{{ctrl.notification}}
دانشگاه های تهران

دانشگاه های تهران

تهران یکی از کلان شهرهای ایران می باشد، این شهر توریستی و گردشگری بخاطر موقعیت های صنعتی و تجاری یکی از مهم ترین شهرهای ایران نیز محسوب می شود که در کنار جاذبه های تاریخی و طبیعی جزو شلوغ ترین شهرهای ایران است، تهران حتی از نظر موقعیت تحصیلی برای دانش آموختگان در رشته های محتلف تحصیلی در دانشگاه های تهران افتخار آمیز و بهترین گزینه است. در این مقاله آس چارتر سایت خرید بلیط چارتر هواپیما در مورد دانشگاه های تهران مطالبی را در اختیارتان قرار می دهد تا پایان مقاله همراه ما باشید. با تهیه بلیط هواپیما مشهد تهران از سایت آس چارتر از تخفیفات و مزایای ویژه ای برخوردار شوید.

بهترین دانشگاه های تهران برای رشته حقوق

معرفی دانشگاه های تهران

یکی از مهمترین دوران تحصیلی، تحصیلات تکمیلی است و اینکه دانشجویان از کدام دانشگاه فارق التحصیل شوند و از کدام دانشگاه مدرک تحصیلی خود رادریافت کنند، یکی از مهمترین مسائل برای دانشجویان است. تهران نیز به عنوان پایتخت ایران یکی از شلوغ ترین شهرها است که جمعیت زیادی از قومیت های مختلف ایرانی  که برای کار یا تحصیل به این شهر مهاجرت کرده اند می باشد. دانشگاه های تهران هم در بین محصلان و دانشجویان بسیار و محبوب و پرطرفدار می باشد و چون دانشگاه های تهران جزو بهترین دانشگاه های کشور و همچنین جهان محسوب می شوند. در استان تهران در حدود 137 مرکز علمی و دانشگاهی وجود دارد که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت دانشجویانی که قصد تحصیل در دانشگاه های تهران را دارند می توانند این مقاله را مطالعه نمایند.

بهترین دانشگاه های تهران برای رشته حقوق

دانشگاه بزرگ تهران

بزرگ‌ ترین دانشگاه خاور میانه و یکی از نهادهای آموزش عالی ایران، دانشگاه تهران است. این دانشگاه در سال 1313 با مساحتی حدود 210 هزار متر مربع احداث شده است. دانشگاه تهران شامل 25 دانشکده و 32 هزار دانشجو و اساتید مجرب می باشد، که در این دانشگاه به تحصیل علم ودانش مشغول هستند، به همین دلیل این دانشگاه از بهترین دانشگاه های تهران و ایران است که حتی دارای کسب رتبه های برتر در بین دانشگاه های جهان شده است. جالب است بدانید عکس این دانشگاه بر روی اسکناس های 500ریالی چاپ شده بود و سر در دانشگاه تهران بسیار معروف است. این دانشگاه در تمام رشته ها پذیرای دانشجویان در هر رشته تحصیلی می باشد. برای تحصیل در این دانشگاه معروف شما می توانید از خوابگاه های دانشجویی و یا خانه های مبله در خیابان انقلاب برای خود اجاره نمایید تا بتوانید به راحتی وبا خیالی راحت به تحصیل در این دانشگاه بپردازید.

آدرس دانشگاه تهران: تهران، میدان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، سازمان مرکزی دانشگاه تهران.

بهترین دانشگاه های تهران

دانشگاه صنعتی شریف

از معتبرترین دانشگاه‌های کشور می توان به دانشگاه صنعتی شریف تهران اشاره کرد، این دانشگاه یک دانشگاه دولتی است که در سال 1344 تاسیس شد و دانشجویانی در رشته های فنی و مهندسی را می پذیرد. این دانشگاه یکی از دانشگاه های در حال رشد است که توانسته به پیشرفت های قابل توجهی در زمینه های علمی، فناوری های روز دنیا و علوم صنعتی و مهندسی دست یابد و جزو معتبرترین مراکز علمی و آموزشی ایران در جهان شناخته شود. دانشجویانی که در رشته های فنی و مهندسی تحصیل می کنند می توانند در نزدیکی این دانشگاه برای خود خانه ای را اجاره کنند تا مشکلی برای ادامه تحصیل نداشته باشند.

آدرس دانشگاه صنعتی شریف: تهران، خیابان آزادی، دانشگاه صنعتی شریف

بهترین دانشگاه های تهران

دانشگاه افسری امام علی

یکی از معتبرترین دانشگاه های نظامی کشور دانشگاه افسری امام علی (ع) یکی از دانشگاه‌های ارتش است که در سال 1300 تاسیس شد. این دانشگاه با تربیت افسران عالی رتبه در رشته های مختلف توانسته یکی از بهترین و درجه یک ترین دانشگاه های نظامی کشور شناخته شود. اگر علاقه مند به این رشته تحصیلی هستید می توانید در این دانشگاه به کسب آموزش و مدرک تحصیلی خود نمایید.

آدرس دانشگاه افسری امام علی: تهران، خیابان حضرت امام خمینی (ره) نرسیده به میدان حر دانشگاه افسری امام علی (ع)

بهترین دانشگاه های تهران

دانشگاه علم و صنعت ایران

یکی از قدیمی ‌ترین و برترین دانشگاه‌های ایران دانشگاه علم و صنعت ایران می باشد، این دانشگاه در سال 1308 در مساحت 420 هزار مترمربع در تهران تاسیس شد. دانشگاه علم و صنعت شامل 13 دانشکده در رشته های فنی و صنعتی و بیش از ۱۲٬۰۰۰ دانشجو در مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا، در 42 رشته‌ می باشد، همچنین این دانشگاه در شهرهای اراک، بهشهر، دماوند نیز شعبه دارد و دارای رشته های مهندسی راه‌آهن و مهندسی خودرو و مهندسی پیشرفت در خاورمیانه می باشد. جالب است بدانید این دانشگاه دارای تیم رباتیک حرفه ای و همچنین تنها دانشگاهی است که در پرتاپ ماهواره به فضا موفق بوده و درخشیده است.

آدرس دانشگاه علم و صنعت ایران: تهران، رسالت، خیابان هنگام، خیابان دانشگاه، دانشگاه علم و صنعت ایران.

بهترین دانشگاه های تهران

دانشگاه صنعتی امیرکبیر

یکی دیگر از بهترین دانشگاه‌های تهران دانشگاه صنعتی امیرکبیر است این دانشگاه دولتی است که در سال 1337 تأسیس شده است و پذیرای دانشجویان در رشته های فنی و مهندسی می باشد. دانشگاه صنعتی امیرکبیر تهران دارای   10دانشکده با 4 گروه آموزشی می باشد.

آدرس دانشگاه صنعتی امیر کبیر: تهران، خیابان حافظ، 424، دانشگاه صنعتی امیرکبیر

بهترین دانشگاه های تهران

دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران

یکی دیگر از دانشگاه های تهران، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران می باشد، این دانشگاه در مرداد ماه سال 1363 تاسیس شد. این دانشگاه یکی از برترین دانشگاه های تهران و رتبه سوم را در بین دانشگاه‌های کشور دارد. این دانشگاه دارای 12 دانشکده، 27 مرکز تحقیقاتی و آزمایشگاهی، 96 گروه تخصصی در رشته‌های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری مشغول به فعالیت می باشد.

آدرس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران: تهران، انتهای بزرگراه شهید ستاری، میدان دانشگاه، بلوار شهدای حصارک، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات.

بهترین دانشگاه های تهران

دانشگاه خوارزمی تهران

دانشگاه خوارزمی تهران در سال 1297 تاسیس شده است، این دانشگاه یکی از پرافتخارترین دانشگاه های تهران است که بهترین نخبگان و مخترعان از برترین دانشگاههای کشور از این دانشگاه می باشند. فعالیت این دانشگاه در رشته های علوم پایه، انسانی، تربیتی و مهندسی در مقاطع مختلف از کارشناسی تا دکتری می باشد، که پذیرای دانشجویان در رابطه به این رشته های تحصیلی می باشد.

آدرس دانشگاه خوارزمی تهران: تهران، خیابان شهید مفتح نرسیده به انقلاب، پلاک 49.

بهترین دانشگاه های تهران

دانشگاه پیام نور تهران

دانشگاه پیام نور تهران یکی دیگر از دانشگاه های معروف و مهم در تهران است، این دانشگاه در سال 1367 با هدف آموزش از راه دور تاسیس شد. دانشجویانی که علاقه مند به تحصیل از راه دور می باشند می توانند با مراجعه به سایت دانشگاه پیام نور می توانید مراکز مختلف این دانشگاه را ببینید. این دانشگاه در تمامی استان ها دارای مرکز آموزشی می باشد.

آدرس دانشگاه پیام نور تهران شمال: انتهای بزرگراه امام علی (ع)، بلوار ارتش، بلوار شهید مژدی، انتهای خیابان یاران 2.

بهترین دانشگاه های تهران

دانشگاه هنر تهران

دانشگاه هنر تهران یکی از بزرگ‌ترین مراکز آموزشی در رشته های هنر برای علاقه مندان به هنر می باشد. این دانشگاه محبوب ترین در سال 1358 تاسیس شده است. دانشگاه هنر تهران شامل 7 دانشکده در رشته های مختلف هنری از جمله: هنرهای کاربردی، هنرهای تجسمی، سینما و تئاتر، دانشکده موسیقی، معماری و شهر سازی، دانشکده حفاظت و مرمت و دانشکده علوم نظری و مطالعات عالی هنر می باشد. دانشجویانی که به رشته های هنری علاقه مند هستند می توانند به این دانشگاه مراجعه نمایند.

آدرس دانشگاه هنر تهران: تهران، خیابان حافظ، خیابان شهید سرهنگ سخایی، بعد از تقاطع ۳۰ تیر، شماره ۵۶.

بهترین دانشگاه های تهران

دانشگاه تربیت مدرس تهران

از دیگر دانشگاه های تهران دانشگاه تربیت مدرس می باشد، این دانشگاه در سال 1360 برای بهره گیری در آموزش و پژوهش و با هدف تولید علم و تربیت اعضای هیئت علمی و محققان تاسیس شد. این دانشگاه در حوزه توسعه علوم انسانی فعالیت دارد و در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا دانشجو می پذیرد.

آدرس دانشگاه تربیت مدرس: تهران، جلال آل احمد، پل نصر.

بهترین دانشگاه های تهران

در ادامه آس چارتر به معرفی لیستی از بهترین دانشگاه ها برای تحصیل در رشته های مورد علاقه شما خواهد پرداخت. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط  لحظه آخری تبریز تهران در مشهد می باشد.

بهترین دانشگاه های تهران

بهترین دانشگاه های تهران برای رشته انسانی

دانشگاه تهران

علامه طباطبایی

دانشگاه تربیت مدرس

دانشگاه شهید بهشتی تهران

دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات

دانشگاه خوارزمی

دانشگاه پیام نور

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز

دانشگاه الزهرا

دانشگاه امام صادق

دانشگاه امام حسین

بهترین دانشگاه های تهران

بهترین دانشگاه های تهران برای رشته ریاضی

دانشگاه صنعتی امیرکبیر

دانشگاه شریف

علم و صنعت

تهران

تربیت مدرس

خواجه نصیرالدین طوسی

شهید بهشتی

بهترین دانشگاه های تهران

بهترین دانشگاه های تهران برای رشته تجربی

دانشگاه علوم پزشکی تهران

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

دانشگاه تربیت مدرس

دانشگاه علوم پزشکی ایران

بهترین دانشگاه های تهران

بهترین دانشگاه های تهران برای رشته کامپیوتر

دانشگاه تهران

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی امیرکبیر

دانشگاه علم و صنعت

دانشگاه شهید بهشتی

دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی

دانشگاه تربیت مدرس

بهترین دانشگاه های تهران

بهترین دانشگاه های تهران برای رشته حقوق

دانشگاه شاهد

دانشگاه شهید بهشتی

دانشگاه علامه طباطبایی

دانشگاه الزهرا

date_range دوشنبه 07 شهریور 1401 remove_red_eye 436 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0