{{ctrl.notification}}
بازارهای کرمانشاه

بازارهای کرمانشاه

کرمانشاه شهری زیبا و با صفا با آب و هوایی مطبوع و بی نظیر با جاذبه های متعدد طبیعی و جاذبه های تاریخی که گردشگران و مسافران زیادی را به سمت خود می کشاند، یکی از جذابیت های سفر که بیشتر مسافران از آن لذت می برند بازار گردی است، که برایشان همانند تفریح لذت بخش است. کرمانشاه نیز دارای بازارها و مراکز خرید متعددی می باشد که در این مقاله آس چارتر به معرفی این بازارها می پردازد تا در سفر به کرمانشاه بتوانید به راحتی به هر بازاری که خواستید به راحتی دسترسی داشته باشید. تا پایان این مقال با ما همراه باشید. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط چارتر ارزان هواپیما تهران کرمانشاه را به راحتی از این سامانه دریافت نمایید.

بازارهای کرمانشاه

بازارسنتی کرمانشاه

یکی از سنتی ترین و قدیمی ترین بازارهای کرمانشاه بازار سنتی کرمانشاه است که مربوط به دوره زندیه می باشد این بازار بنام تاریکه بازار نیز معروف است و حدود 200 سال قدمت دارد. که در قدیمی ترین محله شهر کرمانشاه محله فیض آباد در خیابان مدرس واقع شده است. این بازار در گذشته یکی از طولانی ‌ترین بازارهای سرپوشیده در خاورمیانه محسوب می شده است. این بازار دارای 18 راسته است که شامل: بازار بزازها، بازار صندوق سازها، بازار بنكدارها، بازار آهنگرها، بازار زرگرها، بازار حوری آباد، بازار كلوچه ‌پزها، بازار حلبی‌سازها، بازار صحاف‌ها، بازار مسگرها، بازار سراج‌ها، بازار علافخانه، بازار ترک‌ها، بازار كليمی‌ها، بازار چال حسن خان، بازار توپخانه و همچنین  کاروانسراها، مساجد و تکایا و قهوه خانه‌ها می باشد. بازار سنتی کرمانشاه در تاریخ ۱۷ خرداد ۱۳۷۹ با شماره ثبت ۲۶۸۲ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسید.

آدرس بازار سنتی: شهر کرمانشاه، میدان انقلاب، خیابان مدرس

بازارهای کرمانشاه

بازار نان برنجی کرمانشاه

همانطور که می دانید یکی از سوغاتی های خوراکی و معروف کرمانشاه نان برنجی آن است که در میان مردم بسیار محبوب و پرطرفدار است، کرمانشاه بازاری به نام نان برنجی دارد که شمامی توانید در آن انواع شیرینی‌جات و سوغات کرمانشاه مثل کاک، نان برنجی و نان خرمایی را تهیه کنید. رایحه دل‌پذیری که از این نان‌های برنجی در هنگام ورود به این بازار به مشامتان خواهد خورد که هوش از سرتان می برد، طعم بی نظیر نان برنجی های کرمانشاه و با آرد برنج، روغن کرمانشاهی، شکر، هل و گلاب تشکیل شده است، بسیار خوشمزه و لذت بخش است. در سفر به کرمانشاه حتما به این بازار سری بزنید.

آدرس بازارنان برنجی: کرمانشاه، خیابان مدرس، بالاتر از مسجد جامع

بازارهای کرمانشاه

مرکزخرید ارگ کرمانشاه

یکی از مجهزترین و بزرگترین مراکز خرید کرمانشاه مرکز خرید ارگ است. این مرکزخرید ارگ دارای طبقات متعددی است، قیمت ها در این مرکز خرید بسیار مناسب است و شما می توانید در ای مرکز خرید انواع پوشاک و کفش زنانه و مردانه، جواهرات، تلفن‌همراه و تجهیزات کامپیوتری، زیورآلات و لوازم خانگی با تنوع بالای اجناس تهیه نمایید. همچنین این مرکز خرید امکاناتی رفاهی نظیر کافی شاپ و رستوران های متنوع و فودکورت و مکان بازی کودکان نیز وجود دارد. که می توانید در کنار خرید و تهیه سوغاتی در کافی شاپ یا رستوران های این بازار کمی استراحت کنید و غذایی خوشمزه ای را نوش جان کنید.

آدرس مرکزخرید ارگ: کرمانشاه، میدان دکتر مصدق

بازارهای کرمانشاه

مرکز خرید سروش کرمانشاه

مرکز خرید سروش یکی از محبوب ترین مراکز خرد برای علاقه مندان به کتاب می باشد، این مرکز خرید در خیابان آیت الله کاشانی واقع شده است و شامل دو طبقه است و انواع کتاب نو و دست دوم در آن به فروش می‌ رسد. کتب مختلفی در این بازار موجود است. کتاب های ادبی شامل رمان، شعر، داستان، کتاب‌های تاریخی، فلسفی، علمی، مذهبی، زبان و همچنین مجله‌ها و کتاب‌هایی قدیمی‌ و لوازم‌التحریر نیز در این پاساژ موجود است.

آدرس مرکز خرید سروش: کرمانشاه، خیابان آیت الله کاشانی، دبیر اعظم

بازارهای کرمانشاه

بازارچه کفش چهار راه اجاق کرمانشاه

اگر به دنبال کفش و کیف چرم هستید بازارچه کفش بهترین گزینه است، در بازارچه کفش چهارراه اجاق شما می توانید انواع متنوعی از کیف و کفش مردانه، زنانه و بچگانه را مشاهده و تهیه نمایید انواع  مصنوعات چرمی سنتی و شیکی در این بازارچه عرضه می‌ شوند که بخاطر کیفیت و تنوع بالا این بازارچه به خانه کفش کرمانشاه شهرت پیدا کرده است.

آدرس بازارچه کفش: کرمانشاه، بلوار مطهری، چهاراه اجاق

بازارهای کرمانشاه

پاساژسریری کرمانشاه

از دیگر بازارهای کرمانشاه پاساژ سریری کرمانشاه است، در این پاساژ بورس انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه با قیمت مناسب وجود دارد.

آدرس پاساژسریری: کرمانشاه، خیابان معلم

بازار مسگرها کرمانشاه

در این بازار همانطور که از نامش پیداست، شما می توانید انواع ظروف مسی را ببنید و تهیه نمایید.

آدرس پاساژ مسگرها: کرمانشاه، خیابان مدرس، بازار کلوچه پزها، بازار مسگرها

بازارهای کرمانشاه

بازار توپخانه کرمانشاه

بازار توپخانه کرمانشاه یکی از 18 راسته بازار سنتی کرمانشاه است. به این دلیل به این نام معروف شده است زیرا در گذشته، توپ‌های رسته توپخانه قشون، در کاروانسراهای این محل نگهداری می‌شده است. این بازار از دروازه چیاسرخ آغاز می‌ شود و تا دروازه پل سیدجمعه، در انتهای راسته ‌بازار چال‌ حسن ‌خان ادامه دارد. و مختص فروش میوه‌ و تره‌ بار است. تازه ترین سبزیجات و میوه ها را می توانید در این بازار تهیه کنید و تازگی و خوشمزگی میوه های این بازار لذت ببرید. بازار توپخانه در سال 1376 به‌عنوان یکی از آثار و بناهای ملی در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

آدرس بازار توپخانه: کرمانشاه، سرچشمه

بازارهای کرمانشاه

مرکز خرید بهار پلازا کرمانشاه

از دیگر مراکز خرید در کرمانشاه کهبسیار شیک و مدرن است مرکز خرید بزرگ بهار پلازا کرمانشاه می باشد، این بازار دارای 8طبقه است، در این بازار مغازه های لوکسی قرار گرفته که می توانید انواع کالاها نظیر پوشاک زنانه و مردانه، ساعت و عینک، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی و تزئینی، کیف و کفش، طلا و جواهرات می باشد.

آدرس مرکز خرید بهار پلازا: کرمانشاه، ۲۲ بهمن، چهاراه نوبهار

پاساژ آنجلس کرمانشاه

اگر به دنبال سیستم های کامپیوتری متنوع هستید پاساژ آنجلس کرمانشاه بهترین گزینه است، در این پاساژ انواع تجهیزات کامپیوتری، سخت‌افزار و نرم‌افزار وجود دارد. با تهیه بلیط چارتر هواپیما ارزان تهران ایلام در سامانه آس چارتر از تخفیفات و مزایای ویژه ای برخوردار شوید.

آدرس پاساژ آنجلس: کرمانشاه، شهرک آبادانی و مسکن، بلوار گل‌ها، خیابان لاله

بازارهای کرمانشاه

پاساژ کیش کرمانشاه

این پاساژ یکی از مراکز خرید کرمانشاه است که می توانید برای خرید و فروش انواع مدل های تلفن های هوشمند و خط همراه به آن مراجعه کنید. تمام محصولات دراین پاساژ دارای خدمات ویژه همچون گارانتی محصولات، فروش کالاهای اصلی، و... می باشد.

آدرس پاساژ کیش: کرمانشاه، خیابان مدرس

بازارهای کرمانشاه

مرکزخرید لیلیوم کرمانشاه

یکی از مدرن ترین و جدیدترین مراکز خرید کرمانشاه، پاساژ لیلیوم کرمانشاه است. این مرکز خرید شامل 5 طبقه است. این مرکزخرید دارای بهترین اجناس مارک می باشد به همین دلیل کمی قیمت های آن بالاست. در بازار لیلیوم شما می توانید، انواع پوشاک برای زنان، مردان و کودکان، لوازم خانه، لوازم الکترونیکی، اسباب‌بازی کودکان، کیف و کفش و زیورآلات را تهیه نمایید. این بازار همچنین دارای امکانات رفاهی مانند: شهربازی دیجیتال، فست‌فود و برگربار، رستوران سنتی، کافی‌شاپ و سفره‌خانه و روف گارن با چشم‌اندازی بسیار زیبایی رو به شهر کرمانشاه می باشد.

آدرس مرکزخرید لیلیوم: کرمانشاه، خیابان شهید جعفری

بازارهای کرمانشاه

مرکز خرید الهیه کرمانشاه

از دیگر مراکز خرید کرمانشاه مرکز خرید الهیه کرمانشاه می باشد، این مرکز خرید انواع مختلفی از کالاها را با بهترین کیفیت عرضه می کند، کالاها و اجناسی مانند مبلمان، پرده، جواهرات، زیورآلات، اسباب بازی، وسایل منزل به فروش می رسد.

آدرس مرکز خرید الهیه: کرمانشاه، شهرک الهیه، خیابان کاشانی

بازارهای کرمانشاه

پاساژصدف کرمانشاه

پاساژ صدف از دیگر پاساژ های کرمانشاه می باشد که شما می توانید هر آنچه را که لازم دارید را از این پاساژ تهیه نمایید. دراین پاساژ انواع کالاهای متنوع، انواع پوشاک مردانه، زنانه، بچگانه، لوازم منزل و ... به فروش می شود.

آدرس پاساژ صدف: کرمانشاه، کرمانشاه، خیابان معلم

بازارهای کرمانشاه

جمعه بازار کرمانشاه

جمعه بازار کرمانشاه یکی از محبوب ترین بازارهای کرمانشاه است این بازار در میان مردم بومی محبوبیت خاصی دارد، در این بازار انواع صنایع‌دستی استان کرمانشاه، پوشاک، عطر، لوازم آرایشی و... بفروش می رسد. یکی دیگر از جذابیت های این بازار نزدیک بودن آن به جاذبه دیدنی طاق بستان کرمانشاه و دریاچه مصنوعی و جاده کوهستانی است که بسیار دیدنی و جذاب است که در کنار خرید می توانید کمی نیز به تفریح و بازدید بپردازید. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده نرخ بلیط هواپیما لحظه آخری در مشهد می باشد.

آدرس جمعه بازار: کرمانشاه، قسمت شرقی کوه طاق بستان، پارک شرقی

date_range سه شنبه 01 آذر 1401 remove_red_eye 231 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0