{{ctrl.notification}}
خدمات آنلاین آژانس هواپیمایی آس چارتر

سفر همیشه از لذت بخش ترین لحظات زندگی بشر بوده و هیچوقت نمی توان خاطراتش را از یاد برد. در گذشته راه های زمینی و وسایل حمل و نقل بین شهری باعث می شد مسیرها تا حدودی طولانی و خسته کننده شوند و فکر شروع سفر را آزار دهنده می کرد. اما گذر زمان روش های مختلف هوایی، ریلی و غیره را روی کار آورد که دغدغه مشکلات شروع سفر مرتفع شد. آژانس هواپیمایی آس چارتر، خرید بلیط ارزان چارتری هواپیما ، خرید بلیط قطار، خرید بلیط اتوبوس، خرید تور های مسافرتی و غیره را برای رفاه حال شما مسافران عزیز به صورت اینترنتی و 24 ساعته همراه با کادر صبور و قدرتمند فراهم کرده است تا پکیجی از بهترین ها را داشته باشید. در ادامه با آس چارتر همراه باشید و با خدمات ما در این زمینه بیشتر آشنا شوید.

 

بلیط هواپیما

خرید آنلاین بلیط هواپیمای داخلی و خارجی

بهترین و لذت بخش ترین روش پیمودن مسیر در کمترین زمان ممکن، مسافرت با هواپیما است. روشی که مرز نمی شناسد و به راحتی در چند ساعت یا حتی مدت زمان کمتر می توانید مرزها را پشت سر بگذارید. خرید بلیط هواپیما از جمله پرطرفدار ترین گزینه های سفر است که می توانید با انتخاب ایرلاین های مختلف داشته باشید. مهم نیست سفر داخلی در پیش دارید یا خارجی در هر صورت آس چارتر کلیه ایرلاین های ایرانی و خارجی را تحت پوشش دارد که می توانید از میان آن ها انتخاب مناسب را داشته باشید. شاید از نقطه نظر شما ارزان ترین ایرلاین، بهترین باشد و یا با کیفیت ترین ایرلاین ایده ال باشد در هر صورت می توانید در زمان خرید بلیط چارتر هواپیما هر آنچه را که بخواهید انتخاب کنید. اما مزیت خرید آنلاین بلیط هواپیما چیست؟ شما به راحتی  می توانید از طریق سایت آس چارتر هم بلیط ارزان تهیه کنید و هم بهترین پرواز را مطابق سلیقه تان خرید کنید.

بلیط هواپیما

مزایای خرید آنلاین بلیط هواپیما از آس چارتر

با چند کلیک در هرکجا که هستید می توانید خرید آنلاین بلیط هواپیما را داشته باشید. مهم نیست در خانه روی مبل راحتی لم داده اید یا در محل کارتان درگیر کار های اداری هستید و وقتی برای گرفتن مرخصی ندارید مهم آن است که آس چارتر با ارائه آنلاین بلیط هواپیما در سایت و اپلیکیشن خود شرایطی را فراهم کرده است که از طریق گوشی همراه یا کامپیوتر متصل به اینترنت می توانید به راحتی خرید آنلاین بلیط هواپیما را داشته باشید و در انتها کد تایید را به صورت پیامکی یا ایمیلی دریافت کنید. همچنین می توانید مقایسه ای میان قیمت، خدمات، نوع ایرلاین، ساعات پرواز و غیره داشته باشید و با کسب اطلاعات کامل اقدام به خرید بلیط چارتر ارزان  کنید.

بلیط هواپیما آس چارتر

در گذشته خرید بلیط هواپیما به صورت حضوری انجام میشد که مسافر باید زمان و انرژی بسیاری صرف می کرد. از طرفی ترافیک های سنگین، گرما یا سرمای هوا و ازدحام جمعیت عواملی بودند که افراد را از رفتن به آژانس های مسافرتی مدنظر منصرف می کرد. اما اینترنت بستری را فراهم کرده است تا در سریع ترین زمان ممکن نیاز های زندگی روزانه خود را برطرف نمایید و در این میان آس چارتر با امکان خرید آنلاین بلیط هواپیما گامی برای هرچه رضایتمند تر شدن همراهان و مسافران گرامی برداشته است تا سهمی در ایجاد حس خوب در شما داشته باشد.

بلیط اتوبوس

خرید آنلاین بلیط اتوبوس

اتوبوس یکی از وسایل حمل و نقل سفر است که از گذشته تا امروز همچنان جایگاه خود را در میان راه های جاده ای حفظ کرده و تقریبا از محبوبیتش چیزی کم نشده است. در نظر داشته باشید اتوبوس های کنونی دیگر کم و کاستی مدل های قدیمی را ندارد و کمترین ارتقاء آن، سیستم های سرمایشی و گرمایشی است که جهت رفاه حال مسافران تعبیه شده است. از طرفی اتوبوس های VIP که از محبوب ترین وسایل حمل و نقل مسافرت هستند، با خرید آنلاین بلیط اتوبوس آس چارتر شما را از صندلی های راحت، فضای مناسب، خدمات رفاهی، سیستم تهویه و غیره بهره مند خواهند کرد.

بلیط اتوبوس آس چارتر

برخی مسافران در مسیر های خوش آب و هوا و دیدنی خرید آنلاین بلیط اتوبوس را به دیگر روش های مسافرتی ترجیح می دهند که قطعا گزینه شایسته ای است. مسیر هرچقدر هم طولانی باشد، اما آب و هوای خوب و مناظر دیدنی گذر زمان را نامحسوس می کند و خستگی ایجاد نمی شود. شاید یکی از مهم ترین مزیت های خرید آنلاین بلیط اتوبوس را بتوان انتخاب جایگاه نامید. می توانید با بررسی وضعیت صندلی ها، جنسیت مسافران و میزان صندلی های خالی جایگاه مورد نظر را رزرو کنید.

بلیط اتوبوس آس چارتر

خرید آنلاین بلیط قطار

سفر در مسیر های ریلی یکی از ایمن ترین و ایده آل ترین روش های مسافرتی است که طرفداران بسیار دارد. خرید آنلاین بلیط قطار در میان چندین شرکت حمل و نقل ریلی انجام می شود که همانند خرید بلیط هواپیما ملاک هایی وجود دارد که تعیین کننده نهایی میزان فروش بلیط قطار است. می توانید خرید بلیط قطار آس چارتر را در انواع قطار های 5 ستاره زندگی، 5 ستاره فدک، 4 تخته غزال، 4 تخته البرز، 4 تخته سیمرغ، 4 تخته خلیج فارس، 4 تخته سبز و غیره داشته باشید.

بلیط قطار

اگر از آن دسته مسافرانی هستید که همواره در نظر دارید هزینه های مسیر را به حداقل برسانید و یا بلعکس کیفیت طی مسیر برایتان مهم است و دوست دارید از بهترین خدمات در طول مسیر برخوردار شوید، قطار های مختلف امکاناتی ارائه می کنند که هر تقاضایی را پاسخ می دهند. همچنین آس چارتر پیشنهاد می کند در صورت همراه داشتن کودک، نوزاد، افراد مسن یا بیمار، بهتر است از قطار هایی استفاده کنید که امکانات رفاهی بیشتری را در اختیارتان قرار می دهد.

بلیط هواپیما آس چارتر

رزرو هتل داخلی و هتل خارجی

بعد از پیموندن مسیر اگر می خواهید در شهر مقصد تازه تصمیم به رزرو هتل بگیرید باید بگوییم سخت ترین راه را پیش رو خواهید داشت. هرگز چنین ریسکی نکنید و خود را در عمل انجام شده قرار ندهید. اگر به تنهایی مسافرت می کنید یا همراهانی دارید بهتر است برای رفاه حال خود و دیگران رزرو آنلاین هتل را در انواع 2 ستاره تا 5 ستاره داشته باشید. رزرو آنلاین هتل این امتیاز را به شما می دهد تا خدمات، امکانات و قیمت تمامی هتل های مقصد را با خاطری آسوده بررسی کنید. در نهایت با توجه به تعداد مسافران و سطح قیمت ها رزرو هتل را داشته باشید.

خرید تور پکیجی و تور آنلاین در آس چارتر

امکان استرداد آنلاین بلیط هواپیما

برای استرداد بلیط هواپیما می ‌توانید با استفاده از اینترنت با ورود به سایت آس چارتر، پرواز چارتر یا سیستمی خریداری شده را بصورت آنلاین کنسل کنید و وجه پرداختی بلیط را با احتساب جریمه کنسلی، خیلی سریع‌تر از خرید حضوری دریافت کنید. البته اگر می ‌خواهید از این امکان استفاده کنید حتما در زمان خرید بلیط باید نهایت دقت را داشته باشید و از سایت‌هایی خرید کنید که شرایط استرداد آنلاین بلیط هواپیما را دارند.

بلیط هواپیما

سایر خدمات مسافرتی آژانس هواپیمایی آس چارتر

بیمه و استرداد بلیط دو گزینه مهم هستند که باید در سفر مد نظر داشته باشید. وجود بیمه کمک می کند تا سفری امن و بدون خطر را آغاز کنید و در صورتی که مجبور به کنسلی سفر هستید کارشناسان پشتیبان آس چارتر با توجه به نزدیکی به زمان سفر میزان مبلغ پرداختی را با کسر مبلغ جریمه، مسترد خواهند کرد. در نظر داشته باشید تمامی مراحل فوق را می توانید از طریق وبسایت و اپلیکیشن آس چارتر به صورت آنلاین انجام دهید، در صورت نیاز به راهنمایی می توانید با گروه پشتیبانی ما تماس حاصل نمایید.

بلیط هواپیما آس چارتر

پشتیبانی تلفنی 24 ساعته بلیط هواپیما در آس چارتر

توجه به نیازهای مشتریان در جهت پاسخگویی موثر به نیازها و جلب رضایت و خوشنودی ایشان، آس چارتررا بر آن داشت تا با گردآوری اشخاص مجرب در زمینه پشتیبانی، به صورت 24 ساعته و در تمام طول هفته سعی در برآورده کردن نیازهای مشتریان خود داشته باشیم. لذا شما قادر خواهید بود در هر ساعتی از شبانه روز جهت رفع مشکل با شماره تلفن 0902228118 تماس بگیرید و این اطمینان را داشته باشید که کارشناسان ما در بخش پشتیبانی، در اسرع وقت به رفع مشکل شما خواهند پرداخت.

 

date_range چهارشنبه 24 اردیبهشت 1399 remove_red_eye 3342 بازدید favorite_border 0 chat 3
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 3
محمود حیدری :

بی نهایت عالی . موفق باشید

مدیر سایت :

ممنونم از شما. هدف اس چارتر تامین ارزان ترین بلیط چارتر هواپیما برا شما عزیزان می باشد.

مهدی ابوصالح :

موفق باشید

مهدی :

برنامه راحتی دارید ممنونم