{{ctrl.notification}}
جزیره‌ای مخصوص میلیاردرها

جزیره‌ای مخصوص میلیاردرها

قطر یکی از ثروتمندترین و کوچکترین کشورهای حاشیه خلیج فارس که در جنوب خلیج فارس قرار دارد، این کشور سرمایه‌گذاری های هنگفتی اخیر برای پیشرفت و توسعه با اتکا به ثروت حاصل از نفت خود در طی سال های اخیر انجام داده است. کشور کوچک قطر در سال  ۲۰۲۲ میلادی میزبان جام جهانی فوتبال بود، صنعت گردشگری این کشور یکی از قدرتمندترین و پیشرفته ترین در توسعه و سرمایه گذاری در سراسر جهان می باشد. خطوط هوایی قطر از جمله کشورهایی است که توانسته در طی سال‌های اخیر مشهورترین و شلوغ ‌ترین خطوط هوایی جهان را داشته باشد. این کشور کوچک توسعه یافته دارای جاذبه های گردشگری و توریستی زیادی می باشد. یکی از جاذبه هایی که در سال 2004 به دستور پادشاه این کشور ثروتمند در ساحل شهر دوحه ساخته شد، جزیره مروارید قطر می باشد. در این مقاله آس چارتر به معرفی این جاذبه ی زیبا می پردازد همراه ما باشید. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط هواپیما ارزان خارجی  در مشهد می باشد.

جزیره‌ای مخصوص میلیاردرها

معرفی جزیره‌ مروارید قطر

جزیره مروارید، جزیره‌ای مخصوص میلیاردرها یکی از جاذبه های دیدنی و تفریحی کشور قطر است که در ساحل غربی دوحه در سال ۲۰۰۴ به دستور پادشاه کشور قطر ساخته شد، ساخت این جزیره نزدیک به ۱۴ سال به طول انجامید. هدف از ساخت این جزیره پیشرفت و توسعه سرمایه‌گذاری در این کشور بوده است، که سالانه میلیون‌ها نفر از سراسر جهان را به خود جذب کند. این جزیره حدود ۴۰۰ هکتار مساحت دارد و حدود ۲۲ کیلومتر به ساحل شهر دوحه افزوده کرده است، جمعیت این جزیره حدود 33 هزار نفراست، این جزیره مصنوعی از ۱۳ جزیره کوچک و بزرگ تشکیل شده است، این جزیره ی چند میلیارد دلاری حدود ۱۲ منطقه دارد که هر کدام از این مناطق سبک معماری خاص خود را دارند و معماری و طراحی آن برعهده شرکت معماری کالیسون بوده است.

جزیره‌ای مخصوص میلیاردرها

جزیره دست ساز مروارید یکی از شگفتی های ساخت دست بشر در کشور قطر در سال 2018 افتتاح شد. مخارج و هزینه هایی که برای ساخت این جزیره رویایی استفاده شده است، به واسطه ثروت هنگفت حاصله از نفت در این کشور است، که باعث شده این جزیره ساخته شود که امروزه به یکی از قطب های گردشگری دنیا تبدیل شود. درجزیره مصنوعی مروارید همچنین حدود ۱۵ هزار واحد مسکونی مدرن، بیش از 5000 ساکن، 400 ساختمان و ویلا، برج‌های آسمان‌خراش، هتل‌های مجلل پنج ستاره، اسکله‌های تفریحی و سواحل زیبا، کافه و رستوران‌ های لوکس، مراکز تفریحی بزرگ و مراکز خرید لوکس، انواع‌و‌اقسام تفریحات هیجان‌انگیز، مراکز مخصوص بازی و سرگرمی و ... وجود دارد، که توجه میلیاردرهای جهان را به خود جلب کرده است. جالب است بدانید علت نام ‌گذاری این جزیره به دلیل وجود مروارید و صید مروارید توسط غواصان در این منطقه بوده است که به این نام معروف شده است.

  جزیره‌ای مخصوص میلیاردرها                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     

جاذبه های دیدنی جزیره مصنوعی مروارید

جزیره‌ی میلیاردرهای قطر دارای مناظر فوق العاده شگفت انگیز و چشم نوازی می باشد، سواحل جزیره، قایق سواری در آب های نیلگون خلیج فارس، آسمان خراش های بسیار مدرن و شیک، آپارتمان ها، خانه های ویلایی، فروشگاه ها و ویلاها و… هوش از سر هر کسی می برد. در جزیره مصنوعی مروارید حدود 700 قایق بادبانی وجود دارد، که می توانید حسابی سرگرم شوید و از آن لذت ببرید. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط هواپیما ارزان خارجی مشهد دوحه را به راحتی از این سامانه تهیه نمایید.

 

مراکز خرید جزیره مصنوعی مروارید

جزیره مصنوعی مروارید دارای مراکز خرید لوکس و مدرنی می باشد، که از جذاب ترین جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی در این جزیره بشمار می آید. یکی از لاکچری ترین مراکزخرید در این جزیره مرکز خرید مدینا سنترال است، این مرکز خرید دارای معماری و طراحی بسیارزیبایی می باشد. مراکز خرید مجلل و گالری های مدرن با آخرین مد و سبک، انواع برندها، نمایشگاه ها و مدهای خیابانی و انواع لوازم جانبی و سوغاتی را می توانید از این مراکز خریداری نمایید.

جزیره‌ای مخصوص میلیاردرها

ساحل پورتو عربیا

یکی از لوکس ترین بنادر جزیره مصنوعی مروارید ساحل بسیار دیدنی پورتو عربیا می باشد، این ساحل به عنوان اولین جاذبه دیدنی جزیره مصنوعی مروارید است، این ساحل لوکس ترین مکان های مجلل برای تفریح و خوشگذرانی را در خود جای داده است و یکی از مهمترین اسکله های جزیره مروارید را در خود دارد، لوکس ترین و بهترین هتل های پنج ستاره کشور قطر نیز در نزدیکی این ساحل قرار دارد، از تفریحات در این ساحل می توان به قایق سواری، خرید از فروشگاه های تجاری، بازدید از پنت هاوس ها و ساختمان های مدرن و مجلل اشاره کرد، که منظره ای بی نظیر و دیدنی را به وجود آورده اند. همچنین از دیگر سواحل زیبای این جزیره کی توان به لیدو ونزیا و تالیامار اشاره کرد، که می توانید به گردشگری و تفریح در این سواحل بپردازید و در رستوران ها و کافی شاپ های این جزیره ساعاتی را نشسته و به استراحت بپردازید.

 

پورتو عربستان

در قلب جزیره ی مروارید قطر پورتو عربستان قرار دارد این منطقه یکی از معروف ترین مناطق در این جزیره محسوب می شود، در این منطقه مجموعه ‌ای از برند های بین ‌المللی، هتل‌ های 5 ستاره و استراحتگاه‌ ها و فروشگاه‌ های غذایی، چندین فروشگاه خرده فروشی، مراکز خرید و برندهای بین المللی وجود دارد، در این منطقه می توانید به گردش و تفریح بپردازید و از آن لذت ببرید.

جزیره‌ای مخصوص میلیاردرها

سواحل ویوا بحریه

جزیره مروارید دارای سواحل زیادی است از دیگر سواحل این جزیره ساحل ویوا بحریه است، بهترین رستوران‌ های قطر را می توانید در این جزیره پیدا کنید، در این ساحل همچنین شما می توانید به تفریح و گردش بپردازید و لذت ببرید. ساحل ویوا بحریه همچنین تفریحاتی خاص برای کودکان دارد که یکی از پرطرفدارترین سواحل برای کودکان محسوب می شود.

 

ساحل وست‌ بی

ساحل وست‌ بی از دیگر سواحل زیبای جزیره مروارید است، در این ساحل زیبا شما می توانید به راحتی آب تنی و شنا کنید، همچنین در این ساحل مکان هایی برای کودکان در نظر گرفته شده است که می توانند با آرامش به آب بازی و شنا بپردازند. این ساحل همچنین مسیر ارتباطی میان شهر دوحه و جزیره مروارید می باشد، فقط لازم است بدانید برای ورود به این ساحل با هزینه ای را بعنوان ورودی پرداخت نمایید.

 

ربع قنات

از دیگر جاذبه های دیدنی در جزیره ی مروارید قطر ربع قنات است، جالب است بدانید این منطقه همانند ونیز ایتالیا طراحی شده است و به همین دلیل به نام ونیز در قطر معروف است، در این منطقه ساختمان ‌هایی با ساختارهای پاستلی رنگی و کم ارتفاع به سبک ونیزی طراحی شده است، که بسیار جذاب و چشم نواز می باشد، در ربع قنات همچنین فروشگاه های مارک تجاری در ربع قنات وجود دارد که برندهای داخلی و بین المللی در این فروشگاه ها بسیار وجود دارد.

جزیره‌ای مخصوص میلیاردرها

محله ابرج جزیره مروارید

محل برج‌های تجاری در جزیره مروارید که از مهم‌ترین جاذبه های دیدنی در این جزیره است، جزیره ابرج، معروف به خیابان برج‌ها است، برج‌های هفت‌گانه بلند و سربه‌ فلک کشیده با معماری منحصربه‌فرد و لاکچری که دارای چشم انداز بسیار زیبا و جذابی می باشد، از دیدنی ترین جاهای این جزیره می باشد، این جزیره کوچک همچنین ، شرکت‌های بازرگانی و دفاتر و ادارات و مکان های اداری و تجاری را در خود جای داده است که در جزیره ابرج مستقر شده اند. برج های 7 گانه ی این جزیره دارای ارتفاع و طبقات زیادی می باشند، پنج ساختمان ۳۶ طبقه و دو ساختمان ۴۲ طبقه با ارتفاع ۲۰۱ متر را داراست، از امکانات این برج ها یک پارکینگ بزرگ هشت طبقه و… می باشد، این برج ها مکانی عالی و مناسب برای بازرگانان و تاجران می باشد.

 

باغ فلورستا

در جزیره مروارید جاذبه های چشمگیر زیادی وجود دارد که باغ فلورستا یکی از این جاذبه های زیبا و جذاب می باشد، باغ فلورستا در شرق ناحیه ویوا بحریا قرار دارد و امکانات تفریحی و رفاهی را نیز شامل می شود، باغ فلورستا مساحتی حدود ۱۵ هکتار دارد در این باغ 10 برج مسکونی متوسط، 3 مجمتع ویلایی سرپوشیده و 115 ویلا و یک مرکز خرید بنام فلورستا گالری و و یک زمین بازی مجهز مخصوص کودکان وجود دارد، و حدود ۵ هزار نفر در این باغ زندگی می ‌کنند.

جزیره‌ای مخصوص میلیاردرها

دهکده جیاردینو

دهکده جیاردینو دهکده ای آرام و خلوت با ساختمان‌های چند طبقه و بزرگ، خانه‌های ویلایی لوکس و معمولی با متراژهای مختلف، این دهکده همچنین محیط مناسبی برای اقامت چند روزه برای گردشگران می باشد، همه نوع اقامتگاه در این منطقه وجود دارد، همچنین در دهکده جیاردینو یک مجتمع سرپوشیده وجود دارد، که ۵۷ ویلا و چند سالن بدن‌سازی، استخر، زمین تنیس، سالن استراحت و یک مرکز خرید لوکس و مدرن را در خود جای داده است. دهکده جیاردینو در نزدیکی منطقه ی مدینا سنترال و پورتو عربیا قرار دارد.

 

اقامت در جزیره مروارید قطر

در جزیره‌ ی میلیاردرهای قطر اگر می خواهید اقامت کنید، می توانید بهترین اقامت را در این جزیره تجربه کنید، مجلل ترین اقامتگاه ها و هتل ها در این جزیره قرار دارد، این هتل ها دارای امکاناتی نظیر فضای پارکینگ، رستوران ها و سالن های استراحت، باشگاه کودکان و استخر در این هتل های لاکچری وجود دارد. یکی از این هتل ها هتل هیلتون قطر است که از تمام امکانات رفاهی برخوردار است.

 

بهترین فصل برای سفر به جزیره مروارید قطر

همانطور که می دانید قطر دارای آب و هوای گرمی است، از این رو مناسب‌ ترین و بهترین زمان برای مسافرت به جزیره مروارید فصل‌های پاییز، زمستان و اوایل بهار است. همچنین لازم است بدانید این جزیره با داشتن ویلاها و خانه‌های ییلاقی و امکانات آسایشی می توانید در هر فصلی به این جزیره سفر کنید.

جزیره‌ای مخصوص میلیاردرها

مسیر دسترسی به جزیره مروارید قطر

برای سفر و دسترسی به جزیره مروارید قطر بعد از تهیه بلیط هواپیما خارجی تهران دوحه از سایت آس چارتر می توانید به فرودگاه اصلی جزیره ی قطر فرودگاه بین المللی حمد بروید و از آنجا با مترو مستقیماً به جزیره مروارید سفر کنید. فاصله بین جزیره مروارید تا فرودگاه بین‌المللی قطر حدود 40 دقیقه می باشد.

 


نویسنده: شادی شادکام

date_range شنبه 10 تیر 1402 remove_red_eye 10580 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0

برای سفر به جزیره مروارید چقدر هزینه لازم است؟

برای یک سفر ۷روزه به جزیره مروارید دوحه به ازای هر نفر حدود ۱،۳۴۸ دلار هزینه در پی دارد.

فاصله جزیره مروارید قطر تا فرودگاه بین المللی دوحه چقدر است؟

فاصله جزیره مروارید قطر تا فرودگاه بین المللی دوحه حدود ۳۰ تا ۴۰ دقیقه فاصله آن است.

جزیره ی مروارید قطر دارای چه امکاناتی می باشد؟

جزیره ی مروارید قطر دارای انواع بوتیک ها از برند های بین المللی، رستوران های سنتی و بین المللی و هتل های لوکس می باشد.

چه زمانی برای بازدید از جزیره مروارید قطر مناسب است؟

بهترین زمان برای بازدید از جزیره مروارید قطر ماه‌های نوامبر تا آوریل که برابر است با ماه های آبان تا فروردین در ایران که در این موقع از سال هوای خنک و دلپذیر و رطوبت کم است و برای قدم زدن و گشت و گزار بسیار مناسب است.

جزیره مروارید قطر در کجا قرار دارد؟

جزیره‌ای مصنوعی مروارید قطر در نزدیکی پایتخت کشورقطر قرار دارد.