{{ctrl.notification}}
تم پارک سنتر کیش و دنیای ژوراسیک

تم پارک سنتر کیش و دنیای ژوراسیک

تنها تفریحات آبی نیستند که می توانند شما را در روزهایی که شما به کیش می روید، سرگرم کنند، بلکه در این جزیره مجموعه های تفریحی و پارک های مختلف ساخته شده که هرکدامشان جذابیتی منحصر به فرد دارند. یکی ازاین مجموعه ها، تم پارک کیش است که مکان جالب و متفاوت را برای گردشگران به وجود آورده تا درآنجا به تفریح و بازی بپردازند. تم پارک سنتر کیش ، یکی از زیباترین و دیدنی ترین تفریحات در کیش تم پارک دنیای ژوراسیک در مجموعه های تم پارک می باشد، که شما می توانید  دایناسورهای ما قبل تاریخ و همچنین حیوانات کمیاب جهان دیدن کنید، که این مجموعه بی نظیر توسط تیم تم پارک گردآوری شده و در فضای طبیعی جهت دیدن قرارگرفته است. دراین مقاله آس چارتربه معرفی این پارک زیبا و تفریحی می پردازد. شما می توانید برای تهیه  بلیط هواپیما کیش به سایت آس چارترمراجعه کنید و بلیط سفرخود را تهیه نمایید.

پارک سنتر کیش و دنیای ژوراسیک

معرفی کمبو تم پارک

ساحل زیبای منطقه در کنار کشتی یونانی، منظره زیبایی را ایجاد کرده که می توان در آن تفریح کرد. یکی از مهم ترین جذابیت های آن غروب خورشید در کنار نمای کشتی یونانی است. غروب خورشید، سکوت محیط، خنکی هوا و آرامشی که آنجا را در بر گرفته، برای هر مسافری لذت بخش است و دل مسافران را می برد. عکاسی درهمچین منظره ای می تواند یادآور خاطرات دلنشین شما باشد، خصوصا اگر هنگام غروب آفتاب و در کنار منظره ی زیبای کشتی یونانی باشد. تم پارک سنتر کیش یکی از زیباترین و دیدنی ترین مجموعه های دایناسورهای ما قبل تاریخ و همچنین حیوانات کمیاب جهان در ژوراسیک پارک کیش گردآوری شده است. کمبو تم پارک  تلفیق دو دنیای ژوراسیک پارک و مجیک پارک با هم می باشد که جذابیت و هیجان هر دو پارک را در یک پارک همزمان تجربه می کنید . تم پارک سنتر کیش در فضایی بالغ بر ۳۵۰۰ متر مربع با سرمایه گذاری بخش خصوصی به عنوان یکی از جدیدترین، پیشرفته ترین و در عین حال جذاب ترین مجموعه های گردشگری تفریحی جزیره کیش است. پیشنهاد می کنیم با سفر به کیش حتما سری به مجموعه تم پارک سنتر کیش بزنید و خاطره ای خوب و به یاد ماندنی از سفر خود بسازید.

پارک سنتر کیش و دنیای ژوراسیک

این مجموعه بسیار جذاب در نزدیکی کشتی یونانی معروف در کیش واقع شده است، کشتی یونانی یکی از جاذبه های تفریحی و دیدنی است که هر فردی که به کیش سفر می کند حتما از آن دیدن می کند و از زیبایی های آن لذت می برد. مجموعه تم پارک سنتر دارای بخش های مختلف می باشد و در این مجموعه 2 تا تم پارک مجزا می باشد. مجموعه تفریحی تم پارک سنترکیش از مکان هایی نوساز در جزیره محسوب می شود که افتتاح آن به فروردین 1400 برمی گردد. درجایی که قبلا موزه نماد خلیج فارس کیش بنا شده بود، تصمیم براین شد که تم پارک سنتر کیش دراین محل ساخته و به فعالیت بپردازد. جایی که همه اعضای خانواده می توانند ازآن لذت ببرند. این پارک درحال حاضرسه بخش دارد که در حال حاضر دوبخش ان به بره برداری رسیده و درفازبعدی، قسمت های جدید به آن اضافه خواهد شد. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط چارتر ارزان تهران کیش در مشهد می باشد.

پارک سنتر کیش و دنیای ژوراسیک

دنیای ژوراسیک کیش

تم پارک سنتر کیش یکی از جذاب ترین و زیبا ترین مجموعه های تفریحی کیش است که به تم پارک ژوراسیک کیش نیز معروف است، که دو مجموعه منحصر به فرد مجموعه پارک جادویی یا مجیک پارک کیش و ژوراسیک ورلد و دراگون پارک سرپوشیده کیش در آن قرار دارند. شما می توانید دایناسورهای ماقبل تاریخ، انواع حیوانات و اطلاعات جالبی که شما را مبهوت میکند در یک فضای طبیعی مشاهده کنیددر طراحی و ساخت این پروژه بزرگ بیش از یکصد نفر از چندین کارگروه تخصصی، نظیر  کارگروه تخصصی طراحان خلاق و جوان ایرانی،  کارگروه تخصصی مهندسان معماری و عمران، کارگروه فنی ، کارگروه متخصصان حوزه خطای دید ، موسیقی و گرافیک، کارگروه متخصصان حوزه عصر ژوراسیک  در کنار مشاوران و کمپانی‌های مطرح و صاحب برند بین‌المللی، استفاده شده است. شایان ذکر است، تم پارک سنتر کیش تمامی مراحل مطالعات و طراحی پروژه ، و ساخت آثار طی یک پروسه عظیم کاری یک ساله انجام شده و پیش بینی میشود فاز اول پروژه در فروردین ماه و فاز دوم و نهایی پروژه در تیرماه افتتاح گردد. این پروژه فاخر یقینا اقدامی مهم در جهت توسعه گردشگری داخلی و بین المللی بوده و میتواند اوقات بسیار مفرح و جذابی را برای همه اعضای خانواده رقم بزند. درتم پارک مجیک پارک شما با مجموعه ای از حیوانات ماقبل تاریخ روبرو می شوید که متحرک هستند و برای هر کودک و نوجوانی جذابیت فوق العاده ای دارند در تم پارک مجیک پارک با یک یک این حیوانات آشنا می شوید و براطلاعات علمی تان می افزایید. کودکان و نوجوانان و همچنین خانواده ها ضمن آشنایی با این گروه از موجودات کره زمین فرصت خوبی را برای گذراندن یک روز خوب در کنار آن ها و خرید از فروشگاه های ویژه، تهیه عکس یادگاری و سرزمین بازی و جایزه و سرگرمی های جذاب دیگر بدست می آورند.

پارک سنتر کیش و دنیای ژوراسیک

مجیک پارک

مجیک پارک یا پارک جادویی یک فضای بزرگ است که درآن اتاق های مختلف با طراحی های متفاوت درنظر گرفته شده تادرآن ها عکس های خاصی بگیرید. اتاق ها دردسته بندی های مختلف قرار می گیرند و گاهی دنیای وارونه هستند، گاهی با تکنیک های سه بعدی خطای دید ایجاد می کنند وحتی با استفاده از بلک لایت، افکت های نوری فوق العاده ای رابرایتان پدید می آورند و برخی دیگر نیز برای سلفی گرفتن عالی هستند. طراحی هایی برای بازی های کامپیوتری، اتاق هری پاتر، اتاق پاندای کونگ فو کار و ... همگبی جزو انتخاب های شما درمجیک پارک هستند. حدود 100 اثرمختلف در این مکان درنظرگرفته شده که کیفیت های متفاوتی دارند وبعضی ضعیف و بعضی دیگرقوی هستند اما ازنظر تعدادنسب ب نمونه های مشابه، جزو برترین هاشمرده می شود. در کنار بخشهای  اصلی تم پارک سنتر کیش ، بخش‌های متنوعی نظیر فروشگاه ، کافه و رستوران ، فروشگاه های تخصصی عکاسی و محصولات مرتبط ، فضاهای عمومی نظیر سالن انتظار و نظایر آن در حال ساخت و اجرا هستند تا این مجموعه کاملا مطابق با استانداردهای بین المللی احداث شود. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تابا کمتر ازسه دقیقه بلیط چارتر مشهد کیش را تهیه نمایید.

پارک سنتر کیش و دنیای ژوراسیک

تم پارک ژوراسیک کیش

تم پارک ژوراسیک کیش دارای انواع مختلفی از دایناسورهای متحرک و تم خاص و دایناسورهایی در ابعاد بزرگ و غول پیکر است و بزرگترین ژوراسیک ورلد و دراگون پارک سر پوشیده است که برای اولین بار در خاورمیانه ساخته شده است. در ژوراسیک پارک کیش شما با مجموعه ای از حیوانات ماقبل تاریخ روبرو می شوید که متحرک هستند و برای هر کودک و نوجوانی جذابیت فوق العاده ای دارند در ژوراسیک پارک با تک تک این حیوانات آشنا می شوید و بر اطلاعات علمی تان می افزایید. پارک ژوراسیک کیش شامل آیتم های مختلف از جمله پارک دایناسورها، جنگل مصنوعی رباتی، پل معلق، اتاق کنسرت دایناسور ها، اتاق خطای دید مخصوص عکاسی دارای ۱۰۰ لوکیشن ، اتاق تمام آیینه و … می باشد.

پارک سنتر کیش و دنیای ژوراسیک

پارک اژدها کیش

پارک اژدها کیش این بخش جدیدترین آیتم در تم پارک و در ایران می باشد که در آن سه عدد اژدهای بزرگ حدودا 6 متری وجود دارد و هر یک از این اژدها ها حرکت می کنند و آتیش یا دود از دماغشان بیرون می آید که بسیار هیجان انگیزمی باشد.

پارک سنتر کیش و دنیای ژوراسیک

آیینه های تم پارک

ازجمله اتاق عای جالب درمجیک پارک می توان به اتاق آینه اشاره کرد که ازجمله مکان های کلاسیک درپارک های بازی است با چندین و چند آینه طراحی شده و شما باید درمیان آنها، راه خروجی راپیداکنید. آینه های تم پارک ، در این قسمت آینه های منشوری  و آیینه های تو در تو دریک اتاق می باشند که شما تصویر خودتان را به صورت مکرر می بینید و باید راه خروج را پیدا کنید یا در بخش دیگر راهروی هتل را دارک که آینه ها با زاویه 30 می باشند که شما این حس را دارید که معلق شده اید .

ر

سلفی روم

در قسمت دیگه بخش سلفی روم می باشد که اتاق هایی تک رنگ می باشند شما با پیراهن رنگی خودتان  می توانید عکس های جذابی را بگیرید.

پارک سنتر کیش و دنیای ژوراسیک

اتاق های ۹۰ درجه

اتاق های ۹۰ درجه با ایجاد خطای دید باعث میشوند شما حس کنید روی سقف یا دیوار راه میروید که بسیار هیجان انگیز است و با تنوع تم و انواع عکس هایی که در آن وجود دارد، شما می توانید سرگرمی جالبی برای خود بسازید. شما می توانید باتهیه بلیط ارزان چارتر ازمزایا و تخفیفات ویژه ای برخودارشوید.

پارک سنتر کیش و دنیای ژوراسیک

امکانات تم پارک سنترکیش

این مجموعه در کنار پارک ها و بخش های تفریحی، امکانات رفاهی همچون فروشگاه، کافه، رستوران، نمازخانه، سرویس بهداشتی و... برای مراجعه کنندگان درنظرگرفته است. همچنین یک فروشگاه اختصاصی برای محصولات عکاسی نیزداردتا درصورت نیازاگر چیزی کم وکسر داشتید، بتوانید ازآنجا تهیه کنید.

پارک سنتر کیش و دنیای ژوراسیک

 

 

نویسنده: شادی شادکام

date_range چهارشنبه 06 بهمن 1400 remove_red_eye 7439 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0