{{ctrl.notification}}
جاذبه‌های گردشگری بحرین

جاذبه‌های گردشگری بحرین

از کشورهای حوزه خلیج فارس که در در جنوب غربی قاره آسیا قرار دارد، کشور بحرین می باشد، بحرین یک کشور کوچک که از نظر جغرافیایی در جزیره‌ای کوچک قرار گرفته و پایتخت آن  شهر منامه است. بحرین، کشوری با تاریخ و فرهنگ غنی و جاذبه‌های گردشگری متنوع همچون با سواحل زیبا، معماری تاریخی و مدرن، تجربیات فرهنگی و تاریخی جذاب، و امکانات تفریحی فراوان و وجود شهرهایی همچون منامه با بازارهای شناور، ریفا با فرهنگ محلی و تاریخی، و جزایر امواج با طبیعت زیبا و مناظر دریایی آرام که بحرین را به یک مقصد گردشگری محبوب با تنوع بالایی از طبیعت و شهرهای تاریخی، تجربیات خرید عالی و جاذبه‌های گردشگری همچون قلعه بحرین، مسجد آل فاتح، سوق باب البحر، و جزیره المحرق که گردشگران زیادی را به سوی خود کشانده است. بحرین یک کشور عرب زبان که اقلیت‌هایی مختلفی همچون شیعه، اهل ‌سنت و مذاهب دیگر در این کشور زندگی می ‌کنند و اکثریت مردم بحرین به دین اسلام تعلق دارند. بحرین یک کشور پیشرفته و با درآمد نفتی متوسط می باشد، در این مقاله به معرفی جاذبه های دیدنی کشور بحرین می پردازد. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط چارتر ارزان هواپیما خارجی در مشهد می باشد.

شهر منامه پایتخت کشور بحرین

منامه، یکی از شهرهای مهم که پایتخت کشور بحرین و در شمال شرقی جزیره بحرین واقع در خلیج ‌فارس قرار دارد. شهر منامه  یکی از مراکز اقتصادی و تجاری برجسته در منطقه خلیج فارس محسوب می شود. این شهر دارای یک بنای تاریخی غنی و فرهنگ متنوعی می باشد، در شهر منانه جاذبه های گردشگری بسیار زیادی همچون مسجد آل فاتح، بازارهای سنتی، موزه‌های متنوع، و اماکن تفریحی متعددی می باشد که گردشگران زیادی از سراسر جهان را به سوی خود کشانده است، این شهر همچنین میزبان بسیاری از رویدادهای فرهنگی و ورزشی در جهان می باشد و آمار بیشترین گردشگر را در کشور بحرین به خود اختصاص داده است.

شهر ریفا بحرین

یکی از مقاصد گردشگری و فرهنگی برجسته در کشور بحرین شهر ریفا می باشد، این شهر در شمال شرقی جزیره بحرین واقع شده و یکی از مهم ترین مناطق تجاری و تفریحی در این کشور بحساب می آید، شهر ریفا دارای تنوع فرهنگی و تاریخی، فعالیت‌های تفریحی و تجاری، و امکانات فرهنگی غنی می باشد، از مهم ترین آنها می توان به مرکز خرید ریفا سیتی مال اشاره کرد، این مرکز خرید از محبوب ترین دیدنی های شهر ریفا در بحرین که دارای فروشگاه‌ها، رستوران ‌ها و سینماهای متعدد می باشد، همچنین سیتی سنتر ریفا که مرکزی برای موسیقی، هنر، و فعالیت‌های اجتماعی در این شهر می باشد، از دیگر جاذبه های دیدنی در شهر ریفا می توان به اماکن تاریخی معروف آن مجموعه آل کاهر و قلعه ریفا اشاره کرد، همچنین در شهر ریفا رویدادها و جشنواره‌های مختلفی از جمله نمایشگاه‌ها و کنسرت‌ها برگزار می شود.

محرق بحرین

از جزایر مهم و جذاب در کشور بحرین که مقصد گردشگری فرهنگی و تاریخی این کشور محسوب می شود محرق بحرین است که در خلیج‌ فارس قرار دارد، محرق بحرین دومین و بزرگترین جزیره در کشور بحرین که دارای جمعیت زیادی نیز می باشد، جزیره محرق دارای معماری تاریخی بسیار جذابی می باشد که در آن بناهای قدیمی و خانه‌هایی با ساختارهای سنگی و طراحی‌های معماری خاص زیاد به چشم می خورد، زیباترین سواحل خلیج فارس را شما می توانید در این جزیره ببنید، در سواحل زیبا و رویایی این جزیره می توانید به انواع تفریحات آبی بپردازید و از غواصی و ورزش‌های آبی متنوع آن لذت ببرید.

جزیره ریف در بحرین

جزیره ریف جزیره ای در قلب شهر منامه که پایتخت بحرین است، جزیره ریف یکی از مهم ترین مناطق اقتصادی و گردشگری در بحرین می باشد، جزیره ریف دارای مجتمع‌های مسکونی بسیار لوکس و واحدهای مسکونی با تمامی امکانات رفاهی و تجاری، پارک‌ها، فضاهای سبز، و سیستم‌های حمل‌ ونقل عمومی، ویلاها، آپارتمان‌ های شیک، سواحل شنی جذاب، رستوران‌ها، فروشگاه‌ها، مراکز خرید و سایر امکانات رفاهی و تفریحی دیگر که این جزیره را به یکی از مقاصد توریستی و گردشگری در بحرین تبدیل کرده است، جزیره ریف علاوه بر گردشگران و توریست ها، سرمایه ‌گذاران زیادی را به خود جذب کرده است.

جزیره هوار بحرین

یکی از جزایر گردشگری  بحرین، جزیره هوار می باشد که دارای طبیعتی بی نظیر و بسیار دلپذیر می باشد، این جزیره در خلیج ‌فارس در شمال غربی و در فاصله تنها ۱۰ کیلومتری بحرین واقع شده که می توانید از ساحل به ‌وسیله قایق‌ها و کشتی‌ ها به این جزیره دسترسی داشته باشید، جزیره هوار دارای طبیعت زیبا، پرندگان و حیات‌ وحش دریایی فراوان، ساحل‌ های شنی و آب ‌های آبی درخشانی می باشد و که برای شنا و غواصی بسیار مناسب وهمچنین امکانات تفریحی متعدد نظیر: کایاک ‌سواری، مسیرهای پیاده ‌روی و تورهای شنا می باشد. جزیره هوار همچنین دارای آثار تاریخی می باشد که دارای اهمیت تاریخی و فرهنگی بالایی است مه تاریخی ترین روستاها را شما می توانید در این جزیره  ببنید.

جزیره‌های امواج بحرین

جزیره ‌های امواج یکی از مهم ‌ترین مقاصد گردشگری و مسکونی در کشور بحرین می باشد، این جزیره های زیبا و دیدنی دارای سواحل بسیار زیبای شنی و مناظر زیبایی از دریا و اقیانوس خلیج‌ فارس، مراکز تفریحی و تجاری بسیار مهم، معماری مدرن و لوکس، مجتمع‌های مسکونی شیک و خانه ‌های لوکس، رستوران‌ها، فروشگاه‌ها، مراکز خرید، مراکز تفریحی، و باشگاه‌های ورزشی مدرن، مسیرهای پیاده ‌روی ساحلی، پارک‌های عمومی، و امکانات ورزشی آبی و امکانات رفاهی دیگر که این منطقه را به یک منطقه ی توریستی و گردشگری در بحرین تبدیل کرده، جالب است بدانید این منطقه دارای محیطی امن و آرام برای زندگی و تفریح خانوادگی می باشد و سرمایه گذاران زیادی نیز برای سرکایه گذاری به این جزیره ها جذب شده اند.

محله جفیر بحرین

یکی از جذاب ترین محله ‌های هیجان ‌انگیز در پایتخت کشور بحرین که از مقاصد محبوب گردشگری و مسکونی در کشور بحرین بشمار می رود محله جفیر می باشد، محله جفیر بحرین دارای ترکیبی از معماری مدرن و تاریخی است، محله جفیر دارای امکانات رفاهی، و فرهنگ متنوعی می باشد، از امکانات این محله می توان به رستوران ‌ها، کافه‌ها، فروشگاه‌ها، و مراکز تجاری متنوع، مرکز شبانه ‌روزی پرجنب‌ وجوش و تفریحی با کلوپ‌های شبانه، بارها، و مکان‌های موسیقی زنده آن اشاره کرد،  محله جفیر ترکیبی از زندگی شهری مدرن و فرهنگ محلی می باشد که می تواند برای شما تجربه ‌ای جذاب باشد.

date_range دوشنبه 13 آذر 1402 remove_red_eye 693 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0