{{ctrl.notification}}
جزایر رویایی اندونزی

جزایر رویایی اندونزی

جزایر اندونزی از جذاب ترین و منحصربفرد ترین جزایر رویایی در جهان می باشد، این کشور دارای 18 هزار جزیره کوچک و بزرگ می باشد که بخاطر داشتن این جزایر متنوع و خارق العاده اش در جهان خیلی مشهور شده است. این جزایر در میان دو اقیانوس هند و آرام به طور مستقیم در راستای خط استوا قرار گرفته اند، جزایر اندونزی، کوههای آتشنشان سوماترا و سواحل بکر بالی از جذاب ترین جاذبه های دیدنی در این کشور می باشد که گردشگران و مسافران زیادی را سالانه به سوی خود جذب می کند. در این مقاله آس چارتر به معرفی بزرگ ‌ترین مجمع الجزایر جهان در کشور اندونزی می پردازد، تا پایان این مقاله جذاب همراه ما باشید. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط هواپیما ارزان خارجی تهران اندونزی را به راحتی از این سامانه تهیه نمایید.

 

 

جزایر رویایی اندونزی

 

اندونزی چهارمین کشور متراکم جهان بشمار می آید و یکی از مقصدهای برتر در قاره آسیا است، کشور اندونزی از مجمع الجزایری شناخته شده و ناشناخته بزرگ و کوچک تشکیل شده است، بزرگترین جزایر این کشور شامل جزایر جاوه، سوماترا و بورنئو می باشد، از مجموع 18 هزار جزیره در این کشور فقط 8 هزار جزیره آن ساکنینی وجود دارد، هر کدام از این جزایر چه شناخته شده ها و چه ناشناخته ها همگی دارای جاذبه های خارق العاده و زیبا و همچنین جزایر مسکونی آن که دارای فرهنگ‌های عجیب و غریب و آداب و رسوم متفاوت و زبان های مختلفی می باشد. بیشترین جمعیت را در جزیره جاوا وجود دارد که حدود 50 درصد مردم در این جزیره زندگی می کنند، جاکارتا نیز پایتخت کشور اندونزی می باشد. با معرفی جزایر این کشور در خدمت شما هستیم.

 

جزایر رویایی اندونزی

جزیره بالی

یکی از بهترین مقاصد گردشگری و از پرطرفدارترین جزایر دیدنی و جذاب در کشور اندونزی که از برترین و بهترین مقاصد گردشگری در آسیا محسوب می شود، جزیره بالی می باشد، این جزیره در جنوب شرق آسیا قرار دارد، این جزیره از محبوب ترین و معروف ترین جزایر در جهان می باشد، بالی جزیره‌ای با مناظری متنوع، سواحل زیبا و فرهنگ غریب و جذاب هندو که به جزیره خدایان نیز معروف است، از زیبایی ها و جاذبه های این جزیره ی محبوب می توان به معابد هفتگانه، که زیباترین‌ آنها معبد تانا لوت است، شالیزارهای بی‌نظیرش در ابود، سه معبد بزرگ در یک جنگل که به جنگل میمون مقدس معروف است و معبدی برای میمون‌هاست، که بیش از صد میمون در آن زندگی می کنند، سواحل وسیع، آب‌های آبی، مناظر آتشفشانی سبز، جنگل های انبوه و سرسبز و مزارع برنج زیبا و جاذبه های تفریحی نظیر تفریحات آبی، جت اسکی، موج سواری و قایق سواری، ماهیگیری، یوگا، غواصی و گشت های کروز و... در جزیره بزرگ بالی می باشد، جزیره بالی رویایی ترین جزیره در جهان است که دارای مناظر بسیار شگفت انگیزی می باشد و گویی تصویری از بهشت در برابر دیدگان است، در یک سفر چند روزه نهایت لذت را در این جزیره رویایی ببرید.

 

جزایر رویایی اندونزی

جزیره لومبوک

از دیگر جزایر زیبا و جذاب در اندونزی که در جذابیت با جزیره بالی برابری می کند، جزیره لومبوک می باشد، این جزیره در شرق جزیره بالی قرار دارد و حدود ۴۵۱۴ کیلومتر مربع مساحت دارد و چندین شهر کوچک را نیز در خود جای داده است، جزیره لومبوک مکان مناسبی برای موج سواران است، این جزیره دارای سواحلی بی نظیر و فضایی فوق العاده می باشد، جزیره لومبوک دارای جاذبه های منحصربفردی همچون مناطق آتشفشانی در شمال جزیره، سواحل رویایی، طبیعت بی نظیر با مناظر جذاب و شگفت انگیز می باشد، ماتارام بزرگ ‌ترین شهر در جزیره لومبوک می باشد، که دارای کاخ های سلطنتی و باغ هایی همچون باغ مایورا و باغ نارمادا است، از دیگر جاذبه های این شهر معبد هندو و پارک محلی آن می باشد، اگر به کوهنوردی علاقه مند هستید کوتا یکی از مناطق کوهنوردی در این منطقه می باشد که به بهشت ​​کوهنوردی معروف است، کوه رینجی نیز یکی از جاذبه های دیدنی و جذاب با چشم اندازی زیبا در مرکز این جزیره می باشد، که یک آتشفشان فعال است، ارتفاع این کوه ۱۲ هزار و ۲۲۴ پا از سطح دریا است، کسانی که قصد کوهنوردی در این کوه را دارند باید مجوز بگیرند و حتما با راهنما به کوهنورید بپردازند. از جذاب ‌ترین و دوست داشتنی ‌ترین جاذبه‌های دیگر در جزیره بزرگ لومبوک، جزیره محبوب گیلی است که در فاصله خیلی کمی از هم قرار دارند. در شمال لومبوک قله ی کوه رینجانی، مناظر و آبشارهای زیبایی قرار دارد که این بخش کمتر بازدید شده است.

 

جزایر رویایی اندونزی

جزیره جاوا

جزیره جاوا یکی از بزرگترین و وسیع ترین جزایر اندونزی است، این جزیره بعنوان پنجمین جزیره پرجمعیت در این کشور است که حدود 65 درصد مردم در این جزیره ساکن هستند، این جزیره یکی از مدرن ترین جزیره های کشور اندونزی است و آتشفشان معروف کوه برومو و شهر فرهنگی یوگیاکارتا در این جزیره قرار دارد، کوه های زیادی در اطراف این جزیره بطور پراکنده وجود دارد و قسمت های وسیعی از این جزیره را نیز جلگه ها و جنگل ها تشكیل داده است، این جزیره همچنین دارای رودخانه های معروفی همچون: سولو، سرانگ، تاروم، سرایو و مانوک می باشد، یکی از کوه‌های آتشفشانی فعال در سواحل غربی این جزیره آتشفشان کراکاتوا است، که در سال ۱۸۸۳ انفجار بزرگی را ایجاد نمود که که صدای آن از فاصله ۳۰۰۰ کیلومتری شنیده شده بود. گونانج برمو نیز یکی دیگر از کوه‌های آتشفشانی فعال در جاوا می باشد که گردشگران زیادی در روز از آن دیدن می نمایند. یکی دیگر از مهمترین جاذبه های گردشگری در جزیره ی جاوا معبد خارق العاده و بسیار تماشایی بوروبودور است، این معبد قدمتی بیش از هزار سال دارد و به قرن هجدهم میلادی باز می‌گردد وسعت این معبد به 2500 متر مربع می رسد برای ساخت این معبد از حدود دو میلیون سنگ به صورت بلوکهایی عظیم استفاده شده است و به عنوان بزرگترین معبد بودایی دنیا بشمار می رود و در کتاب گینس در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است و در لیست بهترین مناطق گردشگری آسیا قرار گرفته است و سالانه بیش از دو میلیون گردشگر از سراسر دنیا را بسوی خود می کشاند. با تهیه بلیط هواپیما ارزان چارتر تهران جاکارتا از سایت آس چارتر از تخفیفات و مزایای ویژه ای برخوردار شوید.

 

جزایر رویایی اندونزی

 

جزایر گیلی

از محبوب ‌ترین مقصدهای گردشگری در اندونزی جزایر گیلی است، این جزیره کوچک دارای فضایی آرام و زیبا و منحصر به فردی می باشد و دارای سواحل پودری و سفید رنگ هستند و نزدیک ترین جزیره به جزیره لومبوک می باشد و از سه جزیره کوچک تشکیل شده است، که بزرگترین آن به ترتیب جزیره گیلی تراوانگاون، گیلی منو و گیلی ایر می باشد که در جنوب غربی اندونزی قرار دارند، در جزیره گیلی تراوانگاون شما می توانید از غواصی لذت ببرید و بخاطر آرامش وصف ناپذیر آن به استراحت، ریلکسیشن، یوگا بپردازید، اگر به دنبال آرامش هستید این جزیره فضای مناسبی برای آرامش گرفتن می باشد و یک مقصد گردشگری معروف برای خانواده ها بشمار می رود، این جزیره تا سی سال پیش خالی از سکنه بوده است ولی اکنون یکی از لوکس ترین جزایر گردشگری با بهترین امکانات رفاهی می باشد، گیلی منو نیز یک جزیره رویایی و مکانی رومانتیک می باشد که مناسب برای ماه عسل و زوج های جوان است، گیلی ایر که کوچکترین جزیره است مکان مناسبی برای اکتشافات آبی و غواصی می باشد. همچنین جالب است بدانید دراین جزیره بیشتر مردم به خرید و فروش مواد مخدر بطور آشکار مشغول هستند.

 

 

جزایر رویایی اندونزی

جزیره واکاتویی

یکی از مشهورترین جزایر اندونزی جزایر واکاتوبی در ساحل سولاوسی تنگارا در جنوب شرقی اندونزی است که از مشهورترین جزایر در جهان برای غواصی می باشد، این جزیره هرساله میزبان گردشگران زیادی از سرتاسر جهان می باشد، دلیلی که این جزیره را معروف ترین جزیره برای غواصی می دانند، این است که دارای مجموعه‌های مختلفی از مرجان‌ها، ماهی‌ها، جلبک دریایی و دیگر گونه‌های زیستی دریایی در آبهای این جزیره قرار دارد که به آن بهشت زیر آب می گویند و یکی از ارزشمندترین نقاط غواصی در کل اندونزی محسوب می ‌شود، پلوتو تامیا و پلوتو هوگا بهترین نقاط در این جزایر می باشد که برای غواصی بی نظیر است و به زندگی دریایی و صخره‌های مرجانی رنگارنگ معروف می باشد، این جزیره از این جهت گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است، و دارای امکانات رفاهی و تفریحی زیادی می باشد که بسیار این جزیره آرام و بی‌نظیر است.

 

 

جزایر رویایی اندونزی

جزیره سولاوسی

یکی از جزایر بزرگ کشور اندونزی که حدود 400 کیلومتر مربع وسعت دارد جزیره سولاوسی است که در جنوب این کشور قرار دارد، جزیره سولاوسی از جهات مختلفی با سایر جاذبه‌های این کشور متفاوت است. این جزیره ساحلی در شرق برونئو و شمال فلورس واقع شده است. شکل منحصر به فرد این جزیره باعث شده است که گردشگران تجربیات مسافرتی سخت و متفاوتی را داشته باشد. این جزیره یک جزیره توسعه نیافته اما بسیار زیبا است در این جزیره می توانید تجربه فرهنگ محلی و شاهد مراسم خاکسپاری بومیان جزیره باشید که در این مراسم‌ها بوفالوهای متعددی قربانی می ‌شود که برایتان جالب خواهد بود، در این جزیره همچنین می توانید غواصی در سطح جهانی و چالش برانگیزی را تجربه کنید. از جاذبه های دیدنی در این جزیره غارهای آهکی در منطق ی ماروس، پنگکپ کارست است، غارهای باستانی در این منطقه که بسیار هم زیاد است دارای قدمتی 4000 ساله می باشند که انسان های اولیه در آن زندگی می کردند، در این غارها آثار با ارزشی نظیر مجسمه های دستسازی با قدمت چند هزارساله کشف شده است که بسیاری از این مجسمه ها بخاطر شرایط اب و هوایی تا نیمه در خاک و چمن جامانده اند. این جزیره از جذاب ترین جزایر دیدنی و گردشگری در اندونزی می باشد.

 

جزایر رویایی اندونزی

جزایر راجا آمپت

در منطقه پاپوای اندونزی بیش از ۶۰۰ جزیره شخصی وجود دارد که به جزایر راجا آمپت معروف است، این جزایر دارای سواحل شنی و ماسه های سفید رنگ جذاب و آب‌های کم عمق است، 4 جزیره وایگیو، میسو، بانتانتا و سالاواتی از جزایر اصلی در راجا آمپت می باشد، این جزایر دارای تنوع زیستی زیادی است و دارای تفریحات آبی نظیر غواصی، اسکواش، اسنورکلینگ و... می باشد، پرندگانی نادر همچون: پرندگان بهشتی ویلسون، سندروواسی، مرغ چکشی، طوطی کاکلی سفید، زرد کاکل دار، ایریان جولانگ ، طوطی، و… در این منطقه وجود دارد که تماشای آنها حس خوبی را به شما می دهد. دریاچه‌های زیادی در میان جزیره‌ها وجود دارد که این جزیره را به بهشتی تبدیل کرده است، این جزیره یک جزیره در کنار طبیعتی بی نظیر و منحصربفرد مدرنی می باشد، خانه های بتنی، ترافیک سرسام آور، بیلبوردهای برقی راجا آمپت را به جزیره ای مسحور کننده، باشکوه و جذابی مبدل کرده است.

 

 

جزایر رویایی اندونزی

جزایر بانگا بلیتونگ

جزایر بانگا بلیتونگ از دیگر جزایر زیبا و رویایی اندونزی است، جزایر بانگا بلیتونگ در ساحل جزیره اصلی سوماترا قرار دارد، این جزیره زیباترین جزایر جهان بشمار می رود، این جزیره دارای سواحل زیبا و فانوس‌های دریایی هلندی که قدمت آنها به قرن نوزدهم باز می گردد، دلیل وجود این فانوس ها قرار گیری این جزیره در مسیر تجاری بوده است که علاوه بر فانوس های دریایی، ساختمان‌های مستعمره هلندی نیز در همه جای این جزیره دیده می شود.

 

 

جزایر رویایی اندونزی

جزایر باندا

از دیگر جزایر دیدنی و جذاب در اندونزی جزایر باندا است، جزایر باندا یکی از معروف ترین جزایر در اندونزی است که در جنوب جزایر مالوکو واقع شده است، این جزیره در گذشته تحت نظارت و فرمانروایی پرتغالی‌ها، هلندی‌ها و بریتانیایی‌ها بوده است، جزایر باندا دارای فرهنگ و جاذبه های منحصربفردی می باشد، یکی از دلایل معروفیت این جزیره وجود ادویه‌جاتش معروف آن بوده است که یکی از این ادویه های معروف آن جوز هندی بوده است، کوه آتشفشانی وجود در این جزیره کوه گونوگ آپی می باشد و از امکانات رفاهی این جزیره می توان به مراکز خرید و پاساژهای بزرگ، مناظر فوق العاده،  غواصی در دریا و رستوران گردی در این جزیره می باشد که می توانید تازه ترین ماهی ها صید شده که به صورت کبابی طبخ شده را میل نمایید و از آن لذت ببرید.

 

جزایر رویایی اندونزی

جزیره فلورس

فلورس یکی از جزایر اندونزی است، این جزیره دارای مناظری بسیار زیبا و جذاب می باشد که گویی دارید در رویا آن را می بینید، مناظر باور نکردنی و بی‌ نظیر در جزیره فلورس این جزیره را به یک جزیره توریستی تبدیل کرده است، یکی از جذاب ‌ترین جاذبه‌های توریستی در این جزیره دریاچه‌های آتشفشانی در کوه کلیموتو می باشد، کوه کلیموتو یک کوه آتشفشانی است که در مرکز جزیره فلورس قرار دارد، این دریاچه های زیبا در دهانه این کوه قرار دارند، دریاچه‌ها دارای رنگ‌های متفاوتی هستند، جزیره فلورس همچنین دارای سواحل زیبایی است، ساحل کوکا دارای شن‌های نرم، فضایی خلوت و آرام، چشم ‌اندازی معرکه و باعظمت از اقیانوس با آب هایی آرام، صخره‌ی سرسبز و دو خلیج باشکوه می باشد.

 

جزایر رویایی اندونزی

جزیره بوناکن

جزیره ای زیبا در شمال شرقی دریای سولاوسی بنام جزیره بوناکن، این جزیره دارای جاذبه های دیدنی بسیار زیادی می باشد، پارک ملی دریایی بوناکن یکی از جذاب ترین مکان های دیدنی در این جزیره است، جالب است بدانید در این پارک دریایی ۷۰ درصد از گونه های ماهی اقیانوس هند و آرام وجود دارد، در این جزیره دیدنی های بی شمار و بی نظیری وجود دارد که از دیدن آنها به وجد خواهید آمد، از تفریحات محبوب در این جزیره غواصی و اسکی رو آب می باشد، در این جزیره شراب نابی وجود داردکه طرفداران بسیاری دارد این شراب سفید طعم دار به همراه لیمو کپ تیکوس نام دارد. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط هواپیما ارزان چارتر خارجی  در مشهد می باشد.

 

 

نویسنده: شادی شادکام

date_range چهارشنبه 04 مرداد 1402 remove_red_eye 12691 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0

معروف ترین جزایر اندونزی کدامند؟

معروف ترین جزایر اندونزی، جزیره بالی، جزیره لومبوک و جاوا می باشد.

کشوراندونزی چند جزیره دارد؟

کشوراندونزی دارای 18 هزار جزیره کوچک و بزرگ می باشد.