{{ctrl.notification}}
بهترین کشورها برای سفر در تابستان

بهترین کشورها برای سفر در تابستان

برای ما ایرانی ها تابستان ها یکی از فصولی است که بخاطر تعطیل بودن مدارس به سه ماه تعطیلی معروف است، به همین خاطر بیشتر خانواده ها برای تفریح و در آوردن خستگی از تن و فرار از گرمای تابستان تصمیم به مسافرت رفتن می کنند، سفر به شهرها و کشورهای مختلف از این رو برای رفتن به هر نقطه های شرایط اقتصادی و مسیر و آب و هوا یکی از مهمترین برنامه ریزی ها می باشد، که چه مسیر بنا به بودجه خود انتخاب کنند، در مقاله قبلی آس چارتر به معرفی چند شهر از بهترین مکان های برای سفرهای تابستانی پرداختیم در این مقاله به معرفی چند کشور با بهترین آب و هوا برای مسافرت های تابستانی خواهیم پرداخت. انتخاب یک کشور برای سفر در این فصل با توجه به سلیقه افراد و سرمایه آن ها متفاوت است. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط هواپیما ارزان چارتر خارجی تهران باتومی را به راحتی تهیه نمایید.

بهترین کشورها برای سفر در تابستان

 

استانبول

یکی از بهترین کشورها که گردشگران زیادی به آن سفر می کنند، ترکیه می باشد، ایرانی ها به دلیل نزدیک بودن کشورمان به ترکیه و ارزان تر بودن هزینه های آن یکی از بهترین مقاصد برای گذراندن تعطیلات تابستانی است. این کشور دارای آب و هوایی معتدل و مرطوب است. استانبول و آنتالیا در بین ایرانی ها طرفداران زیادی دارد، که هر کدام از این شهرها دارای جاذبه های تفریحی، توریستی و گردشگری بسیار زیادی را داراست، ترکیه علاوه بر شهرها جزایر زیادی نیز دارد، مراکز خرید کم‌نظیر، سواحل بی نظیر، دریای مدیترانه، دامنه رشته کوه های تاروس، تفریحات ساحلی، آب و هوای بسیار دلپذیر این کشور را به یکی از قطب‌های گردشگری تبدیل کرده است. از مهم ترین جاذبه های این کشور می توان به مسجد سلطان احمد، منطقه سلطان احمد، مسجد ایاصوفیه، آنیت کابیر، موزه تمدن آناتولی، مسجد حاج بیرم، موزه آنتالیا، ترمسوس، ساحل کاپوتاس، مسجد عزیزیه، آرامگاه مولانا، باغ پروانه قونیه، مسجد و مقبره شمس اشاره کرد، لازم است بدانید بهترین دمای ایده آل در استانبول در طول ماه جولای است که میانگین دما 28 درجه سانتیگراد است و بهترین زمان برای گشت و گذار در این شهر است.

 

بهترین کشورها برای سفر در تابستان

 

جزیره قبرس

جزیره قبرس یکی دیگر از بهترین کشورهای برای سفر در تابستان می باشد، این کشور یکی از جزایر بزرگ در دریای مدیترانه است، قبرس شهری متمدن و تاریخی که دارای تاریخچه ای غنی و جاذبه های دیدنی و توریستی که به قدری زیاد است که در یک سفر چند روزه باز هم نمی توانید از تمام این جاذبه ها دیدن نمایید، و لازم است مدت زمان سفر خود را طولانی تر کنید، از جاذبه های قبرس می توان به سواحل زیبا و چشم ‌نواز، شهر باستانی کوریون، قلعه سنت هیلاریون، کلیسای سنت لازاروس، قنات کاماراس، صومعه استاوروونی، روستای لفکارا، دریاچه نمک، شبه جزیره کارپاس، قلعه کلوسی، دهکده اومودوس، ساحل نیسی، کلیسای سنت لازاروس، میدان ساریپولو، شهر ساحلی پافوس، ساحل پروتاراس، موزه قبرس، موزه بیزانتین، موزه رصد خانه لدرا، شبه جزیره آکاماس، شهر قدیم نیکوزیا، پارک جنگلی ملی کیپ گرکو، خانه‌ دیونیسوس، مسجد سلیمیه‌ نیکوزیا، آکاماس پنینسولا، پارک آبی واتر ورلد، پارکو پالیاستو لونا پارک، ساحل تالاب آبی، پناهگاه الاغ‌‌ها، ارک کاکتوس آیاناپا، مقبره پادشاهان، قلعه‌ی بوفاونتو، معبد آپولو، ساحل مکنزی، باغ وحش پافوس، پارک آبی فاسوری واتر مانیا، کوه‌های ترودوس و... می باشد. جزیره قبرس دارای آب و هوای مناسبی است که می توانید در تابستان به آن سفر کنید، لازم است برای سفر به این کشور نیاز به ویزا ندارید و می توانید از راه هوایی و دریایی به راحتی به این کشور سفر نمایید، بی شک از سفر به قبرس خسته نخواهید شد.

 

بهترین کشورها برای سفر در تابستان

 

باکو

باکو یکی از شهرهای زیبا که پایتخت جمهوری آذربایجان می باشد، باکو از جذاب ترین شهرهای این کشور می باشد، که معماری قابل توجهی دارد، معماری آن تلفیقی از معماری قرون‌ وسطایی سنتی قفقازی با کاخ‌های اروپایی قرن نوزدهمی و ساختمان‌‌های به سبک دوران شوروی، آسمان‌خراش‌های مدرن به سبک هنگ‌کنگ و دبی و خیابان‌های سنگ‌ فرش اروپایی و دورنمای شهری مدرن که بر زیبایی این شهر افزوده است، باکو شهری با آب و هوای بسیار عالی و جاذبه هایی منحصربفرد که درامتداد دریای خزر قرار گرفته است، از جاذب های این شهر خوش و هوای جذاب می توان به: ایچری شهر، کاخ شیروان شاه، برج دختر، کاخ شیروان شاهی، خیابان نظامی گنجوی، پارک ملی قبوستان، قلعه دختر، بلوار باکو، موزه ملی تاریخ جمهوری آذربایجان، کاخ اسماعیلیه، پارک مفاخر، کاخ خوشبختی، مرکز خرید پارک بلوار، چرخ و فلک باکو، حمام تازه بی، مسجد بی‌بی هیبت، کوه آتشین، موزه ادبیات نظامی گنجوی، مرکز حیدر علی اف، گل ‌فشان‌ باکو، آتشگاه باکو و... اشاره کرد. باکو را در برتانه سفرخود بگنجانید، این شهر جاذبه های طبیعی و تاریخی اش شما را به وجد خواهد آورد.

 

بهترین کشورها برای سفر در تابستان

 

ارمنستان

کشور ارمنستان یکی از کشورهای هم مرز با کشورمان ایران می باشد، ارمنستان جاذبه های دیدنی فراوانی دارد و بخاطر نزدیک بودنش به ایران سالانه ایرانیان زیادی به این کشور سفر می کنند، ارمنستان یک کشور کوهستانی است که آب و هوای بسیار دلپذیری را دارد، جاذبه های این کشور عبارتند از: صومعه هاقپات، میدان جمهوری ایروان، موزه تاریخ ارمنستان، خانه موزه مارتیروس ساریان، موزه یرواند کوچار، کلیسای جامع زوارتنوتس، دژ اربونی ایروان، بازار ورنیساج ارمنستان، گورستان یرابلور، کاسکاد ایروان، یادمان نسل ‌کشی ارمنی‌ها، باغ گیاه‌شناسی ایروان، بازار گوم، دریاچه سوان، کلیسای جامع سنت گریگور روشنگر، گالری ملی ارمنستان، کلیسای جامع سارکیس مقدس، صومعه تاتو، دنیای آبی ایروان، باغ وحش ایروان، دریاچه قو، پارک پیروزی، پل شیطان و... که از جاذبه های بی نظیر این کشور می باشد، همچنین لتزک اسن بدانید ارمنستان کشوری ارزان است که در بین گردشگران بسیار محبوب می باشد. با تهیه بلیط چارتر ارزان خارجی تهران مسکو در سایت آس چارتر از مزایا و تخفیفات ویژه ای برخوردار شوید.

 

بهترین کشورها برای سفر در تابستان

 

گرجستان

گرجستان یکی از کشورهایی است که با داشتن کوهستان‌های بلند، رودخانه‌ها، سواحل دریاها و سایر جاذبه‌های گردشگری یکی از پرطرفدار ترین و محبوب ترین مقاصد گردشگری در میان ایرانیان  محسوب می شود، این کشور دارای آب و هوای معتدل و بارانی و قاره‌ای و خشک می باشد، از توریستی ترین شهرهای گرجستان می توان به تفلیس و باتومی اشاره کرد، که سالانه مسافران و گردشگران زیادی به آن سفر می کنند، گرجستان نیز با داشتن جاذبه هایی نظیر: مسجد جمعه، سامبا بزرگترین کلیسای ارتدکس جهان، آتشکده ساسانی، کلیسای سنت نینو، پل صلح و دوستی تفلیس، پارک ریخه و تله کابین تفلیس، میدان آزادی، کوه کازبک، قلعه خرتویسی، قلعه آنانوری، قلعه ناریکالا، پل صلح، تله کابین تفلیس، مجسمه مادر جرجیا، شهر سنگی اوپلیستیخه، قلعه رباتی، کلیسای ترینیتی گرگتی، قصر فیروزه، رودخانه آباشا، پارک دولفین‌های باتومی، باغ ملی گیاه شناسی باتومی، بنای یادبود علی و نینو باتومی، میدان پیازا، برج آلفابتیک باتومی، مرکز خرید اوراسیا و ... که از جاهای دیدنی و محبوب در این کشور می باشد.

 

بهترین کشورها برای سفر در تابستان

 

روسیه

کشور روسیه، یکی از تاریخی ترین و قدرتمند ترین و جذاب ترین کشور های جهان است. ویکی از بهترین مقاصد گردشگری در دنیا محسوب می شود، مسکو و سن پترزبورگ از بزرگترین و محبوب ترین شهرهای روسیه هستند، از جاذبه های دیدنی این کشور می توان به موزه فضانوردی، کلیسای جامع سنت باسیل، کلیسای کاتولیک مریم مقدس، کلیسای جامع قازان، موزه هنر پوشکین، موزه صندوق الماس، موزه کولومنسکویه، موزه تسلیحات کرملین، صومعه نووسپاسکی، شهر سوچی، پارک جنگلی ملی سوچی، جزیره کیژی، کلسیای رستاخیز، مسجد معروف قل شریف، پارک ملی نواره کورونی، باغ وحش لیمپوپو، فانوس دریایی ایگرشلد، جزیره الخون، شبه جزیره کامچاتکا، پارک ملی کنوزرسکی، روسکیلا و... می باشد. بهترین فصل سفر به این کشور تابستان می باشد، که می توانید به این شهر تاریخی و مدرن سفر کنید و از دیدن و بازدید از جاذبه های منحصربفرد تاریخی و طبیعی این کشور لذت ببرید. در ضمن لازم است بدانید در این کشور در سال 2014 المپیک زمستانی در کنار دریای سیاه برگزار شد، که برگزاری این المپیک عنوان یکی از بهترین تفرجگاه های ساحلی تابستانی را به خود اختصاص داد.

 

بهترین کشورها برای سفر در تابستان

 

تایلند

تایلند یکی از دیدنی ‌ترین نقاط دنیا می باشد، تایلند یکی از مقاصد محبوب گردشکری در جهان است که همه ساله گردشگران زیادی را جذب خود می کند، جاذبه های توریستی این کشور عبارتند از: مراکز خرید تایلند، موزه های تاریخی، معبدهای قدیمی، فروشگاه های صنایع دستی سنتی، تالاب های جذاب، مناظر شگفت انگیزو زیبای سواحل وتفریحاتی همچون شنا، جت اسکی، موج سواری، اسکی روی آب، قایق سواری و غواصی در سواحل از جمله موارد پرطرفدار در میان گردشگران است. تایلند کشوری مدرن زمینه های مذهبی، فرهنگی، معماری، هنر زیبایی می باشد از دیگر جاذبه های دیدنی این کشور می توان به پارک ملی کائو یای، پارک ملی پانگ سیدا، پارک ملی تا پرایا، منطقه حفاظت‌شده تونگ یای نارسوان، منطقه حفاظت‌شده هوآی کا کائنگ، معبد آرون، موزه هنر در بهشت بانکوک، مرکز خرید سیام پاراگون، میدان سیام، موزه پزشکی بانکوک، ساحل میمون، دنیای زیر آب پاتایا، بازار فی‌فی، بازی فرار از اتاق بانکوک، معبد پرا سینگ، موزه‌ی ملی بانکوک، ساحل کاتا اشاره کرد. شهرهای پوکت و پاتایا نیز یکی از شهر های گردشگری و توریستی در تایلند می باشد و دو مقصد اصلی گردشگران در کشور تایلند است.

 

بهترین کشورها برای سفر در تابستان

 

بلغارستان

بلغارستان یکی دیگر از مقاصد محبوب در بین ایرانیان است که به آن سفر می کنند، این کشور دارای فرهنگ و جاذبه‌های طبیعی و مکانهای تاریخی شگفت‌انگیزی می باشد، کشور بلغارستان دارای شهرهای زیادی است که هرکدام از آنها دارای تاریخچه و قدمت طولانی می باشد و از جاذبه های تاریخی و طبیعی زیادی برخوردار می باشند. کوه ویتوشا، دریاچه‌های ریلا، آبشارهای کروشونا و مخروبه‌های سردیکا، کلیسای بویانا، صومعه ریلا، مقبره کازانلاک، مقبره اسوشتاری، کلیساهای سنگی ایوانوفو، کلیسای جامع الکساندر نوسکی صوفیه ، کوه ویتوشا، پیست کارتینگ صوفیه، بنای سرباز گمنام، باغ گیاه‌شناسی اکوپارک وارنا، پارک موزه نظامی ورانا، کاخ اگزونوگراد، موزه تاریخ وارنا، آکواریوم وارنا، موزه‌ رترو، پارک پریمورسکی، ساحل سوزوپول، بلوار ویتوشا، موزه ملی تاریخ بلغارستان، میدان الکساندر نوسکی، بلوگرادچیک، شهر تاریخی پرپریکون، آبشار کروشونا، کوه ویتوشا، مقبره تراکیه‌ ای سوشتاری، غار پردهودنا و... از دیدنی ترین جاذبه های این کشور می باشد که هر ساله توریست‌های زیادی را از سراسر دنیا به سوی خود فرا می‌خواند.

 

بهترین کشورها برای سفر در تابستان

 

سوئیس

سوئیس یکی از کشورهای اروپای مرکزی است و یکی از بهترین مقاصد گردشگری در جهان محسوب می شود، سوئیس با طبیعتی شگفت انگیز و محله‌های تاریخی، رشته کوه آلپ با قله‌های بلند، دریاچه‌های بسیار و دهکده‌های زیبا، شهرهای سوئیس محله‌های قرون وسطایی، روستاهای سرسبز سوئیس، کتابخانه صومعه سنت گالن، ویترا کمپوس، مرکز پل کله، یونگفرایوخ، کاخ یخی، پارک تفریحی برفی، راین فال، قلعه شیون، خیابان‌های سنگ‌ فرش شده، فواره‌ها، برج‌های ساعت با شکوه، تپه‌های زیبا، دریاچه ژنو، پارک ملی سوئیس، قلعه چیلن، سنت موریتز، شهر تاریخی برن، برج ساعت زیتگلوگا، کاخ فدرال برن، آبشار راین، دریاچه لوگانو، قلعه اوبرهوفن و ... که از جذاب ترین و خیره ‌کننده ترین و معروف ‌ترین جاذبه های دیدنی این کشور افسانه ای می باشد، همچنین این کشور ساعت و شکلات‌های بسیار معروفی دارد. سوئیس کشوری بسیار جذاب و دوست داشتنی که بزرگترین و بلندترین یخچال‌های کوهستانی آلپ را نیز در خود دارد و این کوه ها تماما در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده اند، سوئیس علاوه بر داشتن جاذبه های بی نظیر و شگفت انگیزش دارای آب و هوای بسیار دلپذیری نیز می باشد که می تواند بهترین گزینه برای سفر در تابستان باشد. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط چارترهواپیما خارجی تهران ایروان در مشهد می باشد.

 

نویسنده: شادی شادکام
date_range چهارشنبه 24 خرداد 1402 remove_red_eye 15433 بازدید favorite_border 0 chat 1
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 1
سمیه مرادی :

روسیه رو دوست دارم. باید کشور جالبی باشه

بهترین مکان های گردشگری ارمنستان کدامند؟

از بهترین مکان های گردشگری در ارمنستان می توان به میدان جمهوری ایروان، قبرستان نوراتوس، کلیسای گریگورلو ساوریچ، دره گلهای ارمنستان، معبد گارنی ارمنستان اشاره کرد.

مهمترین شهرهای توریستی گرجستان کدامند؟

مهمترین شهرهای توریستی گرجستان دو شهر تفلیس و باتومی می باشد که از محبوب ترین جاذبه های دیدنی در این کشور می باشد.

سواحل قبرس کدامند؟

قبرس دارای سواحل بسیار زیادی می باشد، اما بهترین سواحل این کشور تفریحگاه ساحلی پروتاراس، ساحل نیسی، ساحل ماکرونیسوس و... می باشد.

بهترین کشورهای اروپایی برای سفر خارجی در تابستان کجاست؟

بهترین کشورهای اروپایی شهر وارنا در کشور بلغارستان است که با توجه به اخذ ویزای آسان و قیمت ها بهترین گزینه بشمار می رود.

بهترین مکان برای سفرهای خارجی در تابستان کجاست؟

انتخاب بهترین کشور برای سفر در تابستان کاملا سلیقه ای است اما اگر می خواهید هم سفر ارزان و تفریحی و خاطره انگیزی داشته باشید بهترین کشور ترکیه می باشد.

مشهورترین شهرهای گردشگری بلغارستان کدامند؟

از معروف ترین شهرهای گردشگری بلغارستان وارنا، صوفیه، پلوودیف، بلوگرادچیک، ولیکو تارنوو، بورگاس می باشد.