{{ctrl.notification}}
با بهترین رستوران های گرگان آشنا شوید

با بهترین رستوران های گرگان آشنا شوید

گرگان شهری است خوش اب و هوا و دارای مردمی خونگرم همچنین این شهر به ناهارخوران گرگان هم معروف است. از این رو این شهر غذاهای محلی خوشمزه ای دارد و همین باعث می شود که شهر گرگان پر از رستوران ها ،کافه ها و فست فود های خوب باشد. دیگر نگران این نباشید که در مسافرت به گرگان از کجا نام رستوران های خوب گرگان را بدانید. در این مقاله از اس چارتر سعی داریم تا شما را با انواع رستوران های گرگان اشنا کنیم اگر بعد از معرفی غذاهای خوب  و رستوران های گرگان دلتان خواست به این شهر سرسبز سفر کنید کافی است بلیط هواپیما و بلیط چارتری تهران گرگان را خریداری نمایید و از سفر خود لذت ببرید.

رستوران عمارت گرگان

یکی از رستوران های گرگان که غذای ان کیفیت بسیار بالایی دارد و در گرگان معروف است رستوران عمارت می باشد معماری این رستوران را مراکشی و الهام گرفته از مسجد الحمرا است علاوه بر تمامی این کیفیت غذاهای متنوع ظاهر زیبایی هم دارد خوبی این رستوران این است که هر نوع غذایی که دوست داشته باشید پیدا می کنید به عنوان مثال هم غذای دریایی موجود است و هم فست فود ، غذای سنتی، کباب.این رستوران بسیار شیک برای هر سلیقه ای غذا دارد.

ادرس رستوران عمارت: گرگان، خیابان ولی عصر، عدالت ۲۸، بین شهریور۳ و ۵

 

رستوران بارانک

این رستوران هم غذاهای متنوعی دارد از دیزی گرفته تا میرزاقاسمی، فست فود و غذای سنتی، انواع پیتزا و ساندویچ.

یکی از غذاهای مخصوص گرگان کشک بادمجان است که پیشنهاد می کنیم در این رستوران حنما ان را امتحان کنید.

آدرس: بلوار ناهار خوران، بعد از پل سید مسعود، نبش شهرک تالار

رستوران بارانک گرگان

اکبر جوجه گرگان

صددرصد در تمامی شهر ها نام اکبرجوجه را شنیده اید که یکی از رستوران های خوب و به نام است اما اگر سفر به گرگان را پیش رو دارید بهتر است اکبرجوجه گرگان را از دست ندهید. اکبرجوجه همراه با ترشی های خوشمزه گرگان چیز دیگری است.

 

رستوران سید مسعود گرگان

پیشنهادی عالی برای طرفداران ناهارخوران اگر می خواهید سری به ناهارخوران بزنید و هم از طبیعت و غذای خوب استفاده کنید پیشنهاد ما رستوران سید مسعود است که به شیشلیک های ناب ان معروف است. با اس چارتر می توانید بلیط ارزان چارتری خود را رزرو کنید.

 

رستوران شکوه دریا

اگر مایل هستید از غذاهای خانگی نوش جان کنید به رستوران شکوه دریا بروید و غذاهای انجا را تست کنید. این رستوران که غذاهای خانگی خوشمزه ای دارد بدترین ایراد ان است که در محوطه بوی تند غذاهای دریایی میپیچد که باید برای ان تهویه ای در نظر بگیریند.

رستوران شکوه دریا گرگان

فست فود چین دکا

طرفداران فست فود بهترین پیشنهاد برایشان فست فود چین دکا می باشد که بیش از 35 سال سابقه کاری دارد و بهترین سیب زمینی، سوپ، چیزبرگر را دارد.

البته این رستوران بخاطر شلوغی قبل از 10 شب معمولا بسته است پس باید طوری بروید که به، بسته شدن نخورید.

فست فود چین دکا گرگان

فست فود برگرتین گرگان

این فست فود مکانی بسیار شیک و دلباز برای طرفداران فست فود است که خوشمزه ترین پیتزا ها را در گرگان دارد. اگر به پیتزا علاقه ندارید می توانید از قارچ های سوخاری و مرغ های سوخاری لذیذ این فست فود سفارش دهید. به جز انواع پیتزا و مرغ های سوخاری، سالاد و غذای فرنگی هم موجود است.

فست فود برگرتین گرگان

رستوران ملل گرگان

رستوران گرگان غذاهایی با پخت ایرانی و کیفیت فوق العاده ای دارد که هر گردشگری از هر کجای ایران را مجذوب خودش کرده است. این رستوران هر ساله مشتری های زیادی دارد و همین باعث شده  تا برای مشتری ها پارکینگ  در نظر بگیرند .در تغییرات به وجود اماده جدید اتاق های vip اماده کرده اند که مسافران میتوانند از ان استفاده کنند.

ادرس رستوران ملل: خیابان پنج اذر کنار سینمای عصر جدید

 

فست فود 444 گرگان

این فست فود به علت برگر هایی که دارد محبوب شده است اما اگر برگر دوست ندارید می توانید مغز و زبان که در این فست فودی صرف می شود سفارش دهید.

 

بهشت هیرکان

این رستوران که اسمش بهشت هیرکان است با فضایی که دارد تبدیل به یک بهشت شده است و در مسیر ناهارخوران قرار دارد. نمای داخلی و بیرونی این رستوران بسیار شیک و زیبا است این رستوران انواع غذاهای ایرانی، فست فود، کباب را، دارا است و تمامی امکانات خوب را دارد. جالب است بدانید در این رستوران چایخانه سنتی و کافی شاپ هم وجود دارد که اگر دوست داشته باشید می توانید از این فضا هم لذت ببرید.

این رستوران شامل فضای باز هم است و می توانید ناهار یا نوشیدنی مورد علاقه خود را در فضای باز میل کنید.

ادرس رستوران بهشت هیرکان: گرگان، بلوار ناهار خوران، ضلع جنوبی میدان ناهار خوران، مجموعه پذیرایی هیرکان

 

 

رستوران بابا طاهر

این رستوران فضای بیرونی دارد و می توانید در فضای بیرونی ان بنشینید و هم از منظره لذت ببرید یکی از نکاتی که این رستوران را محبوب کرده است وجود درختان بلوط ،جنگل های کوهستانی و الاچیق ها می باشد. این مکان مناسب برای صرف ناهار یا شام با خانواده می باشد. بلیط هواپیما چارتری خود را از سایت اس چارتر تهیه کنید.

ادرس رستوران باباطاهر: گرگان بلوار ناهار خوران

 

رستوران جوجه رئیس گرگان

انواع غذاهایی که در این رستوران صرف می شوند غذاهای ایرانی، فرنگی، فست فود، مرغ ترش، جوجه سه تیکه می باشند .این رستوران شامل دو فضای داخلی و بیرونی می باشد که هر که دوست دارید می توانید یک مکان را برای نشستن و صرف غذا انتخاب نمایید. یکی از دلایلی که این رستوران محبوب است بخاطر جوجه سرخ شده  کره است.

ادرس رستوران: گرگان، بلوار ناهار خوران، بالاتر از سروش جنگل، نبش عدالت

 

رستوران قصر خورشید گرگان

این رستوران در مسیر ناهارخوران قرار دارد و فضای بیرونی هم دارد که چند الاچیق برای نشستن دارد. طراحی سقف این رستوران به شکل اسمان پر ستاره است و کارکنان بسیار خوبی هم دارد.

ادرس رستوران: گرگان بلوار ناهارخوران

رستوران قصر خورشید گرگان

رستوران میخوش گرگان

یکی دیگر از بهترین رستوران های گرگان میخوش است که می توانید در کنار غذا خوردن از موسیقی زنده و نواختن پیانو لذت ببرید. این رستوران که بیشتر از 40 مدل کباب، غذای ایرانی، فرنگی و نوشیدنی های سرد و گرم دارد. فضای داخل ان بسیارمناسب و دارای بهترین سراشپزان می باشد اما قیمت غذاهای این رستوران کمی بالا است ولی باتوجه به سرویس دهی مناسب می باشد.

ادرس رستوران میخوش:گرگان، شهید رجایی، بلوار رسالت، جنب رسالت ۱۲

رستوران میخوش گرگان

رستوران بازار گرگان

یکی از رستوران هایی که بسیار محبوب است در شهر گرگان رستوران بازار گرگان است که انواع غذاهای با کیفیت و متنوع مانند غذاهای سنتی، دیزی، کباب، غذای محلی را دارد. اما این رستوران فضای ان بسیار ساده می باشد.

ادرس رستوران بازار گرگان: گرگان، خیابان شهید رجایی، گلشن ۵، خاندوزی یک

 

رستوران پیانو گرگان

یکی از کافه های خوب و دنج گرگان که صاحب خود کافه رستوران هم پیانو می نوازد در شهر گرگان است که فضایی بسیار دلنشین و دلچسب دارد که محیط باز هم دارد و می توانید برای نوشیدن چای یا قهوه سری به این رستوران بزنید.

رستوران پیانو گرگان

رستوران  اروس گرگان

رستوران  اروس در میدان شهرداری گرگان واقع شده است که این رستوران موزیک زنده هم دارد و می توانید در کنار صرف غذای مورد علاقه تان به موزیک هم گوش بدهید.

آدرس: استان گلستان، گرگان، شهرداری، ابتدای خیابان امام خمینی (ره)، مقابل بانک ملی مرکزی (رستوران آبشار سابق)

 

رستوران ایتالیایی دلکوک گرگان

این رستوران دارای دو فضای داخلی و بیرونی است که در خیابان گرگان پارس است. این رستوران هم دارای غذاهای خوب و متنوع است پیشنهاد میکنیم سری هم به این رستوران بزنید. آس چارتر یکی از بهترین مراجع ارائه کننده خرید بلیط چارتری مشهد گرگان می باشد.

date_range پنجشنبه 11 شهریور 1400 remove_red_eye 1859 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0