{{ctrl.notification}}
بهترین شهربازی های تهران

بهترین شهربازی های تهران

یکی از محبوب ترین و جذاب ترین مکان هایی که برای تفریح و سرگرمی است و لحظات شاد و مفرحی را به همراه دارد شهربازی است، شهربازی ها امروزه در تمام شهر ها وجود دارد، و با بهترین امکانات ومدرن ترین وسایل بازی با کیفیت بالا واستاندارد که طرفداران بسیاری دارد، در تهران شهربازی های بسیار لاکچری به صورت سرپوشیده و سرباز وجود دارد، که جذاب ترین و هیجان انگیزترین بازی ها را می توانید در آن تجربه کنید. آس چارتر در این مقاله به معرفی بهترین شهربازی های تهران می پردازد. برای تهیه بلیط هواپیما چارتر شما می توانید از سایت آس چارتر بلیط هواپیما مشهد تهران را با کمترین هزینه و کمترین زمان تهیه نمایید. 

شهربازی های تهران

معرفی شهربازی های تهران بزرگ

تهران بزرگترین و پرجمعیت ترین شهرهای ایران می باشد، که برای رفاه حال مردم و تفریح و سرگرمی پارک ها و شهربازی های متنوع و هیجان انگیزی به شکل سرپوشیده و روباز همچون: شهربازی پارک ارم، شهربازی سرزمین عجایب، شهربازی شهرشادی، شهربازی ژوپیتر، شهربازی فان تایم ارگ تجریش، شهربازی سرزمین رویایی، شهربازی روبوکیدز، شهربازی بیلینو، شهربازی خورشید را درخود جای داده است.

شهربازی های تهران

شهربازی پارک ارم تهران

شهربازی ارم تهران یکی از قدیمی ترین شهربازی های تهران است که در سال 1385 تاسیس شد. شهربازی ارم از سه بخش با نام‌های لونا 1، 2 و 3 تشکیل شده است. این پارک بیش از 70 دستگاه متنوع و هیجان انگیز مناسب برای  تمامی سنین دارد.

شهربازی های تهران

امکانات متنوع و متعددی در شهربازی و پارک ارم وجود دارد. که می توان به مواردی همچون: غرفه‌های عرضه مواد غذایی، صنایع دستی و اسباب‌بازی، پارکینگ خودرو و موتور سیکلت و کارواش، کافه و آبمیوه فروشی، سالن سرپوشیده، قلعه سحرآمیز، فضای سبز، تالار پذیرایی، استخر شنای روباز، حمام آفتاب و استخر، سرسره آبی روباز، مجموعه تالارهای پذیرایی، کشتی و رستوران مجلل جزیره و همچنین بخش های دیگر این پارک از جمله بزرگترین و تنها باغ وحش تهران، دریاچه زیبا و بزرگ قایقرانی و ماهیگیری، می توان اشاره کرد.

شهربازی های تهران

بخش های پارک ارم

همانطور که در بالا گفتیم شهربازی پارک ارم شامل سه بخش لونا 1، 2 و 3 می باشد،

لونا پارک 1: اختصاص دارد به کودکان زیر 14 سال، انواع بازی ها و تفریحات متنوع مخصوص کودکان و نوجوانان

لونا پارک 2 و3: این دو شهربازی نیز برای بزرگسالان می باشد، که می توانید انواع بازی هیجان انگیز و متناسب با سن خود را تجربه کنید.

شهربازی های تهران

ساعت کاری شهربازی پارک ارم: شهربازی پارک ارم همه روزه از ساعت 6 عصر تا 2 شب باز می باشد اما در روزهای جمعه و تعطیلات ازساعت 4 عصر تا پایان شب در حال ارائه خدمت می باشد.

شماره تماس شهربازی پارک ارم : ۲۷۲۰-۰۲۱

آدرس شهربازی پارک ارم: اتوبان تهران - کرج، بعد از اتوبان شهید ستاری، کنار گذر راست پل اتوبان شهید باکری

شهربازی های تهران

شهربازی ایران مال

یکی دیگر از شهربازی های سرپوشیده تهران ایران مال می باشد، این شهربازی  در طبقه دوم بازار بزرگ ایران واقع است. این شهربازی نیز دارای بهترین و متنوع ترین دستگاه های بازی برای انواع سنین مختلف می باشد، از جمله: پیست قایق‌های ضربه‌ای، ترن هوایی، بازی‌های لیزری، سالن‌های نمایش مخصوص کودکان و ... وجود دارد.

شهربازی های تهران

جالب است بدانید در این مجتمع خرید یکی از امکانات که وجود دارد، اتاق نگهداری از کودکان و خردسالان می باشد که می توانید کودکانتان را به آنجا بسپارید و به راحتی به خرید بپردازید. و همچنین اتاق مادر و کودک، اتاق مخصوص تماشای فیلم‌های ویژه کودکان و خردسالان، خدمات سرگرم‌ کننده برای خردسالان، کودکان و نوجوانان، برگزاری مسابقات مختلف مانند مسابقات نقاشی، جشن‌های تولد نیز از دیگر خدمات در این مجتمع می باشد.

شهربازی های تهران

وهمچنین امکانات رفاهی دیگری مانند: مراکز خرید، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها، پردیس سینمایی، مجموعه ورزشی، باغ کتاب، باغ دیدار، باغ ماهان از جاذبه های دیدنی این مجوعه می باشد.

شماره تماس شهربازی ایران مال: ۴-۴۷۶۷۰۰۰۱-۰۲۱

آدرس شهربازی ایران مال: انتهای اتوبان شهید همت، اتوبان شهید خرازی، بازار بزرگ ایران مال

شهربازی های تهران

شهربازی کاربازیای برج میلاد

یکی از جذابترین و متفاوت‌ ترین شهربازی های تهران، شهربازی کاربازیای یا شهر مشاغل برج میلاد می باشد، این شهربازی در طبقه منفی یک برج میلاد قرار دارد و در سال 1397 فعالیت خودرا آغاز کرده است. این پارک جذاب  شما را با شغل‌ها و حرفه‌های مختلف ومحیط ها کاری متنوع آشنا می کند، انواع فعالیت هایی نظیر: آواز و موسیقی، تعمیرگاه ماشین، فضانوردی، آتش‌نشانی پلیس، رانندگی، دندان ‌پزشکی، نمایش و فضاهای بیمارستان، فرودگاه، اداره پست که همگی بصورت شبیه ‌سازی شده می باشد و برای کودکان 10 تا 14 سال بسیار جذاب خواهد بود.

شهربازی های تهران

شما می توانید علاوه از بازدید و تفریح در این برج به بازدید از دیگر بخش های برج میلاد مانند: موزه مشاهیر، موزه شهرداری، برج گردان و سکوی باز نیز بپردازید.

ساعت کاری شهربازی کاربازیای برج میلاد: این شهربازی همه ‌روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز می باشد.

شماره تماس شهربازی کاربازیای برج میلاد: ۸۸۶۲۰۳۱۲-۰۲۱

آدرس شهربازی کاربازیای برج میلاد: بزرگراه شهید حکیم غرب، برج میلاد

شهربازی های تهران

شهربازی سرزمین عجایب

یکی از بهترین و محبوب‌ ترین شهربازی‌ های که در طبقه سوم مرکز خرید تیراژه  درغرب تهران  قرار دارد، مجموعه تفریحی سرزمین عجایب یا واندرلند است، دراین شهربازی حدود 140 دستگاه متنوع و مهیج برای بازی و سرگرمی از جمله: بالن پرنده، ماشین کوبنده، مکس فلایت، پرتاب دارت، فوتبال ‌دستی، ماشین برقی، ایرهاکی، بالن باست، ماشین فرفره، سالتو، جانبو، خلبان کوچولو، بازوکا، اوت ران، ماشین کودک و بازی‌های ویدئویی و... وجود دارد.

شهربازی های تهران

همچنین این شهربازی لاکچری دارای امکانات رفاهی و تفریحی دیگری از قبیل: سالن‌ها و غرفه‌های مینی بولینگ، باشگاه بولینگ، سینما 6 بعدی، اتاق تولد، کافی ‌شاپ و رستوران‌ها، گریم فانتزی، غرفه چاپ و عکاسی و.. نیز می باشد.

ساعات کاری شهربازی سرزمین عجایب: ساعات کاری این شهربازی از ساعت 6عصر تا 11 شب می باشد.

شماره تماس شهربازی سرزمین عجایب: ۴۴۴۱۷۵۶۰-۰۲۱

آدرس شهربازی سرزمین عجایب: میدان پونک، بلوار اشرفی اصفهانی، بعد از پل همت، مرکز خرید تیراژه یک

شهربازی های تهران

شهربازی کیدز گاردن بام لند

از دیگر شهربازی های سرپوشیده تهران به کیدز گاردن می توان اشاره کرد، این شهربازی در مجتمع تجاری بام لند و در ضلع شرقی دریاچه چیتگر واقع است. این شهربازی یکی از لاکچری ترین شهربازی های تهران محسوب می شود، در این شهربازی انواعبازی های متنوع و مهیجی مانند: فوتبال ‌دستی کودکان، ترامپولین، سرسره، ایرهاکی دستگاه ماجراجویی، پل معلق، سرسره، اتاق موانع، ماشین و موتور شارژی و... وجود دارد، که محیطی عالی برای سرگرمی و نشاط کودکان بوجود آورده است.

شهربازی های تهران

 همچنین در این مجتمع تجاری امکاناتی ازقبیل: فود کورت، کافه‌ها و رستوران‌ها، پارکینگ مرکز خرید بام ‌لند و فروشگاه‌های متنوع و متعدد، سالن سینما و تئاتر نیز وجود دارد که می توانید لحظاتی را نیز در این مجتمع سپری کنید.

ساعات کاری شهربازی کیدز گاردن بام لند: از ساعت 10 صبح تا 10:30 شب

شماره تماس شهربازی کیدز گاردن بام لند: ۴۰۴۴۳۱۵۲–۴۰۴۴۳۱۵۴–۰۲۱

آدرس شهربازی کیدز گاردن بام لند: انتهای اتوبان همت غرب، ضلع شرقی دریاچه چیتگر، مجتمع تجاری بام لند، کیدز گاردن بام لند

شهربازی های تهران

سرزمین شگفت‌انگیز دریاچه چیتگر

یکی دیگر از شهربازی های هیجان انگیز در تهران، شهربازی دریاچه شهدای خلیج فارس می باشد که در کنار دریاچه چیتگر واقع شده است. این شهربازی شامل دستگاه‌های متنوع و مهیجی از قبیل: پیست پرش در آسمان، سافاری وحشت، اسکیت یو، اسکای فلایر، برج هیجان و هرم هیجان یا سینما پرواز، ماژول میز، ماشین کوبنده، سوله بازی و جایزه، کارتینگ، خانه وارونه، رول گلایدر، اسکای فالایر، ماژول VR، سرسره سقوط آزاد و همچنین جذابترین و مهیج ‌ترین وبلندترین سرسره در ایران که دررودخانه خروشان این مجموعه قرار دارد.

شهربازی های تهران

شما می توانید اوج هیجان را در این شهربازی تجربه کنید و از آن لذت ببرید. آس چارتر این امکان رابه شما می دهد تا با کمتر از سه دقیقه بلیط لحظه آخری اهواز تهران را از سایت تهیه نمایید، همچنین شما می توانید با رزرو بلیط از سایت آس چارتر از مزایا و تخفیفات ویژه ای برخوردار شوید.

ساعت کاری سرزمین شگفت‌انگیز دریاچه چیتگر: ساعات فعالیت این مجموعه هر روز هفته از ساعت 2 تا 10:30 شب و جمعه و روزهای تعطیل نیز از ساعت 10 تا 10:30 شب می باشد.

شماره تماس سرزمین شگفت‌انگیز دریاچه چیتگر: ۲۴۵۵۷-۰۲۱

آدرس سرزمین شگفت‌انگیز دریاچه چیتگر: اتوبان شهید خرازی، دریاچه چیتگر

شهربازی های تهران

شهربازی شهر شادی (فان لند)

درآخر مطلب نیز به معرفی یکی دیگر از شهربازی های تهران می پردازیم، شهربازی شهر شادی یا فان لند که در سال 1394  در مجتمع تجاری و تفریحی، فرهنگی، ورزشی الماس هروی در شرق تهران افتتاح شد. این شهربازی حدود 3000 مترمربع وسعت دارد، و دو طبقه از این مجموعه را به خود اختصاص داده است،  حدود 250 از انواع دستگاه های بازی متنوع و مدرن و با استاندارد کامل برای تمامی سنین در این شهربازی وجود دارد،

شهربازی های تهران

همچنین می توان به امکانات تفریحی و رفاهی بسیار زیادی نیز در این شهربازی اشاره کرد، ازجمله:  سینمای چند بعدی، اتاق گریم، ‌سالن جشن، اتاق وحشت و بزرگترین پیست بازی ماشین کوبنده، الماس گیم، غرفه‌های گریم و عکاسی و همچنین فروشگاه‌های خرید متنوع، فست‌فود MD برگر، کافه روف گاردن، سالن جشن، آکادمی تناسب اندام  و پارکینگ که همگی در کنار هم و در این مجموعه واقع شده است و این شهربازی را نسبت به شهربازی های دیگر متمایز کرده است، در سفر به تهران حتما به این شهربازی سری بزنید و اوج هیجان را در آن تجربه کنید.

شهربازی های تهران

ساعت کاری شهربازی شهر شادی: این مجموعه همه روزه از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 1 عصر تا 10 شب و  جمعه و پنجشنبه ها  از ساعت 1 عصر تا 10:30 شب

شماره تماس شهربازی شهر شادی: ۲۲۹۵۲۷۹۸-۲۲۹۵۲۷۲۴-۰۲۱

آدرس شهربازی شهر شادی: میدان هروی، مجتمع الماس هروی

date_range جمعه 28 مرداد 1401 remove_red_eye 480 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0