{{ctrl.notification}}
تفریحات غیرآبی کیش 2

تفریحات غیرآبی کیش

تفریحات غیرآبی کیش از طیف وسیعی از سرگرمی‌های مناسب کودکان و بزرگسالان تشکیل شده است. اگر گذرتان به کیش افتاد و خواستید آدرنالین خون ‌تان را بالا ببرید، بانجی جامپینگ، پرش آزاد، جایروکوپتر و قلعه وحشت کیش را از دست ندهید. بازدید از پارک دلفین، اتاق فرار کیش (میستری لند)، شهربازی هایلند، شهربازی فان کلاب، تم پارک سنتر، همچنین استفاده از ماساژ، اسپا و حمام ترکی و اتوبوس هاپ آن، هاپ آف و گشت در جزیره از دیگر سرگرمی‌هایی هستند که امکان تجربه آن‌ها در سفر به کیش وجود دارد. آس چارتر در این مقاله شما را با تفریحات غیرآبی کیش آشنا می کند. شما می توانید از سایت آس چارتر بلیط هواپیما کیش را تهیه نمایید، و سپس سفرکنید.

تفریحات غیرآبی کیش

بانجی جامپینگ

بانجی جامپینگ یکی از تفریحات هیجانی کیش است که با دو سکوی ۴۰ و ۶۰ متری انجام می ‌شود؛ اما فقط کسانی می ‌توانند سکوی مرتفع‌تر را امتحان کنند که تجربه استفاده از سکوی ۴۰ متری را داشته باشند. در این تفریح به‌ وسیله یک طناب فنردار از روی سکو به ‌سمت زمین سقوط آزاد می ‌کنید که به ‌دلیل رعایت اصول ایمنی، از هر نظر سرگرمی ایمنی است. کلوپ جاذبه، تنها مرکز بانجی جامپینگ کیش است. پرش آزاد روی تشک را نیز می‌توانید در این کلوپ تجربه کنید که از ارتفاع سه تا ۱۲ متری انجام می ‌شود و وزن مجاز برای استفاده از آن ۲۰ تا ۱۲۰ کیلوگرم است. به ‌ازای یک بار پرش یا دو بار پرش روی تشک باید هزینه متفاوتی بپردازید.

تفریحات غیرآبی کیش

جایروکوپتر

جایروکوپتر کیش در بین تفریحات غیرآبی، یکی از بهترین گزینه‌ها برای تجربه پروازی ایمن و مفرح بر فراز جاهای دیدنی کیش و خلیج فارس است. جایروکوپتر یا هلیکوپتر تفریحی تلفیقی از هلیکوپتر و هواپیما است که فقط برای دو نفر ظرفیت دارد و شامل خلبان و مسافر می‌ شود. مدت زمان استفاده از آن نیز حدودا ۱۲ دقیقه است.

تفریحات غیرآبی کیش

قلعه وحشت

در کنار تفریحاتی که به آب و دریا منتهی می ‌شوند، از سرگرمی‌های دیگری همچون قلعه وحشت کیش غافل نشوید و ترس و هیجان آن را از دست ندهید. قلعه وحشت دارای مسیر ۱۰۰ متری کاملا تاریکی است که یک راهنما شما را با چراغ ‌قوه همراهی می ‌کند. جالب اینکه در اینجا عکس‌هایی به‌ طور نامحسوس از شما گرفته می ‌شود که در انتها می ‌توانید به انتخاب خودتان، آن‌ها را بخرید. قلعه وحشت در سه سانس برگزار می ‌شود که برای افراد زیر ۱۴ سال، سانس متوسط و سانس فول اکشن برای افراد شجاع در نظر گرفته شده است. آس چارتربهترین مرجع ارائه دهنده بلیط چارتر تهران کیش درمشهد می باشد.

تفریحات غیرآبی کیش

پارک دلفین

پارک دلفین با فضای طبیعی و کم‌نظیر خود، پستانداران دریایی مانند پنگوئن، گراز دریایی، شیر دریایی، دلفین، گربه دریایی، شیر دریایی و… را در خود جای داده است. از جاذبه‌های این محل، حیوانات و دلفین‌های تربیت ‌شده توسط مربیان مجرب ایرانی هستند که با هنرنمایی و حرکات موزون خود، هر بیننده‌ای را شگفت‌زده می ‌کنند.هنگام بازدید از پارک دلفین کیش، به باغ پرندگان نیز سر بزنید و از تماشای پرندگانی چون پلیکان خاکستری و سفید، پنگوئن پا سیاه، درنای تاج دار، قرقاول طلایی و… لذت ببرید.

تفریحات غیرآبی کیش

شهربازی هایلند کیش

شهربازی هایلند مجهز به وسایل به ‌روز شهربازی‌های سرپوشیده دنیا است که امکان تفریح را به کودکان، نوجوان و جوانان می‌دهد. از بخش‌های جذاب این شهربازی می‌توان به سینما هفت بعدی، فوتبال حبابی، واتر بال گروهی، بازی‌های رایانه‌ای، بازی‌های الکترونیکی و مکانیکی، بازی‌های مناسب کودکان، مینی گلف و بولینگ اشاره کرد که حسابی پرطرفدار هستند.

تفریحات غیرآبی کیش

شهربازی فان کلاب

شهربازی فان کلاب واقع در بازار كوروش برند سنتر، امکان سرگرمی گروه‌های مختلف سنی را با بیش از ۶۵ بازی متنوع ایجاد کرده است. در این محل می‌ توانید از شبیه‌ساز جت اسکی و موتور فضایی، قطار شادی کودکان، واقعیت مجازی، موتور مسابقه‌ای، ماشین‌های کوبنده، زمین بازی، بولینگ و... نهایت استفاده را ببرید.

تفریحات غیرآبی کیش

تم پارک سنتر کیش

تم پارک سنتر کیش با مساحت حدود ۳,۲۰۰ متر از سال ۱۴۰۰ فعالیت خود را آغاز کرده است و شامل دو پارک ژوراسیک و پارک جادویی (مجیک) می‌شود. در تم پارک مجیک با مجموعه‌ای از حیوانات متحرک ماقبل تاریخ مواجه می‌شوید که برای هر کودک و نوجوانی جذابیت دارد. این پارک از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است؛ نظیر بخش نقاشی‌های سه بعدی، بخش آینه‌ها، اتاق سلفی، اتاق‌های وارونه، اتاق پرسپکتیو، اتاق خواب دیواری و قسمت black light که ارزش بازدید را دارند. علاقه‌مندان می ‌توانند از ترانسفر رفت‌وبرگشت رایگان استفاده کنند. با تهیه بلیط لحظه آخری مشهد کیش از سایت آس چارتر از مزایا و تخفیفات ویژه ای برخوردارشوید.

تفریحات غیرآبی کیش

ماساژ، اسپا و حمام ترکی

با ماساژ، حمام ترکی و مراکشی می ‌توانید خستگی و گرفتگی عضلات را رفع کنید و آرامش را به بدن خود هدیه دهید. مراکز ماساژ در بعضی هتل های کیش مانند ویدا، کورش، پارمیدا، مرکز ماساژ لیان رز و کلوپ بانوان شایگان فعال هستند. در این مراکز می‌توانید از انواع ماساژها همچون ماساژ سوئدی رویال، ماساژ سنگ داغ، ماساژ ریلکسی، ماساژ بک سوئدی، ماساژ فوت (کف پا)، ماساژ و پاکسازی صورت، ماساژ اسپرت ورزشی و ماساژ لاغری استفاده کنید.

تفریحات غیرآبی کیش

اتاق فرار کیش

اتاق فرار کیش، دنيایی از سرگرمی و معما و ماجراجویی را برای یک ساعت پیش روی شما می‌ گذارد. این بازی مناسب گروه‌های سه تا ۶ نفره است و پس از اینکه در اتاق دربسته‌ای با درهای قفل قرار گرفتید، باید با حل معماهای بازی، راه فرار از اتاق را پیدا کنید.

تفریحات غیرآبی کیش

اتوبوس گردشگری هاپ آن، هاپ آف

اتوبوس هاپ آن، هاپ آف، یک اتوبوس دو طبقه روباز است که به شما امکان می ‌دهد تا گشتی در جزیره بزنید و به بازدید جاذبه‌های گردشگری بپردازید. فعالیت اتوبوس‌ها به این صورت است که با خرید بلیط می‌ توانید در مدت اعتبار آن، هر تعداد دفعه‌ای که خواستید، سوار اتوبوس شوید و از آن استفاده کنید. ساعت کار این اتوبوس‌ها از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب است. ایستگاه‌های اتوبوس هاپ آن، هاپ آف در بخش‌های مختلف شهر از جمله اسکله تفریحی، بازار دامون، شهر زیرزمینی کاریز، شهر تاریخی حریره، اسکله میرمهنا، کشتی یونانی، ساحل مارینا، ساحل مرجان و... قرار گرفته ‌اند و در نتیجه به‌راحتی می‌توانید جاذبه‌های متعددی را ببینید.

تفریحات غیرآبی کیش

دوچرخه سواری

مسیر دوچرخه ‌سواری کیش به طول ۷۵ کیلومتر است که جزو طولانی ‌ترین و البته بهترین مسیرهای دوچرخه ‌سواری کشور محسوب می ‌شود. این پیست تقریبا یک دور کامل دور جزیره می‌ زند و دوچرخه ‌سواری در آن حدود دو تا سه ساعت طول می‌ کشد. مسیر دوچرخه‌سواری کیش از پارک‌ ها، پلاژ‌های ساحلی، جاهای دیدنی کیش و... می ‌گذرد و برای اینکه بیشترین لذت را ببرید، حتما هنگام غروب خورشید و تاریکی هوا، این تفریح را تجربه کنید. ایستگاه‌های متعددی در بخش‌های مختلف مسیر وجود دارد که برای اجاره دوچرخه در نظر گرفته شده است، نظیر ایستگاه بازار مرجان کیش و اسکله تفریحی که به ‌راحتی می‌ توانید با پرداخت هزینه‌ای نه‌ چندان زیاد، گشت متفاوتی در جزیره بزنید.

تفریحات غیرآبی کیش

بولینگ مریم کیش

در بولینگ مریم علاوه بر بولینگ می‌توانید از بیلیارد، گیم نت، شهربازی و رستوران استفاده کنید و اوقات خوشی را برای خود بسازید. سالن بدن‌سازی آقایان و بانوان نیز در این مجموعه به چشم می‌ خورد.

تفریحات غیرآبی کیش

تفریحات سافاری کیش

تفریحات سافاری کیش فقط به لندکروزسواری روی تپه‌های شنی خلاصه نمی‌ شود و انتخاب‌های دیگری همچون موتور چهارچرخ ATV، موتور باگی، موتور دریفت، کارتینگ، بانجی شوتینگ، شترسواری، ترامپولین، فوتبال حبابی، زورب بال، پینت بال، استوانه جادویی، عینک واقعیت مجازی و... نیز برایتان مهیا است.

تفریحات غیرآبی کیش

این تفریحات را می ‌توانید در مجموعه پارس سافاری کیش تجربه کنید که در قالب پکیج‌های مختلفی ارائه می ‌شود. به‌عنوان مثال، با تهیه پکیج طلایی سافاری کیش امکان استفاده از تور سافاری، موتور‌سواری، شترسواری و کارتینگ را خواهید داشت. پکیج آدرنالین سافاری (تور سافاری، موتورسواری، بانجی شوتینگ، هرم وحشت)، پکیج نوجوان سافاری (مینی گلف، موتور ۹۰ سی‌سی، زورب بال، ترامپولین، بانجی ترامپولین) و پکیج ماه عسل سافاری (تور سافاری، تور ماشین باگی، زورب بال و ماشین کوبنده) و... از دیگر پکیج‌های این مجموعه هستند.

گردش با تویاتا لندکروز در مسیرهای ویژه و صعب ‌العبور از تجربه‌هایی است که بسیاری از گردشگران جزیره به ‌دنبال آن هستند. در تور سافاری می ‌توانید مسيری هفت کيلومتری را در صحراهای جزيره بگردید و لذت ببرید. ظرفیت هر خودرو ۶ نفر است و افراد بالای پنج سال باید بلیط تهیه کنند. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمتر ازسه دقیقه بلیط چارترکیش را از سایت تهیه نمایید. 

ر

موتور چهار چرخ سافاری، موتور ۱۰۰ سی‌سی اتوماتيک مناسب برای افراد مبتدی است و افراد ۱۵ سال به بالا می ‌توانند از آن استفاده کنند. این تفریح برای آقایان و بانوان قابل استفاده است که شامل مسیری حدودا ۷۰۰ متری می‌ شود. موتور چهارچرخ ATV 90cc، موتور چهارچرخ ATV 250cc و موتور دریفت نیز در این مجموعه ارائه می‌شود که ظرفیت هر موتور یک نفر است.

تفریحات غیرآبی کیش

کارتینگ: این خودروهای یک نفره، پیست مخصوص به خود به طول حدود ۷۵۰ متر را دارند که مدل کوچکی از پیست‌های مسابقات اتومبیل‌رانی است. برای استفاده از این تفریح نیازی به داشتن گواهینامه رانندگی نیست.

تفریحات غیرآبی کیش

بانجی شوتینگ: برای انجام این تفریح با دو کش بانجی، به دو دکل ۱۵ متری وصل خواهید شد. سپس این دو کش در زاویه افقی کشیده و رها می‌شود. به این ترتیب، از سمت زمین به آسمان پرتاب می‌شوید.

تفریحات غیرآبی کیش

ترامپولین: از شاخه‌های ژیمناستیک است که با پرش در جا شناخته می‌شود. افراد از سه سال به بالا می ‌توانند از این تفریح استفاده کنند؛ ضمن اینکه حداکثر وزن مجاز باید ۱۱۰ کیلوگرم باشد.

ترامپولین

شترسواری: شترسواری، تفریح جالب و هیجان‌انگیز دیگری است که به‌ صورت یک یا دو نفره در مسیری مشخص انجام می‌ شود و با ثبت خاطرات دل‌انگیز، تجربه خوبی را برای شما رقم خواهد زد.

تفریحات غیرآبی کیش

زورب بال: یکی دیگر از تفریحات جدید مجموعه پارس سافاری کیش است که وارد توپ بسيار بزرگ و دو جداره‌ای می‌ شوید و مسيری ۱۵۰ متری با شيب ملايم را طی می‌کنید. حرکت داخل این توپ بزرگ روی سطح شیب‌ دار، برای بسیاری از افراد لذت‌بخش است.

تفریحات غیرآبی کیش

هرم مومیایی (دالان وحشت): برای استفاده از هرم مومیایی که مانند اهرام ثلاثه مصر است، باید مسیر یک تونل پرپیچ‌ وخم حدودا ۱۰۰ متری را طی کنید که شامل موارد ترسناک و مهیج می ‌شود.

تفریحات غیرآبی کیش

جنگ های شبانه کیش

جنگ‌های شبانه یکی دیگر از گزینه‌های عالی برای گذران ساعت‌های پایانی شب هستند. این جنگ‌ها با برنامه‌های شاد و مفرحی مثل استندآپ، موزیک، تقلید صدا، اجرای آکروبات و حرکات نمایشی و...، اوقاتی سرشار از خنده را به شما هدیه می ‌دهند. برخی از این برنامه‌ها عبارت‌اند از جنگ شبانه ستارگان رنگارنگ، جنگ شبانه پازل شو، جنگ شبانه دینامیت شو، جنگ شبانه ایرانیا، جنگ شبانه بابک شو، جنگ شبانه پرشین شو و جنگ شبانه سی شو.

تفریحات غیرآبی کیش

 

نویسنده: شادی شادکام

date_range شنبه 09 بهمن 1400 remove_red_eye 7738 بازدید favorite_border 0 chat 1
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 1
انجمن نورگرام :

بک لینک و ریپورتاژ آگهی در انجمن نورگرام با بهترین قیمت و کاملا موثر در سئو سایت شما https://noorgram.ir/