{{ctrl.notification}}
تفریحات آبی و غیرآبی در کیش 1

تفریحات آبی در کیش

کیش یکی از مقاصد گردشگری معروف ایران است که به‌ لطف وجود تفریحات و برنامه‌های سرگرم ‌کننده، اوقات خوشی را برای همه گردشگران رقم می ‌زند. تفریحات کیش به‌ قدری متنوع‌ هستند که شاید در طول یک سفر نتوانید از همه‌ آن‌ها استفاده کنید. در حقیقت، این موضوع به ‌مدت زمان سفر و بودجه‌ شما بستگی دارد و اگر اهل هیجان باشید، بهترین جا را انتخاب کرده‌اید. آس چارتردراین مقاله قصد دارد تا به معرفی تفریحات آبی و غیرآبی کیش بپردازد، همراه ما باشید. برای سفربه کیش فقط کافی است تا ازسایت آس چارتر بلیط هواپیما کیش را تهیه نمایید.

 

تفریحات آبی کیش

تفریحات دریایی کیش

غواصی

غواصی از بهترین تفریحات آبی کیش است که گردشگران در تمامی طول سال امکان استفاده از آن را دارند. مراکز آموزشی و تفریحی غواصی متعددی در کیش وجود دارد که این جزیره را به قطب غواصی کشور تبدیل کرده‌اند. بی‌شک شنا با ماهی‌ها و جانوران دریایی کیش، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی برایتان می ‌سازد و حتی اگر شنا بلد نباشید، می ‌توانید همراه با مربی و تجهیزات لازم وارد آب شوید. آقایان و بانوان با شرایط مشابه می‌ توانند از این تفریح استفاده کنند؛ فقط غواصی بانوان با قایق مجزا و مربی خانم انجام می ‌شود. کل مدت ‌زمان غواصی از زمان سوارشدن به قایق و رفت‌وبرگشت، ۱٫۵ ساعت است که حضور شما زیر آب، ۱۵ دقیقه خواهد بود.

تفریحات دریایی کیش

اسکوترغواصی

نوعی اسکوتر با تجهیزات غواصی و کپسول اکسیژن برای غواصی در اعماق دریا است. این تفریح جالب مورد توجه گردشگران جزیره کیش قرار گرفته است، چراکه می ‌توانند موجودات رنگارنگ آب‌های خلیج فارس را از نزدیک و با پوششی ایمن ببینند و تجربه ‌ای متفاوت و جذاب برای خود رقم بزنند. در تمامی لحظات مربی کارآزموده در کنار شما است و تا عمق 10 متری همراهیتان می ‌کند. فقط باید به این نکته توجه کنید که اسکوتر غواصی برای افراد بالای 12 سال و 150 سانتی ‌متر قد است و بانوان بدون هیچگونه محدودیتی می ‌توانند از آن استفاده کنند. آس چارتراین امکان را به شما می دهد تا با کمتر از سه دقیقه بلیط چارتر تهران کیش را به صورت آنلاین از این سامانه دریافت نمایید.

تفریحات دریایی کیش

جت اسکی

جت اسکی یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحات آبی است که بسیار موردتوجه گردشگران مناطق دریایی قرار گرفته است. این تفریح در هر کلوپ دریایی جزیره کیش ارائه می‌شود و مناسب هر سنی است. بزرگ‌ ترین سایت اسکی روی آب خاورمیانه، در جزیره کیش قرار دارد. این ورزش به دو نوع اسکی روی آب با قایق و کیبل اسکی انجام می‌ شود. هرکدام از این دو نوع ورزش طرفداران خودشان را دارند.

تفریحات دریایی کیش

پاراسل

پاراسل یکی از تفریحات آبی محبوب است که برای دوستداران پرواز بسیار وسوسه‌انگیز و جذاب می ‌باشد. شما می ‌توانید با این تفریح از پرواز بر فراز آب‌های خلیج فارس لذت ببرید، آن هم بدون استفاده از هواپیما. امکان استفاده از چتر پاراسل به ‌صورت یک نفره و دو نفره و سه نفره وجود دارد. که تا ارتفاع ۱۵۰-۳۰۰ متری بالا می ‌روید.

شاتل سواری

شاتل یک تفریح محبوب آبی در مناطق دریایی است و کلوپ‌هایی که امکانات شاتل سواری را فراهم می ‌کنند، از پربازدیدترین جاهای دیدنی کیش هستند.

تفریحات دریایی کیش

بنانا

این تفریح نیز مانند شاتل سواری است، با این تفاوت که تیوپ شبیه یک موز است و برای حفظ تعادل خود نیاز به ماهیچه‌های قوی دارید.

تفریحات دریایی کیش

فلای برد

فلای برد یک تفریح هیجان‌انگیز است که در آن شخص ورزشکار به کمک جت‌اسکی‌های قدرتمند، همانند یک دلفین، از آب خارج می ‌شود و در هوا پایدار می‌ ماند و دوباره به داخل آب بازمی‌ گردد.

تفریحات دریایی کیش

پدل برد

یکی از جدیدترین تفریحات آبی جزیره کیش، استفاده از پدل بردها است. پدل برد یک تخته مخصوص برای شناورماندن روی آب است که به آرامش و تقویت عضلات بسیار کمک می ‌کند، مخصوصاً افرادی که یوگا کار می ‌کنند، بسیار از این ورزش استقبال کرده‌اند. استفاده از این ورزش محدودیت سنی و جنسیتی ندارد و تمام آموزش‌ها و تجهیزات موردنیاز این تفریح در تمام کلوپ‌های دریایی وجود دارد. با تهیه بلیط هواپیما مشهد کیش از سایت آس چارتر از تخفیفات و مزایای ویژه ای برخوردارشوید.

تفریحات دریایی کیش

کایت بردینگ

این ورزش ترکیبی از پاراگلایدر و اسکی روی آب است و از نیروی کشش کایت برای حرکت و نگه ‌داشتن تخته اسکیت استفاده می ‌شود. کایت بردینگ برای افرادی که آمادگی جسمانی و مهارت کافی دارند مناسب است.

تفریحات دریایی کیش

قایق ‌سواری

قایق سواری ازجمله تفریحات قدیمی جزیره کیش است که در اختیار همه گردشگران قرار می‌ گیرد. این تفریح لذت‌ بخش در انواع مختلف قایق‌های تفریحی، کشتی‌های تفریحی خصوصی، قایق‌های بادبانی کاتاماران و انواع قایق‌های تندرو وجود دارد. شما می ‌توانید با توجه به خواسته و بودجه موردنظرتان، یکی از این موارد را انتخاب کنید و طعم یک تفریح آبی کلاسیک و شیرین را بچشید.

تفریحات دریایی کیش

کشتی‌های دریایی از تفریحات شاد جزیره کیش محسوب می ‌شوند. این کشتی‌ها معمولا با پذیرایی شام یا نهار به همراه موسیقی زنده و انواع برنامه‌های سرگرم ‌کننده دیگر همراه هستند. حتی می‌ توانید این کشتی‌ها را اجاره و ضیافت یا قرارهای ملاقات خود را روی این کشتی های لوکس برگزار کنید و تجربه‌ای ماندگار برای خود و همراهانتان به ارمغان آورید. بعضی از کشتی های تفریحی کیش عبارت‌اند از :

کشتی اوستا، کشتی دنا، کشتی تارا، کشتی آرتمیس، کشتی نوید، کشتی آکواریوم و کشتی تاپ تورز کاتاماران. درگشت دریایی با کشتی می ‌توانید تجربه حضور در آب‌های اطراف جزیره را در سانس‌های دو ساعته داشته باشید.

کشتی آکواریوم کیش

نکته قابل توجه در این کشتی، کف شیشه‌ای بودن آن است. شما می‌ توانید از بدو ورود به این کشتی، اعماق دریا را ببینید و از این منظره زیبا لذت ببرید و تجربه‌ای متفاوت برای خود و اطرافیانتان رقم بزنید.

تفریحات دریایی کیش

کشتی آرتمیس

کشتی آرتمیس بزرگترین رستوران آبی کشور است. این کشتی 130 صندلی در طبقه اول و پذیرایی رایگان برای تمام سانس‌ها دارد.

تفریحات دریایی کیش

کشتی نوید

این کشتی زیبا با سبک اروپایی در 3 طبقه ساخته شده و امکاناتی مانند سالن VIP، کافی‌شاپ دریایی و … دارد. در تمام سانس‌های برنامه این کشتی، پذیرایی کاملاً رایگان است و موسیقی زنده در تمام طول مسیر اجرا می‌ شود. اگر شما به دنبال لحظاتی خاص و متفاوت همراه با آرامش هستید، مطمئن باشید از گشت‌وگذار با این کشتی نهایت لذت را خواهید برد.

تفریحات دریایی کیش

کشتی اوستا

 کشتی سه طبقه اوستا دارای عرشه وسیع و مجهز به کافه تریا، غرفه عکاسی و نقش حنا است. در این کشتی می‌توانید از برنامه‌های گروه موسیقی، جنگ شادی، استندآپ کمدی، شعبده ‌بازی، قرعه‌کشی و اهدای جوایز استفاده کنید.

تفریحات دریایی کیش

کشتی دنا

این کشتی نیز با موسیقی زنده، هنرمندان محبوب، جنگ شبانه، اهدای جوایز و برنامه‌های مفرح پذیرای مهمانان است. طبقه سوم کشتی نیز به‌صورت VIP در اختیار مهمانان قرار می‌ گیرد.

تفریحات دریایی کیش

قایق های کف شیشه ای در کیش

قایق‌ های کف شیشه‌ای یک گزینه خوب برای کسانی است که به مشاهده موجودات زیبای خلیج فارس هم علاقه‌مند هستند ولی تمایلی به غواصی ندارن…

تفریحات دریایی کیش

بیگ بال

در این تفریح هیجان‌انگیز و متفاوت، شما به داخل توپ بزرگی می ‌روید و روی آب رها می ‌شوید. برای تجربه این سرگرمی، از اوایل صبح تا اواخر شب به ساحل مرجان بروید. البته استفاده از آن در روزهای گرم سال و ساعات میانی روز توصیه نمی ‌شود.

تفریحات دریایی کیش

پارک آبی اوشن

پارک آبی اوشن کیش، بزرگترین پارک آبی روباز ایران و تنها پارک آبی روباز ویژه خانم‌ها است که به ‌لطف استخرها، سونا و جکوزی‌ های آرامش‌ بخش، تجربه جذابی از یک تفریح آبی فوق‌العاده را برایتان می ‌سازد. جالب اینکه پارک آبی اوشن به‌عنوان تنها پارک آبی کشور با امکانات موج‌سواری است. این پارک آبی دارای سیستم گرمایشی برای فصول سرد است و ازاین ‌رو، حتی در هوای خنک نیز می ‌توانید از آن لذت ببرید و غروب زیبای کیش را از این محل به نظاره بنشینید.

تفریحات دریایی کیش

پلاژهای کیش

وجود پلاژ آقایان و پلاژ بانوان در کیش، این فرصت را به شما می‌ دهد تا آزادانه شنا کنید و آفتاب بگیرید، تجربه‌ای که در کمتر نقطه‌ای از ایران برای بانوان امکان‌پذیر است. در این پلاژها، امکاناتی همچون دوش آب، تخت ساحلی و سایبان، غرفه‌های فروش لوازم شنا و لوازم بهداشتی، رختکن، غریق نجات، ماساژ، سرویس بهداشتی، بوفه خوراکی و... در نظر گرفته شده است.

تفریحات دریایی کیش

بنر چنلید

علاوه بر این، استفاده از زمین والیبال، هندبال و فوتبال ساحلی، تفریحات دریایی (جت اسکی، قایق بادبانی، اسکی روی آب، غواصی و قایق پارویی)، از گذران لحظه‌های ناب حکایت دارند. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط ارزان چارتر کیش در مشهد می باشد.

تفریحات دریایی کیش

ماهیگیری

علاقه‌ مندان به ماهیگیری می ‌توانند در اکثر نقاط جزیره کیش به این تفریح جذاب بپردازند. با این حال، آن دسته از گردشگرانی که به ‌دنبال ماهیگیری حرفه‌ای هستند، باید از کلوپ‌های ماهیگیری متعدد در سواحل جزیره مانند کلوپ ماهیگیری هامور دریای کیش و کلوپ ماهیگیری مارینا استفاده کنند که وسایل مورد نیاز را در اختیارشان قرار می‌دهند. در این مراکز امکان ماهیگیری در ساحل و همین طور ماهیگیری در قایق وجود دارد. از آنجا که سواحل جزیره پاکسازی شده‌اند و دارای امنیت کامل هستند، بدون هیچ‌ گونه نگرانی می‌ توانید به ماهیگیری مشغول شوید.

تفریحات دریایی کیش

 

نویسنده: شادی شادکام

date_range پنجشنبه 07 بهمن 1400 remove_red_eye 11440 بازدید favorite_border 0 chat 1
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 1
سحر ثابت شیرازی :

سلام واقعا اگر بشه توریست جذب کرد ایران بهترین کشور دنیاست