{{ctrl.notification}}
جمعه ها تهران کجا برویم؟

جمعه ها تهران کجا برویم؟

تهران یکی از پرجمعیت ترین و شلوغ ترین شهرهای ایران، تهران پایختخت ایران که سالانه گردشگران و مسافران زیادی را به سوی خود می کشاند، به دلیل وجود جاذبه های تاریخی و طبیعی فراوان یکی از شهرهای توریستی و صنعتی ایران محسوب می شود. جاذبه های دیدنی تهران به قدری زیاد است که می توانید به راحتی برای آخر هفته های خود برنامه ریزی کنید و به طبیعت و یا جاهای تاریخی تهران سری بزنید، و تفریح کنید. در این مقاله آس چارتر به شما در انتخاب تفریح آخر هفته هایتان کمک خواهد کرد که جمعه ها تهران کجابرویم؟ تا پایان این مقاله همراه ما باشید.  آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط چارتر هواپیما ارزان در مشهد می باشد.

جمعه ها تهران کجا برویم؟

ایران مال تهران

یکی از بزرگترین بازارهای تهران و جهان ایران مال است که از بزرگترین مراکز تجاری، فرهنگی و اجتماعی ایران و خاورمیانه است، این مرکز در زمینی به مساحت یک میلیون و ۶۶۹ هزار و ۵۰۴ مترمربع احداث شده است، این مرکز دارای امکانات رفاهی و تفریحی بسیار زیادی می باشد، امکاناتی همچون: مراکز خرید، شهربازی، پردیس سینمایی، مجموعه ورزشی و هتل در این مجموعه قرار گرفته است، مرکز خرید ایران مال دارای فروشگاه های متعددی همچون: لوزام خانگی و الکترونیکی، جواهرات، ساعت و زیورآلات، هایپر استار، کفش و محصولات چرمی، لوازم و دکوراسیون منزل، محصولات زیبایی و سلامت، محصولات فرهنگی و تفریحی، مد، پوشاک و لوازم ورزشی می باشد که می توانید به راحتی در این مرکز خرید به خرید بپردازید و همچنین ازدیگر امکانات این بازار استفاده کنید و لذت ببرید. ایران مال با داشتن شهربازی، رستوران و مرکزخرید یکی از کامل ترین مجوعه هایی است که برای تفریح آخرهفته گزینه مناسبی می باشد.

آدرس ایران مال: تهران، بزرگراه شهید خرازی

جمعه ها تهران کجا برویم؟

دریاچه چیتگر تهران

از دیگر گزینه های تفریح برای آخر هفته ها در تهران دریاچه چیتگر است، این دریاچه مصنوعی مساحتی حدود ۱۳۰ هکتار دارد و مجموعه‌ای تفریحی نیز حدود ۱۲۰ هکتار در نزدیکی این دریاچه ساخته شده است. دریاچه چیتگر یکی از بهترین مناطق برای تفریح و گردش در آخر هفته ها می باشد، این دریاچه دارای امکانات رفاهی همچون پارکینگ، سرویس بهداشتی، غرفه‌های خوراکی، نمازخانه ، آب‌نمای موزیکال، آلاچیق و شهربازی و مرکزخرید می باشد، از جمله تفریحات اطراف دریاچه می توان به سافاری پارک وحشت، اسکیت هوایی، ماشین کوبنده، پیست پرش در آسمان، سرسره‌های سقوط آزاد، رول گرایدر، چرخ‌وفلک بزرگ دریاچه، دریفتینگ، اسکای فلایر، وسایل بازی‌های کودکان، وی‌آر لند، مری گوراند، تاب کودکان، قطار، کشتی صبا، آکروجت، مینیوم، رالی، ترامپولین، استخر توپ و ... می باشد.

آدرس دریاچه چیتگر: تهران، شمال غرب تهران، همت غرب، شهید خرازی، خروجی دریاچه شهدای خلیج فارس

جمعه ها تهران کجا برویم؟

رستوران روبوشف سعادت آباد تهران

رستوران ایتالیایی روبوشف سعادت آباد یکی از جذابترین و لاکچری ترین رستوران های در منطقه سعادت آباد تهران می باشد، این رستوران یکی از اولین رستوران های رباتیک در ایران است، این رستوران لوکس دارای دکوراسیونی بسیار شیک و مدرن با میزهای کاملا لمسی که می توانید لذیذترین غذاها را توسط ربات ها انتخاب کنید، در رستوران روبوشف می توانید انواع غذاهای فست فودی ازجمله: انواع پیتزاها، پنه آلفردو مرغ، پنه آلفردو گوشت، استیک فیله با سس قارچ، استیک مرغ با سس مخصوص و همچنین پیش غذاهایی مانند سیب زمینی و بال سوخاری و سالاد سزار را در منوی این رستوران سفارش دهید. شما می توانید در روزهای جمعه به این رستوران بروید و آخر هفته خود را با خوردن یک پیتزای خوشمزه ایتالیایی بگذرانید، این رستوران همچینین دارای سرآشپزهای ماهر و پرسنل خوب و کاربلدی و خوش برخوردی می باشد.

آدرس رستوران روبوشف: تهران  سعادت آباد انتهای سی و هشتم غربی نرسيده به علامه جنوبی پلاک 3 جنب ساختمان باشگاه استقلال

جمعه ها تهران کجا برویم؟

پارک جمشیدیه تهران

پارک جمشیدیه یکی از قدیمی ترین پارک های تهران که در ایام تعطیلی یکی از بهترین جاهای تفریح برای تهرانی ها محسوب می شود، این پارک وسعتی حدود ۱۰ هکتار و در شمال تهران قرار دارد. پارک جمشیدیه متعلق به جمشید دولو قاجار می باشد، که از خاندان قاجار بوده است می باشد، پارک جمشیدیه دارای امکانات زیادی همچون آلاچیق، آبشار، کافه‌های مختلف، آب‌نما، سرویس‌های بهداشتی، مجسمه‌های سنگی، نمایشگاه‌ها، رستوران و فضایی برای نگهداری پرندگان می باشد. همچنین در این پارک حدود۶۰ گونه پرنده وجود دارد و می توانید به پرنده نگری در این پارک بپردازید. این پارک دارای پوشش گیاهی متنوعی می باشد از جمله درختان این پارک شامل: نارون، چنار، سرو، بلوط، زبان گنجشک، افرای سیاه و درختان میوه چون بادام، سیب، زردآلو و گلابی می باشد،

آدرس پارک جمشیدیه: تهران، انتهای خیابان شهید باهنر، انتهای خیابان فیضیه و امیدوار

جمعه ها تهران کجا برویم؟

پارک وشهربازی ارم تهران

از دیگر جاذبه های تفریحی که جمعه ها بسیار شلوغ است پارک وشهربازی ارم تهران است، این پارک در سال ۱۳۵۰ به دست رحیم علی خرم تاسیس شد. پارک ارم دارای یک دریاچه 8 هکتاری و یک باغ وحش و سه شهربازی تشکیل شده است، این شهربازی از بزرگترین شهربازی های تهران اسن که طرفداران بسیار زیادی دارد، در شهربازی پارک ارم حدود ۷۴ دستگاه بازی قرار دارد، که می توانید به تفریح و سرگرمی بپردازید، و در باغ وحش این پارک ۱۲۱ گونه جانوری وجود دارد. این پارک همچنین دارای بخش های مختلفی همچون: قایقرانی و ماهیگیری، باغ وحش ارم، موزه پول، رستوران، فست فود، فضای سبز و جنگلی، استخر، سالن بولینگ، سالن سرپوشیده تشکیل شده است. با تهیه بلیط هواپیما ارزان لحظه آخری تبریز تهران در سامانه آس چارتر از مزایای ویژه ای برخوردار شوید.

آدرس پارک و شهربازی ارم: تهران، کیلومتر 4 اتوبان تهران، کرج، بعد از اتوبان شهید ستاری، کنار گذر راست پل اتوبان شهید باکری

جمعه ها تهران کجا برویم؟

پارک آب وآتش تهران

پارک آب و آتش از دیگر پارک های باصفای و سرسبز تهران می باشد، این پارک در سال 1388 در مساحتی بالغ بر ۲۴ هزار مترمربع در زمین‌های عباس آباد افتتاح گشت، پارک آب و آتش شامل جاذبه های دیدنی بسیاری ازجمله: پل طبیعت، پل ابریشم، فانوس دریایی، برج آتش، دریاچه مصنوعی خزر، آمفی تئاتر، فواره های آب، پرده های فولادین، میدان مشاهیر، گذرگردشگری، پیست دوچرخه سواری، اسکیت سواری، گنبد مینا، سینما هفت بعدی و ... و از امکانات این پارک می توان به رستوران و فودکورت با غذاهای متنوع، کافه، آبخوری، نمازخانه، پارکینگ، سرویس بهداشتی، دستگاه‌های خودپرداز، سطوح شیب‌دار مخصوص عبور و مرور ویلچر و کالسکه، آلاچیق‌هایی برای پیک ‌نیک و… اشاره کرد.

آدرس پارک آب وآتش: تهران، خیابان آفریقا نرسیده به چهارراه جهان کودک، انتهای کوچه ژوبین 

جمعه ها تهران کجا برویم؟

باغ فردوس تهران

یکی از جاذبه های دیدنی و تفریحی در تهران باغ فردوس می باشد، این باغ مربوط به دوره قاجار می باشد و پایخ گذار آن صدراعظم محمدشاه حاجی میرزا آقاسی بود، این باغ حدود 20 هزار متر مربع وسعت دارد و مساحت عمارت آن نیز 1000 متر مربع می باشد، باغ فردوس در زمان پهلوی دوم مکانی برای جشن‌های ۲۵۰۰ اختصاص یافته بود، و در سال ۱۳۸۱ به موزه سینمای ایران تبدیل گشت. باغ فردوس تهران شامل بخش های مختلفی همچون: تالار آغازگران، تالارمعاصران، تالار بین‌‌‌الملل،  تالار نام‌آوران، خانه فرهاد، بخش سینمای کودک و نوجوان، بخش سینمای دفاع مقدس، تماشاخانه، بخش صدا و دوبله، اتاقی به نام علی حاتمی می باشد. این باغ دارای سه سالن سینما به نام های فردوس، تمدن و سینماتوگراف است و امکانات دیگری نظیر: کافه باغ فردوس، کافه ویونا، کتاب فروشی و فروشگاه می باشد.

آدرس باغ فردوس: تهران، خیابان ولیعصر، نرسیده به میدان تجریش، کوچه بخشایش

جمعه ها تهران کجا برویم؟

بام تهران

بام تهران از جاذبه های دیدنی بسیار جذاب و پرطرفدار در تهران که گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است، بام تهران یکی از جاهایی است که در مردم تهران برا آخر هفته هود به این مکان می آیند، و به تفریح و گردش می پردازند، بام تهران دارای تفریحات و امکانات بی نظیری همچون: مجموعه وی آر، میدی ‌باس‌های برقی، بگ جامپینگ، زیپ لاین، بانجی جامپینگ، سنگ نوردی و سینمای چندبعدی، باشگاه بگ جامپ، باشگاه تنیس، سورتمه توچال، وی آر سیمولیشن توچال، صخره ‌نوردی، ترامپولین جامپیگ، سینمای ۵ بعدی، اتاق فرار و تعدادی رستوران‌ ... می باشد. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط هواپیما ارزان چارتر اهواز تهران در سامانه آس چارتر به راحتی تهیه نمایید.

آدرس بام تهران: تهران، حد فاصل انتهای خیابان ولنجک تا ابتدای تله ‌کابین توچال

 

 

date_range پنجشنبه 13 بهمن 1401 remove_red_eye 275 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0