یکی از ثروتمندترین کشورها در خاورمیانه محسوب می شود. دوحه پایتخت این کشور است، این کشور در شرق عربستان قرار دارد و با کشورهای بحرین، امارات و ایران نیز مرز آبی دارد. قطر کشوری توریستی که دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار زیادی می باشد، در کنار امکانات فوق العاده لاکچری که می توانید در سفر به این کشور براحتی به تفریح و گردش بپردازید. در این مقاله آس چارتر به معرفی رستوران های قطر می پردازد تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط هواپیما خارجی ارزان چارتر مشهد دوحه را از این سامانه به راحتی دریافت نمایید.

رستوران های قطر

معرفی رستوران های قطر

یکی از تفریحات گردشگری در کشورهای دیگر رستوران گردی می باشد، که امروزه به یک صنعت نیز تبدیل شده است، کشور قطر نیز از کشورهای توسعه یافته و پیشرفته ای است که بخاطر وجود گردشگران و توریست های بسیار زیاد دارای رستوران های شیک و لاکچری بسیار زیادی می باشد، انواع رستوران های عربی، ایرانی، آمریکایی، چینی، ایتالیایی، هندی، یونانی و ... در این کشور وجود دارد که توریست ها و گردشگران می توانند غذاهای متنوع و خوشمزه و غذاهای محلی و منطقه ای و متناسب با ذائقه خود را در این کشور به راحتی تهیه و نوش جان کنند در ادامه به معرفی این رستوران ها می پردازیم.

رستوران های قطر

رستوران آمریکایی تورو تورو قطر

تورو تورو یکی از رستوران های لاکچری در قطر که دارای معماری لوکس و چشم نوازی می باشد، این رستوران دارای یک سرآشپز حرفه ای بنام ریچارد سندووال می باشد که غذاهای خوش طعم و بی نظیر آمریکایی آن زبان زد است، خوردن غذاهای لذیذ و متنوع آمریکایی در محیطی جذاب و لاکچری حس خوبی را برایتان به ارمغان می آورد. از خوشمزه ترین غذای ای رستوران می توان به تاکوهای دنده گوساله و اختاپوس کبابی می باشد که دارای مزه و طعم بی نظیری می باشد و کمی هم گران است.

رستوران های قطر

رستوران ایتالیایی اسکالینی قطر

وجود رستوران های خارجی با غذاهای محلی و منطقه ای در هر کشور باعث ایجاد رونق و صنعت غذایی آن کشور می باشد، رستوران های ایتالیایی مه در قطر وجود دارد که یکی از آنها رستوران ایتالیایی اسکالینی است، این رستوران نه تنها در قطر بلکه شعباتی نیز در کشورهای ریاض، دبی و لندن نیز دارد که به ثبت بیت المللی رسیده است. این رستوران دارای معماری و دکوراسیون بی نظیرایتالیایی می باشد که انگار در خود کشور ایتالیا هستید، این رستوران دارای منوی متنوعی از غذاهای ایتالیایی خوشمزه و خوش طعم است که تمام مواد غذایی آن از مواد درجه یک ایتالیایی می باشد.  

رستوران های قطر

رستوران ایتالیایی لااسپیگا قطر

یکی دیگر از رستوران های ایتالیایی در قطر لااسپیگا می باشد، این رستوران نیز دارای بهترین سرآشپزهای ایتالیایی و خوشمزه ترین غذاها می باشد. این رستوران دارای معماری و دکور بسیار زیبا و شیکی است و منوی متنوعی از انواع غذاهای ایتالیایی با بهترین کیفیت و مواد درجه یک که همه صادراتی می باشد. خوش طعم ترین غذاهای پرطرفدار این رستوران شامل: فتوچینی، پاستا و پیتزا می باشد که فقط کافی ست یکبار آن را تجربه کنید، لازم است بدانید این رستوران یکی از گران ترین رستوران های قطر می باشد.

رستوران های قطر

رستوران ایرانی کاخ شبستان قطر

رستورانی ایرانی در قطر با فضایی دلنشین و دکوراسیونی سلطنتی که یکی از بی نظیرترین رستوران های قطر محسوب می شود. این رستوران یکی از پرطرفدارترین رستوران های ایرانی پسند می باشد، ایرانی هایی که به قطر سفر می کنند از این رستوران استقبال زیادی کرده اند. منوی این رستوران انواع غذاهایی ایرانی و سنتی همچون: انواع کباب، پلوهای ایرانی، خورشت، کشک بادمجان، نرگسی، سوپ، سالاد، پیش غذا و نوشیدنی می باشد. از معروف ترین و خوشمزه ترین غذاهای پرطرفدار این رستوران کباب های آن است، اگر به قطر سفر کردید حتما سری به این رستوران بزنید و از غذاهای خوشمزه ی آن نوش جان کنید و لذت ببرید. با تهیه بلیط هواپیما خارجی لحظه آخری تهران دوحه در سایت آس چارتر از مزایا و تخفیفات ویژه ای برخوردار شوید.

رستوران های قطر

رستوران ایرانی تخت جمشید قطر

از دیگر رستوران های ایرانی بسیار محبوب و معروف در قطر رستوران ایرانی تخت جمشید است، این رستوران با داشتن دکوراسیونی لوکس و غذاهای متنوع و بهترین سرآشپزا و پرسنل خود توانسته یکی از درجه یک ترین رستوران های قطر محسوب شود. در منوی این رستوران انواع غذاهای متنوع نظیر: انواع چلوکباب، خوراک، خورشت ایرانی، انواع غذاهای گیاهی، کباب و جوجه کباب، مرغ و ماهی، خورشت، پلوهای ایرانی، دلمه، کشک بادمجان، دسر، پیش غذا، نوشیدنی و سالادهای ایرانی را سفارش دهید و تجربه صرف یک وعده غذای خوشمزه را در این رستوران داشته باشید.

رستوران های قطر

رستوران جمار قطر

همانطور که در بالا گفته شد در قطر تنوع رستوران بسیار زیاد است رستوران جمار نیز یکی از رستوران های محبوب هندی در قطراست، کسانی که دنیال غذاهای فلفلی و بسیار تند هستند می توانند غذاهای هندی را با ادویه های خاص و خوش طعمش در این رستوران نوش جان کنند و لذت ببرند. رستوران جمار دارای منویی از غذاهای متنوع هندی پیش غذا، غذای اصلی و انواع غذاهای گوشتی و گیاهی و دریایی، غذای مخصوص کودکان، غذاهای هندی، شامی، کباب، دسرهای هندی، انواع نوشیدنی از آبمیوه تا موکتل و... که طعم سنتی با ادویه تازه می تواند تجربه ای متفاوتی برایتان باشد.

رستوران های قطر

رستوران چینی موریموتو قطر

تجربه ای متفاوت از غذاهای چینی در رستوران چینی موریموتو قطر، رستورانی شیک و لاکچری با دکوراسیونی بی نظیر و آشپزهای حرفه ای و پخت غذاهای خاص و خوش طعم که می توان گفت شاهکاری بی نظیر در این رستوران می باشد، طراحی‌ دکوراسیون این رستوران به شما حس خاصی می دهد که یک معماری خاص و دکوراسیون ژاپنی است، در این رستوران می توانید طعم انواع سوشی ها را حس کنید و از آن لذت ببرید، در منوی این رستوران انواع انواع استیک، فیله، سوشی، مرغ و ماهی‌های دودی و گریل، خوراک‌های دریایی صدف و میگو، پاستا، سالاد، پیش غذا و دسر نیز وجود دارد، از خوشمزه ترین و محبوب ترین غذاهای این رستوران ریزوتو خرچنگ یا کاد سیاه است که می توانید سفارش دهید و ازآن لذت ببرید.

رستوران های قطر

رستوران چینی هاکاسان قطر

از دیگر رستوران های چینی در قطر رستوران هاکاسان است، این رستوران دارای فضایی بزرگ و دلنشین با معماری و دکوراسیون داخلی بسیار لوکس، با پرسنلی مجرب و غذاهای متنوع با طعم های خاص که از بهترین مواد درجه یک تشکیل شده است و توسط بهترین سرآشپزها طبخ شده، هاکسان منویی لذیذی از انواع غذاهای دریایی و جدیدترین و بی نظیرترین طعم های متفاوت از سالاد اردک ترک که هرساله گردشگران و توریست های بسیاری را جذب خود می کند، این رستوران محبوب ترین رستوران پرطرفدار در میان گردشگران می باشد. در سفر به قطر اگر علاقه مند به غذاهای چینی هستید حتما سری به این رستوران بزنید.

رستوران های قطر

رستوران چینی لیانگ قطر

باز هم طعم لذیذ غذاهای چینی در یکی دیگر از رستوران های چینی بنام لیانگ در قطر، این رستوران نیز دارای دکوراسیون چینی بی نظیری می باشد که در رنگ های متنوع تزئین شده است که می تواند شما را چند لحظه ای محو خود کند، و دارای انواع غذاهای متنوع چینی با بهترین کادر ویژه است، در این رستوران همچنین یک سرگرمی نیز وجود دارد که آن هم اجرای نمایش چای سنتی و رشته فرنگی می باشد که در کنار غذا خوردن می توانید کمی هیجان را نیز تجربه کنید.

رستوران های قطر

رستوران بین المللی بوهو قطر

یک رستوران بی نظیر بنام بوهو که در قطر می باشد، رستوران بوهو دارای طراحی مدرن که یکی از زیباترین کافه رستوران های قطر محسوب می ‌شود. رستورانی شیک و لوکس با بهترین آشپزهای حرفه ای و پرسنلی خوش برخورد، در این رستوران می توانید غذاهای ویژه و خوش طعم خاصی ر سفارش دهید و از خوردن آن لذت ببرید، در این رستوران شما می توانید برای هروعده غذایی که دوست دارید مراجعه نمایید، در این رستوران می توانید انواع غذاهای محلی و سنتی عربی قطر با طعم های متفاوت و انواع وافل، برگر و پاستا را نیز سفارش دهید و نوش جان کنید.

رستوران های قطر

رستوران ژان ژرژ قطر

رستورانی متفاوت با غذاهای خوشمزه اروپایی، اگرعلاقه مند به غذاهای اروپایی و مزه‌های تازه هستید رستوران ژان ژرژ بهترین گزینه است، این رستوران سرآشپز معروفی بنام ژان ژرژ دارد که نام این رستوران نیز به همین نام است، این رستوران با داشتنی فضایی عالی و شیک و محیطی دلنشین و غذاهای متنوع و خوش طعم لذت خاص و تجربه ای جدیدی را برایتان به ارمغان می آورد. از خوشمزه ترین غذاهای این رستوران می توان به انواع پیتزا و ترافل سیاه تا چیزبرگر و گوشت گوساله میلانی اشاره کرد.

رستوران های قطر

رستوران بین المللی مارکت قطر

 رستوران مارکت ازدیگر رستوران های معروف قطر است، این رستوران دارای معماری بی نظیر و زیبایی می باشد و برای تزئین آن از صنایع دستی همچون شیشه و سفال تزئین شده است. رستوران بین المللی مارکت دارای منوی متنوعی از اتواع غذاهای سنتی و آسیایی و اروپایی می باشد، یعنی با هر ذائقه ای که هستید می توانید غذای مورد علاقه خود را در این رستوران سفارش دهید حتی غذاهای گیاهی و گوشتی و غذاهای سنتی قطری که طرفداران بسیاری دارد. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط هواپیما خارجی ارزان چارتر در شهر مشهد می باشد.

رستوران های قطر

رستوران الحباره قطر

رستورانی عربی با غذاهای متنوع و خوش طعم عربی و اروپایی یکی گردشگران زیادی را به سوی خود کشانده است، شما می توانید سه وعده غذایی را در این رستوران سفارش دهید، از خوشمزه ترین غذاهای این رستوران بیت المللی می توان به انواع سوشی، وافل، منوی کافه، کیک، شیرینی،دسر، پاستا، برگر، کوفته، سیب زمینی و... اشاره کرد.

رستوران های قطر

نویسنده: شادی شادکام

date_range دوشنبه 15 اسفند 1401 remove_red_eye 110 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0