{{ctrl.notification}}
جنگ ها و کنسرت های کیش

جنگ ها و کنسرت های کیش

کیش جزیره ای در جنوب کشور که در میان آب های نیلگون خلیج فارس همچون الماسی می درخشد. کیش یکی از جزیره های توریستی که هرسالانه میزبان گردشگران بسیار زیادی از داخل و خارج از ایران می باشد، از جاذبه های تاریخی و تفریحی تا تفریحات آبی و غیر آبی که جذابیت این جزیره را دوچندان کرده است، آس چارتر در مقاله های قبلی خود در مورد جذابیت های گردشگری کیش مطالبی را در اختیار شما قرار داده است اما در این مقاله قصد داریم به معرفی یکی از جاذبه های پرطرفدار کیش یعنی جنگ های شبانه کیش که از جذابیت بالایی برخوردار است بپردازیم. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط لحظه آخری تهران کیش در مشهد می باشد.

جنگ در کیش

بهترین جنگ های شبانه در جزیره کیش

اجرای زنده کمدی تئاتر با موسیقی توسط هنرمندان را جنگ شبانه می ‌گویند. جنگ شبانه با حضور شومن و کمدین های مشهور کشور و در فضای مناسب برای خانواده‌ها و گردشگران اجرا می ‌شود. جنگهای شبانه کیش بسیار متعدد و متنوع هستند، از جمله جشن، تئاتر، استندآپ، کمدی، موزیک، تقلید صدا، آکروباتیک، مسابقات مختلف، تقلید صدا، لیزر شو، شعبده بازی، شادی و لذت در جنگ شبانه کیش یا شوهای شبانه کیش از نیمه شب تا چند ساعت پس از بامداد از برنامه های مفرح و مهیج و به یادماندنی در کیش می باشد، در سالهای اخیر نیز بواسطه پخش کلیپ های مختلف از این برنامه های شاد در فضای مجازی باعث استقبال بی نظیرمردم از این جزیره و این جنگ ها شده است. جنگ های کیش تفریحی بی نظیر که لحظات شادی را برای شما در سفر به جزیره کیش فراهم می کند. در ادامه لیستی از پخش برترین جنگ های شبانه کیش را برایتان معرفی می کنیم.

جنگ های کیش

جنگ دینامیت شو کیش

در ابتدا به معرفی یکی از محبوب ترین جنگ های شبانه معروف و جذاب در جزیره کیش جنگ دینامیت شو می پردازیم. برنامه های اجرایی این جنگ شامل لیزر شو، حلقه سیرویل، استند آپ كمدى، حرکات آکروباتیک، بیت باکس، تئاتر کمدی، لیزر شو، بلک لایت شو، مسابقات خانوادگی و اهدای جوایز نفیس و…  اجرای زنده نمایش کمدی به همراه موسیقی های شاد که از جذاب ترین و پرطرفدارترین بخش های برنامه دینامیت شو که بسیار مفرح و هیجان انگیز است توسط میلاد صالح پور و دی جی سینا حسینی با بیان موضوعات روزانه در قالب طنز اجرا می گردد.

جنگ های کیش

جنگ شبانه دینامیت شو در سالنی بزرگ با امکاناتی بی نظیر از جمله تهویه هوای مطبوع، جایگاه اجرای (سن) مناسب و صندلی های راحت، نورپردازی و صدابرداری با کیفیت و... برگزار می شود، همچنین سالن اجرایی دینامیت شو یک سالن VIP برای اجرای کنسرت های بهترین و معروف ترین خوانندگان نیزمی باشد. دینامیت شو در هر اجرا با یک سورپرایز جدید شبی هیجان انگیز و شاد را برای مسافران و گردشگران به ارمغان می آورد.

ساعات اجرای جنگ شبانه دینامیت شو: هر شب از ساعت 12 شب تا 3 بامداد در جزیره زیبای کیش اجرا می گردد.

جنگ های کیش

جنگ شبانه بابک شو

از معروف ترین جنگ های شبانه کیش می توان به جنگ شبانه بابک شو اشاره کرد. جنگ‌ بابک شو در اواخر سال ۹۷شروع به کار کرد و با اجرای برنامه های متفاوت توانست خود در بین جنگ های مطرح کیش جای بدهد، جنگ شبانه بابک شو یکی از پرمخاطب ترین برنامه های تفریحی در کیش است که هر شب توسط  بابک برجسته و به  تهیه کنندگی و کارگردانی عباس محبوب و هنرمندی هنرمندان محبوب صابر شیخ الاسلامی، مهدی قناعتی، علی ابوالحسن، آرش نوذری، کوروش صنعتی، دی جی مایکل  و خوانندگی بهنام عسگری برگزار می‌گردد.

جنگ های کیش

برنامه های جنگ شبانه بابک شو شامل: طنز کمدی، استندآپ کمدی، موزیک زنده و دی جی، اجرای نمایش‌های آکروباتیک و گروه دنس، آیتم‌های نور و بلک لایت، شعبده بازی، لیزر شو، مسابقه و... می باشد که لحظاتی مفرح و شادی را برایتان به ارمغان می آورد.

جنگ های کیش

این مجموعه با برنامه ‌های جذاب هنری که دارد طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کرده است. همچنین جنگ بابک شو میزبان افراد برجسته و مشهور مانند حسن ریوندی، محسن ابراهیم زاده، الهه منصوریان و… بوده است.

ساعات اجرای جنگ بابک شو: هر شب از ساعت ۱۲ تا ۳ بامداد در هتل 5 ستاره بین المللی شایان کیش برگزار می شود.

جنگ شبانه پرشین شو

یکی از نخستین جنگ های شبانه در کیش پرشین شو کیش می‌باشد. دو هنرمند سابقه دار در این جنگ پرشین شو حضور دارند که احسان داورزنی تهیه کننده و مدیر اجرایی آن علی برجی می باشند. و اجرای زیبای امید رجبی می باشد.

این جنگ در سه ساعت و آیتم‌هایی بی نظیری از نمایش‌های آکروباتیک، مسابقات مختلف، تقلید صدا، لیزر شو، شوی بلک لایت، شعبده بازی، استند آپ كمدى، بيت باكس، موسيقى زنده، بریک دنس و پارکور، حلقه، لیزر من و الواير شو، ویژوال LED، ربات انیمیشن، بخش فان و سرگرمی تلنت شو (استعدادیابی) و یوتیوب کمدی و… که می تواند شب پرهیجان و شادی را برایتان رقم بزند برگزار می شود.

جنگ های کیش

از مهمانان ویژه ی جنگ شبانه پرشین شو ایمان صفا، آرون افشار و علی صبوری بوده اند را برای شما به ارمغان می آورد.

ساعات اجرای جنگ شبانه پرشین شو: از ساعت 8 شب تا 11 می باشد.

جنگ شبانه ستارگان رنگارنگ

یکی از بهترین تفریحاتی که می توانید در شب های کیش داشته باشید جنگ شبانه ستارگان رنگارنگ یک جشن و تئاتر است. نمایش جنگ ستارگان رنگارنگ کیش در دو سانس مختلف توسط  شومن حسین حیدری و نیما ساحلی ، امیر عبدالله و محسن ضیایی اجرا می شود.

آیتم های بی نظیر و پرهیجانی در این شو هرشب اجرا می شود که شامل: موزیک، تئاتر، تقلید صدا، استند آپ كمدى، حرکات آکروباتیک، بیت باکس، تئاتر کمدی، لیزر شو، بلک لایت شو، مسابقه و... می باشد. در سفر به کیش این جنگ پرطرفدار و شاد را از دست ندهید.

ساعات اجرای جنگ شبانه ستارگان رنگارنگ: سانس یک: ساعت 8 تا 11 شب و سانس دو: ساعت 12 تا 3 شب می باشد. شما می توانید بر حسب علاقه یکی از سانس ها را انتخاب نمایید.

جنگ شبانه پازل شو کیش

از دیگر جنگ های معروف و پرطرفدار در کیش جنگ پازل شو می باشد، این جنگ با حضور اكبر اقبالى و آرش شاهوران و به تهیه کنندگی و کارگردانی آرتین شاهوران وعسل افشاری هر شب در كنسرت هال پارک دلفين ها به مدت سه ساعت اجرا می شود.

جنگ های کیش

آيتم هايى بی نظيری مانند: ليزر شو، سيلورمن، بلک لايت شو، بيت باكس، برک دنس، هیپ هاپ دنس، الواير شو، حلقه سیرویل، ربات انيميشن شو و ویژوال ال ای دی در پازل شو اجرا می شود، این جنگ شاد یکی از بهترین تفریحات در کیش می باشد که طرفداران زیادی دارد، به همین خاطر این جنگ با کسب رضایت بالای گردشگران چندین لوح تقدیر از سازمانه منطقه آزاد کیش دریافت کرده است.

ساعات اجرای جنگ شبانه پازل شو کیش: جنگ پازل شو هر شب از ساعت 12 شب تا 3 بامداد در جزیره زیبای کیش اجرا می گردد.

جنگ شبانه ایرانیا

جنگ شبانه ایرانیا یکی از محبوبترین جنگ‌ های جدید کیش به شمار می ‌رود. جنگ شبانه ایرانیا کیش یکی از تفریحات شبانه کیش با مدیریت هنرمند معروف و محبوب آقای حمید خندان می باشد. هنرمندان بزرگی مانند نیما صالحی، اکبر اقبالی و علیرضا حقانی که در گذشته در این جنگ حضور داشتند برنامه های خود را اجرا می کردند، اما اکنون این برنامه توسط هنرمندان دیگری مانند: محمد ریاضتی، رضابیگ و جلال کرد اجرا می شود.

همچنین رهبر ارکستر جنگ شبانه ایرانیا کیش مهرداد فیروز کوهی می باشد، اجراهای این جنگ شامل: اجرای تئاتر، حضور کمدین ها، مسابقات خانوادگی، اجرای موسیقی نوستالژیک جنوبی، استندآپ کمدی، اجرای نمایش کمدی، بیت باکس، لیزر شو، مسابقه های مهیج، دی جی و شعبده بازی و... می باشد.

ساعات اجرای جنگ شبانه ایرانیا: هر شب از ساعت 20 الی 23 در آمفی تئاتر مجلل مجموعه سافاری کیش برگزار می گردد.

بلیط چارتر مشهد کیش

جنگ دلقک خونه خان عمو

برنامه ای ویژه برای کودکان در کیش که طرفداران بسیار زیادی دارد، جنگ دلقک خونه خان عمو برنامه ای شاد و سرگرم کننده برای کودکانتان می باشد. جنگ دلقک خونه خان عمو هرشب در محل آمفی تئاتر هتل میراژ برگزار می ‌گردد.

بیلط چارتر مشهد کیش

این جنگ شاد و موزیکال خان عمو با حضور دو مجری شبکه دو و شبکه نسیم به نام های خان عمو و خاله سوگند اجرا می شود. در این برنامه شاد دلقک های بازیگوش نیز حضور دارند، برنامه خان عمو برای گروه های سنی 4 الی 12 سال مناسب می باشد.

ساعات اجرای جنگ دلقک خونه خان عمو: هر روزه ساعت 18 الی 19:30

بیلط چارتر مشهد کیش

جنگ شب طلایی کیش

این شو یا برنامه هنری تلفیقی از استندآپ کمدی، موسیقی و اجراهای ورزشی هیجان انگیز است که در سطح برنامه ها و اجراهای روز دنیا می باشد. جنگ شب طلایی کیش یکی دیگر از جدیدترین جنگ های شبانه در جزیره کیش است. این جنگ شامل اجرای زنده نمایش کمدی به همراه موسیقی زنده و هیجان انگیز است.

بلیط چارتر مشهد کیش

جنگ شب طلایی کیش شامل برنامه هایی نظیر: نمایش های کمدی، استندآپ کمدی، لیزر شو، مرد طلایی (گلد من)، دی جی، کنسرت زنده موسیقی، تک نوازی دف و ویولن و واندرلند شو می باشد. این برنامه در سالن آمفی تئاتر قصر هیجان جزیره کیش برگزار می شود. با تهیه بلیط چارتر مشهد کیش از سایت آس چارتر از مزایا و تخفیفات ویژه ای برخوردار شوید.

ساعات اجرای جنگ شب طلایی کیش: جنگ شب طلایی کیش هر شب در یک سانس 3 ساعته و از ساعت 12 شب الی 3 بامداد برگزار می گردد.

جنگ های کیش

date_range یکشنبه 13 شهریور 1401 remove_red_eye 355 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0