{{ctrl.notification}}
بهترین کافه رستوران های تهران برای صبحانه

بهترین کافه رستوران های تهران برای صبحانه

تهران یکی از شهرهای بزرگ در ایران که دارای جمعیت بسیار زیادی می باشد، علاوه بر جمعیتی که دارد روزانه میزبان گردشگران و مسافران زیادی از سراسر ایران و جهان می باشد. به همین خاطر دارای امکانات رفاهی بسیار زیادی نیز می باشد، از یکی از امکاناتی که خیلی مورد نیاز مسافران است پیدا کردن بهترین رستوران برای صرف یک وعده غذایی مفصل است، کافه یا رستورانی که دارای بهترین سر آشپزها باشد و از بهترین و تازه ترین مواد اولیه استفاده کند، از این رو آس چارتر تصمیم دارد در این مقاله به معرفی بهترین کافه ها و رستوران ها برای یک وعده صبحانه لذیذ بپردازد، تا مسافران و گردشگرانی که به تهران سفر می کنند، بتوانند به راحتی انتخاب کنند. با ما تا پایان این مقاله همراه باشید. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط چارتر هواپیما ارزان در شهر مشهد می باشد.

 

 

بهترین کافه رستوران های تهران برای صبحانه

کافه رستوران سبوس

در اول مقاله به معرفی یکی از بهترین کافه رستوران های محبوب در تهران می پردازیم، کافه رستوران سبوس در نزدیکی پارک وی قرار دارد و دارای طراحی و معماری خاص و جذابی با دیوارهای شیشه‌ای بزرگ با منظره درخت‌های چنار می باشد، در این کافه رستوران می توانید برای صرف یک صبحانه مفصل و لذیذ مراجعه نمایید، در این رستوران انواع غذاهای فرنگی نیز سرو می شود. از صبحانه های لذیذ این رستوران می توان به انواع نوشیدنی‌های ترکیبی مخصوص، انواع نوشیدنی سرد و گرم، نوشیدنی‌ها بر اساس میوه فصل کاملا طبیعی و همچنین انواع دسر، کیک و شیرینی‌های خوشمزه و غذاهای مخصوص گیاه‌ خواران، انواع غذای گرم سبک، همانند سوسیس، املت سبزیجات یا خوراک لوبیا در این رستوران سرو می شود. فقط کافی ست یکبار این صبحانه های این رستوران را امتحان کنید از آن نهایت لذت را خواهید برد.

ساعات کاری کافه رستوران سبوس: برای صرف صبحانه: همه روزه ۶ صبح تا 10:30 صبح

آدرس کافه رستوران سبوس: چهارراه پارک وی، ابتدای بزرگراه چمران، خیابان جوانان، خیابان الف

 

 

بهترین کافه رستوران های تهران برای صبحانه

کافه‌های زنجیره‌ای سام

از دیگر کافه های درجه یک و محبوب در تهران که بسیار معروف است، کافه‌های زنجیره‌ای سام می باشد، این کافه های همگی دارای دکوراسیون و معماری خاص و زیبایی و طراحی منحصربفردی می باشند، گروه سام کافی از آبان سال 1391 فعالیت خود را با فروش قهوه آغاز کرد، و توانست توسط بهترین باریستاهای کاملا حرفه‌ای قهوه های اختصاصی خود را به مردم عرضه کند و به مرور شعبات دیگری در سرتاسر تهران زده شد و همگی به فعالیت خود پرداختند، در این کافه های زنجیره ای سام منوی متنوع و محصولات با کیفیتی وجود دارد، انواع نوشیدنی‌های بر پایه قهوه از معروف ترین و محبوب ترین سفارشات برای مشتریان این کافه است، در کافه های زنجیره ای سام شما می توانید صبحانه ای کامل و با کیفیت دلچسبی سفارش داده و میل نمایید، منویی که کافه سام برای صبحانه ارائه می دهد شامل: انواع کیک، کوکی، مافین، کروسان و سینابون، رول دارچینی همراه با قهوه و یا چای، وافل و پارفیت ماست گرانولا نیز بعنوان صبحانه و میان وعده سرو می شود. کافه های زنجیره ای سام همیشه شلوغ و دارای صف های طولانی می باشد، شکت می توانید قبل از رفتن به این کافه ها هر میزی را که می خواهید رزرو نمایید، میزهای دونفره عاشقانه، میزهای خانوادگی، میزهای جلسات اجتماعی از بهترین ویژگی های این کافه ها می باشد. اگر نتوانستید برای خودتان میزی را رزرو نمایید می توانید از منوی بیرون بر این کافه استفاده نمایید. این کافه شامل منوی بیرون بر می باشد که می توانید انواع صبحانه، ساندویچ‌ها، کروسان‌ها، دسرها و سالادهای متنوع را سفارش دهید. برای قیمت های این کافه ها لازم است بدانید رنج قیمت در منوی این کافه های زنجیره ای از قیمت های متوسط تا رو به بالا می باشد که آن هم بخاطر کیفیت مواد درجه یک و محصولات خوب این کافه می باشد.

ساعات کاری شعبات کافه های زنجیره سام برای صرف صبحانه: همه روزه از ۶ صبح تا 11 ظهر

آدرس شعبات کافه های زنجیره سام:

شعبه یک: خیابان فرشته، مرکز خرید سام سنتر، طبقه اول

شعبه ونک: تقاطع خیابان خدامی و آفتاب، ضلع جنوب شرقی، جنب پارک، ساختمان مادیران

شعبه قیطریه: خیابان شریعتی، بلوار صبا، خیابان فاطمیه، نبش مهر هفتم، گودرزی

شعبه سنایی: خیابان کریم خان، خیابان سنایی،‌ پلاک ۱۹

 

 

بهترین کافه رستوران های تهران برای صبحانه

رستوران‌ زنجیره‌ای نایب

از مشهور‌ترین و قدیمی‌ ترین رستوران‌های تهران برای یک صبحانه دلچسب رستوران‌ زنجیره‌ای حاج علی نایب است، این رستوران حدود 1 قرن قدمت دارد، حاج علی نایب را خالق چلوکباب می دانند، وی از دوستان نزدیک و آشپز مخصوص ناصرالدین شاه قاجار بود، که این هنرآشپزی در بین نسل او همچنان رایج است و نسل به نسل راه او را نوادگانش ادامه می دهند، نایب غلامحسین فرزند علی نایب اولین چلوکبابی ایران را تاسیس کرد و ایرج نایب نوه او در 52 سال پیش رستوران نایب ساعی را راه اندازی نمود، امروزه رستوران نایب دارای شعبات متعددی در سطح شهر تهران دارد، که رستوران هفت ستاره نایب ساعی از بهترین رستوران‌های پایتخت محسوب می شود. در این شعبات شما شاهد خدمات و امکانات بی نظیر و کیفیت فوق العاده مواد و محصولات آنها خواهید بود، هریک از شعبه‌های رستوران نایب مشتریان زیاد و خاص خود را دارد، و منوی این رستوران ها از قیمت های متفاوتی نیز برخوردار است. همانطور که در بالا گفاه شد این رستوران اولین چلوکبابی در تهران بود که علاوه بر کباب های خوش طعم و لذیذش دارا منوی متنوعی از دیگر غذاهای خوشمزه می باشد، بوفه صبحانه رستوران نایب برای یک صبحانه لذیذ منویی از انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، انواع املت، تست فرانسوی، پنکیک، سالاد میوه، انواع ژامبون، پنیر،‌ مربا، میوه‌های تازه فصل، عدسی،‌ نیمرو، سوسیس گریل شده با روغن زیتون، ذرت بخارپز با فلفل سبز، گراتن، خوراک لوبیا و نوشیدنی‌هایی نظیر آب‌میوه‌های مختلف،‌ چای،‌ قهوه و شیر وجود دارد که برای صبحانه سرو می شود. صبحانهای لذیذی را در فضای دلنشین با دکوراسیونی چشم نواز با انواع صبحانه های خوشمزه در این رستوران حتما تجربه کنید و لذت ببرید.

 

ساعات کاری شعبات رستوران‌ زنجیره‌ای نایب برای صرف صبحانه: همه روزه از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۰:۳۰ صبح

آدرس شعبات رستوران‌ زنجیره‌ای نایب:

نایب ساعی: خیابان ولیعصر، پایین‌تر از پارک ساعی، شماره ۱۰۳۰

نایب وزرا: عباس‌آباد،‌ خیابان وزرا،‌ کوچه ۱۱

نایب آبان: خیابان کریمخان، انتهای آبان جنوبی،‌ پلاک پنج

نایب سهروردی: سهروردی شمالی، بالاتر از سه راه خرمشهر،‌ پلاک ۶۴۹

نایب جردن: خیابان آفریقا،‌ خیابان گلفام،‌ پاساژ امیر،‌ واحد ۱۰

نایب سعادت آباد: سعادت آباد، میدان کاج، مرکز تجاری ابریشم، واحد ۳

نایب زعفرانیه: ولیعصر، نرسیده به میدان تجریش، ایستگاه پسیان، پلاک ۱۷۱۹

 

 

بهترین کافه رستوران های تهران برای صبحانه

دیزی و صبحانه سرای ولیعصر

یکی از معروف ‌ترین مکان‌هایی که می توانید صبحانه ای سنتی و باب دلتان نوش جان کنید، سرای صبحانه ولیعصر می باشد. رستوران سنتی و کوچک با طراحی خیلی ساده و میزهای بسیار کم اما صبحانه ای دلچسب که زبانزد خاص و عام است، این رستوران همه روزه خصوصا در روزهای تعطیل بسیار شلوغ است که جایی برای نشستن نیست. این رستوان به املت هایش در پایتخت معروف شده است، املت های لذیذ در این دیزی سرا همراه با بربری یا لواش سنتی و پیاز و سبزی خوردن سرو می شود که طعم بی نظیر آن هوش از سرتان می برد به همین خاطر بیشتر مشتریانش از تمام نقاط تهران هستند و بیشترین مشتری را برای صبحانه در مرکز تهران دارد که تا صندلی های پیاده رو در خیابان هم مشتریان او برای خوردن املت استفاده می کنند؛ در منوی این دیزی سرا علاوه بر املت صبحانه های خوشمزه ی دیگری نظیر: عدسی، سوسیس و تخم‌مرغ، نان و پنیر، گردو و خامه و عسل نیز وجود دارد، در این دیزی سرا همچنین غذاهای مفصل و سنتی دیگری نظیر دیزی های خیلی خیلی خوشمزه نیز وجود دارد که می توانید برای ناهار سفارش دهید. غذاها و صبحانه ی این رستوران به طور سنتی طبخ می شود و از بهترین کیفیت برخوردار است و جالب است بدانید با این همه مشتری که دارد توسط سه نفر اداره می شود. در این رستوران سنتی و کوچک در کنار خوردن یک صبحانه مفصل و لذیذ می توانید از حس نوستالژی این رستوران نیز لذت ببرید.

ساعات کاری صبحانه سرای ولیعصربرای صرف صبحانه: همه روزه از ساعت 6 تا 11 ظهر

آدرس صبحانه سرای ولیعصر: تهران، خیابان ولیعصر، حد فاصل خیابان‌های مطهری و بهشتی، نبش کوچه دل آویز

 

 

بهترین کافه رستوران های تهران برای صبحانه

طباخی ساعی

یکی از صبحانه‌ های سنتی ایرانی که در بین ایرانیان بسیار محبوب و پرطرفدار می باشد، خورد کله پاچه می باشد. لذیذترین صبحانه برای طرفدارانش است، در این قسمت می خواهیم یکی از مشهورترین و قدیمی‌ترین کله ‌پزی‌های تهران را برای شما معرفی نماییم، طباخی ساعی؛ این طباخی از قدیمی ترین طباخی های تهران می باشد که در نزدیکی ساعی نیز قرار دارد و مشتریان بسیار زیادی دارد، این طباخی با کله پاچه های لذیذ و ساندویچ کله ‌پاچه که ابتکار جدیدی می باشد خدماتی با کیفیت و کاملا با رعایت بهداشت کامل به مشتریان خود ارائه می دهد، برای صرف کله پاچه در تهران حتما به طباخی ساعی در تهران مراجعه نمایید. با تهیه بلیط هواپیما ارزان چارتری کیش تهران از سامانه آس چارتر از تخفیفات و مزایای ویژه ای برخوردار شوید.

ساعات کاری طباخی ساعی برای صرف صبحانه: همه روزه از ساعت 4 بامداد  تا 10 صبح

آدرس طباخی ساعی: تهران، ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، روبه ‌روی کوچه مردوخی

 

 

بهترین کافه رستوران های تهران برای صبحانه

کافه مهتاب

کافه ای با دکوراسیونی زیبا وجذاب با منویی از بهترین غذاهای متنوع که شامل غذاهای سرد، انواع کیک و دسر، نوشیدنی، انواع چای و دمنوش، منوی صبحانه و انواع مختلف قهوه، انواع دمنوش، غذاهای گرم مخصوص صبحانه و مخلفات و دورچین، نوشیدنی‌های خوشمزه، انواع غذاهای سنتی مانند کوکو سبزی، نیمرو و کشک بادمجان و ... می باشد. کافه مهتاب  از بهترین کافه های پرطرفدار در تهران که بسیار دنج و زیبا می باشد، کافه مهتاب با منویی از غذاهای لذیذ دارای دکوراسیونی سنتی و نوستالژیک با صندلی‌های چوبی و رومیزی‌های گل‌دار و دکورهایی همچون بافتنی‌های نیمه‌ کاره و سوزن ‌دوزی‌های قدیمی که حس خوبی از گذشته ها را برایمان یادآوری می کند، اگر به دنبال آرامش و خوردن صبحانه ی متنوع و لذیذ می باشید کافه مهتاب بهترین گزینه می باشد. می توانید دم نوشی معطر سفارش داده و نوش جان کنید و از فضای دلنشین این کافه لذت ببرید.

ساعات کاری کافه مهتاب برای صرف صبحانه: همه روزه از ۹ صبح تا 10

آدرس کافه مهتاب: تهران، بزرگراه کردستان، خیابان ۶۴ غربی، مجتمع آ اس پ، مجتمع تجاری، حیاط غربی، پلاک ۶۰

 

 

بهترین کافه رستوران های تهران برای صبحانه

رستوران گردان برج میلاد

از لاکچری ترین مکان ها برای صرف یک صبحانه لذید و دلچسب رستوران گردان برج میلاد می باشد، یکی از بهترین رستوران های تهران در ارتفاع 276 متری از سطح زمین قرار دارد، رستوران گردان برج میلاد با نمایی 360 درجه از تهران با سرعتی بسیار کم به صورت 360 درجه آرام می چرخد و چشم اندازی بسیار زیبا از شهر بزرگ تهران را در پیش رو دارید. این رستوران دارای دیوارهای شیشه ای می باشد که می توانید در کنار آن بر روی صندلی بنشنید و صبحانه خود را سفارش دهید، در رستوران گردان برج میلاد می توانید سه وعده غذایی و یا میان وعده خود را سفارش دهید، این رستوران دارای فضایی دلنشین با دکوراسیون و طراحی فوق العاده زیبا و نورپردازی دلنشین و رویایی با منوی سلف سرویس از انواع خوراکی های خوشمزه و صبحانه های رژیمی و پر انرژی خوشمزه که شامل: انواع لبنیات، پنکیک، عدسی، خوراک لوبیا، سوسیس، کالباس، انواع کیک، انواع نوشیدنی سرد و گرم، انواع خوراک و سوفله، تخم مرغ و املت سبزیجات، انواع سالاد میوه و نان های متنوع و خوش بوی تازه و... که شما می توانید بطور سلف سرویس برای خود سرو نمایید. این رستوران دارای پرسنلی مجرب و کارآزموده و خوش رفتار که تمام نیاز شما را برطرف خواهند کرد و رفتار محترمانه ای با مشتریان خود دارند. لازم است بدانید برای ورود به رستوران گردان برج میلاد باید هزینه ای برای ورودی پرداخت نمایید و هزینه صبحانه نیز متغیر است.

ساعت کار رستوران گردان برج میلاد برای صرف صبحانه: همه روزه از ساعت 7:30 تا 10

آدرس تهران رستوران گردان برج میلاد: اتوبان حکیم، بعد از اتوبان شهید چمران، تونل اختصاصی برج میلاد

 

 

بهترین کافه رستوران های تهران برای صبحانه

رستوران کارزین

یکی از رستوران های زیبا و جذاب که در کاخ زیبای نیاوران قرار دارد، رستوران کارزین می باشد، کاخ نیاوران یکی از جاذبه های گردشگری و تفریحی در تهران می باشد که گردشگران داخلی و خارجی زیادی سالانه از این کاخ دیدن می نمایند، این کاخ باشکوه دارای باغی سرسبز و زیبایی می باشد، که دارای مناظر تماشایی و دلربایی می باشد، رستوران کارزین همچون کلبه ای در میان جنگل در گوشه ای دنج از این باغ قرار دارد با دکوراسیونی بسیار ساده و زیبا مه طرفداران بسیاری را جذب خود کرده است، رستوران کارزین شامل دو بخش مسقف و فضای باز است و طراحی و دیزاین جذابی را دارد، در منوی این رستوران می توانید انواع صبحانه های سنتی، همچون عدسی، نیم رو، املت، خاگینه، خوراک لوبیا، کره و انواع مربا، خامه و عسل و سرشیر و انواع نوشیدنی های سرد وگرم، چای، دمنوش ها گیاهی، قهوه و کیک های متنوع و.... را سفارش داده و نوش جان فرمایید. انتخاب رستوران کارزین گزینه بسیار خوبی برای صرف صبحانه در دل باغ در فضایی دلنشین و رویایی می باشد.

ساعت کار رستوران کارزین برای صرف صبحانه: همه روزه از ۸ صبح تا 10:30 صبح

آدرس رستوران کارزین: تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ملکی

 

بهترین کافه رستوران های تهران برای صبحانه

رستوران شاندیز

از دیگر رستوران های معروف در تهران که طرفداران بسیاری دارد رستوران شاندیز می باشد، نام شاندیز را که می شنوید یاد شهر ییلاقی و خوش آب ‌و‌هوای شاندیز مشهد می افتیم، رستوران های باصفا در این منطقه که در سراتاسر ایران نیز شعباتی را دارد، که یکی از این رستوران ها در منطقه ای خوش آب و هوای لواسان تهران قرار دارد. رستورانی با کیفیت و مدرن با دو بخش مسقف و فضای باز می باشد، صبحانه خورد در هوای دلنشین صبح در فضای باز در آلاچیق های بسیار شیک و مدرن با میزهای زیبا لذتی دو چندانی را به شما می دهد، فضای داخلی این رستوران نیز دارای دکوراسیون بسیار زیباو منحصربفردی می باشد. در منوی صبحانه رستوران شاندیز می توانید انواع غذاهای سبک، صبحانه های سنتی، صبحانه انگلیسی تا انواع پنیر و کره محلی و نان داغ به همراه نوشیدنی های گرم و سرد، چای با طعم هل، زعفران و یا دارچین و انواع کیک، غذاهای گرم و سرد وجود دارد. در منطقه ای کوهستانی خود را به صرف یک صبحانه دلچسب و خوشمزه دعوت کنید و از مناظر زیبای اطراف لذت ببرید. 

 

ساعات کاری رستوران شاندیز برای صرف صبحانه: همه روزه از ۷ صبح تا ۱۱ ظهر

آدرس رستوران شاندیز: لواسان،‌ ابتدای کمربندی شهید رجایی، پلاک ۹۰

 

 

بهترین کافه رستوران های تهران برای صبحانه

رستوران باکس کلاسیک

تهران دارای رستوران های زیادی می باشد، از دیگر رستوران هایی که می توانید سه وعده غذایی در آن میل کنید رستوران باکس کلاسیک است، این رستوران ار لوکس ترین رستوران های تهران بشمار می رود، این رستوران دارای دکوراسیون و معماری کلاسیک با طراحی سنتی ایرانی می باشد، فضای این رستوران دارای تزئینات و طراحی بی نظیری می باشد. رستوران باکس کلاسیک دارای پرسنلی خوش رفتار و خوش برخورد که مشتریان خود محترمانه رفتار می کنند؛ این رستوران همچنین به قسمت VIP اختصاص دارد، در این رستوران جذاب و مجلل می توانید صبحانه‌ای شاهانه را سفارش دهید، منوی این رستوران شامل انواع شیرینی، وافل، قهوه، چای، دمنوش‌های گیاهی و انواع غذاهای سبک گرم همچون املت سبزیجات، عدسی، نیمرو، انواع کوکو و ... می باشد. در سفر به تهران انتخاب رستوران باکس کلاسیک برای صرف صبحانه ای لاکچری می تواند بهترین گزینه باشد. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط هواپیما لحظه آخری بندرعباس تهران را از این سامانه به راحتی تهیه نمایید.

 

ساعات کاری رستوران باکس کلاسیک برای صرف صبحانه: همه روزه از ۷ صبح تا 11 ظهر  

آدرس رستوران باکس کلاسیک: شهرک غرب، بلوار دادمان، پلاک 171

نویسنده: شادی شادکام

 

date_range پنجشنبه 12 مرداد 1402 remove_red_eye 6432 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0

رستوران کارزین در کجا تهران قرار دارد؟

رستوران کارزین در کاخ نیاوران در میان باغ قرار دارد.

معروف ترین املت های خوشمزه در کدام رستوران تهران است؟

رستوران ولیعصر واقع در خیابان ولیعصر خوشمزه ترین املت ها را دارد که همیشه حتی در روزهای تعطیل نیز ازدحام جمعیتی دارد که برای این صبحانه خوشمزه صف کشیده اند.

برای بهترین صبحانه در تهران کجا بریم؟

برای صرف بهترین صبحانه در تهران می توانید به رستوران هایی که در نزدیکی محل اقامتتان قرار دارد بروید، یا اگر دوست دارید در بهترین رستوران صبحانه تان را میل نمایید بهترین گزینه رستوران های باکس کلاسیک، رستوران گردان برج میلاد، رستوران شاندیز، رستوران کارزین و ... می باشد.