{{ctrl.notification}}
بهترین شیرینی فروشی های تهران

بهترین شیرینی فروشی های تهران

تهران شهری با جاذبه های گردشگری و توریستی که روزانه مقصد گردشگری بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی می باشد، تهران دارای موزه ها، پارک ها، رستوران های متعدد و از نظر مکان های تفریحی و گردشگری هم بی نظیر است. یکی از پر مصرف ترین مواد غذایی در بین خانواده ها شیرینی است که هر شهر در ایران دارای شیرینی مخصوص خود می باشد واز اینخوراکی خوشمزه در جشن‌ها و دورهمی‌های خانوادگی و مجالس زیاد استفاده می شود. در این مقاله  از آس چارتر می خواهیم بهترین شیرینی فروشی های معروف تهران را به شما معرفی کنیم، تا پایان این مقاله همراه ما باشید. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط هواپیما لحظه آخری بندرعباس تهران را از این سامانه به راحتی تهیه نمایید.

بهترین شیرینی فروشی های تهران

قنادی شهرزاد

یکی از شیرینی فروشی های قدیمی و با سابقه تهران قنادی شهرزاد می باشد، این قنادی از سال ۱۳۴۸ فعالیت خود را آغاز کرد و در سال های اخیر توانست در بین مردم از محبوبیت ویژه ای برخوردار شود، قنادی شهرزاد با روش ها و بهره گیری از متفاوت ترین متد کیک و شیرینی پزی توانست به موفقیت چشم گیری در ایران دست یابد که در نوع خود بی نظیر است، شیرینی های معروف این قنادی شیرینی لطیفه، گاتا، تارت تمشک، تارت شکلات، نان خامه ای، چیزکیک‌های مثلتی و شیرینی کشمشی های معروف و کیک های شکلاتی‌ خوش طعمش که بسیار محبوب است، این شیرینی فروشی در روزهای تعطیل و ایام نوروز و اعیاد بسیار شلوغ است، این شیرینی پزی حتی سفارش برای میهمانی ها و مجالس را نیز قبول می کند و کلی سفارش دارد. قنادی شهرزاد از بهترین و با کیفیت ترین مواد برای تهیه شیرینی های خود استفاده می کند، این شیرینی پزی شعبه اصلی آن در یوسف آباد است و شعبه دیگر آن میدان آرژانتین قرار دارد.

آدرس قنادی شهرزاد

شعبه 1: خیابان یوسف آباد ، خیابان فتحی شقاقی ، میدان سلماس ، خیابان شهریار ، نبش خیابان ۱۰/۱

شعبه 2 : میدان آرژانتین، جنب فروشگاه شهروند، طبقه زیرین بانک سامان

بهترین شیرینی فروشی های تهران

قنادی بی ‌بی

یکی از بهترین و قدیمی‌ترین شیرینی فروشی های تهران قنادی بی بی می باشد، قنادی بی بی بیش از ۴۰ سال سابقه کاری دارد و از سال 1359 فعالیت خود را آغاز کرده است، این شیرینی پزی در سال های اول فعالیت خود با شیرینی‌های خشک با کیفیت و خوشمزه ‌اش به شهرت رسیده بود و امروزه یکی از معروف ترین و بهترین قنادی های این شهر محسوب می شود و توانسته با پخت شیرینی ها و کیک های متنوعی نظیر کیک‌های شکلاتی با آلبالو، کیک ناپلئونی، تارت توت‌ فرنگی، چیزکیک‌ها، شیرینی‌های خشک دورنگ و شیرینی‌های تر و و باقلوای مخصوص بی بی که از گران ترین و معروف ترین شیرینی های این قنادی می باشد، این قنادی با استفاده از بهترین مواد اولیه، کیفیت برتر و تازگی طعم محصولات متفاوت توانست به یکی از معروف‌ ترین قنادی‌های پایتخت تبدیل شود.

آدرس قنادی بی ‌بی

شعبه یوسف‌آباد: تهران یوسف آباد، میدان کلانتری خیابان مهرام، نبش خیابان سی‌ام

شعبه قیطریه: تهران خیابان دکتر شریعتی خیابان سهیل، ابتدای خیابان نظامی

شعبه شهرک غرب: تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بعد از بیمارستان آتیه، جنب پارک نیما

بهترین شیرینی فروشی های تهران

قنادی هانس

از دیگر قنادی های معروف تهران قنادی هانس می باشد، قنادی هانس بیش از 50 سال سابقه کاری دارد و از سال ۱۳۴۲ فعالیت خود را آغاز کرده است، از معروف ترین شیرینی های این قنادی شیرینی ‌های کره ‌ای و کیک های توت فرنگی‌ اش و شیرینی بادام، عسل، تارت ها و اشترودل های هانس می باشد، محصولات این قنادی از بهترین و با کیفیت ترین مواد تهیه شده است و از شلوغ ترین قنادی های معروف تهران به شمار می رود، قنادی هانس هرگونه سفارش برای مجالس و عروس ها را قبول می کند و طرفداران و مشتریان این قنادی از قدیمی ها می باشند و علاوه بر آن عابران زیادی را نیز به سوی خود جلب می کند.

آدرس قنادی هانس

شعبه 1: خیابان کریم خان زند، خیابان آبان جنوبی، کوچه لطفی، پلاک ۳

شعبه 2: شیخ بهایی جنوبی، بلوار علیخانی، مجتمع ونک پارک برج الوند، همکف شماره۴۸

 

بهترین شیرینی فروشی های تهران

قنادی دانمارکی

یکی از معروف ترین و محبوب ترین شیرینی ها در ایران شیرینی دانمارکی است، قنادی دانمارکی نیز از معروف ترین قنادی های شهر تهران می باشد، خوشمزه ترین شیرینی های این قنادی دانمارکی داغ و شکری است، که دارای کیفیت بسیار بالایی است، این شیرینی در تهران طرفداران بسیاری دارد. جالب است بدانید قنادی دانمارکی  از سال 1339 کار خود را با پخت شیرینی دانمارکی آغاز نمود، عطر و بوی شیرینی داغ و تازه این شیرینی هوش از سرتان می برد، قنادی دانمارکی قدیمی و معروف در پایتخت علاقمندان بسیاری دارد و بهترین دانمارکی تهران را عرضه می کند، که از خوردن آن لذت خواهید برد. این قنادی دارای دو شعبه در تهران می باشد. در ضمن لازم است بدانید برای خرید این شیرینی از قنادی دانمارکی باید در یک صف طولانی منتظر بمانید.

آدرس قنادی دانمارکی

شعبه ویلا: خیابان استاد نجات‌اللهی (ویلا)، بالاتر از طالقانی

شعبه پاسداران: خیابان پاسداران، پایین‌تر از نیستان چهارم، پلاک ۲۲۶

بهترین شیرینی فروشی های تهران

قنادی نیشکر

از دیگر شیرینی فروشی های معروف تهران می توان به قنادی نیشکر اشاره کرد، قنادی نیشکر از پرطرفدارترین قنادی های تهران که انواع شیرینی ها، شیرینی های تارت میوه ای، کیک ها، چیز کیک و را با بهترین کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار می دهد، خوشمزه ترین و خوش عطرترین شیرینی هایی که باعث شده این قنادی 5 شعبه دیگر در تهران بزند، شعبه مرکزی این قنادی در فرمانیه و شعبه VIP آن در زعفرانیه قرار دارد. قنادی نیشکر دارای لوح تقدیر از وزارت بهداشت و درمان و همچنین دارای ایزو مدیریت کیفیت ۹۰۰۱-۲۰۰۸ است. این قنادی برای مراسمات و جشن ها نیز سفارش می پذیرد. با تهیه بلیط هواپیما ارزان چارتری کیش تهران از سامانه آس چارتر از تخفیفات و مزایای ویژه ای برخوردار شوید.

آدرس قنادی نیشکر: تهران، بلوار شهید اندرزگو، روبروی بانک پاسارگاد، شماره۶۶

بهترین شیرینی فروشی های تهران

قنادی ناتلی

یکی از دیگر قنادی های معروف تهران که از قدیمی ترین و معروف ترین شیرینی فروشی های تهران قنادی ناتالی می باشد، این قنادی در سال ۱۳۴۰ فعالیت خود  را آغاز کرد، و از همان ابتدا با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین مواد توانست در بین مردم از محبوبیت بالایی برخوردار شود، پای شاتوت، پای سیب و شیرینی های خشک تازه، تارت ها و دسرها، ناتالی انواع مافین، پای، دونات و کیک شکلاتی این قنادی فوق العاده خوشمزه و تازه است، در طبقه دوم این قنادی کافی شاپ قرار دارد، این کافه مکانی آرام برای نوشیدن یک فنجان قهوه در کنار کیک و شیرینی مورد علاقه خود که از قنادی پایین تهیه کردید می باشد، قنادی ناتلی دارای شعبات بسیاری در سرتاسر تهران می باشد، جالب است بدانید شعبه اصلی این قنادی در شهر تفلیس گرجستان قرار دارد که در سال 1314 شمسی تاسیس گردیده است، که بعد ها برای اولین بار در ایران در تهران شعبه دوم آن  در سال 1340 در خیابان سهروردی تاسیس گردید.

آدرس قنادی ناتلی

شعبه مرکزی: تهران، خیابان سهروردی، بالاتر از خیابان خرمشهر، نبش خیابان توپچی

شعبه تهرانپارس: تهران، ضلع جنوب شرقی فلکه سوم تهرانپارس، نبش خیابان میرزا‌زاده، پلاک ۹۲

شعبه نیاوران: تهران، نیاوران، خیابان پور ابتهاج شرقی، نبش خیابان محمدی

شعبه پاسداران: تهران، خیابان پاسداران، خیابان گیلان غربی، خیابان فرخی یزدی، نبش پنجم شرقی

شعبه پونک: تهران، اتوبان اشرفی اصفهانی، بالاتر از پونک، نبش خیابان ۱۷

شعبه هروی: تهران، میدان هروی، نبش خیابان ضابطی

بهترین شیرینی فروشی های تهران

قنادی مینیون

قنادی مینیون از دیگر قنادی های تهران که به سلطان شکلات معروف می باشد، این قنادی حدود 75 سال قدمت دارد، این قنادی دارای تاریخچه و داستان جالبی است که شاید تا بحال نشنیده باشید، قنادی مینیون در مهاجرت اهالی خارکف اوکراین، به تهران آن هم بعد از انقلاب کمونیستی شوروی سابق که به ایران فرستاده شده بودند، توسط فردی بنام تربوغوسیان تاسیس گردید که در ابتدا نانوایی بود و بعدها نانوایی تبدیل به شیرینی پزی می‌شود و روبن تنها بازمانده‌ خانواده تربوغوسیان دستگاه‌های شکلات سازی را از اروپا وارد ایران می کند و کم کم پای شکلات هم به میان می ‌آید، این قنادی از آن زمان به ترافل‌های شکلاتی، شکلات های ویفری، فندقی پر کرده‌اند و از رولت و قهوه فرانسه‌اش معروف گشت و امروزه یکی از معروف ترین و درجه یک ترین قنادی های پرطرفدار در تهران محسوب می شود. کافه قنادی مینیون به شکلات‌های دست سازش نیز معروف است. در زبان فرانسوی مینیون به معنی ظریف و زیبا و دوست داشتنی می باشد.

آدرس قنادی مینیون: خیابان سعدی، نبش خیابان هدایت، برادران شهید قائدی

بهترین شیرینی فروشی های تهران

قنادی کوک

از دیگر قنادی های معروف تهران قنادی کوک است، این قنادی دارای انواع شیرینی های متنوع و لذیذی می باشد که شاید اسم آنها را تا بحال نشنیده باشید نام هایی از قبیل: شورینی، شیرینی، پورینی، نونینی، کوکینی، کوکلوچه، کیکوک، پایکوک، دسر و کوک ‌ناتس از شیرینی های خشومزه و خوش طعم این قنادی می باشد، این قنادی یکی از خلاق ترین و مدرن ترین قنادی های تهران می باشد، که دارای حرفه ای ترین شیرینی پزان می باشد، در این قنادی شما می توانید شیرینی مورد علاقه خود را بر حسب ذائقه تان ببنید و تهیه نمایید. این قنادی دارای شعبات موفق زیادی در سرتاسر تهران می باشد که هر کدام مشتری دائمی خود را دارد.

آدرس قنادی کوک

شعبه میرداماد: تهران، بلوار میرداماد، ساختمان اسکان ، طبقه همکف

شعبه ولنجک: تهران، ولنجک، انتهای یمن، ابتدای خیابان اعرابی، پلاک ۱۹

شعبه هروی: تهران، میدان هروی، خیابان وفا منش، مکران شمالی، نبش گل، پلاک۱

شعبه قیطریه: تهران، قیطریه، بلوار ۳۵ متری قیطریه، نبش شبتاب

شعبه سعادت آباد: تهران، سعادت آباد، بلوار ۲۴ متری ، خیابان دشت بهشت ، نبش پیر بسطامی

شعبه شهرک غرب: تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، نبش بوستان دادمان، پلاک 112

بهترین شیرینی فروشی های تهران

قنادی بهار

اولین و قدیمی ترین شیرینی پزی تهران که در سال ۱۳۱۷ راه اندازی شد قنادی بهار است. در این قنادی انواع شیرینی های خوشمزه و بی نظیر را به مشتریان خود ارائه می دهد، جالب است بدانید این شیرینی پزی در گذشته مشتریان سرشناس و معروفی نظیر دکتر محمد مصدق، پروین اعتصامی و فریدون آدمیت را داشته است. این قنادی با گذشت چندین سال بازهم مشتریان قدیمی و وفادار خود را دارد و یکی از شلوغ ترین قنادی های تهران می باشد.

آدرس قنادی بهار: تهران، بهارستان، پایین‌تر از چهارراه سرچشمه، پلاک ۶۵۹

بهترین شیرینی فروشی های تهران

قنادی فرانسوی

قنادی فرانسوی در ۱۳۴۴ خورشیدی تاسیس گردید و بیش از نیم قرن سابقه فعالیت دارد، این قنادی در یکی از معروف ترین خیابان های تهران خیابان انقلاب قرار دارد، قنادی فرانسوی از قدیمی ‌ترین، محبوب ‌ترین و معروف ‌ترین قنادی های خیابان انقلاب محسوب می شود و دارای معماری مدرن و خاصی می باشد. این قنادی یادگار یک فرانسوی بنام ژیلبرت بارو می باشد، ژیلبرت بارو یک شیرینی پز فرانسوی بود که سال های قبل از انقلاب به ایران آمده بود و در این شیرینی پزی استخدام گشت، و از آن زمان با پخت شیرینی های فرانسوی در دل مردم جا باز کرد او شیرینی های فرانسوی را علاوه بر اینکه تهیه می کرد و در اختیار مشتریان قرار می داد و به چند نفر نیزآموزش داد و بعد از انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ ایران را ترک و برای همیشه در کافه قنادی فرانسه خیابان انقلاب پخت شیرینی فرانسوی را به یادگار گذاشت.

آدرس قنادی فرانسه:  خیابان انقلاب، نبش خیابان ابوریحان

بهترین شیرینی فروشی های تهران

خانه کیک پلاتین

خانه کیک پلاتین از قنادی هایی که در سال ۱۳۸۹ تاسیس شد و در مدت زمانی کمی توانست یکی از رکوردار ترین قنادی های معروف و پرطرفدار در سطح تهران شناخته شود، این قنادی با استفاده از با کیفیت ترین مواد و بهترین و خوش طعم ترین پخت شیرینی و تهیه انواع شیرینی و کیک با طعم های مختلف و متنوع با انواع ذائقه ها و رژیم های مختلف و خلاقیت در تزئین کیک ها به یکی از محبوب ترین قنادی های تهران تبدیل شود، برای سفارش انواع کیک باید از قبل سفارش دهید تا کیک مورد علاقه ی شما با طعم و تزئیئن دلخواهتان را برایتام آماده کنند. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط چارتر هواپیما ارزان در شهر مشهد می باشد.

آدرس خانه کیک پلاتین: خیابان کامرانیه شمالی، نبش کوچه داریوش، پلاک ۲۹

 

نویسنده: شادی شادکم

date_range چهارشنبه 10 خرداد 1402 remove_red_eye 452 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0

اولین و قدیمی ترین شیرنی فروشی تهران کدام است؟

قنادی بهار است، که در سال 1317 خورشیدی در 4 راه سرچشمه تهران تاسیس گردید.

کدام قنادی اولین زولبیا و بامیه را وارد پایتخت کرد؟

اولین قنادی که زولبیا و بامیه را در تهران وارد بازار کرد، قنادی لادن بود.

اولین قنادی که شیرینی فرانسوی را وارد ایران کرد؟

کافه قنادی فرانسه اولین طعم شیرینی فرانسوی را به ایران آورد.

اولین قنادی مدرن ایران کدام است؟

شیرینی فروشی ناتلی یکی از جدیدترین و مدرن ترین قنادی ها در تهران است.

قنادی های قدیمی تهران کدامند؟

قدیمی ترین قنادی های تهران عبارتند از: اوریانت ، شیرینی فرانسه ، کافه قنادی مینیون ، کافه قنادی بی بی و…