{{ctrl.notification}}
بوتیک هتل های ایران دو

بهترین بوتیک هتل های ایران

آس چارتر در مقاله قبل خود درباره بوتیک هتل و تاریخچه آن و واژه بوتیک هتل مطالبی را در اختیار شما گذاشت و در این مقاله در ادامه مقاله قبل سعی داریم مابقی بوتیک هتل های ایران را برایتان معرفی کنیم تا پایان این مقاله همراه ما باشید. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه و زمان بتوانید بلیط هواپیما چارتر ارزان مشهد قشم را به راحتی از این سامانه دریافت نمایید.

بوتیک هتل های ایران دو

بوتیک هتل داد یزد

یکی از بوتیک هتل های ایران در شهر تاریخی یزد قرار دارد، بوتیک هتل داد یزد یکی از بناهای تاریخی که قدمت آن به حدود 90 سال می رسد، این بنا در گذشته بعنوان بنگاه باربری، مهمانپذیر و حمل و نقل کالا از سال 1307 تا سال 1372 کاربری داشته است که متعلق به مرحوم حاج عبد الخالق داد بوده است. بعد از فوت حاج عبد الخالق داد این بنا مدت ها دیگر فعالیتی نداشت و سرانجام بعد از 8 سال توسط فرزندان وی بازسازی و مرمت شد و تبدیل به یک هتل کلاسیک سنتی و مدرن گشت، این هتل دوباره از سال 1386 فعالیت خود را آغاز کرد، بوتیک هتل داد یزد با داشتن 4 ستاره و بهترین امکانات روز دنیا دارای  90 اتاق یک تخته تا سه تخته، اتاق های متصل به هم، اتاق مخصوص عروس و داماد و اتاق های VIP از بهترین و مدرن ترین بوتیک هتل های ایران محسوب می شود. امکانات رفاهی بوتیک هتل داد یزد شامل: 2 رستوران، کافی شاپ، کافه گالری، مجموعه آبی، سونا و جکوزی، اینترنت رایگان، خدمات خشکشویی، تاکسی سرویس، فروشگاه صنایع دستی، آژانس مسافرتی، برگزاری تورهای مختلف، کافی نت، خرید بلیط، پارکینگ مسقف و سالن همایش جهت برگزاری جشن، سمینار، همایش و سایر مراسم می باشد. ازجاذبه های نزدیک به این هتل می توان به آتشکده زرتشیان، مسجد جامع، موزه آب، زندان اسکندر، مجموعه امیرچخماق و محله تاریخی فهادان اشاره کرد.

آدرس بوتیک هتل داد: یزد، میدان شهید بهشتی، خیابان دهم فروردین، پلاک ۲۱۴

بوتیک هتل های ایران دو

بوتیک هتل نظامیه تهران

یکی دیگر از بوتیک هتل های ایران، بوتیک هتل نظامیه در تهران می باشد که در سال ۱۳۹۸ در نزدیکی میدان بهارستان افتتاح شده است، بنای این هتل به حدود 100 سال پیش به دوره قاجار باز می گردد، که توسط میرزا آقا خان نوری و میرزا کاظم خان نظام الملک  ساخته شده است، این بنا در آن دوره متعلق به صدر اعظم ناصر الدین شاه قاجار بوده است، این هتل دارای فضای متفاوتی نسبت به دیگر هتل های تهران دارد، این بوتیک هتل دارای 5 اتاق می باشد که ظرفیت آن حدود 10 گردشگر می باشد. این بوتیک هتل نیز مانند دیگر هتل ها دارای امکانات رفاهی مناسبی از جمله: حمام اختصاصی، سرویس بهداشتی، توالت فرنگی، لابی، اینترنت در لابی، رستوران، رستوران فضای باز، فضای سبز، صندوق امانات، اعلام حریق، تهویه مطبوع، کافی شاپ، ماکروویو، اتاق جلسات، سالن جشن، مراسم و عروسی، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، راهنمای محلی، پارکینگ غیر مسقف با ظرفیت 3 خودرو و سیستم گرمایش و سرمایش فن کوئل می باشد. از جاذبه های نزدیک به این بوتیک هتل عبارتند از: کاروانسرای خانات، کاخ گلستان، کاخ سعدآباد، باغ موزه نگارستان، باغ پرندگان، موزه فرش، برج میلاد، برج آزادی، دریاچه چیتگر، پارک آب و آتش، پیست اسکی توچال و پل طبیعت که می توانید با اقامت در این بوتیک هتل زیبا به بازدید از این جاذبه ها نیز بپردازید.

آدرس بوتیک هتل نظامیه: تهران، میدان بهارستان، خیابان مصطفی خمینی، کوچه نظامیه، کوچه اصالت، بن بست پنجم، پلاک ۲

بوتیک هتل های ایران دو

بوتیک هتل شمشک تهران

بوتیک هتل شمشک تهران یکی از جذاب ترین هتل های تهران است، این بوتیک هتل بخاطر وجود پیست اسکی در دوران پهلوی در شمشک احداث شد. اما این هتل در زمان انقلاب فعالیتی نداشت تا اینکه در سال 1394 این هتل مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت و سرانجام فعالیت خود را دز سال 1397 آغاز نمود، این هتل 2 طبقه و دارای 16 تناق می باشد و دارای امکاناتی نظیر: کرایه اتومبیل با راننده وبدون راننده، اینترنت رایگان در لابی، روم سرویس، لباسشویی، اطفای حریق، کپسول آتش‌نشانی در لابی، دستگاه واکس کفش، خدمان خانه داری، اتاق چمدان، تاکسی سرویس، پارکینگ روباز، سفره خانه، خدمات تهیه بلیط، رستوران ایرانی می باشد. این هتل در تاریخ هفدهم شهریورماه سال 1398 به شماره 32614 در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. با تهیه بلیط چارتر ارزان هواپیما تهران قشم در سامانه آس چارتر از مزایا و تخفیفات ویژه ای برخوردار شوید.

آدرس بوتیک هتل شمشک: تهران، شمشک، روبروی شهرداری

بوتیک هتل های ایران دو

بوتیک هتل سرای عامری های کاشان

بوتیک هتل سرای عامری های کاشان یکی از هتل های 5 ستاره شیک و جذاب کاشان که در سال 1393 در این شهر افتتاح شد، این هتل 2 طبقه و دارای 38 اتاق می باشد، بوتیک هتل سرای عامری ها یک هتل سنتی و مدرن که دارای امکانات رفاهی بسیار زیادی همچون: 2 رستوران، کافی ‌شاپ و گالری، 2 حیاط وسیع و زیبا، چایخانه، سالن همایش با ظرفیت 90 نفر، شیرینی پزخانه، حمام ایرانی، موزه سرای عامری ها، اینترنت وای فای، و شربت سرا می باشد، اقامت در این هتل برایتان خاطره ای جذاب و به یاد ماندنی رقم خواهد زد. همچنین این هتل دارای معماری بی نظیری می باشد و از بخش های مختلفی همچون: سرداب، شاه نشین، آینه خانه، هفت دری، هشتی ورودی، ایوان تابستانی و زمستانی، حوض خانه، بهاربند و دو بادگیر تشکیل شده است که شاهکار یک معماری اصیل و سنتی ایرانی می باشد.

آدرس بوتیک هتل سرای عامری ها: کاشان، خیابان علوی، باستان هفتم

بوتیک هتل های ایران دو

بوتیک هتل فولتون قشم

بوتیک هتل فولتون قشم یکی از هتل های قشم که در سال 1395 توسط مدیران شرکت فولتون یاتز افتتاح گردید، این هتل از سه ساختمان دوطبقه با 16 اتاق تشکیل شده است، هرکدام از این سه ساختمان در واقع تشکیل شده از سه مدل هتل ویلا، هتل آپارتمان و بوتیک هتل می باشد. هتل فولتون قشم دارای بهترین امکانات رفاهی و اقامتی برای مهمانان خود می باشد. این امکانات شامل: رستوران، کافی‌شاپ، خدمات معلولین، پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر رفت‌وبرگشت با هزینه، تاکسی سرویس، اینترنت رایگان در لابی، صندوق امانات، تالاری برای برگزاری انواع مراسم‌ها و سمینارها، خدمات تور، خدمات خشک‌شویی و دستگاه واکس کفش، پارکینگ رایگان با ظرفیت ۵۰ خودرو می باشد، اتاق ها نیز از امکاناتی همچون: صبحانه، روم سرویس، میز ناهارخوری، یخچال، تلویزیون، تلفن، کمد لباس و رخت‌آویز اشاره کرد. برخی از واحدها چای‌ساز، میز تحریر، دراور، آباژور و مبلمان و ... برخوردار است. همچنین از جاذبه های دیدنی که در دسترس شما خواهد بود می توان به جنگل‌های حرا، دره ستارگان، تنگه چاهکوه، جزایر ناز و غار خربس و انواع تفریحات آبی می توان اشاره کرد.

آدرس بوتیک هتل فولتون: جزیره قشم، میدان استقلال، بزرگراه خلیج فارس

بوتیک هتل های ایران دو

بوتیک هتل مشیر الممالک یزد

در بافت قدیم شهر تاریخی یزد بوتیک هتل ۴ ستاره مشیرالممالک قرار دارد، قدمت این هتل به اواخر دوره قاجار می رسد، وسعت هتل مشیر الممالک یزد حدود 13000 مترمربع می باشد، این هتل دارای 88 اتاق با معماری بسیاز منحصربفرد سنتی می باشد، این بوتیک هتل زیبا مجهز به امکانات رفاهی مدرنی می باشد، ازجمله امکانات اتاق‌ها می‌توان به تهویه‌ مطبوع، تلویزیون، اینترنت، صندوق‌امانات، میز ‌آرایش، اتو، چای‌ساز، یخچال، مینی‌بار و حمام اختصاصی اشاره کرد، و از امکانات هتل می توان به 2 رستوران، کافی شاپ، کافه گالری، مجموعه آبی، اینترنت رایگان، خدمات خشکشویی، تاکسی سرویس، فروشگاه صنایع دستی، آژانس مسافرتی با تورهای مختلف، خرید بلیط، پارکینگ مسقف و سالن همایش جهت برگزاری جشن، سمینار، همایش می باشد. جالب است بدانید این هتل در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده رزرو بلیط هواپیما لحظه آخری در مشهد می باشد.

آدرس بوتیک هتل مشیر الممالک: یزد، میدان شهید بهشتی، خیابان دهم فروردین

بوتیک هتل های ایران دو

بوتیک هتل وکیل شیراز

بوتیک هتل وکیل شیراز یکی از هتل های  سه ستاره شیراز است که در سال ۱۳۹۷ افتتاح شده است. این هتل 2 طبقه و دارای 32 اتاق می باشد، امکانات رفاهی این هتل شامل: یخچال، تلویزیون، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق و... می باشد. حمام و بازار وکیل، حمام وکیل، نارنجستان قوام در نزدیکی بوتیک هتل وکیل قرار دارد.

آدرس بوتیک هتل وکیل: شیراز، خیابان لطفعلی خان زند، مابین چهار راه مشیر و چهار راه پیروزی، ابتدای کوچه 59

بوتیک هتل های ایران دو

date_range یکشنبه 09 بهمن 1401 remove_red_eye 111 بازدید favorite_border 0 chat 1
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 1
بابایی :

سلام واقعا نمی‌دونستم تو ایران همچین جاهایی هست اسمش رو هم نشنیده بودم