{{ctrl.notification}}
بوتیک هتل های ایران

بوتیک هتل های ایران

بوتیک هتل یکی از جدیدترین واژه ها در صنعت گردشگری ایران است، بوتیک هتل همان هتل هست ولی کوچکتر و لوکس تر ازهتل های دیگر که دارای معماری خاص و منحصربفرد و امکاناتی بی نظیر می باشند. در این مقاله آس چارتر قصد دارد به معرفی بوتیک هتل و امکانات این مدل هتل ها و تفاوت آن با دیگر هتل ها بپردازد، آس چارتر به شما این امکان را می دهد ال با کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط هواپیما ارزان لحظه آخری تهران کرمانشاه خود را به راحتی از این سامانه دریافت نمایید.

بوتیک هتل های ایران

معرفی و تاریخچه بوتیک هتل

بوتیک هتل توسط هتل دار افسانه ‌ای یان شریگر و شریک تجاری اش بنام استیو روبل این اصطلاح را ابداع شد. بوتیک هتل برای اولین بار در سال ۱۹۸۴ در شهر نیویورک بنام هتل مورگانز تاسیس گشت، احداث هتل مورگانز در نیویورک صنعت هتل داری را در جهان تغییر داد. بعد  از این موفقیت در احداث این هتل آنها دو هتل دیگر رویالتون هتل و پارامونت هتل را نیز افتتاح کردند، طراحی این بوتیک هتل ها توسط طراح معروف آمریکایی فیلیپ استارک انجام شده است. در این طراحی لابی نیز یکی از مجموعه های جدیدی بود که به هتل ها اضافه شد، مکانی که مهمانان هتل برای دورهم جمع شدن از آن استفاده می کردند. همچنین هتل های لاکچری دلانو در میامیو موندریان هتل در وست هالیوود و هتل هادسون در نیویورک و هتل کلیف و در لندن با هتل سنت مارتینز لین و هتل ساندرسون در سانفرانسیسکو نیز توسط فیلیپ استارک طراحی و ساخته شدند. این بوتیک ها از اوایل دهه هشتاد در آمریکا و انگلستان رایج شدند و در صنعت گردشگری طرفداران خاص و زیادی را به خود جلب کرد.

بوتیک هتل های ایران

واژه بوتیک هتل

بوتیک هتل یک واژه فرانسوی و طبق فرهنگ لغت انگلیسی به معنای هتلی کوچک و شیک می باشد، واژه بوتیک به فروشگاه های کوچکی گفته می شد که در آن کالاهای خاص و منحصربفردی را عرضه می کردند، تا اینکه از این واژه برای هتل داری استفاده شد، که اقامتگاه های کوچک با فضایی لوکس و بی نظیر احداث شد.

بوتیک هتل های ایران

 

تاسیس هتل بوتیک در ایران

واژه هتل بوتیک در ایران هنوز شناخته نشده است، و در ایران مفهوم درستی درباره آن تعریف نشده است، و بیشتر به اسم اقامتگاه های بومگردی شناخته شده و معرفی شده است، اما با این حال اولین بوتیک هتل در ایران در سال 1385 تاسیس گشت. با تهیه بلیط چارتر ارزان هواپیما مشهد کرمانشاه در سامانه آس چارتر از مزایا و تخفیفات ویژه ای برخوردار شوید.

بوتیک هتل های ایران

معماری هتل بوتیک ها

یکی از بازرترین ویژگی‌های بوتیک هتل باید به سبک طراحی و معماری آنها اشاره کرد، طراحی های مختلف معماری های قدیمی و سنتی تا مدرن که هر بوتیک هتل دارای یک تم منحصر به فرد و متمایزی می باشند. بوتیک هتل‌ها از وسعت زیادی برخوردار نیستند و معمولا کمتر از ۱۰۰ اتاق دارند و مانند دیگر هتل ها دارای رستوران ها و بارهای کوچک و امکانات رفاهی آنها نیز کم می باشد، بوتیک هتل ها اکثرا دارای دکوراسیون زیبا و تماشایی و بسیار لوکس و مدرن می باشند و این بوتیک هتل ها معمولا خدمات ویژه‌ای به میهمانان خود با بهترین کیفیت ولی با هزینه بالاتری نسبت به سایر هتل‌ها را دارا می باشند. در ادامه به معرفی چند مورد از بوتیک هتل های داخل ایران می پردازیم.

بوتیک هتل های ایران

بوتیک هتل لاله بیستون کرمانشاه

هتل لاله بیستون یکی از بوتیک هتل های ایران که در 30 کیلومتری شرق کرمانشاه در دامنه کوه بیستون قرار دارد، این هتل در گذشته کاروانسرایی بوده است و قدمت آن به دوره صفویان باز می گردد، این هتل 5 ستاره و دارای 1 طبقه و دارای 20 اتاق می باشد. این هتل دارای معماری و نمایی تاریخی بی نظیر چهار ایوانی که همان سبک معماری دوران صفوی می باشد. این هتل با نمای سنتی اما دارای امکاناتی مدرن می باشد، امکانات این هتل شامل: کافی شاپی مجهز، رستوران سنتی با غذاهای ایرانی و فرنگی، لمکده و رستورانی تابستانی، فروشگاه صنایع دستی، فروشگاه تجهیزات و لوازم صخره نوردی، پارکینگ، نمازخانه، صندوق امانات، لابی، تاکسی سرویس، سرویس ایرانی و فرنگی، فضای سبز، اینترنت در لابی،  تلویزیون، لاندری، خدمات بیدارباش، خودپرداز، روم سرویس، کافی نت، اعلام حریق، مبل تخت خواب شو، سالن کنفرانس می باشد، از امکانات داخل اتاق ها نیز می توان به روم سرویس 24 ساعته، سیسم‌های مجهز سرمایش و گرمایش، تجهیزات حفاظتی پیشرفته، تلویزیون، یخچال، حمام دوش، سرویس بهداشتی فرنگی، مبلمان، و وسایل بهداشتی شامل دمپایی، حوله، مسواک، خمیردندان و شامپو اشاره کرد، این بوتیک هتل در نزدیکی جاذبه ها و اثار تاریخی کوه بیستون، کاخ ناتمام ساسانی، کوه فرهاد تراش و سنگ نوشته بیستون و سراب بیستون می باشد.

آدرس هتل لاله بیستون: 30 کیلومتری شرق کرمانشاه

بوتیک هتل های ایران

بوتیک هتل ایرمان قشم

یکی از بوتیک هتل های ایران در قشم قرار دارد، بوتیک هتل ایرمان قشم یکی از مدرن ترین هتل های 4 ستاره در جزیره قشم می باشد، این هتل در سال 1396 احداث گردید، این هتل دارای معماری سنتی و مدرنی می باشد، که دارای 5 طبقه و 38 اتاق است، این بوتیک هتل دارای طراحی و دکوراسیون خاص با اتاق ها و سوئیت اقامتی زیبا و منحصر بفرد با بهترین امکانات رفاهی همچون: آسانسور، لابی با ظرفیت 20 نفر، کافی شاپ، فتوکپی، پرینتر، فکس، دستگاه واکس کفش، فضای سبز، اتاق چمدان، شبکه پخش فیلم،  پذیرش 24 ساعته، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تلفن در لابی، پارکینگ رایگان با ظرفیت 20 خودرو، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، اینترنت رایگان نامحدود در لابی، تلویزیون در لابی، سیستم تهویه مطبوع، خدمات خانه داری، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، خدمات بیدار باش می باشد. اتاق های این هتل زیبا نیز دارای امکانات رفاهی نظیر: صبحانه، یخچال، پاورسوئیچ، دمپایی، روم سرویس، میز تحریر و آرایش، مبلمان ، تلفن، آب رایگان، شبکه پخش فیلم، IPTV، آباژور، کمد لباس، لوازم بهداشتی، لوسیون بدن، مسواک و خمیر دندان، شامپو بدن، لیف، شامپو و نرم کننده، کیت خیاطی، واکس کفش، پاشنه کش، روفرشی، حوله دست و حمام، حمام، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام  و اطفاء حریق، سیستم گرمایش و سرمایش، چای ساز و سرویس رایگان چای و قهوه، رخت آویز، سرویس بهداشتی فرنگی، مینی بار با هزینه، صندوق امانات، اینترنت ، آینه قدی بزرگ، کتاب و مجله، اتو و میز اتو، ترازو، میز چمدان، میز و صندلی چای خوری می باشد، این هتل جذاب با داشتن بهترین امکانات رفاهی یکی از هتل های منتخب برای گردشگران است که برای اقامت آن را انتخاب می کنند همچنین در اقامت در این هتل ما می توانید به بازدید از جاذبه های نزدیک به آن همچون: دره ستارگان، جزیره ناز، تنگه چاهکوه، جنگل حرا، غار خوربس، غار نمکدان، سد گوران، دره تندیس ها، قلعه و بازار قدیمی قشم که از دیدنی ترین و مهم ترین جاذبه های تاریخی و طبیعی قشم است می توانید به راحتی از آنها دیدن نمایید و لذت ببرید.

آدرس بوتیک هتل ایرمان: جزیره قشم، نخل زرین، خیابان پژوهش، نبش خیابان پیام

بوتیک هتل های ایران

بوتیک هتل لاله کندوان

یکی از زیباترین و اولین بوتیک هتل های صخره ای ایران و سومین هتل صخره ای در جهان هتل لاله کندوان می باشد که در 60 کیلومتری تبریز واقع شده است. این هتل 5 ستاره بسیار مجلل و شیک در منطقه ای کوهستانی در نزدیکی روستای کندوان قرار دارد که قدمت این روستا به قرن هفتم هجری بازمی گردد، که می توانید در اتاق های آن زندگی غار نشینی را تجربه کنید، بوتیک هال لاله کندوان دارای 40 اتاق سنگی و 1 سوئیت امپریال 2 سوئیت رویال و 3 سوئیت کوچک می باشد، این اتاق ها دارای جکوزی، دوش و روم سرویس بصری می باشد. این هتل جذاب و لوکس دارای امکانات رفاهی از جمله: لابی، کافی شاپ، رستوران، خشک شویی، سفرخانه سنتی، سالن کنفرانس، صندوق امانات و پذیرش، اینترنت در لابی، تاکسی سرویس، پارکینگ روباز و از جمله امکانات هر اتاق نیز شامل تلویزیون، یخچال، حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، بسته آرایشی و بهداشتی، تلفن، صندوق امانات، چای ساز، مینی بار در اتاق، سرویس بهداشتی ایرانی، اینترنت در اتاق، ماهواره، جکوزی، روم سرویس 24 ساعته می باشد.

بوتیک هتل های ایران

جالب است بدانید این هتل لوله کشی به آب معدنی است که این آب خواص درمانی بسیار زیادی دارد، و همچنین این را باید بدانید این هتل صخره فاقد آسانسور می باشد و برای رسیدن به اتاق های آن از 40 پله که نزدیکترین آن است تا ۱۷۰ پله که دورترین واحد اقامتی آن است، بنابراین برای افراد سالمند و ناتوانی که مشکل دارند مناسب نمی باشد. این هتل زیبا در نزدیکی جاذبه های تاریخی گردشگری تبریز از جمله: ارگ تبریز، خانه مشروطه تبریز مقبره الشعرا تبریز، موزه تبریز، مسجد جامع تبریز، مسجد کبود تبریز، دریاچه ائل گلی و... قرار دارد که می توانید با اقامت در این بوتیک هتل زیبا و منحصربفرد ازاین جاذبه ها نیز دیدن نمایید و لذت ببرید. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط هواپیما لحظه آخری در مشهد می باشد.

آدرس هتل لاله کندوان: سکو ، دهکده توریستی کندوان ، هتل صخره ای کندوان تبریز

 

date_range یکشنبه 09 بهمن 1401 remove_red_eye 42 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0