{{ctrl.notification}}
بهترین رستوران های قم

بهترین رستوران های قم

قم یکی از شهرهای مذهبی که در نزدیکی تهران واقع شده است، این شهر بخاطر داشتن اماکن مذهبی و نزدیک بودن به جماران و تهران هرساله میزبان مسافران و گردشگران بسیار زیادی از سراسر ایران و حتی جهان می باشد، به همین خاطر این شهر دارای امکانات زیادی می باشد، از جمله بهترین رستوران های شیک و لوکس که درادامه آس چارتر قصد دارد به معرفی بهترین رستوران  های قم بپردازد. آس چارتر این امکان را به شما می دهد تا با کمتر از سه دقیقه بلیط هواپیما مشهد تهران را به راحتی دریافت نمایید.

بهترین رستوران های قم

معرفی بهترین رستوران های قم

یکی از جذاب ترین تفریحات در سفرها رستوران گردی و شکم گردی است، آشنایی با غذاهای محلی و تجربه طعم‌های جدید در هر شهر و روستا حس‌وحال خوبی برای گردشگرها دارد. در هر نقطه از کشور ایران هزاران طعم و رنگ اصیل وجود دارد. استان قم در شمال ایران از آن دسته شهرهایی است که در بیشتر ایام سال میزبان گردشگرها زیادی می باشد به همین خاطر خوردن یک غذای خوشمزه در سفر سال ها بعد نیز خاطره انگیز خواهد بود، در ادامه همراه ما باشید تا با لیستی از بهترین رستوران های قم  آشنا شوید.

بهترین رستوران های قم

رستوران البرز قم

یکی دیگر از بهترین رستوران های قم رستوران البرز می باشد، این رستوران به چلوماهی و چلوکباب‌هایش معروف است. همچنین در منوی این رستوران انواع غذاهای سنتی ایرانی می باشد. همچنین فضای این رستوران بسیار شیک ولاکچری می باشد، در سفر به قم این رستوران را اصلا فراموش نکنید.

ساعات کاری: همه‌روزه ظهرها از ساعت 12 تا 15 وعصرها از ساعت 20 تا 220:30

آدرس: قم، بلوار امین، نبش خیابان 47

بهترین رستوران های قم

رستوران ارگ سالاریه قم

رستوران سالاریه از زیباترین و معروف ‌ترین رستوران‌های سنتی قم است. این رستوران دارای فضایی مدرن و سنتی و شامل بخش هایی مانند: سفره‌ خانه، کافی‌ شاپ، فست ‌فودی می باشد. این رستوران همچنین دارای آلاچیق‌ها و تخت‌های چوبی و اتاقک‌هایی شیشه‌ ای می باشد.در این رستوران انواع غذاهای سنتی نیز وجود دارد، همچنین در فست فود این رستوران می توانید انواع پاستاو پیتزا و سوخاری نیز وجود دارد.

ساعت کاری: ظهرها از ساعت 12 تا 15:30. عصرها از ساعت 19 تا 23:30

آدرس: قم، بلوار محمد امین(ص)، جنب سه ‌راهی سالاریه

بهترین رستوران های قم

رستوران مرتضوی قم

رستوران مرتضوی یکی از رستوران‌های معروف قم با قیمت‌های بسیار مناسب است، این رستوران غذاهای با کیفیتی را ارائه می کند در منوی این زستوران انواع غذاهای سنتی و خوشمزه وجود دارد و از غذاهای محبوب این رستوران می توان به کباب برگ و باقالی‌پلو و ماهیچه اشاره کرد. این زستوران بسیار محیطی بسیار دنج و آرام دارد. در سفر به قم از غذاهای خوشمزه ی این رستوران حتما امتحان کنید.

ساعات کاری: از ساعت 12 ظهر الی 16، از ساعت 19 الی 23

آدرس: قم، انتهای بلوار امین، بلوار الغدیر، ابتدای شهرک قدس

بهترین رستوران های قم

رستوران هتل استقلال قم

یکی از مجلل‌ترین هتل‌ها در شهر قم هتل استقلال قم است، این هتل دارای رستورانی با چیدمانی شیک و مرتب و پرسنل مجرب و منویی با انواع غذاهای ایرانی و خارجی می باشد، این هتل همچنین دارای کافی‌شاپ است که در آن انواع کیک و نوشیدنی‌های سرد و گرم سرو می ‌شود.

ساعات کاری: از ساعت 11 ظهر الی 16، از ساعت 19 الی 23

آدرس: قم، ابتدای ۵۵ متری، بزرگراه عمار یاسر، نبش کوچه نهم

بهترین رستوران های قم

رستوران گردان سیرنگ قم

رستورن گردان سیرنگ  یکی از مجلل ترین و لوکس ترین رستوران‌های قم می باشد. این رستوران در تالاری قرار گرفته است که از تالار آن برای برگزاری جشن‌ها و مراسم‌ها استفاده می شود. این رستوران مدرن در مجتمع تجاری یازده طبقه سیرنگ قرارگرفته است. طراحی شیک و مدرن آن آرامش بخش است و غذاها از کیفیت و تنوع بالایی برخوردارند. چرخش این رستوران گردان هنگام سرو غذا میتواند تجربه جالبی برای بازدید کنندگان باشد. از رنگ‌ ولعاب غذاهایش هم می‌شود کیفیت خوبش را فهمید.

ساعات کاری: همه‌روزه از ساعت 11 تا 23

آدرس: قم، میدان آیت‌الله سعیدی، مجتمع تجاری سیرنگ

بهترین رستوران های قم

رستوران خانه تاریخی طباطبایی قم

یکی از سنتی ترین رستوران های قم رستوران خانه تاریخی طباطبایی است، این رستوران دارای یک حیاط باصفا با دیوارهای آجری و تخت‌های چوبی‌، گل‌های رنگارنگ شمعدانی کنار حوضچه آب زیبایی بسیار خودنمایی می کند. این رستوران همچنین دارای یک کافی شاپ و یک چایخانه سنتی نیز می باشد. در منوی رستوران خانه تاریخی طباطبایی غذاهای متنوعی وجود دارد که از محبوب ترین غذاهایش می توان به دیزی‌سنگی‌هایش و سینی همایونی‌اش که دارای طعم های متفاوت می باشد اشاره کرد.

ساعت کاری: ظهرها از ساعت 12 تا 16 وعصرها از ساعت 16 تا 23

آدرس: قم، خیابان نوزدهم دی (باجک)، کوچه 11

بهترین رستوران های قم

رستوران بزرگ خادم قم

رستوران بزرگ خادم یکی از بزرگترین رستوران های شهرقم می باشد، این رستوران دارای فضای بزرگ و دل‌انگیز و دکور بسیار زیبایی می باشد، در منوی این رستوران غذاهای متنوع بسیار زیادی وجود دارد، که محبوب ترین و معروف ترین غذا در این رستوران می توان به باقالی پلو با گردن، شیشلیک و کباب کوبیده‌های نابش می باشد، طعم و مزه غذاهای اصیل ایرانی را می توانید در این رستوران تجربه کنید. این رستوران همچنین دارای پرسنل مجرب و آشپزهای بسیار حرفه ای می باشد، همچنین این رستوران قیمت های مناسبی دارد و می توانید به صورت تلفنی غذا سفارش دهید این رستوران دارای پیک نیز می باشد.

ساعات کاری: همه‌روزه از ساعت 11 صبح تا 23

آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی (زنبیل آباد)، نرسیده به میدان صدوق، بین کوچه 20_22

بهترین رستوران های قم

رستوران مدائن قم

یکی دیگر از قدیمی ترین رستوران های قم رستوران مدائن است ، این رستوران دارای منوی متنوعی از غذای باکیفیت با می باشد، این رستوران یک اتاق VIP با گنجایش 20 نفردارد که محل مناسبی برای برگزاری جلسات و دورهمی‌ها، جشن تولد ها، مهمانی ها و …می باشد.

ساعات کاری: 11 صبح الی 23 شب

آدرس: قم، بلوار محمد امین(ص)، بین کوچه 15 و 16

بهترین رستوران های قم

رستوران بزرگ شاندیز قم

رستوران بزرگ شاندیز یکی دیگر از رستوران‌های معروف قم است در منوی این رستوران انواع غذاهای سنتی ایرانی وجود دارد، شما می توانید انواع کباب‌های ایرانی را در این رستوران تجربه کنید. طعم کباب های این رستوران بی نظیر است، در سفربه قم کباب های این رستروان را حتما امتحان کنید. غذاهای این رستوران از کیفیت بالایی برخوردار است و همچنین پرسنل این رستوران بسیار خوش برخورد و کاربلد می باشند.

ساعات کاری: همه‌روزه از 8ساعت هشت صبح تا 10:50 شب

آدرس: قم، میدان ایران مرینوس، بلوار الغدیر، بعد از پمپ بنزین، کوی 11، جنب بنیاد مسکن، رستوران بزرگ شاندیز

بهترین رستوران های قم

رستوران هتل بین‌المللی قم

رستوران هتل چهار ستاره بین‌المللی قم در طبقه همکف این هتل بین الملل قم واقع شده است، این رستوران دارای محیطی زیبا و شیکی با چیدمانی زیبا می باشد، در منوی این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی وجود دارد، شما می توانید با سرو انواع غذاهای باکیفیت ایرانی و فرنگی برای خود خاطره به یاد ماندنی از این شهر داشته باشید.

ساعات کاری: همه‌روزه از ساعت 11 صبح تا 23

آدرس: قم، جنب حرم مطهر حضرت معصومه (س)

بهترین رستوران های قم

رستوران خلیج فارس قم

از دیگر رستوران های معروف در قم رستوران خلیج فارس می باشد، رستوران خلیج فارس از باکیفیت‌ترین رستوران‌های قم است که دارای منوی متنوعی ازغذاهی لذیذ می باشد. در منوی این رستوران انواع کباب‌های ایرانی و چلوماهی قزل‌آلا، چلو خورشت قیمه و کوفته تبریزی نیز موجود است. طعم غذاهای این رستوران بسیار بی نظیر و دلچسب است این رستوران همچینین دارای محیطی زیبا و دلنشین می باشد. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط چارتر کیش تهران در مشهد می باشد.

ساعات کاری: صبح‌ها از ساعت 12 تا 15و عصرها از ساعت 19 تا 23

آدرس: قم، تقاطع خیابان عماریاسر، بلوار 15 خرداد به طرف شاه سید علی، کوچه 1/7، جنب سازمان میراث فرهنگی

بهترین رستوران های قم

رستوران هتل خورشید قم

انواع غذاهای فرنگی و سنتی ایرانی را در رستوران هتل خورشید قم می توانید سرو کنید، این رستوران گنجایشی حدود 200 نفر  را دارد، این رستوران همچنین دارای کافی‌شاپ در فضایی بزرگ و ظرفیت 80 نفر دارد که درست رو به حرم قرار گرفته است و منظره بی نظیر و زیبایی دارد. این رستوران دارای پرسنلی مجرب و سرآشپرهای حرفه ای می باشد، غذاهای با کیفیت این رستوران را حتما تست کنید و لذت ببرید.

ساعات کاری: از ساعت 12 ظهر الی 16، از ساعت 19 الی 23

آدرس: قم، انتهای خیابان امام، بعد از چهارراه غفاری، نبش سه راه خورشید

بهترین رستوران های قم

date_range یکشنبه 20 شهریور 1401 remove_red_eye 569 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0