{{ctrl.notification}}
برترین جاذبه های نیویورک

برترین جاذبه های نیویورک

نیویورک یکی از جذاب ترین و بزرگترین شهرهای جهان است که به ساختمان های بلند و زیبایش معروف است، نیویورک دارای جاذبه های هیجان انگیز بسیار زیادی است، قدم زدن در خیابان های نیو یورک، تماشای نمایش های وسیع خیابانی، بازدید از فروشگاه های و مغازه های متنوع، ساختمان های بلند و رفتن بازدید از جاهای دیدنی نیویورک از جمله مجسمه آزادی، پل بروکلین، پارک مرکزی، وال استریک یا میدان تایمز، کتابخانه ملی نیویورک و ... که نیاز به یک گشت چند روزه دارید که بتوانید از این همه زیبایی بازدید نمایید. با ما تا ادامه این مقاله همراه باشید. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط هواپیما ارزان خارجی تهران نیویورک را به راحتی از این سامانه تهیه نمایید.

برج های دوقلوی تجارت جهانی

موزه گوگنهایم

موزه سلیمان رابرت گوگنهایم یکی از جاهای دیدنی در و معروف در نیویورک است؛ این موزه توسط فرانک لوید رایت در سال ۱۹۵۹ در این شهر تاسیس گردید، در این موزه آثار با ارزش امپرسیونیست، پست امپرسیونیست، مدرن و معاصر به نمایش گذاشته شده است. همچنین سالانه در این موزه نمایشگاه های موقتی نیز برگزار می شود. موزه گوگنهایم در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است.

 

 مجسمه آزادی

از معروف ترین جاهای دیدنی در نیویورک مجسمه آزادی در جزیره لیبرتی می باشد، این مجسمه نماد جهانی آزادی و نماد کشور نیویورک می باشد، مجسمه آزادی، جاذبه نمادین نیویورک است که بازدید از آن در صدر فهرست هر گردشگری که اولین بار به نیویورک سفر می کند، قرار دارد. مجسمه آزادی هدیه از کشور فرانسه به آمریکا بود و در سال مجسمه آزادی از پایین ترین نقطه تا بالای مشعل حدود ۱۵۲پا ارتفاع  و 450.000 پوند وزن دارد. سالانه گردشگران زیادی از این مجسمه بازدید می نمایند، این مجسمه توسط گوستاو ایفل و فردریک آگوست بارتولدی طراحی و در فرانسه ساخته شد و در سال 1886 به آرمیکا هدیه داده شد، این مجسمه که از قطعات زیادی تشکیل شده است به شکل قطعه قطعه شده به آمریکا انتقال داده شد و در این کشور مونتاژ و در جای کنونی خود نصب گردید، این مجسمه زنی مشعل به دست است که نماد آزادی است. برای بازدید از مجمسه آزادی باید بلیط تهیه نمایید تا بتوانید به داخل این مجسمه رفته و از قسمت بالای تاج مجسمه آزادی مناظر زیبای منهتن و بروکلین را مشاهده نمایید و موزه جزیره لیبرتی نیز در قسمت پای این مجسمه قرار گرفته است

 

 

برج های دوقلوی تجارت جهانی

ساختمان امپایر استیت

 از معروف ترین بناها و جاذبه های اصلی نیویورک ساختمان امپایر استیت است، این ساختمان حدود ۳۸۱ متر ارتفاع دارد و 102 طبقه می باشد. این ساختمان در سال ۱۹۳۱ افتتاح گردید، ساختمان امپایر استیت در زمان ساخت به یکی از جاذبه های نمادین شهر نیویورک تبدیل گشت، در بالای این ساختمان یک دکل برای کشتی های هوایی و دو رصدخانه در طبقه 68 ام وجود دارد، این ساختمان دارای چشم اندازی بی نظیر و جذابی می باشد، از طبقه ۸۶ این ساختمان شما می توانید ایالت نیوجرسی، پنسیلوانیا، ماساچوست و کنتیکت را به راحتی ببنید و لذت ببرید، از این ساختمان بعنوان لوکیشین در فیلم های هالیوودی زیادی استفاده شده است. در این ساختمان آسانسورهای پرسرعت و اتوماتیکی وجود دارد با سیستم خنک کننده در تابستان و مجهز به سیستم گرمایش در زمستان با حفاظ شیشه ای که می توانید به طبقات بالا به راحتی دسترسی داشته باشید. از ساختمان امپایر استیت سالانه ۵/۳ میلیون گردشگر بازدید می کنند، این ساختمان از زمان ساخت به مدت 41 سال بلندترین ساختمان جهان بود وبعد از آن برج ۱ مرکز تجارت جهانی ساخته شد که بلندتر از ساختمان امپایر استیت بود.

 

مرکز تجارت جهانی یک

مرکز تجارت جهانی یک در نزدیکی برج های دوقلوی معروف نیویورک قرار دارد، مرکز تجارت جهانی در فوریه ۱۹۹۳ ساخته شد، این مرکز تجارت جهانی از مجموعه ای بزرگی تشکیل شده است، که شامل: برج آزادی، یادبود ۱۱ سپتامبر، موزه ۱۱ سپتامبر، رصد خانه و یک مرکز خرید زیرزمینی می باشد، این مجموعه در مکانی ساخته شده است که زمانی محل برج‌های دوقلوی بود. در این مکان موزه ای نیز قرار دارد که در آن اسامی تمام قربانیان حادثه یازده سپتامبر حک شده است و در این موزه قرار دارد، این مرکز تجاری امروزه به یکی از جاذبه های دیدنی در نیویورک تبدیل شده است که گردشگران زیادی سالانه از این مجموعه دیدن و به تفریح می پردازند، همچنین در این مجموعه تورهایی وجود دارد که می توانید با راهنمایی و کمک از آنها با این مراکز بیشتر آشنا شوید.

 

 

برج های دوقلوی تجارت جهانی

برج های دوقلوی تجارت جهانی

برج های دوقلوی تجارت جهانی که دارای 110 طبقه بودند در حادثه ۱۱ سپتامبر سال ۲۰۰۱ توسط هواپیماهای انتحاری تخریب شدند و در این حادثه تلفات غم انگیز جانی و حیاتی زیادی رخ داد و حدود 3 هزار نفر کشته شدند، به همین منظور بعد از این حادثه بجای این ساختمان ها بنای یادبود ملی ۱۱ سپتامبر به شکل دو حوض آب در اندازه های واقعی برج ساخته شد. این حوض های بزرگ آب دارای حفره هایی در دیواره خود هستند که آب از آنها سرازیر می شود، این آبشار یکی از بزرگترین آبشارهایی است که در آمریکای شمالی توسط انسان ساخته شده است. اطراف این حوض های آب را درختان و چمن احاطه کرده اند و پانل های برنزی نیز در اطراف آن قرار دارد که نام تمام کشته شدگان و قربانیان در این حادثه حک شده است. موزه ای بنام موزه یادبود نیز در میان این دو حوض بزرگ وجود دارد که در آن مصنوعات، تصاویر و ویدیوهایی حادثه ۱۱ سپتامبر و پیامدها و تأثیرات بعد از این حمله انتحاری به نمایش گذاشته شده است.

 

برج های دوقلوی تجارت جهانی

تالار کارنگی

در سال ۱۸۹۱ در شهر نیویورک تالار بزرگی برای کنسرت بزرگ نیویورک افتتاح گشت، تالار کارنگی اولین تالار  شهر نیویورک بود، در این تالار  موسیقی دان های نامی و بزرگی همچون چایکوفسکی، لئونارد برنشتاین، بیتلز و بهترین آکوستیک های جهان در شب افتتاحیه تالار ارکستر را رهبری کردند. برای رفتن به این تالار می توانید در نمایش هایی که برگزار می شود شرکت کنید، با استفاده از تورهایی که وجود دارد می توانید با این تالار بیشتر آشنا شوید.

 

خیابان وال استریت

یکی از مشهوترین و معروف ترین خیابان ها در جهان خیابان وال استریت است. این خیابان در محله منهتن قرار دارد. خیابان وال استریت یک خیابان بزرگ، با ساختمان‌های بلند و شلوغ، ساختمان‌های تجاری بزرگ و جاهای دیدنی و مهم و معروف دیگری نظیر: بازار بورس آمریکا، بورس نزدک و میز بازرگانی نیویورک، تالار موسیقی رادیو سیتی نیویورک، مهم ترین صرافی های جهان، بورس اوراق بهادار نیویورک، نزدک مرکب و بورس تجاری نیویورک، کلیسای تثلیث، تالار فدرال، کلیسای تاریخی ترینیتی، دفتر روزنامه‌ی وال استریت ژورنال و رستورانهای شیک و ... می باشد. جالب است بدانید جرج واشنگتن رئیس جمهور اسبق آمریکا در عمارت فدرال این خیابان به عنوان اولین رئیس جمهور قسم یاد کرد.

 

 

برج های دوقلوی تجارت جهانی

تالار موسیقی رادیو سیتی

یکی از جاذبه های دیدنی شهر نیویورک تالار موسیقی رادیو سیتی است، این تالار در مرکز راکفلر قرار دارد، این تالار محل کمپانی رقص، تئاتر آرت دکو و فیلم ها و موزیکال های فانتزی بوده است، اکنون میزبان رویدادهای مهم ازجمله جوایز گرمی و جوایز تونی می باشد و بعنوان یک مکان سرگرمی محسوب می شود. این تالار در سال ۱۹۳۲ توسط راکفلرها ساخته شد و توسط آنها نیز تامین مالی می شد.

 

کلیسای جامع سن پاتریک

از ساختمان های بسیار جذاب و دیدنی در نیویورک کلیسای جامع سن پاتریک می باشد، این کلیسا در سال ۱۸۷۹ ساخته شده است و دارای معماری و طراحی بی نظیری می باشد، این کلیسا دارای درهای برنزی عظیم، نمای سنگ مرمر سفید، مخروط های ۳۳۰ متری، ارگ بزرگ، پنجره رز، مجسمه Pieta است، این کلیسا ظرفیتی حدود ۲۴۰۰ نفر دارد، سالانه میلیون ها بازدید کننده و گردشگر از این کلیسا بازدید می کنند. این کلیسا در سال ۲۰۱۶ مورد بازسازی قرار گرفت و حدود 200 میلیون دلار هزینه بازسازی این کلیسا شد. کلیسای جامع سن پاتریک همچنین یکی از بهترین نمونه های احیای گوتیک در شهر نیویورک است.

 

 

برج های دوقلوی تجارت جهانی

پل بروکلین

از دیگر بناهای جذاب و دیدنی در نیویورک پل زیبای بروکلین است، این پل در سال ۱۸۸۳ بر روی رودخانه شرقی ساخته شد و اولین پل معلق فولادی جهان بود. این پل دارای قوس‌ها و کابل‌های معلق بزرگی می باشد و با سبک معماری گوتیک ساخته شده است. پل بروکلین منهتن و بروکلین را بهم وصل می‌ کند، بر روی این پل یک مسیر پیاده روی چوبی در بالای ترافیک ساخته شده است که مخصوص عابران پیاده و دوچرخه سواران می باشد، پل بروکلین یکی از رویایی ترین مکان هایی است که شاعران، ترانه سرایان و نقاشان را جذب خود کرده است. شما می توانید از روی پل بروکلین مناظر زیبای منهتن، رودخانه شرقی و مجسمه آزادی را تماشا کنید.

 

خیابان پنجم نیویورک

از دیگر خیابان های معروف در نیویورک خیابان پنجم است، این خیابان از معروف ترین و محبوب ترین خیابان های این شهر است و بعنوان بزرگ ترین منطقه خرید در این شهر محسوب می شود، در این خیابان بسیاری از طراحان مد و برندهای برتر جهان در این خیابان فروشگاه دارند. فروشگاه های معروف و مغازه های برندی همچون برندهای کارتیه، تیفانی، برگدورف گودمن، فروشگاه معروف اپل استور، فروشگاه ساکس فیفث اونیو و فروشگاه های شاخص و برندهای برجسته دیگری را در خود جای داده است. این خیابان به قدری زیبا و جذاباست که حتی اگر قصد خرید نداشته باشید می توانید از قدم زدن در آن لذت ببرید.

 

برج های دوقلوی تجارت جهانی

مجموعه فریک

از موزه های معروف در نیویورک مجموعه فریک است که در صدر فهرست موزه های شهر نیویورک واقع شده است، مجموعه فریک در یک بنای تاریخی قرار دارد که قدمت آن به سال 1900 باز می گردد. هنری کلی فریک آثار هنری زیادی داشت که بخاطر این آثار با ارزشش این مجموعه را ساخت و آثارش را دراین مجموعه قرار داد. در این مجموعه آثار هنری زیادی از سراسر کشور آمریکا جمع آوری شده است و از آثار و شاهکارهایی هنری از هنرمندان دیگری نظیر: مونه، رامبراند، بلینی، ال گرکو در این مجموعه قرار دارد. آثار هنری شامل: نقاشی ها، ظروف چینی و مبلمان در 16 گالری در این مجموعه به نمایش گذاشته شده است.

 

میدان تایمز نیویورک

یکی از میدان های اصلی و معورف در نیویورک میدان تایمز می باشد، این میدان یکی از شلوغ ترین میدان ها است در اطراف این میدان نیمکت هایی وجود دارد که می توانید ساعاتی را در آن استراحت کنید و به تماشای ازدحام جمعیت و صفحه نمایش ها و تابلوهای بزرگ و رنگارنگ تبلیغاتی بپردازید، در این میدان هرسال مراسم هیجان انگیز جشن سال نو میلادی برگزار می شود. جالب است بدانید در این میدان برای تحویل سال نو توپ تایمز اسکوئر وجود دارد که یک توپ زمانی است و از ساعت ۱۱:۵۹:۰ از روی میله ای که قرار دارد به سمت پایین حرکت کرده که به نام افت توپ معروف است.  

 

برج های دوقلوی تجارت جهانی

کتابخانه عمومی نیویورک

کتابخانه عمومی نیویورک از دیگر جاهای دیدنی در این شهر می باشد، این کتابخانه شعبه اصلی و دومین کتابخانه وسیع ایالات‌متحده به‌حساب می‌آید، که در سال ۱۹۱۱ افتتاح گردید، در کتابخانه عمومی نیویورک حدود ۴۰ میلیون جلد کتاب وجود دارد. این کتابخانه دارای یک اتاق مطالعه اصلی و بزرگ می باشد، در اتاق نشریات این کتابخانه حدود 10هزار مجله  و کتابخانه عمومی نیویورک دارای معماری بی نظیر و زیبایی می باشد و از سنگ مرمر خالص و به سبک قصرهای مجلل و باشکوه اروپایی ساخته شده است، ساخت این کتابخانه ایده ای بود که توسط یک تاجر آلمانی‌تباری به نام جان جی کوب استور شکل گرفت، کتابخانه عمومی نیویورک را بارها در مجموعه‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی دیده اید و به همین خاطر شهرت جهانی دارد.

 

برج های دوقلوی تجارت جهانی

استدیو جهانی فلوریدا

استدیو جهانی فلوریدا از دیگر جاذبه های دیدنی آمریکا می باشد، این استدیو حدود 30 سال است که تاسیس شده، این استدیو در واقع یک پارک می باشد، که در آن فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی متعدد تهیه می شود و یکی از بزرگ‌ترین مکان‌های محبوب همگانی در اورلاندو می باشد. که مردم می توانند برای تماشای آثار نمایشی مشهور به صورت زنده به این پارک بروند. این پارک بعنوان نهمین پارک نمونه در جهان شناخته شده اسا.

 

موزه هنر متروپولیتن

از دیگر جاهای دیدنی در نیویورک موزه هنر متروپولیتن است، این موزه بزرگ‌ترین موزه هنری ایالت متحده می باشد که جالب است بدانید بیشترین بازدید کننده را در جهان دارد سالانه حدود ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از این موزه بازدید دارند. موزه هنر متروپولیتن در یک ساختمان بزرگ قرار دارد در آن آثار عجیب و هنری از جمله نقاشی‌های امپرسیونیستی فراسوی، مجسمه‌های یونان باستان، تابوت‌های مصری، عکاسی معاصر و  آثار دیگری وجود دارد. ساختمان موزه هنر متروپولیتن

 در نزدیکی خیابان پنجم قرار دارد بخاطر بزرگی این ساختمان از از ضلع شرقی سنترال پارک تا خیابان پنج امتداد دارد.

 

برج های دوقلوی تجارت جهانی

پارک مرکزی

یکی از بزرگترین و وسیع ترین پارک های نیویورک پارک مرکزی در این شهر می باشد، پارک مرکزی حدود 843 هکتار که شامل تپه‌ها، باغ‌ها، جنگل‌ها، مجسمه‌ها، پل‌ها، آثار هنری، بناهای تاریخی، فواره‌ها، زمین‌های بازی، تونل‌ها، یک استخر فصلی در کنسرواتوار آب، فواره رمانتیک بتسدا با مجسمه فرشته آبی، و خانه قایق لوب، مزارع توت فرنگی، پارک یادبود ولمن، و مخزن ژاکلین کندی اوناسیس و 58 کیلومتر مسیر می باشد. این فضای سبز یکی از برترین جاذبه های این شهر است که علاوه بر تمام امکانات تفریحی و رفاهی که دارد کنسرت‌ها و جشنواره‌ها و رویدادهای ویژه در این پارک نیز برگزار می شود. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط هواپیما ارزان چارتر خارجی  در مشهد می باشد.

 

 

 

نویسنده: شادی شادکام

 

date_range دوشنبه 09 مرداد 1402 remove_red_eye 7680 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0

معروف ترین آسمان خراش نیویورک کدام می باشد؟

شهر زیبای نیویورک دارای ساختمان ها و آسما خراش های فراوانی می باشد، از معروف ترین این آسمان خراش ها می توان به امپایر استیت اشاره کرد که از برترین جاذبه های این شهر نیز می باشد.

نماد شهر نیویورک کدام است؟

مجسمه آزادی نماد شهر نیویورک می باشد که در جهان نیز شناخته شده است.

جاذبه های دیدنی نیویورک کدامند؟

جاذبه های دیدنی نیویورک شامل: برج امپایر استیت، پل بروکلین، پارک مرکزی، مجسمه آزادی و باغ گیاه ‌شناسی نیویورک و ... می باشد.