{{ctrl.notification}}
بهترین رستوران های بندرانزلی

معرفی بهترین رستوران های بندرانزلی

منطقه آزاد انزلی یک از زیباترین شهرهای شمالی و ساحلی کشور است، که همه ساله میزبان هزاران گردشگر از سراسر ایران می باشد، این شهر جاذبه های گردشگری و تفریحی زیادی ازجمله: بازار های بی شمار و بزرگ ، تفریحات آبی و بناهای تاریخی و ... می باشد. از یکی دیگر از جاذبه های پرطرفدار این شهر می توان به تنوع رستوران های مختلف آن اشاره کرد،

بهترین رستوران های بندرانزلی

همانطور که می دانید در تمامی مناطق شمالی ایران، مردم دست پخت بسیار عالی و خوش‌ مزه ای دارند که حتما در سفر به شمال کشور دست پخت غذاهای محلی آنها را امتحان کرده باشید در ادامه در این مقاله آس چارتر سامانه خرید بلیط چارتر به معرفی رستوران های بندر انزلی می پردازد همراه ما باشید تا در سفر به بندر انزلی بتوانید به راحتی به رستوران مورد نظر خود بروید. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط چارتر ارزان تهران رشت می باشد.

بهترین رستوران های بندرانزلی

رستوران و خونه باغ یار ماشالله بندر انزلی

رستوران و خونه باغ یارماشالله یکی از بهترین رستوران های بندر انزلی می باشد، که در سال 1398 تاسیس شده و قدمتی بیش از 100 سال دارد، در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و محلی گیلان را میل کنید، این رستوران دارای معماری بی نظیر و دو فضای باز و بسته می باشد. از خوشمزه ارین غذاهای این رستوران می توان به کباب ترش و سینی محلی گیلانی اشاره کرد. این رستوران حیاطی پوشیده شده از درختان نارنج، لیمو و شب بو است که در کنار صدای فواره حوض، شمعدانی‌ها و پنجره‌های چوبی ساختمان، حسی دلنشین به میهمانان خود می بخشد.

آدرس: بندرانزلی ، غازیان، روبه رو آتش نشانی، خیابان سنایی

بهترین رستوران های بندرانزلی

رستوران حاج مرتضی بندر انزلی

رستوران حاج مرتضی یکی از بهترین رستوران بندر انزلی است. این رستوران از کیفیت بسیار بالای مواد غذایی برخوردار است، این رستوران  سه طبقه دارای  فضای بسیار بزرگ و دل‌بازی می باشد، و معماری بی نظیری نیز دارد، منوی این رستوران از تنوع خاص غذایی برخوردار است و شما می توانید انواع غذاهای محلی شمالی و سنتی ایرانی را در این رستوران سفارش دهید. از بهترین و معروف ‌ترین غذاهای این رستوران می ‌توان به مرغ شکم پر زرشک ‌پلو با مرغ، انواع ماهی و باقالا قاتق اشاره کرد. در سفر به انزلی این رستوران را در برنامه سفر خود بگنجانید.

آدرس: بندر انزلی، مابین میدان معراج و میدان مالا

بهترین رستوران های بندرانزلی

رستوران هیراد بندر انزلی

رستوران هیراد یکی از شیک‌ترین و بهترین رستوران های انزلی که در کنار ساحل قرار دارد و دارای فضایی شیشه‌ای است. شما می توانید در سه وعده صبحانه، نهار و شام به این رستوران مراجعه نمایید. در منوی این رستوران می‌توانید انواع غذاهای سنتی، ایرانی، کباب و فرنگی را سفارش دهید. همچنین این رستوران دارای کافی‌شاپ نیز می باشد، که می توانید انواع نوشیدنی سرد و گرم، دسر، اسنک و... را نیز در این کافی شاپ سفارش دهید.

آدرس: منطقه آزاد انزلی، جاده رشت بندر انزلی

بهترین رستوران های بندرانزلی

رستوران گرند شف بندر انزلی

رستوران گرند شف با سبک معماری بی نظیر و کیفیت مواد غذایی اش و پرسنل حرفه ای و خوش برخوردش بسیار در بین مردم شهر انزلی بسیار محبوب می باشد، این رستوران از تنوع غذایی بالایی برای هر توع ذائقه و سلیقه برخوردار است، ازغذای فرنگی و محلی گرفته تا انواع پیتزا، همگی در این رستوران سرو می ‌شوند.

آدرس: بندر انزلی، بلوار شهید فاتحی

بهترین رستوران های بندرانزلی

رستوران نیلوفر آبی انزلی

رستوران نیلوفر آبی یکی از خاص‌ترین و جذابترین و بهترین رستوران های بندرانزلی که در آنطرف تالاب انزلی قرار دارد، جذابیت این رستوران به این است چون در آن طرف تالاب قرار گرفته باید در سمتی که هستید زنگی را که در خشکی قرار داردبزنید تا با قایق به سمت شما بیایند و شما را به سمت رستوران ببرند، معماری و فضای داخلی این رستوران با چوب و تزئینات کشتی تزئین شده است. این رستوران همچنین بجای دیوار از پنجره‌های قدی پ.شیده شده است که می توانید در هنگام سرو غذا منظره زیبای تالاب را نیز مشاهد نمایید و لذت ببرید. منوی این رستوران تنوع بسیاری دارد انواع غذاهای دریایی مختلف و غذاهای سنتی انزلی چلوکباب کوبیده و میرزا قاسمی را می توانید در این رستوران سفارش دهید.

آدرس: انزلی، خیابان طالقانی، کوچه کشوری

بهترین رستوران های بندرانزلی

رستوران اکبر جوجه بندر انزلی

اکبر جوجه نامی معروف که حتما همه ر سفر به شمال کشور با اسم آن زیاد برخورد داشته اند در جاده ها و شهر های مختلف شمالی نام اکبر جوجه زیاد به چشمتان خواهد خورد، شاید هم بسیاری از شما مزه خاص غذای این رستوران‌ها را چشیده باشید. رستوران اکبر جوجه بندر انزلی نیز یکی از بهترین و معروف ترین رستوران‌ ها می باشد، که دارای معماری ساده و بی نظیر می باشد، غذاهای این رستوران قیمت مناسبی دارند و همچینن از کیفیت غذایی بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد. در سفر به بندر انزلی اکبرجوجه های این رستوران را حتما امتحان کنید.

آدرس: بندر انزلی، جاده رشت انزلی، بلوار ابوطالب پیشوایی

بهترین رستوران های بندرانزلی

رستوران دریاکده بندرانزلی

از دیگر رستوران‌هایی بندر انزلی رستوران دریاکده است. این رستوران در سال 1394 افتتاح شده است، این رستوران کیفیت غذایی بسیار بالا و قیمت‌های مناسبی دارد. منوی این رستوران دارای انواع غذاهای محلی و غذاهای سنتی ایرانی می باشد، همچنین در کنار سرو غذا می توانید در این رستوران چای و قلیان نیز سفارش دهید. کارکنان این رستوران بسیار خوش برخورد و کاربلد هستند،

آدرس: بندر انزلی جاده انزلی به رشت، دو کیلومتر مانده به دانشگاه آزاد

بهترین رستوران های بندرانزلی

رستوران ساحلی هتل دلفین بندرانزلی

یک رستوران بی نظیر و زیبا به همراه یک سفره‌خانه سنتی و یک کافی‌شاپ در هتل دلفین انزلی با چشم اندازی زیبا در کنار ساحل و دریای زیبا در محیطی دلچسب و آرام که می تواند بهترین خاطره از سفربه این شهر برایتان باشد، این رستوران در سه وعده صبحانه، ناهار و شام آماده پذیرایی از مهمانان خود می باشد. این رستوران از تنوع غذایی و کیفیت بالایی نیز برخوردار است، علاوه بر انواع غذاهای ایرانی و محلی می‌توانید از انواع غذاهای فست فودی نیزسفارش دهید.

آدرس: بندر انزلی، ساحل قو، خیابان اطبا

بهترین رستوران های بندرانزلی

رستوران شیلات بندرانزلی

یکی دیگر از بهترین رستوران های انزلی رستوران شیلات انزلی می باشد. رستوران شیلات رستورانی بزرگ با چشم‌انداز زیباست. این رستوران دارای فضایی شیک و طراحی بی نظیری می باشد، این رستوران دارای منوی بی نظیر و با کیفیتی می باشد، شما می توانید انواع غذاهای دریایی، انواع کباب و غذاهای دیگر را در این رستوران را سفارش دهید. از محبوب ترین غذاهای پرطرفدار در این رستوران می توان به  ماهی اوزون برون یا ماهی سفید اشاره کرد. آس چارتر این امکان را به شما می دهد تا با کمترین هزینه و کمترین زمان بلیط لحظه آخری کیش رشت را بتوانید با کمتر از سه دقیقه رزرو نمایید.

آدرس: انزلی، بلوار شهید علیزاده

بهترین رستوران های بندرانزلی

رستوران قبیله عشق انزلی

رستوان قبلیه عشق از دیگر رستوران‌های جذاب بندرانزلی است، رستورانی شیک با دکوراسیون لوکس با طراحی داخلی سنتی می باشد. این رستوران دارای فضایی باز باصفا است که در باغ قرار دارد. که چیدمان آن  نیز سنتی و با تخت‌های سنتی قدیمی با فرش و پشتی‌های قدیمی تزئین شده است. این رستوران علاوه بر فضای باز وسنتی دارای کافی‌شاپ و چایخانه سنتی نیز است. این کافه رستوران در 3 وعده‌ نهار، شام و میان ‌وعده به مشتریان خود خدمت رسانی می کند. در این رستوران انواع غذاهای سنتی و فرنگی مانند: انواع کباب و چلو و انواع فست ‌فود و همچنین در کافی‌شاپ آن نیز انواع اسنک و خوراکی‌های میان‌وعده فرنگی وجود دارد.

آدرس: انزلی، خیابان شهید مطهری

بهترین رستوران های بندرانزلی

رستوران صدف بندرانزلی

از قدیمی ترین و بهترین رستوران های انزلی رستوران صدف است. این رستوران درست در کنار ساحل فرار قرار دارد. این رستوران انواع غذاهای سنتی، ایرانی و شمالی را سرو می‌کند. کباب کوبیده و میرزاقاسمی از خوشمزه ترین غذاهای این رستوران می باشد، همچنین شما می توانید در منوی این رستوران انواع غذاهای محلی گیلانی و ایرانی را نیز سفارش دهید، همچنین این رستوران در سه وعده صبحانه، نهار و شام میزبان مشتریان خود می باشد.

آدرس: انزلی، ساحل فرار

بهترین رستوران های بندرانزلی

date_range یکشنبه 20 شهریور 1401 remove_red_eye 331 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0