{{ctrl.notification}}
بازار های اهواز

بازار های اهواز

اهواز یکی ار شهرهای گرم جنوبی که در استان خوزستان قرار گرفته است. این شهر دارای جاذبه ای طبیعی و تاریخی بسیار زیادی می باشد که بعنوان یکی از مقاصد گردشگری در ایران شناخته شده است. علاوه بر جاذبه های دیدنی این شهر دارای بازارهای متنوعی برای خرید می باشد، که برای کسانی که در سفر به بازارگردی علاقه مند هستند بهترین گزینه می باشد. در این مقاله آس چارتر به معرفی بازارهای اهواز می پردازد. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط هواپیما چارتر مشهد اهواز را به راحتی از این سامانه دریافت نمایید.

بازار های اهواز

بازار عبدالحمید اهواز

یکی از قدیمی ترین بازارهای اهواز بازار عبدالحمید می باشد، این بازار حدود یک قرن قدمت دارد و به دوره قاجار بر می گردد، این بازار در گذشته یکی از مراکز خرید مخصوص سرمایه داران و ثروت مندان بوده است، همچینن در این بازرار یک بنای تاریخی نیز وجود دارد، که به خانه ی دادرس معروف می باشد، این خانه از دوران قاجار برجا مانده است، و جزو آثار ملی ثبت شده در ایران محسوب می شود. این خانه در گذشته بعنوان کاروانسرا کاربرد داشته است. بازار عبدالحمید امروزه یکی از محبوب ترین مراکز خرید در اهواز محسوب می شود که شما می توانید انواع و اقسام اجناس و کالاها از جمله  انواع لباس‌، کیف، کفش و لباس محلی، طلا و زیورآلات، لباس عربی، دله (ظرف قهوه عربی) در این بازار با قیمت بسیار خوب به فروش می ‌رسد. همچنین انواع غذاهای سنتی استان خوزستان مانند قلیه ماهی، فلافل، کباب اهوازی و … را شما می توانید با بهترین طبخ در این بازار تجربه کنید. بازار عبدالحمید شهر اهواز هم در سال ۱۳۸۲ هجری شمسی در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

آدرس بازارعبدالحمید: اهواز، خیابان نظامی یا نظری‌پور، بین خیابان نادری و امام خمینی

بازار های اهواز

بازار نادری اهواز

از دیگر مراکز خرید در اهواز بازار نادری است که در خیابان نادری اهواز قرار گرفته است، این خیابان در یکی از شلوغ ترین و قدیمی ترین محله های اهواز واقع شده است، در این خیابان مغازه های زیادی و فروشگاه های متعددی وجود دارد، که شما می توانید هر آنچه را که نیاز دارید از فروشگاه های مورد نیاز خریداری نمایید. در این خیابان همچنین دستفروش هایی نیز هستند که اجناسی را با قیمت مناسب به فروش می رسانند. یکی از معروف ترین اغذیه فروشی های اهواز نیز در این خیابان واقع شده است، شما می توانید در این بازار در کنار خرید و بازارگردی در این اغذیه فروشی سمبوسه و خوشمزه ترین فلافل ها رو سفارش دهید و نوش جان کنید.

آدرس بازار نادری: اهواز، خیابان نادری

بازار های اهواز

بازار لشکر آباد اهواز

از دیگر بازارهای قدیمی در اهواز بازار لشکرآباد می باشد، که در یکی از شلوغ ترین وقدیمی ترین محله ها و خیابان های اهواز قرار گرفته است، اگر در اهواز به دنبال فلافل های خوشمزه هستید حتما سری به این خیابان بزنید و از فلافل های خوشمره ی این خیابان که بسیار معروف هست لذت ببرید. به دلیل داشتن فلافل ها و سمبوسه های خوشمزه این خیابان به بازار فلافل اهواز نیز معروف است و نامیده می شود. در سفر به اهواز از این بازار حتما دیدن نمایید و از فلافل ها و سمبوسه های خوشمزه این بازار تهیه کنید و نوش جان کنید.

آدرس بازار لشکرآباد: اهواز، سلمان فارسی(نادری)، بین شهید غلامی و نظری پور

بازار های اهواز

بازار کاوه اهواز

از دیگر بازارهای اهواز بازار کاوه می باشد، که قدمت آن به دوره پهلوی باز می گردد، در این بازار انواع میوه ها و سبزیجات تازه را می توانید تهیه نمایید، در این بازار همچنین از بهترین و تازه ترین ماهی های صید شده وجود دارد که دارای گوشتی لذیذ و پرخاصیت می باشند. بازار کاوه را در سفر به اهواز فراموش نکنید. با تهیه بلیط لحظه آخری چارتر تهران اهواز از سایت آس چارتر از مزایا و تخفیفات ویژه ای برخوردار شوید.

آدرس بازارکاوه: اهواز، خیابان طالقانی و ضلع غربی خیابان کاوه

بازار های اهواز

سیتی سنترمهزیار اهواز

از جدیدترین مراکز خرید در اهواز مرکز خرید سیتی سنتر می باشد که شامل 11 طبقه می باشد که 6 طبقه از آن تجاری است، بقیه طبقات نیز شامل دو طبقه هایپرمارکت، دو طبقه شهربازی، یک طبقه فودکورت، و یک سفره خانه سنتی عربی که در پشت بام این مجموعه قرار گرفته است. این مرکز خرید هر آنچه که شما نیاز دارید را دارد از جمله پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، ساعت، عینک، بدلیجات، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب‌بازی و ... که در این مرکز خرید به فروش می رسد. این مجموعه همچنین دارای امکانات تفریحی همچون: شهربازی سحرآمیز با بیش از ۲۳۰ بازی و ۷۰ دستگاه، بولینگ، بیلیارد و رستوران می باشد. 

آدرس سیتی سنتر مهزیار: اهواز، زیتون کارمندی، تقاطع خیابان حجت و خیابان زمزم

بازار های اهواز

بازار امام رضا اهواز

از جمله بازارهای معروف اهواز بازار امام رضای اهواز می باشد، که شامل 5 طبقه می باشد. شما می توانید در این مرکزخرید انواع محصولات خوراکی و مواد غذایی، انواع فرش،  مبلمان، سرویس خواب، انواع پوشاک، لوازم خانه و آشپزخانه، کیف و کفش و اسباب بازی را از این مرکز خرید تهیه نمایید. در این بازار به راحتی می توانید وسیله و کالای مورد نظر خود را تهیه نمایید، زیرا در هرطبقه به صورت مجزا به یک مدل کالا اختصاص دارد.

بازار امام رضا: اهواز، تقاطع خیابان کیانپارس و خیابان میهن شرقی

بازار های اهواز

پاساژ نخل اهواز

پاساژ نخل از دیگر بازارهای اهواز است، این مرکز خرید مناسب کسانی است که به بازی های کامپیوتری علاقه مند هستند، در این بازار می توانید انواع بازی های ویدیویی را خریداری کنید. همچنین می توانید انواع کنسول ها وبازی های کامپیوتری و دیجتالی جدید خود را در این بازار برای تعمیر بیاورید.

آدرس پاساژ نخل: اهواز، خیابان کاوه

بازار های اهواز

مرکز خرید برج اهواز

از دیگر مراکز خرید و معروف اهواز مرکز خرید برج اهواز می باشداین مرکر خرید در 7 طبقه ساخته شده است، و شامل دو طبقه تجاری و 5 طبقه اداری می باشد، این مرکز خرید همچنین دارای 55 واحد تجاری می باشد که در آن انواع پوشاک با برندهای مختلف، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، زیورآلات و بدلیجات به فروش می رسد. این مرکز خرید همچنین دارای سه طبقه پارکینگ و چند رستوران می باشد که می توانید در هنگام خرید از غذاهای خوشمزه این رستوران ها لذت ببرید.

آدرس مرکزخرید برج: اهواز، کیانپارس، بین خیابان۱۳و ۱۴ غربی

بازار های اهواز

بازار امام خمینی اهواز

از بازارهای قدیمی اهواز دارای معماری بی نظیر و زیبایی می باشد که از دوره پهلوی به جا مانده است، این بازار به نام های بازار امام  و بازار شاه نیز معروف است، بازار امام خمینی در دو طبقه و شامل 250 مغازه است که از دو بخش عمده فروشی ها و واحدهای بازرگانی تشکیل شده است، در این بازار می توانید انواع محصوات بهداشتی، انواع پوشاک، لوازم منزل، ادویه، مواد غذایی، ساعت و عینک به فروش می رسد.

آدرس بازار امام خمینی: اهواز، خیابان امام شرقی

بازار های اهواز

مرکز خرید زیتون اهواز

مرکز خرید زیتون اهواز از دیگر مراکز خرید در اهواز که شاما 6 طبقه و 172 واحد تجاری می باشد، این مرکز خرید یکی از مقاصد محبوب برای خرید در میان مردم اهواز و همچنین مسافران و گردشگران می باشد، در این مرکز خرید انواع لوازم و کالاهای مورد نیاز خود را می توانید تهیه کنید، از کالاها و اجناس این بازار می توان به انواع پوشاک زنانه و مردانه، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی و ... اشاره کرد. امکانات موجود در این مجموعه می‌توان به کافی‌ شاپ و فست‌فود اشاره کرد.

آدرس مرکز خرید زیتون: اهواز، زیتون کارمندی، خیابان خاقانی

بازار های اهواز

مرکز خرید کارون اهواز

این مرکز خرید نیز شامل 5 طبقه که دو طبقه آن تجاری و 3 طبقه دیگر آن اداری می باشد، در این مرکز خرید تن.اع کالاها نظیر: انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی عرضه می شود. این مرکز خرید همچنین شامل امکاناتی مانند: کافی‌ شاپ، پارکینگ سه طبقه و چندین رستوران می باشد. 

آدرس مرکز خرید کارون: اهواز، زیتون کارمندی، خیابان زهره، نبش بوعلی

بازار های اهواز

سیتی سنتر هیراد اهواز

سیتی سینتر هیراد از دیگر مراکز خرید در اهواز که شامل 7 طبقه می باشد، که سه طبقه آن تجاری و 4 طبقه آن اداری می باشد، همچنین این مرکز خرید دارای یک پارکینگ نیز می باشد. این مرکز خرید برزگترین بورس آی‌تی و تجهیزات الکترونیکی در اهواز می باشد، و همچنین شامل امکاناتی نظیر رستوران و کافی شاپ می باشد. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط هواپیما ارزان لحظه آخری در شهر مشهد می باشد.

آدرس سیتی سنترهیراد: اهواز، پادادشهر، خیابان 10

بازار های اهواز

مرکزخرید زهره اهواز

از تازه ترین مراکز خرید در اهواز مرکز خرید زهره می باشد، این مرکز به تازگی افتتاح شده است، این مرکز خرید نیز دارای انکانات رفاهی مانند: کافی شاپ، رستوران و ... می باشد. در این مرکزخرید انواع کالاها و اجناس به فروش می رسد و دارای قیمت های مناسبی نیز می باشد.

آدرس مرکزخرید زهره: اهواز، زیتون کارمندی، خیابان زهره، نبش بوعلی

date_range یکشنبه 13 آذر 1401 remove_red_eye 171 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0