{{ctrl.notification}}
جزیره پوکت تایلند

جزیره پوکت تایلند

یکی از کشورهایی که طرفداران بسیاری دارد، کشور زیبای تایلند می باشد، این کشور با داشتن جزایر افسانه ای از محبوب ترین مقاصد گردشگری در جهان شناخته شده است. در این مقاله قصد داریم یکی از جزایر مهم و محبوب در تایلند را برایتان معرفی کنیم، قطعه ای از بهشت بنام پوکت، جزیره افسانه ای پوکت یکی از جذاب ترین جزایر پرگردشگر و پرطرفدار در تایلند است و در 800 کیلومتری از بانکوک قرار گرفته است. در ادامه با جاذبه ها و جاهای دیدنی این جزیره بیشتر آشنا خواهید شد. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط ارزان هواپیما خارجی تهران پوکت را از سایت به راحتی دریافت نمایید.

 

جزیره پوکت تایلند

معرفی جزیره پوکت

پوکت یکی از جزایر توریستی و گردشگری در کشورتایلند می باشد، این جزیره یکی از جذابترین و شلوغ ترین شهرهای این کشور است، پوکت حدود 542 کیلومتر مربع مساحت دارد و از بزرگترین جزایر در تایلند است که دارای بهترین سواحل و مکان های رویایی می باشد که رتبه اول را به خود اختصاص داده است. بیشتر جمعیت این جزیره را اتباع چینی، تایلندی و همچنین مهاجرانی از کشورهای آسیایی و اروپایی تشکیل داده است.

جزیره پوکت تایلند

مذهب مردم جزیره پوکت

مردم جزیره پوتک دارای اداب و رسوم و فرهنگ مختلفی می باشد، و اکثر جمعیت آن را اتباع چینی، تایلندی و مهاجران کشورهای آسیایی و اروپایی تشکیل می دهند، به همین دلیل ادیان مختلفی در این جزیره وجود دارد، حدود 70 درصد جمعیت جزیره پوکت پیرو آیین بودا هستند، حدود 20 تا 36 درصد از جمعیت این جزیره را مسلمانان تشکیل می دهند و و 2 درصد از جمعیت نیز دین مسیحیت را آیین خود می دانند. در این جزیره حدود 30تا 40 مسجد وجود دارد، در کل این جزیره از لحاظر دین کاملا ازاد می باشد، و مذاهب مختلفی همچون آیین تراوادا، اسلام، مسیحیت و کاتولیک، آیین هندو و سیک و یهود در این جزیره از اقلیت های مذهبی در این جزیره می باشد.

جزیره پوکت تایلند

جاذبه های دیدنی در جزیره پوکت

جزیره توریستی پوکت دارای چشم اندازهای و مناظر زیبا و جذاب چشم نوازی می باشد، که طبیعت منحصربفرد آن گردشگران و مسافران زیادی را هرساله به خود جذب می کند بصورتی که این جزیره روزانه ۵۰ پرواز به مقصد بانکوک در نظر گرفته شده است، این جزیره زیبا دارای جاذبه ها و جاهای دیدنی و تفریحی نظیر باشگاه تیراندازی پوکت، اسب سواری در پوکت، باغ وحش، آبشار بانگ وان، آکواریوم، پارک ملی دریایی سیرینات، نمایش سیام نیرامیت، جزیره  لانتا و ... می باشد که در سفر به آن می توانید از آنها بازدید نمایید و در ادامه به معرفی چند مورد از این جاذبه ها را برایتان معرفی خواهیم کرد.

جزیره پوکت تایلند

پارک تفریحی فانتازیا

اگر به دنبال یک تفریح و گردش لذت بخش و پرهیجان هستید پارک تفریحی فانتازیا بهترین گزینه خصوصا برای کودکان می باشد، در این پارک شما می توانید انواع تفریحات متنوع و سرگرم ‌کننده‌ای را انجام دهید، از جاذبه ها در این پارک می توان به سیرک‌های مهیج، وسایل بازی متنوع، فروشگاه ها، نمایش ها و رویدادهای فرهنگی اشاره کرد. همچنین در این پارک رستورانی بنام گلدن کیناری وجود دارد که می توانید لحظاتی را در این رستوران ها خوردن غذاهای خوشمزه بپردازید و از ان لذت ببرید.

جزیره پوکت تایلند

آکواریوم پوکت

در جزیره پوکت در زیر آب مسیر حدود 10 متر وجود دارد که می توانید به زیر آب بروید و با دنیای جذاب و دیدنی زیرآب آشنا شوید، در این آکواریوم شما می توانید انواع ماهی های استوایی و لاک پشت‌ های بزرگ ، مرجان‌ها و گونه‌های دیگری از جانوران دریایی را مشاهد نمایید و از دیدن آنها لذت ببرید.

جزیره پوکت تایلند

رستوران لاگریتا

رستورانی رویایی در جزیره منحصربفرد و شگفت انگیز پوکت با محیطی آرام و خاطره انگیز در مکانی دنج، این رستوران که لاگریتا نام دارد و برای زوج های جوان بهترین گزینه می باشد که در ماه عسل خود در این رستوران دنج خاطره ای را برای خود ثبت کنند. این رستوران در کنار ساحل قرار دارد و فضایی رویایی را برایتان به وجود می اورد. غذاهای این رستوران بسیار خوش طعم و خوشمزه می باشد و از بهترین مواد غذایی درجه یک توسط بهترین سرآشپزها طبخ می شود.

جزیره پوکت تایلند

معبد چالونگ پوکت

یکی از معابد بودایی که از جاذبه های دیدنی در جزیره پوکت می باشد، معبد چالونگ است، این معبد با داشتن معماری بی نظیر و چشم نواز جزو یکی از محبوب ترین و مشهورترین معابد از 29  معبد در پوکت می باشد. با تهیه بلیط چارتر ارزان هواپیما تایلند از سایت آس چارتر از مزایا و تخفیفات ویژه ای برخوردار شوید.

جزیره پوکت تایلند

ساحل کاتا

یکی از ساحل های زیبا و جذاب در جزیره پوکت که گردشگران زیادی را به سمت خود می کشاند، ساحل کاتا می باشد، این ساحل زیبا دارای مناظر فوق العاده زیبایی می باشد، وجود درختان دم‌ اسبی و نخل ها و تپه های سرسبز و وجود امکانات رفاهی متعددو رستوان های لوکس با انواع غذاهای متنوع و خوشمزه و تفریحات متنوع آبی می تواند بهترین گزینه برای تفریحتان باشد.

جزیره پوکت تایلند

باغ وحش پوکت

از دیگر جاذبه های دیدنی در جزیره پوکت باغ وحش پوکت است، در این باغ وحش شما می توانید انواع جانوران را ببنید، این باغ وحش همچنین دارای امکانات رفاهی و تفریحی برای کودکان نیز می باشد، یکی از جالب ترین چیزهایی که در بدو ورود به باغ وحش خواهید دید و شاید برایتان خاطره انگیز باشد یخ در بهشت‌هایی است که در ایران زیاد دیده اید و تداعی کننده خاطرات بچگی شما خواهد بود این یخ در بهشت ها با طعم میوه های استوایی و شیره نارگیل تهیه می شود و در هوای گرم و شرجی جزیره خوردن آنها برایتان بسیار دلچسب و گوارا خواهد بود. در نزدیکی این باغ وحش زیبا همچنین می توانید به بازدید از معبد چالونگ نیز بروید.

جزیره پوکت تایلند

جزیره فانگ انگا

از دیگر جاذبه های دیدنی دیگر که در نزدیکی این جزیره قرار دارد جزیره فانگ انگا قرار دارد، این جزیره یکی از لوکیشین های یکی از سری فیلم های معروف امریکایی و با بازی هنرمند مشهور جیمز باند که در این جزیره فیلمبرداری شده بود، از تفریحات متنوع در این جزیره آهکی زیبا می توان به قایق‌ سواری ، ماهیگیری و غواصی اشاره کرد.  

جزیره پوکت تایلند

مجسمه بودا

یکی از تندیس های بزرگ و جذاب در جزیره پوتک که حدود 45 متر ارتفاع دارد، مجسمه بودا می باشد، بودا در تایلند یکی از مهم ترین ادیان مذهبی محسوب می شود، به همین دلیل این مجسمه در میان بوداییان از اهمیت خاصی برخوردار می باشد. مجسمه بودا در بالای تپه ناکرد قرار دارد. شما می توانید بر روی این تپه علاوه بر بازدید از مجسمه بودا یک نمای 360 درجه از جزیره را داشته باشید و از دیدن آن لذت ببرید.

جزیره پوکت تایلند

روستای راوی

یکی از جاذبه های دیدنی و تاریخی در جزیره پوکت که گردشگران زیادی از آن بازدید می نماید روستای راوی پوکت تایلند می باشد، این روستا دارای ساحلی کوچک و یک بندر ماهیگیری کوچک و درختان نخل نارگیل، بلوط باتلاقی و قایق های ماهیگیری می باشد، این روستا دارای رستوران های محلی با غذاهای متنوع دریایی بسیار خوشمزه که می توانید در این رستوران ها ماهی های تازه را سفارش دهید تا برایتان به بهترین و خوشمزه ترین روش طبخ کنند.  

جزیره پوکت تایلند

جزیره فی فی

جزایر فی فی از دیگر جاذبه های دیدنی و بسیار جذاب در نزدیکی پوکت می باشد، این جزیار که بنام فی فی کوچک و فی فی بزرگ می باشد در کمار هم قرار گرفته است و که فی فی کوچک خالی از سکنه است ولی غاری جذابو و شگفت انگیز در این جزیره قرار دارد که می توانید از آن بازدید نمایید.

جزیره پوکت تایلند

اقامت در پوکت

در سفر به جزیره پوتک می توانید در هتل ها و یا هاستل های این جزیره اقامت نمایید. اقامت داشتن در جایی معین و راحت باعث آسایش و ارامش خاطرتان می شود و می توانید با خیالی اسوده به تفریح و گردش در این جزیره بپردازید. از بهترین اقامتگاه های این جزیره می توان به ویلاهای آندارا ریزورت که هتلی ۵ ستاره است و چندین ویلا لاکچری با بهترین امکانات رفاهی همچون: وای ‌فای، صبحانه رایگان، استخر و پارکینگ و همچنین دیگر اقامتگاه های دیگر مانند: ویلا و اقامتگاه تریسارا پوکت، استراحتگاه آنانتارا، اقامتگاه ساحلی سنتارا گرند و اقامتگاه ویلایی مروارید نیل اشاره کردو این ویلاها علاوه بر داشتن امکانات رفاهی دارای چشم انداز فوق العاده جذابی رو به ساحل، دریا و جزیره دارد.

جزیره پوکت تایلند

آب و هوای پوکت

جزیره پوکت دارای آب و هوای موسمی و گرمسیری می باشد، اما می توان گفت که بیشتر از سال تقریبا حدود 8 ماه در این جزیره شاهد بارندگی خواهید بود که تقریبا 2200 میلی متر میزان بارندگی در این فصول می باشد و حدود یک فصل که در ماه های دسامبر تا ماه مارس خشک می باشد. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط هواپیما خارجی تهران بانکوک لحظه آخری در شهر مشهد می باشد.

جزیره پوکت تایلند

بهترین فصل بازدید و سفر به جزیره پوکت

جزیره پوکت از جذاب ترین جزایر شلوغ و پر طرفدار در کشور تایلند که مقصد گردشگری بسیار از گردشگران و مسافران از همه نقاط جهان می باشد، اما قبل از هرچیزی دانستن بهترین زمان برای سفر یکی از ملزومات سفر می باشد، پس بهتر است بدانید بهترین فصل از لحاظ آب و هوایی از اواسط آبان ماه تا اواسط اردیبهشت می باشد یعنی همان ماه های نوامبر تا آوریل، که هم اب و هوا مناسب است و هم قیمت ها به نسبت ارزان تر می باشد و می تواند هزینه های سفرتان را کمی کاهش دهد.

جزیره پوکت تایلند

 

نویسنده: شادی شادکام

date_range شنبه 27 اسفند 1401 remove_red_eye 173 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0