{{ctrl.notification}}
بهترین هتل های زاهدان

بهترین هتل های زاهدان

زاهدان مرکز استان سیستان بلوچستان است که جز مناطق بکر و ناشناخته گردشگری ایران می باشد. بر خلاف تصور خیلی از افراد زاهدان دارای آثار تاریخی و طبیعی بسیار زیبا و ارزشمندی است که می تواند برای گردشگران بسیار جذاب باشد. زاهدان دارای جاهای دیدنی بسیاری می باشد که از جمله آن ها می توان به  مسجد زرنج زاهدان، روستای لادیز، تالاب هامون، خانه ایوبی، کاروانسرای نصرت آباد، روستای تمین، بازار رسولی و ... اشاره نمود، با وجود جاذبه‌ها و پدیده‌های طبیعی و تاریخی فراوان هنوز در میان بسیاری از گردشگران و توریستان ایران، ناشناخته باقی مانده است.  استان سیستان و بلوچستان، از نظر گردشگری بسیار ضعیف است. زاهدان شهری صنعتی با جاذبه‌های توریستی بسیار کم است. آس چارتر دراین مقاله به معرفی هتل های زاهدان می پردازد. برای سفر به زاهدان کافی است بلیط هواپیما تهران زاهدان ارزان خود را به راحتی از سایت آس چارتر تهیه نمایید.

هتل های زاهدان

معرفی هتل های زاهدان

یکی از گزینه های قابل توجه در برنامه ریزی هایمان برای سفر رفتن اقامت در مقصد مورد نظر می باشد، که آن هم به هزینه ای که می خواهیم پرداخت کنیم بستگی دارد، قیمت هتل های زاهدان براساس زمان و امکاناتی که ارائه می ‌دهند متفاوت است، در زاهدان هتل های زیادی وجود ندارد اما همگی دارای اتاق های تمیز و مرتب و سرویس بهداشتی و حمام با امکانات خوب و بسته های بهداشتی هستند. و کارکنان هتل با نگرش حرفه ای و اصول پذیرایی هتل با مهمانان برخورد می کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا با هتل های زاهدان آشنا شوید.

هتل های زاهدان

هتل آپارتمان ملل زاهدان

از دیگر هتل های اهواز هتل آپارتمان ملل زاهدان می باشد، که از سال 1396 فعالیت خود را آغاز نموده است. این هتل یک طبقه و دارای 16 اتاق با امکاناتی نظیر: سیستم تهویه مطبوع، حمام، سیستم گرمایش و سرمایش، یخچال، سرویس بهداشتی، تلویزیون، مبلمان راحتی، چای ساز، آباژور، رخت آویز، روم سرویس، مینی بار با هزینه می باشد، همچنین در اتاق های این  هتل امکان پخت و پز وجود دارد، از امکانات رفاهی هتل نیز می توان به پذیرش 24 ساعته، تاکسی سرویس، آسانسور، لابی، لاندری، نمازخانه، خدمات خانه داری، فضای سبز، کافی شاپ، چایخانه سنتی، اینترنت رایگان، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، اتاق سیگار، پارکینگ رایگان و ... اشاره نمود. این هتل به جاهای دیدنی مانند: پارک موزه یاس، قلعه تپه لادیز، مجتمع تفریحی گراناز، موزه بزرگ زاهدان و فرودگاه بین المللی زاهدان نزدیک می باشد.

آدرس هتل آپارتمان ملل: زاهدان، تقاطع خیابان آزادی و سعدی

هتل های زاهدان

هتل استقلال زاهدان

یکی از بهترین هتل های زاهدان و تنها هتل 4 ستاره این شهر هتل استقلال زاهدان است که با توجه به امکانات اقامتی که ارائه می دهد در حال حاضر بهترین هتل زاهدان به حساب می آید. این هتل در سال 1377 افتتاح شده است. هتل استقلال دارای 81 باب اتاق مجهز به تمامی امکانات رفاهی و ارتباطی براساس استانداردهای بین المللی می باشد. این هتل در قلب شهر قرار گرفته و فاصله کمی تا بازار اصلی شهر دارد. این هتل دارای امکانات رفاهی مانند: سالن آمفی تئاتر، سالن همایش، سالن کنفرانس و سمینار، چایخانه سنتی، کافی شاپ، اینترنت پرسرعت، ترانسفر فرودگاهی، گشت های داخل شهری، صندوق امانات، سونا، خشکشویی، آرایشگاه زمین بازی کودکان، سالن بیلیارد، باشگاه بدنسازی و رستوران های فضای باز می باشد. امکانات داخل اتاق ها نیز شامل: سرویس فرنگی، میز آرایش، آشپزخانه، سشوار، یخچال، شوفاژ، تلویزیون، حمام، صندوق امانات، مینی بار، سرویس ایرانی، اینترنت وایفای، کتری برقی، قهوه سازو ... می باشد. این هتل از نظر موقعیتی به بازار رسولی، مجتمع تفریحی گراناز، مسجد فیض الرحمان، خانقاه دراویش شاه نقشبند، موزه بزرگ زاهدان قرار گرفته است.

آدرس هتل استقلال: زاهدان، میدان آزادی، مقابل بانک صادرات

هتل های زاهدان

هتل صالح زاهدان

هتل صالح هتلی دو ستاره اقتصادی در شهر زاهدان است. این هتل شامل 38 اتاق می باشد و از جمله مهم‌ ترین امکانات آن می ‌توان به اینترنت در لابی، سرویس اتاق، پارکینگ رو باز و رستوران اشاره کرد. اتاق‌های هتل مجهز به تلویزیون، یخچال، مینی ‌بار، اسپیلت و حمام هستند. هتل صالح زاهدان برای اقامت و سفرهای مقرون به صرفه مناسب است. این هتل از نظر موقعیتی به موزه زاهدان، معبد گودواره یا معبد سیکا، موزه پست و ارتباطات، و مسجد جامع اهل سنت و پاساژ قائم و پاساژ مامون نزدیک می باشد. با تهیه بلیط لحظه آخری ارزان مشهد زاهدان از سایت آس چارتر از مزایای ویژه ای برخوردار شوید.

آدرس هتل صالح: زاهدان، خیابان دانشگاه، بین خیابان دانشگاه 16 و 18

هتل های زاهدان

هتل کویر زاهدان

هتل کویر یک هتل 2 ستاره در در سه طبقه در سال 1360 در شهر زاهدان در مرکز شهر تأسیس شده است، این هتل دارای 50 باب اتاق می باشد. این هتل از نظر موقیعتی به فرودگاه، راه آهن زاهدان و میدان آزادی، بانک، پارک شادی، و کنسولگری پاکستان قرار گرفته است، همچنین این هتل دارای پارکینگ رایگان برای گردشگران است. این هتل دارای امکانات رفاهی زیادی از جمله: سرویس بهداشتی اختصاصی، اسپلیت، ترانسفر فرودگاهی، گشت های داخل شهری، صندوق امانات، رستوران و کافی ‌شاپ و ... می باشد.

آدرس هتل کویر: زاهدان، میدان آزادی، نبش خیابان کفعمی جنوبی

هتل های زاهدان

هتل جهانگردی زاهدان

از دیگر هتل های 3 ستاره زاهدان می توان به هتل جهانگردی زاهدان اشاره کرد، این هتل دارای 37 واحد اقامتی و امکاناتی نظیر: نمازخانه، سالن همایش، جعبه کمک های اولیه، سالن بیلیارد رایگان، کپسول آتش‌نشانی در لابی و راهرو، اینترنت رایگان و نامحدود در لابی، روم سرویس، لباسشویی، اطفای حریق، صندوق امانات، اعلام حریق،  خود پرداز، خدمات خانه‌ داری، رستوران ایرانی،  تلویزیون،  ذیرش 24 ساعته، پارکینگ روباز، کافی‌شاپ فضای باز،  تاکسی سرویس، دستگاه واکس کفش، رمپ، اتاق چمدان می باشد. امکانات اتاق های هتل نیز شامل: تلویزیون، تلفن، مبلمان، یخچال، مینی بارغیررایگان، اسپیلت‌، دوش،  سشوار، حوله، کمد لباس می باشد. این هتل از نظر موقعیتی به بازارچه سرپوش و بازار رسولی و باغ گراناز نزدیک می باشد.

آدرس هتل جهانگردی: زاهدان، میدان میرجاوه، خیابان جام جم، مقابل بیمارستان خاتم

هتل های زاهدان

هتل امین زاهدان

یکی دیگر از هتل های 2 ستاره در زاهدان هتل امین می باشد. این هتل یکی از قدیمی ترین هتل های زاهدان در سال 1372 تاسیس شده است. این هتل دارای ۴۰ اتاق است و امکانات این هتل می ‌توان به رستوران، پارکینگ، اینترنت در لابی، سرویس اتاق و پذیرش ۲۴ ساعته، تلویزیون در لابی، نمازخانه، تاکسی سرویس، صندوق امانات و... اتاق‌های هتل مجهز به تلویزیون، یخچال، فن کوئل و حمام، سرویس بهداشتی،  هستند. هتل از فرودگاه زاهدان ۱۰ دقیقه با ماشین فاصله دارد. این هتل از نظر موقعیتی به راه آهن، غار لادیز، آرامستان هفتاد ملا و فرودگاه می باشد.

آدرس هتل امین زاهدان: زاهدان، میدان امام علی، ابتدای خیابان دانشگاه

هتل های زاهدان

هتل هامون زاهدان

هتل هامون یکی از بهترین هتل های سه ستاره زاهدان است. این هتل که جزیی از مجموعه گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی است، در سال ۱۳۵۲ فعالیت خود را آغاز کرده است. این هتل امکانات رفاهی نظیر: پارکینگ، لابی،  خدمات خانه داری، خدمات خشکشویی، خدمات گردشگری، اینترنت، رستوران و کافی شاپ، سیستم گرمایش و سرمایش، آسانسور می باشد. این هتل دارای قیمت مناسبی برای اقامت می باشد. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده خرید بلیط چارتر ارزان در مشهد می باشد.

آدرس هتل هامون: زاهدان، بلوار شهدای انتظامی، جنب ستاد فرماندهی مرزبانی

هتل های زاهدان

بهترین فصل سفر به زاهدان

زاهدان دارای آب و هوایی گرم و خشک می باشد و تقریبا هیچگاه، چیزی به نام برف را تجربه نکرده است از این رو بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما زاهدان و سفر به آن، دو فصل سرد سال، یعنی پاییز و زمستان است.

date_range جمعه 29 مهر 1401 remove_red_eye 414 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0