{{ctrl.notification}}
رستوران های شمال تهران

رستوران های شمال تهران

تهران پایتخت کشور ایران با داشتن جاذبه های تاریخی و طبیعی بسیار زیاد یکی از شهرهای گردشگری و توریستی در ایران محسوب می شود، از این رو سالانه تعداد زیادی مسافر و گردشگر به تهران سفر می کنند. تهران علاوه بر داشتن جاذبه های دیدنی که دارد، دارای امکانات رفاهی بسیار زیادی می باشد، از جمله این امکانات رستوران های تهران می باشد، رستوران گردی یکی از جاذبه های پرطرفدار در سفرها می باشد، بنابراین در سفرها همیشه به دنبال بهترین رستوران ها با بالاترین کیفیت ها می گردیم اما آس چارتر در این مقاله سعی کرده است تا به شما در انتخاب رستوران کمک کند، در این مقاله شما با رستوران های شمال تهران آشنا خواهید شد تا در سفر به تهران به راحتی رستوران مورد علاقه خود را انتخاب کنید. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط هواپیما ارزان چارتری شیراز تهران در مشهد می باشد. درادامه با معرفی رستوران های شمال تهران همراه ما باشید.

رستوران های شمال تهران

رستوران شاندیز تهران

شاندیز نام یکی از مناطق شهر مشهد که یکی از جاذبه های گردشگری در شهر مشهد می باشد، یکی از رستوران های معروف در شمال تهران نیز بنام شاندیز می باشد که توسط عباس اکبرپور که مدیریت تمام رستوران های شاندیز در مشهد و تهران و کیش را دارد، احداث و افتتاح گشت. اصلی و مرکزی رستوران شاندیز در مشهد می باشد و شعبع دوم این رستوران در تهران محله جردن خیابان افریقا در تاریخ دوم بهمن ماه سال 1376 افتتاح شد. رستوران شاندیز تهران دارای معماری جذاب و لوکس با محیطی آرام و لاکچری با بهترین امکانات و بهترین و با کیفیت ترین مواد غذایی و بهترین سرآشپزها با خوشمزه ترین غذاها در صدر بهترین رستوران های بین المللی در شمال شهر تهران محسوب می شود، با یک بار امتحان مشتری ثابت این رستوران خواهید شد، در منوی این رستوران انواع غذاها ازجمله شیشلیک، جوجه کباب، جوجه با استخوان، فیله مخصوص، برگ مخصوص، ماهیچه مخصوص، گردن مخصوص، کتف مخصوص، کباب لقمه و برنج وجود دارد، از معروف ترین و محبوب ترین عذاهای این رستوران که خیلی طرفدار دارد کباب شیشلیک آن می باشد که طعم لذیذ شیشلیک های مشهد را می توانید بچشید. در سفر به تهران حتما به این رستوران لاکچری سری بزنید و شیشلیک های آن را تست نمایید.

آدرس رستوران شاندیز: تهران، خیابان جردن، بلوار صبا، پلاک27

رستوران های شمال تهران

رستوران هندی تاج محل تهران

از دیگر رستوران های تهران رستوران تاج محل است، نام این رستوران از نام یکی از محله های معروف و تاریخی در هند گرفته شده است، این رستوران هندی یکی از پرطرفدارترین رستوران ها در شمال تهران است برای علاقه مندان به غذاهای هندی که بیشتر آنها با ادویه های بسیار تند و آتشی طبخ شده اند. این رستوران در طبقه همکف هتل تاج محل قرار دارد و فضای داخلی و دکوراسیون آن کاملا متفاوت و به سبک هندی است، رستوران تاج محل دارای دو فضای روباز و سالن می باشد، و از لحاظ کیفیت غذایی و دکوراسیون جزو موفق‌ ترین و جذاب ‌ترین رستوران‌های بین‌المللی تهران قرار گرفته است. در منوی این رستوران  انواع غذاهای ایرانی، هندی، دریایی و سنتی تهران طبخ می‌شود. از جمله غذاهای خوشمزه این رستوران می توان به رایته، ماتر پنیر، دال ماش، سبزی ماسالا، چیکن پاکورا، سوپ مرغ، سوپ دال، سالاد فصل، پلو، بریانی، برنج کاری، میگو بریانی، گوشت پالاک، گوشت دوپیازه، کیمیا گوشت و شاهی قورمه، ماهی ماسالا، میگو، ماسالا اشاره کرد و همچنین غذاهای کشمیری کباب، ماهی تیکه، جوجه تیکه، میگو تنوری، جوجه ماکانی، چیکن دوپیازه، چیکن پاتیلا، چیکن شاهی مخصوص تاج محل، سبزی پراتا، قیمه نان، نان مخصوص تاج محل، روتی، پراتا پنجابی و ...از منوی متنوع و خوشمزه رستوران تاج محل می باشد.

آدرس رستوران هندی تاج محل: تهران، میدان ونک، بلوار ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی‌جنوبی، پلاک ۲۹

رستوران های شمال تهران

رستوران لوشاتو تهران

رستوران لوشاتو یکی از رستوران های فرانسوی در شمال تهران که انواع غذاهای فرانسوی را می توانید در این رستوران امتحان کنید، این رستوران نیز یکی ار محبوب ترین رستوران های تهران است که دارای کیفیت بالای غذایی است، در این رستوران بیش از 10 نوع پیش غذای لاکچری و 4 نوع سوپ که بسیار خاص و دستورپخت متفاوتی دارد قرار دارد، از منوی متنوع این رستوران می توان به خوشمزه هایی مثل شاتو بریان، فیله مینیون، تورندو، فیله استیک، آنتراكت، ماهی سرخو، ماهی قزل آلا با سس كره و لیمو، ماهی آزاد آب شیرین پرشده با اسفناج، فیله ماهی حلوا با سس بادام، لابستر كاردینال، میگو سوخاری و میگو با ترخون و سس خامه، استیک گوسفند، سینه بوقلمون با سس سیب و پنیر، سالمون گریل شده، سه نوع استیک گوشت گوساله، سوپ خامه قارچ، سالاد سزار و همچنین یکی از پر طرفدار ترین غذای رستوران لوشاتو مرغابی با سس پرتقال است که پیشنهاد می کنیم در سفر به تهران این غذا را حتما سفارش دهید.

آدرس رستوران لوشاتو: تهران، خیابان دربند روبروی كاخ سعدآباد

رستوران های شمال تهران

رستوران درسا قلهک دره تهران

رستوران قلهک دره یکی از رستوران های پرطرفدار در تهران که در منطقه ای خوش آب و هوا در محیطی دلپذیر قرار گرفته است، در منوی این رستوران انواع کباب های خوشمزه قرار دارد که با بهترین کیفیت و بهترین مواد تهیه شده است، این رستوران دارای پرنسلی مجرب و کاربلد و آشپزهای حرفه ای می باشد، دکوراسیون این رستوران بسیار شیک و جذاب می باشد. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمتر از سه دقیقه بتوانید بلیط هواپیما ارزان لحظه آخری کیش تهران را به راحتی در این سامانه تهیه نمایید.

آدرس رستوران درسا قلهک دره: تهران، همت غرب، بعد از پل آزادگان، ورودی آبشار تهران، خیابان اردبیلی، بین شهرک ثامن و اسکان سبز، باغ قلهک دره

رستوران های شمال تهران

رستوران کاه گل تهران

رستوران کاه گل یکی از رستوران های سنتی تهران با فضایی گرم و دلنشین و دکوراسیونی جذاب با چیدمان سنتی با کادری مجرب و بهترین سرآشپزها با منویی با انواع غذاهای سنتی ایرانی به یکی از پرطرفدارارین رستوران های در شمال تهران تبدیل شده است، در منوی این رستوران انواع متنوع غذاها همچون: ، چلو کباب سلطانی مخصوص گوسفندی، چلو کباب برگ گوسفندی، چلو کباب بختیاری، چلو کباب کوبیده مخصوص، چلو کباب لقمه مخصوص، چلو جوجه کباب سینه، چلو جوجه کباب با استخوان، چلو کباب وزیری، چلو کباب لقمه نگین دار، چلو جوجه کباب مخصوص ران، خوراک بال و کتف کبابی، میرزاقاسمی، کشک بادمجان، خوراک ناگت، خوراک کوکتل پنیر، چلو ماهی قزل‌آلا، زرشک پلو با مرغ، دیزی سنگی مخصوص گوسفندی و محبوب ترین غذای این رستوران چلو کباب شیشلیک مخصوص کاه گل می باشد.

آدرس رستوران کاه گل: تهران، خیابان شریعتی، پایین تر از حسینیه ارشاد، روبروی نمایندگی دلونگی

رستوران های شمال تهران

رستوران البرز تهران

یکی از قدیمی ترین رستوران های شمال تهران رستوران البرز است که از سال 1346 در حال فعالیت می باشد، این رستوران با چند سال خدمت توانسته همچنان یکی از بهترین و پرطرفدارترین رستوران ها باشد که با بالاترین کیفیت و بهترین مواد برای مشتریان خود خدمات ارائه می دهد. این رستوران دارای منوی متنوعی از غذاهای لذیذ و خوشمزه ای همچون:  انواع کباب‌‌‌های مختلف، چندین غذا و پیش غذای فرنگی مانند جوجه چینی، فیله استیک، چلو ویژه ی پیازچه، انواع پاستا، انواع سالاد، انواع استیک، انواع غذاهای دریایی و ... می باشد.

آدرس رستوران البرز: تهران، سهروردی شمالی، بعد از تقاطع هویزه، نبش کوچه نیکوقدم، پلاک 8

رستوران های شمال تهران

رستوران بیستانگو تهران

یکی از رستوران های لاکچری و لوکس تهران که می توانید در آن انواع غذاهای فرنگی خوشمزه را سفارش دهید رستوران بیستانگو تهران است، این رستوران دارای فضای دلنشین و شیکی با بهترین پرسنل مجرب و خوش برخورد می باشد، آشپزهای این رستوران از بهترین مواد غذایی برای طبخ غذا استفاده می کنند و غذاهای فرمگی خوشمزه و لذیذی همچون: تارت قارچ، بیف ساته، سلمن دودی، خاویار، استیک تی، سینه مرغ با اسفناج پوره، لم چاپس، استیک نیویورک، شاه میگو، سرخو و... این رستوران یکی از بهترین . با کیفیت ترین رستوران های تهران محسوب می شود.

آدرس رستوران بیستانگو: تهران،  خیابان ولیعصر، 500 متری جنوب پارک ساعی، روبروی پمپ بنزین، پلاک 2153، هتل رامتین

رستوران های شمال تهران

رستوران دینگ تهران

رستوران دینگ ازدیگر رستوران های شمال شهر تهران که هم رستوران است هم کافه این کافه رستوران با غذاها و منوی متنوع از بهترین و منحصربفردترین رستوران های تهران محسوب می شود. در منوی کافه رستوران دینگ انواع پاستا، فاهیتا، شیک، اسموتی، آبمیوه، دسر، کیک، پیش غذا، سالاد، چای و دمنوش، نوشیدنی گرم، نوشیدنی سرد و ... وجود دارد.

آدرس رستوران دینگ: تهران، پاسداران، بوستان دوم، خیابان اسلامی شمالی

رستوران های شمال تهران

رستوران سنتی رویال تهران

رستورانی با تنوع غذایی بی نظیر رستوران سنتی. رستوران سنتی رویال لذت یک غذای بینظیر که با یک سرویس سفره خانه عالی که یک روز خاطره انگیر را فراهم می کند.
شما با خیال راحت ماشین خود را در فضای اختصاصی رستوران پارک کرده و لحظات خوبی را برای خود و عزیزانتان ثبت نمایید. ظرفیت این رستوران بی نظیر ۷۰ نفر است.
طعم ناب لحظه های با هم بودن را در رستوران سنتی رویال تجربه کنید.
مواد اولیه در این رستوران تازه و بهداشتی است و به صورت روزانه تهیه می شود همچنین دارای کادری با تجربه و دوره دیده می باشد.

آدرس رستوران سنتی رویال: تهران، تهرانپارس، میدان شاهد، خیابان شهیدان مهدوی زفرقندی، پلاک ۳۰۰، طبقه همکف

رستوران های شمال تهران

رستوران ماهیتو تهران

رستوران ماهیتو تهران در نزدیکی پارک زیبای آب و آتش قرار گرفته است، این رستوران لاکچری دارای کارکنانی مجرب و سرآشپزانی حرفه ای و با تهیه مواد غذایی درجه یک یکی از محبوب ترین رستوران های پرطرفدار تهران می باشد، در این رستوران می توانید انواع غذاهای دریایی را نوش جان کنید، رستوران ماهیتو تهران در نقطه ای از پل طبیعت بر فراز اتوبان قرار گرفته است که منظره ای زیبا خصوصا در شب را پیش رویتان قرار می دهد. علاوه بر دکوراسیون بی نظیر منوی خوشمزه ای نیز دارد، انواع غذاهای دریایی بابهترین طبخ و کیفیت انواع استیک، سوپ، پیتزا نیز در منوی این رستوران قرار دارد.
آدرس رستوران ماهیتو: تهران، میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، خیابان شهیدی، پارک آب و آتش، ضلع شرقی پل طبیعت

رستوران های شمال تهران

رستوران جویبار تهران

درکه یکی از جاذبه های گردشگری تهران است، که در این منطقه رستوران های بسیار زیادی قرار گرفته است، این منطقه دل انگیز و خوش آب و هوا طرفداران زیادی را به سمت خود می کشاند از این رو رستوران رفتن نیز یکی از برنامه های تفریحی برای گردشگران محسوب می شود، رستوران جویبار دركه نیز یکی ار بهترین و محبوب ترین رستوران های این منطقه است، رستورانی با غذاهای بی نظیر با سرآشپزهای حرفه ای و کادری مجرب، با بهترین دسن پخت از با کیفیت ترین مواد غذایی، در هوای عالی و بی نظیر درکه در محیطی سرسبز که روحتان رانیز جلا می دهد، با منوی متنوع از خوشمزه ترین غذاهای سنتی انواع كباب ها لذیذ که می توانید سفارش دهید و نوش جان کنید. با تهیه بلیط هواپیما ارزان لحظه آخری در سایت آس چارتر از مزایا و تخفیفات ویژه ای برخوردار شوید.
آدرس رستوران جویبار: تهران، درکه
رستوران های شمال تهران

کافه رستوران نارسیس تهران

یکی از لاکچری ترین محله های تهران که در آن رستوران های متعددی قرار دارد، یکی از معروف ترین این رستوران ها رستوران نارسیس می باشد، در این کافه رستوران انواع پیش غذا، انواع کباب، انواع غذاهای دریایی، انواع پاستا و انواع پلو و سالاد و همچنین قلیان سرو می شود، رستوران نارسیس رستورانی با دکوراسیونی بی نظیر و پرسنلی خوش برخورد یکی از درجه یک ترین رستوران های شمال شهر تهران محسوب می شود.

آدرس رستوران نارسیس: تهران، سعادت آباد، کوی فراز، بلوار برق، ساختمان هانی، طبقه اول

رستوران های شمال تهران

رستوران مجلل مشیر تهران

رستورانی مجلل و لاکچری با بهترین امکانات، رستوران مجلل مشیر با دکوراسیون زیبای سنتی و مدرن واقع در منطقه یک تهران بام نیاوران که منطقه ای لاکچری در تهران است، این کافه رستوران با دکوراسیونی بی نظیرسنتی و برخورداری از بهترین و با کیفیت ترین موادغذایی درجه یک با استفاده از تازه ترین برنج ایرانی به مشتریان خود خدماتی ارائه می دهد. 

آدرس رستوران مجلل مشیر: تهران، خیابان نیاوران، سه ‌راه یاسر، انتهای خیابان صادقی قمی، مجموعه تفریحی و سیاحتی جماران

رستوران های شمال تهران

رستوران مانو تهران

رستوران مانو از دیگر رستوران های شمال شهر تهران می باشد، رستوران مانو در داخل مرکز خرید نگین قرار دارد. رستوران مانو یکی از شیک ترین و با کیفیت ترین رستوران های در این مرکز خرید است که می توانید به راحتی بعد از خرید در این رستوران کمی استراحت کنید و غذایی خوشمزه را نوش جان نمایید، در این رستوران انواع فودکورت ها خوشمزه را در منوی خود دارد، در این فودکورت ها بجای استفاده کردن از سوسیس و کالباس از گوشت مزه دار شده استفاده شده است که طعم پیتزا های مرغ و ساندویچ های آن بی نظیر است.
آدرس رستوران مانو: تهران شریعتی رو به روی ظفر مركز خرید نگین ظفر فودكورت نگین ظفر مانو

 

 

date_range چهارشنبه 12 بهمن 1401 remove_red_eye 97 بازدید favorite_border 0 chat 1
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 1
Mahdi :

سلام. مرسی خدا پول بده بریم تمام رستوران ها رو.