{{ctrl.notification}}
رستوران های فشم

رستوران های فشم

فشم یکی از مناطق خوش آب و هوا و تفریحی پرطرفدار در اطراف تهران است. فضای سرسبز و زیبا، آب و هوای خوب و چشم اندازهای دیدنی اطراف رودخانه جاجرود، آرامش و انرژی مضاعف به شما می دهد. در این مقاله از آس چارتر سامانه خرید بلیط ارزان چارتر هواپیما می خواهیم فهرست بهترین رستوران های فشم را در اختیارتان قرار دهیم. با ما همراه باشید. آس چارتر به شما این امکان را می دهد  تا با کمتر از سه دقیقه بلیط چارتر اهواز تهران خود را از این سامانه دریافت نمایید.

رستوران های فشم

رستوران شاندیز فشم

یکی از محبوب ترین و معروف ترین رستوران های فشم،‌ رستوران شاندیز فشم است. این رستوران در داخل باغی سبز و پر از درختان میوه قرار دارد. مساحت رستوران شاندیز فشم حدود 3000 مترمربع و در کنار رودخانه جاجرود واقع شده است، رستوران شاندیز فشم نامش برگرفته از منطقه تفریحی و سرسبز در مشهد می باشد، این رستوران دارای آلاچیق های بسیار زیبا و شیشه ای و میز و صندلی هایی نیز زیر سایه درختان دارد، که می توانید در هوای گرم و سرد در داخل باغ بنشینید و غذای خود را نوش جان کنید. این رستوران دارای منوی متنوعی از خوشمزه ترین غذاهای سنتی مانند: انواع کباب، غذاهای دریایی، پیش غذا، انواع سالاد، ماست و ترشی، دسر، انواع نوشیدنی و دمنوش، دیزی، ‌کوفته و میرزا قاسمی می باشد.

آدرس رستوران شاندیز فشم: کیلومتر 2 جاده فشم، سمت راست

باغ رستوران کوهسار فشم

یکی دیگر از بهترین رستوران ‌های فشم باغ رستوران کوهسار فشم می باشد. این رستوران در منطقه ییلاقی فشم واقع شده است که دارای آب و هوای بسیار دلپذیری می باشد، رستوران کوهسار دارای آلاچیق های چوبی در میان باغ می باشد که می توانید لذت خوردن یک غذای خوشمزه را در فضای باز دوبرابر کند. در باغ رستوران کوهسار فشم شما می توانید سه وعده صبحانه، نهار و شام سرو کنید، این رستوران منویی از بهترین وخوشمزه ترین غذاها را در خود جای داده  است. در سفر به فشم حتما غذاهای این رستوران را امتحان کنید.

آدرس رستوران کوهسار فشم: ایران تهران فشم جاده لشگرک، کیلومتر ۳ جاده فشم

رستوران سفیر فشم

سفیر از دیگر رستوران ‌های فشم است. این رستوران دارای یک فضای بازبسیار زیبا و بالکنی روبه جاده و رودخانه دارد، این رستوران مکان خوبی برای گرفتن جشنو مهمانی های کوچک می باشد، محیطی آرام و دلنشین همراه با چای و قلیون این رستوران همچنین دارای تنور می باشد که می توانید عطر نان تازه را استشمام کنید، و لذت ببرید. از معروف‌ترین ولذیذترین غذاهایی که در رستوران سفیر سرو می‌ شوند، می ‌توان ماهی و کباب جوجه بی ‌استخوان و جوجه کباب و کباب لاری و همچنین غذای مخصوص این رستوران باقالی پلو با ماهیچه می باشد.

آدرس رستوران سفیر فشم: کیلومتر ۳ جاده فشم

رستوران مهستان فشم

 یکی از محبوب ترین رستورانهای فشم، رستوران مهستان فشم می باشد، این رستوران دارای فضایی دلپذیر در کنار رودخانه جاجرود واقع شده است. رستوران فشم دارای منوی خوشمزه و متنوعی از غذاهای رنگارنگ مانند: انواع کباب به همراه نان تازه و برنج ایرانی که طعم بی نظیری دارد، این رستوران همچنین دارای پارکینگ می باشد. کارکنان این رستوران بسیار خوش برخورد می باشند. 

آدرس رستوران مهستان فشم: تهران، کیلومتر 2 جاده فشم

رستوران باغ بهشت فشم

یکی از بهترین رستوران‌ های فشم رستوران باغ بهشت است این رستوران حدود 20 سال قدمت دارد و این رستوران دارای فضای بسیار زیبایی می باشد، چای زغالی این رستورا بسیار معروف و پرطرفدار می باشد، این رستوران دارای آلاچیق های چوبی در کنار یک آبشار کوچک مصنوعی می باشد، که فضای دلنشینی را ارائه داده است. محبوب‌ترین غذاهای رستوران باغ بهشت عبارتند از: فیله کباب، کباب کوبیده و جوجه کباب و کباب بختیاری که در سفر به فشم این رستوران و غذاهای این رستوران را حتما به یاد داشته باشید.

آدرس رستوران باغ بهشت فشم: ابتدای جاده فشم، اولین رستوران، سمت چپ، رستوان باغ بهشت

رستوران باغ ایرانی فشم

از دیگر رستوران های فشم، ‌رستوران باغ ایرانی فشم است. رستوران باغ ایرانی دارای محیطی زیبا با منظره و چشم اندازی سبز بی نظیری می باشد، این رستوران دارای امکانات زیادی از جمله  کافی شاپبا موسیقی زنده، سالن های ایکس باکس و بیلیارد، پارک مخصوص کودکان می باشد، علاوه بر این امکانات این رستوران دارای منوی متنوعی از خوشمزه ترین غذاها می باشد. در سفر بف فشم تهران این رستوان را فراموش نکنید.

آدرس رستوران باغ ایرانی: تهران، فشم، کیلومتر 6 جاده فشم، پعد از پل کمرخانی

رستوران کاکتوس فشم

رستوران کاکتوس یکی دیگر از بهترین و محبوب‌ترین رستوران‌های فشم محسوب می شود. شما می توانید یک وعده صبحانه خوشمزه را بعد از پیاده روی و کوهنوردی در این منطقه در این رستوران سرو کنید، این رستوران منوی متنوعی از خوشمزه ترین غذاها را به خود اختصاص داده است علاوه بر صبحانه ی خوشمزه در وعده ناهار و شام پذیرای مشتریان خود می باشد، غذاهای با کیفیت این رستوران عبارت اند از: کباب کوبیده نگینی، شیشلیک، جوجه کباب و کباب برگ که از خوردن انها سیر نخواهید شد. این رستوران را حتما به یاد داشته باشید.

آدرس رستوران کاکتوس فشم: نزدیک میدان فشم

رستوران عمارت فشم

رستوران عمارت یکی دیگر از بهترین رستوران های فشم است. این رستوران در باغی با فضای 1200 متر مربع و در کنار رودخانه جاجرود قرار دارد. این رستوران از امکانات بسیاری نظیر آلاچیق، ‌پارکینگ، فضای بازی کودکان، سرویس های فرنگی و سالن مبله VIP برخوردار است.

آدرس رستوران عمارت فشم: تهران، ‌جاده فشم، بعد از زربند، کیلومتر 3

رستوران بابا کوهی فشم

در این قسمت از مقاله به معرفی یکی از دنج ترین و ارام ترین رستوران در فشم می پردازیم ، رستوران بابا کوهی یکی از محبوب ترین رستوران های فشم که دارای محیطی دلنشین و سنتی می باشد، تزئینات داخلی این رستوران نیز همگی سنتی هستند و شما می توانید با نوشید یک فنجان چای خوش عطر و قلیان رایگان ساعتی را به استراحت بپردازید. داشتن دکوراسیونی سنتی و چای و قلیان رایگان می باشد، صاحب این رستوران خود آشپز این رستوران است، و به باباکوهی معروف می باشد، شما می توانید در این رستوران آش، دیزی بزباش و جوجه خوشمزه باباکوهی را امتحان کنید و لذت ببرید.

آدرس رستوران باباکوهی فشم: کیلومتر ۵ جاده فشم

رستوران دهکده آرام فشم

رستوران دهکده آرام یکی از بهترین رستوران‌ های فشم است این رستوران در داخل روستای واقع شده است، این رستوران همانطور که از نامش مشخص است دارای محیطی آرام و فضایی سنتی می باشد، رستوران دهکده ارام دارای منویی از غذاهای خوشمزه سنتی و محلی مانند: میرزا قاسمی، جوجه کباب، ماهی شکم پر، دیزی، بال و کتف زعفرانی و خوراک کباب لقمه می باشد. این رستوران همچنین با داشتنن کیفیت بالای مواد غذایی و طبخی عالی دارای قیمت های مناسبی نیز می باشد. این رستوران را در تفریح و سفر خود به فشم فراموش نکنید.

آدرس رستوران دهکده آرام فشم: کیلومتر ۵ جاده رودک به فشم

رستوران برگ بو فشم

در اخر هم به معرفی یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های فشم با منویی از بهترین غذاهای ایرانی و فرنگی بپردازیم، رستوران برگ بو از محبوب ترین رستوران های فشم که طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است،  این رستوران منویی از خوشمزه ترین غذاها را به خود اختصاص داده است، غذاهای این رستوران توسط بهترین سر آشپزها و از بهترین مواد تهیه شده اند که غذاهای معروفش عبارتند از: کباب سلطانی، شیشلیک، جوجه کباب، فیله و ماهی قزل آلا که هر کدام با بهترین روش طبخ شده اند. همچنین ازغذاهای فرنگی این رستوران می توان به : لم چاپس، استیک، ماهی سالمون، و میگو اشاره کرد. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط هواپیما نجف تهران می باشد.

آدرس رستوران برگ بو یا ترخون فشم: کیلومتر ۳ جاده فم به میگون به سمت بلوار امام خمینی (ره) پلاک ۳۲۸

باغ رستوران رز فشم

از دیگر رستوران های فشم باغ رستوران رز است این رستوران دارای محیطی می باشد که با غذاهای با کیفیت و خوشمزه از مشتریان خود استقبال می کند، باغ رستوران رز محیطی با دکوراسیون زیبا و سرسبز است و دارای آلاچیق های با ظرفیت بین 2 تا 40 نفرمی باشد که می توانید مراسم های کوچک خود مانند نامزدی، جشن تولد و یا دورهمی و جلسات خود را در این رستوران برگزار کنید. باغ رستوران رز انواع غذاهای ایرانی از جمله دیزی، خورشت ها و انواع کباب ها را با بهترین نحو به مشتریان خود ارائه می دهد.

ساعت کاری باغ رستوران رز فشم: همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 23:45

date_range چهارشنبه 23 شهریور 1401 remove_red_eye 3193 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0