{{ctrl.notification}}
جاهای دیدنی مشهد برای کودکان

جاهای دیدنی مشهد برای کودکان

شهر مقدس مشهد یکی از شهرهایی است که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند، چه از لحاظ مذهبی و چه تفریحی و گردشگری می تواند بهترین گزینه برای سفر باشد. مشهد علاوه براین دارای امکانات رفاهی و گردشگری بسیار زیادی نیز می باشد، از رستوران های لوکس، هتل های لاکچری، پارک های تفریحی و ... که می تواند یک سفر شیرین و خاطره انگیز را برایتان رقم بزند، ازجمله این امکانات می ‌توان مراکز تفریحی و جاهای دیدنی مشهد برای کودکان را نام برد. در سفر بیشتر کودکان نیز مانند بزرگسالان علاقه ی زیادی به تفریح و سرگرمی دارند که شما می توانید کودکان خود را به این مکان های تفریحی که مخصوص کودکان است ببرید. در این مقاله آس چارتر قصد دارد مکان ها و جاهایی را برایتان معرفی کند که مناسب برای کودکان شما می باشد. آس چارتر به شما این امکان را به شما می دهد تا با کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط هواپیما چارتر تهران مشهد را به راحتی از این سامانه دریافت نمایید.

جاهای دیدنی مشهد برای کودکان

معرفی جاهای دیدنی مشهد برای کودکان

مشهد شهری با جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار زیاد، از این رو آشنایی با جاهای دیدنی مشهد برای کودکان می تواند به انها کمک کند تا وقتی به مشهد سفر می کنند، بتوانند به راحتی به این مکان های تفریحی رفته و به بازی و سرگرمی بپردازند و تجربه شیرینی از سفر به مشهد مقدس در ذهنشان ثبت شود. در مشهد چندین گزینه برای تفریح وجود دارد، پارک های آبی، پارک های بازی، چندین خانه بازی کودک و جاهای تفریحی و شهربازی هایی مانند: قلعه سحرآمیز، سرزمین عجایب الماس شرق، هپی ‌لند، شهر مشاغل، شهربازی معارفی، شهربازی پارک ملت، خانه بازی فسقلی‌ها، اکسون پارک و هلیوم پارک و ... که می ‌توانید کودکان خود را برای بازی و سرگرمی به آن‌ها ببرید.

جاهای دیدنی مشهد برای کودکان

شهربازی پارک ملت

شهربازی پارک ملت اولین شهربازی ­های سر باز در شهر مشهد می باشد، که یکی از جذابترین جاهای دیدنی برای نوجوانان و بزرگسالان و کودکان می باشد، این شهربازی در وسط پارک ملت قرار دارد و بزرگترین فانفار یا چرخ و فلک با 80 متر ارتفاع  را در خود جای داده است. علاوه بر این چرخ و فلک که بزرگترین چرخ و فلک در آسیا می باشد بیش از 10 وسیله بازی در این پارک برای کودکان وجود دارد که شامل هلیکوپتر، شاتل باس، کشتی صبا، دنیای حیوانات، فانفار، آفتاب ‌مهتاب، سرسره بادی، ماشین برقی ویژه کودکان، سورتمه، سالتو 4 نفره، فایربال، قطار کودکان، استخر توپ، چرخ و فلک کودکان، سینما چند بعدی و. . . می باشد. شهربازی بزرگ پارک ملت مشهد یکی از مجهزترین شهربازی های مشهد است که دارای گواهی استاندارد تجهیزات بازی می باشد. و کودکان و حتی بزرگسالان می توانند با آرامش و به راحتی از این وسایل استفاده نمایند.

ساعت کاری شهربازی پارک ملت

شهربازی پارک ملت از شنبه الی چهارشنبه از ساعت 14 الی 23 و روزهای پنج شنبه و جمعه از ساعت 11 الی 23 فعالیت دارد.

آدرس شهربازی پارک ملت: تقاطع بلوار وکیل آباد و بلوار امامت

جاهای دیدنی مشهد برای کودکان

شهربازی هپی لند

یکی دیگر از جاهای دیدنی برای کودکان شهربازی هپی لند می باشد که در نزدیکی حرم قرار دارد. این شهربازی سرپوشیده بیش از 50 نوع وسایل بازی متنوع و با کیفیت می باشد، که می توان به بسکتبال کودکان، قطار کودکان، هلی کوپتر کودکان، صخره نوردی،‌ماشین تکان‌ دهنده، بیلیارد، ماشین برقی کوبنده، کشتی، مری گورانت، هاکی کوچک، دارت، فوتبال دستی، سنمای 7 بعدی و ... اشاره کرد.

ساعت کاری شهربازی هپی لند

شهربازی هپی لند همه روزه صبح از ساعت 10 صبح الی 13:30 و بعد از ظهر از ساعت 16:30 الی 22 فعالیت دارد.

آدرس شهربازی هپی لند: حد فاصل طبرسی 27 و 29 در طبقه سوم مجتمع تجاری و تفریحی آرمیتاژ طبرسی

 

شهربازی سرزمین عجایب

از مجهزترین و بزرگترین شهربازی کودکان در مشهد شهربازی سرزمین عجایب می باشد، این شهربازی در مجتمع تجاری الماس شرق قرار دارد و بیش از 140 دستگاه وسایل بازی نظیر: بازی­ های ویدئویی، بازی ­های گروهی، بازی­ های جایزه ­ای، سیمولاتور، بازی ­های خردسالان، توماس، هانتینگ مستر، نید فور اسپید، استخر توپ، کشتی صبا، ماشین کوبنده، ماجراجویان، آفتاب ‌مهتاب، جنگل آفریقا، کیدی راید حیوانات و ... در این شهربازی وجود دارد. علاوه بر تنوع و کیفیت دستگاه­ های بازی این شهربازی همچنین این شهربازی دارای امکاناتی همچون: رستوران و کافی شاپ و فروشگاه های خرید نیز دارد. که می تواند محیط مناسبی هم برای کودکان و هم بزرگسالان باشد که به تفریح و سرگرکی بپردازند. با تهیه بلیط هواپیما لحظه آخری اصفهان مشهد در سایت آس چارتر از مزایا و تخفیفات ویژه ای برخوردار شوید.

ساعت کاری شهربازی سرزمین عجایب

این شهربازی همه روزه از ساعت 10 صبح الی 22 فعالیت دارد.

آدرس شهربازی سرزمین عجایب: خیام شمالی، بلوار بهارستان، بهارستان 2، مجتمع تجاری الماس شرق در طبقه 3 و 4

جاهای دیدنی مشهد برای کودکان

شهربازی الماس شهر

از دیگر شهربازی های مخصوص کودکان شهربازی سرپوشیده الماس شهر می باشد، این شهربازی کاملا سرپوشیده است و بیش از 120 دستگاه بازی متنوع را برای بازی و سرگرمی کودکان را دارد. نام این شهربازی سرزمین خورشید بوده است اما به الماس شهر تغییر کرده است. از وسایل بازی این شهربازی می توان به کشتی با ظرفیت 12 نفر، ترامپولین، تاب زنجیری، سرسره بادی، قطار خانواده، کشتی صبا، ماشین برقی، سورتمه، موتور شارژی، ترن کودک، قایق دستی کودک، ماشین شارژی و معروف ترین بازی این مجموعه ترن هوایی که خیلی طرفدار دارد، همچنین این شهربازی دارای امکاناتی نظیر رستوران و کافی شاپ، پیست اتومبیل  نمایشگاه های مختلف می باشد.

ساعت کاری شهربازی الماس شهر

ساعت کاری این شهربازی همه روزه از ساعت 18 الی 1 بامداد است

آدرس شهربازی الماس شهر: میدان خیام، ابتدای بلوار خیام شمالی

 

شهربازی هلیوم پارک

یکی از جدیدترین جاهای دیدنی و تفریحی برای کودکان شهربازی هلیوم پارک می باشد، این پارک اولین پارک ترامپولین یا پارک پرشی در ایران می باشد، این پارک هلیومی دارای دو طبقه مجزا ویژه آقایان و بانوان است، هیلوم پارک مشهد و دارای جدیدترین و متنوع ترین وسایل بازی همچون: محوطه پرش آزاد ترامپولین، صخره نوردی، محوطه دوج بال ترامپولین، محوطه بسکتبال ترامپولین، محوطه والیبال ترامپولین، محوطه فوتبال ترامپولین، فری جامپینگ، محوطه کیک بال ترامپولین، محوطه بیلیارد با پا، ایربگ ترامپولین، گلادیاتور، طناب تعادل، ژیمناستیک و... می باشد. این مجموعه همچنین امکانات دیگری مانند: رستوران، کافی شاپ و پارکنیگ نیز دارد.

ساعت کاری شهربازی هلیوم پارک

شهربازی هلیوم پارک مشهد هر روز هفته از ساعت 9 صبح الی 23 فعالیت دارد.

آدرس شهربازی هلیوم پارک: بلوار جانباز بین جانباز 5 و 7 در مجتمع تجاری مروارید گوهرشاد،‌ طبقه 4 و 5  

جاهای دیدنی مشهد برای کودکان

کلوپ پاندا

از دیگر جاهای تفریحی مشهد کلوپ پاندا است، این شهربازی به نوعی باعث افزایش خلاقیت، تفکر و توانایی جسمی کودکان می شود، در این کلوپ چندین ایستگاه وجود دارد که کودکان با توقف در هر ایستگاه می توانند بازی آن ایستگاه را انجام دهد و از قدرت فکر و تمرکز خود استفاده کند، بازی های این ایستگاه ها عبارتند از: صخره ­نوردی، ترامپولین، پل معلق، تیر و کمان، نقاشی، کاردستی وغیره. در ضمن این کلوپ دو شعبه در مشهد دارد که شعبع 2 آن پاندا پلاس نام دارد، شما می توانید به هر مسیری که نزدیک تر هستید کودک خود را ببرید.

ساعت کاری کلوپ پاندا

کلوپ پاندا همه روزه از ساعت 8 صبح الی 22:30 شب در حال فعالیت می باشد.

آدرس کلوپ پاندا:

شعبه 1: بلوار صیاد شیرازی، نبش صیاد شیرازی 18

شعبه 2: شهرک غرب، بلوار الهیه و نبش سجادیه 21

جاهای دیدنی مشهد برای کودکان

شهر مشاغل کودکان

از دیگر جاهای دیدنی و مراکز تفریحی در مشهد برای کودکان شهربازی کارالند می باشد، این شهربازی از جدیدترین و به روز ترین شهربازی های مشهد محسوب می شود، کودکان در این شهربازی می توانند با بیشتر و کسب ومارها آشنا شوند و در حین بازی همچنان آموزش نیز ببنند. این شهربازی نخستین شهر مشاغل کودکان می باشد که حدود 21 شغل متنوع را برای کودکان فراهم کرده است. از جمله این مشاغل می توان به بانکداری، موسیقی، پزشکی، دندانپزشکی، نقاشی، خلبانی، آتش ‌نشانی، باغبانی، نجاری، نظامی... می توان اشاره کرد.

ساعت کاری شهر مشاغل کودکان

شهر مشاغل کارلند مشهد در تمامی ایام هفته از ساعت 10 الی 23 فعالیت دارد.

آدرس شهر مشاغل کودکان: بلوار هفت تیر، نبش خیابان گلشن، برج آرمیتاژ در طبقه 3

 

قلعه سحرآمیز

قلعه سحرآمیز از دیگر جاهای تفریحی در مشهد برای کودکان می باشد، قلعه سحرآمیز شهربازی مناسبی برای کودکان و نوجوانان ۴ تا ۱۸ ساله می باشد، از بازی های این قلعه سحرآمیز می توان به تفریحاتی نظیر ماشین برقی، سورتمه و سایل برقی اشاره کرد، همچنین امکاناتی نظیر: چندین کافه رستوران و فودکورت اشاره کرد.

ساعت کاری قلعه سحرآمیز

این شهربازی همه روزه ساعت 16:30 الی 22 فعالیت دارد.

آدرس قلعه سحرآمیز: بلوار امام رضا ع، خیابان امام رضا 62

جاهای دیدنی مشهد برای کودکان

پارک علمی پروفسور بازیما

پارک علمی پروفسور بازیما یکی از متفاوت­ ترین پارک های بازی برای کودکان می باشد، این پارک علمی توانسته رتبه سوم جهان را از آن خود کند. این پارک علمی بازی های جالبی را برای کودکان ارائه می کند، کودکان می توانند در این پارک علمی به درون بدن انسان که ماکت بزرگی از بدن انسان است سفر کنند و همچنین بازی های دیگری همچون ماشین زمان، عصب سنج، بازی های تعاملی و واقعیت مجازی در موضوعات مختلف مانند انسان­ شناسی، جانور شناسی، زیست شناسی، نجوم و. . . را تجربه کنند و از آن لذت ببرند.

ساعت کاری پارک علمی پروفسور بازیما

پارک علمی پروفسور بازیما همه روزه از ساعت 10 الی 22 فعالیت دارد.

آدرس پارک علمی پروفسور بازیما: انتهای بلوار خیام شمالی، در مجتمع تجاری وصال، طبقه 4

جاهای دیدنی مشهد برای کودکان

کتابخانه بچه های آسمان

از دیگر جاهای دیدنی در مشهد برای کودکان کتابخانه بچه های آسمان است که اولین کتابخانه ویژه کودکان در ایران محسوب می شود، این کتابخانه دارای فضای فرهنگی و علمی با بازی های فکری و کارت عضویت برای کودکان ۲ تا ۱۶ سال می باشد. این کتابخانه یکی از مراکز تفریحی و سرگرمی برای کودکان می باشد که می توانید در سفر به مشهد کودکان خود را به این مکان علمی و فرهنگی ببرید.

ساعت کاری کتابخانه بچه های آسمان

کتابخانه بچه های آسمان در روزهای زوج از ۱۶ تا ۱۹ و در روزهای فرد از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۳فعالیت دارد.

آدرس کتابخانه بچه های آسمان: بلوار وکیل آباد، سیدرضی، بعد از چهارراه دوم، پلاک189

جاهای دیدنی مشهد برای کودکان

کافه بازی فکرینو

کافه بازی فکرینو یکی دیگر از جدیدترین بازی ها و تفریحات می باشد که هم برای کودکان و هم بزرگسالان می باشد، در این کافه می توانید انواع بازی های فکری و چالش برانگیز را تجربه کنید، بازی های همچون: بازی های رومیزی و رایانه ای که بسیار هیجان انگیز است. از امکانات این کافه می توان به سرو بهترین نوشیدنی های سرد و گرم در حین بازی اشاره کرد. همچنین در بازی هایی که کودکان در این کافه انجام می دهند مربیانی هستن که با کمک به کودک باعث اعتماد به نفس کودک شما می شوند.

ساعت کاری کافه بازی فکرینو

کافه بازی فکرینو هر روزه از ۱۰ صبح الی ۲۳ فعالیت دارد.

آدرس کافه بازی فکرینو: تقاطع بلوار سناباد و خیابان کلاهدوز، نبش سناباد 48

 

سرزمین موج های آبی

یکی از جذاب ترین تفریحات دل انگیز در مشهد برای کودکان سرزمین موج های آبی می باشد، که اولین پارک آبی در مشهد و بزرگترین پارک آبی خاورمیانه بشمار می رود. سرزمین موج های آبی دارای وسایل بازی و تفریحی سرگرم کننده ای می باشد، از وسایل بازی این سرزمین می توان به سرسره تورنادو، سرسره پیچشی، سقوط آزاد، استخر، سونا، جکوزی، رود خروشان و. . . اشاره کرد. لازم است بدانید این پارک آبی برای کودکان زیر 4 سال ممنوع است و بیشتر وسایل این پارک آبی مخصوص بزرگسالان می باشد، و فقط بعضی از وسایل هستند که افراد با سن بالای 15 می توانند از آنها استفاده کنند. بنابراین کودکان می توانند از بازی ها و وسایل مخصوص آنها کهدر این پارک آبی وجود دارد استفاده کنند.

ساعت کاری سرزمین موج­ های آبی

ساعت کاری سرزمین موج­ های آبی همه روزه از ساعت 10 صبح الی 22 شب می باشد.

آدرس سرزمین موج­ های آبی: قاسم آباد، بزرگراه امام علی، بلوار اندیشه، اندیشه 81 و 83

جاهای دیدنی مشهد برای کودکان

سرزمین موج های خروشان

موج های خروشان از دیگر پارک های آبی مشهد با امکانات تفریحی مناسب برای کودکان است که در سالن های مردانه و زنانه پارک آبی کودکان با بیش از 15 سرسره، ترامپولین، تفنگ آبی و بازی های دیگر وجود دارد. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط هواپیما ارزان چارتری در مشهد می باشد.

ساعت کاری سرزمین موج های خروشان

سرزمین موج های خروشان همه روزه از ساعت 9 صبح الی 21 باز است.

آدرس سرزمین موج های خروشان: کیلومتر 2 جاده شاندیز مشهد

date_range دوشنبه 11 اردیبهشت 1402 remove_red_eye 243 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0