{{ctrl.notification}}
ایرلاین پگاسوس

ایرلاین پگاسوس

خطوط هوایی پگاسوس به عنوان یکی از معروف ترین و محبوب ترین خطوط هوایی ترکیه شناخته می شود. اکثر افرادی که قصد خرید بلیط هواپیما خارجی را دارند دوست دارند مسافر این ایرلاین باشند زیرا قیمت بلیط هواپیما این شرکت بسیار ارزانتر از سایر ایرلاین ها است که باعث محبوبیت پگاسوس در بین گردشگران خارجی نیز می شود. خطوط هوایی پگاسوس در سال 1989 با همکاری سیلک ایر، نت ایر و ایرلینگاس، سه شرکت فعال در زمینه چارتر هوایی، با هدف ارائه خدمات بهتر پرواز تاسیس شد. این شرکت هواپیمایی اولین پرواز موفقیت آمیز خود را در سال 1990 با استفاده از دو هواپیمای بوئینگ 737-400 انجام داد. پگاسوس تا سال 1994 یکی از شرکت های فعال در پروازهای بین المللی بود که شرکا سهام خود را در این شرکت به یک شرکت ترکیه ای فروختند و از آن سال پگاسوس یکی از محبوب ترین خطوط هوایی ترکیه است.

مسیرهای پروازی ایرلاین پگاسوس

پگاسوس در حال حاضر به بیش از 128 شهر پرواز دارد، به 44 کشور خارجی از جمله ایران پرواز دارد و به بیش از 33 مقصد در داخل ترکیه پروازهای مستقیم دارد. علاوه بر این، بلیط هواپیما ترکیه از ایران به شهرهای مختلف را می توان در این ایرلاین تهیه کرد که مهمترین آنها استانبول است. این در حالی است که بیشتر پروازهای این ایرلاین از ایران به استانبول از تهران انجام می شود و تقریبا هر هفته می توانید بلیط پگاسوس تهران استانبول خود را از اینجا رزرو کنید.

 

پرفروش ترین کسیرهای داخلی پگاسوس

پرفروش ترین مسیرهای داخلی ترکیه این شرکت هواپیمایی ازمیر، آنتالیا، آلانیا، بدروم، آنکارا و وان است.

خطوط هوایی پگاسوس به عنوان یکی از معروف ترین و محبوب ترین خطوط هوایی ترکیه شناخته می شود

پروازهای خارجی ایرلاین پگاسوس

شرکت هواپیمایی پگاسوس در برنامه پروازهای خود پروازهای منظمی به شهرهای مختلف ترکیه و برخی از شهرهای اروپایی دارد که می توانید از طریق آس چارتر مناسب ترین و ارزان ترین بلیط هواپیما داخلی و خارجی پگاسوس را خریداری کنید. در بین پروازهای داخلی و خارجی پگاسوس، بلیط های هواپیمایی با بیشترین حجم مسافر عبارتند از:

بلیط هواپیما تهران استانبول پگاسوس

بلیط هواپیما تهران بوداپست پگاسوس

بلیط هواپیما تهران کلن پگاسوس

بلیط هواپیما تهران قبرس پگاسوس

بلیط هواپیما تهران دوسلدورف پگاسوس

بلیط هواپیما تهران زوریخ پگاسوس

بلیط هواپیما تهران وین پگاسوس

بلیط هواپیما تهران میلان پگاسوس

بلیط هواپیما تهران آمستردام پگاسوس

بلیط هواپیما استانبول وان پگاسوس

بلیط هواپیما استانبول ازمیر پگاسوس

بلیط هواپیما استانبول آنتالیا پگاسوس

بلیط هواپیما استانبول آلانیا پگاسوس

بلیط هواپیما استانبول وین پگاسوس

بلیط هواپیما استانبول قبرس پگاسوس

بلیط هواپیما استانبول زوریخ پگاسوس

بلیط هواپیما استانبول دوسلدورف پگاسوس

 

از دیگر پروازهای خارجی این ایرلاین می توان به

ترکیه، هلند، یونان، اسپانیا، فرانسه، گرجستان، صربستان، آلمان، ایتالیا، بلژیک، رومانی، مجارستان، روسیه، دانمارک، سوئیس، انگلستان، جمهوری چک، بلغارستان و بوسنی هرزگوین، هند، تاجیکستان، قزاقستان، آذربایجان، قرقیزستان، ایران، قطر، لبنان، مصر، کویت، عراق، بحرین و امارات متحده عربی اشاره کرد.

بارمجاز در ایرلاین پگاسوس

وزن چمدان دستی مسافران  در داخل کابین هواپیمایی پگاسوس تا 8 کیلوگرم و ابعاد 20 در 40 در 55 سانتی متر است. مسافران علاوه بر 8 کیلوگرم چمدان، می توانند ویلچر تاشو، کیف دستی، کت، چتر، دوربین، کالسکه، کتاب و مجله، لپ تاپ، غذای کودک و کودک را نیز به همراه داشته باشند. این اقلام جزء چمدان های دستی محسوب نمی شوند و مسافرانی که چمدان های بیشتری از حد مجاز حمل می کنند باید هزینه اضافی بپردازند. پذیرش چمدان برای مسافران پرواز پگاسوس به نوع بلیط مسافر و مقصد پرواز بستگی دارد. مسافران دارای بلیط پگاسوس به پروازهای داخلی مانند دالامان و آنکارا مجازند 15 کیلوگرم چمدان را به میز پذیرش تحویل دهند، مسافران ادونتیج می توانند تا 20 کیلوگرم و مسافران بلیط اکسترا می توانند تا 25 کیلوگرم چمدان حمل کنند. در پروازهای بین‌المللی، مسافرانی که بلیط‌های ارزان‌ترین خطوط هوایی پگاسوس را دارند، مجاز به تحویل گرفتن چمدان نیستند، اما مسافرانی که بلیط‌های اسنشیال و ادونتیج دارند حداکثر 20 کیلوگرم و مسافران دارای بلیط  اکسترا می‌توانند حداکثر 20 کیلوگرم را چک کنند و تا 25 کیلوگرم بار را حمل کنند. همچنین می توانند برای نوزادان و کودکان زیر 2 سال یک چمدان با وزن بیش از 10 کیلوگرم حمل کنند و مسافران با تجهیزات ورزشی نیز باید هزینه حمل و نقل را پرداخت کنند.

ایرلاین پگاسوس

ناوگان ایرلاین پگاسوس

خطوط هوایی پگاسوس در ناوگان خود از هواپیماهای ایرباس و بوئینگ برای خدمات رسانی به مسافران خود استفاده می کند و همچنین تعدادی هواپیما برای توسعه و گسترش ناوگان خود سفارش داده است. ناوگان ایرلاین پگاسوس عبارتند از:  ایرباس A320-200، ایرباس A320neo، بوئینگ 737-800

 

 

خرید بلیط ایرلاین پگاسوس

خطوط هوایی پگاسوس انتخاب مناسب تری برای سفرهای خارجی است زیرا بلیط هواپیما ارزان تری را نسبت به سایر خطوط هوایی خارجی ارائه می دهد. شما می توانید با این ایرلاین بلیط مقصد اصلی آن استانبول را از شهرهای مختلف خریداری کنید. در اینجا نحوه خرید بلیط هواپیما از خطوط هوایی پگاسوس را مرحله به مرحله بررسی می کنیم. ابتدا به سایت آس چارتر بروید. در این صفحه روی گزینه بلیط پرواز کلیک کنید و سپس بر روی پروازهای خارجی کلیک کنید تا وارد صفحه پروازهای خارجی شوید در این صفحه مبدا و مقصد را وارد کنید. پس از انتخاب تاریخ جستجو، روی جستجو کلیک کنید. پس از جستجوی خود، لیستی از پروازهای خطوط هوایی پگاسوس را مشاهده خواهید کرد که می توانید با استفاده از فیلتر نوع هواپیمایی از بین آنها انتخاب کنید. پس از انتخاب بلیط مورد نیاز وارد صفحه اطلاعات مسافر می شوید و پس از وارد کردن اطلاعات می توانید وارد صفحه پرداخت شوید. پس از پرداخت با کارت عضو شتاب، لینک بلیط به شماره تلفن و ایمیل شما ارسال می شود.

ایرلاین پگاسوس

کلاس های پروازی ایرلاین پگاسوس

ایرلاین پگاسوس دارای  4 کلاس پروازی برای مشتریان خود می باشد که شرایط و خدمات هر کدام از آن ها متفاوت است، در ادامه با کلاس های پروازی این ایرلاین آشنا خواهید شد.

کلاس پروازی بیسیک: معمولا خرید بلیط ترکیه از ایرلاین های خارجی گران است اما در صورت خرید بلیط پگاسوس برای آن کلاس پروازی هزینه کمتری خواهید پرداخت. البته این کابین نمی تواند از وای فای استفاده کند. در صورت رزرو بلیط پگاسوس با کلاس بیسیک، با توجه به این که یک پرواز اکونومی است، شما می توانید یک چمدان به ابعاد حداکثر 20، 40، 55 سانتی متری و یا یک وسیله شخصی به همراه خود داخل کابین ببرید.

اسنشال کلاس: هنگام خرید بلیط هواپیما پگاسوس، اسنشال یک پرواز اکونومی محسوب می شود و راحتی بیشتری نسبت به کلاس پایه به مسافران ارائه می دهد. از جمله بارهای مجاز که در زیر به آنها اشاره می کنیم. همچنین می ‌توانید اسنشال را سفارشی کنید تا هر سرویس دیگری را که می‌خواهید شامل شود. با رزرو بلیط پگاسوس در کلاس پایه، حداکثر وزن مجاز برای هر مسافر برای پروازهای داخلی ترکیه 15 کیلوگرم و برای پروازهای خارجی 20 کیلوگرم است. علاوه بر این می توانید تنها یک بار با حداکثر اندازه 20، 40، 55 سانتی متر یا یک وسیله شخصی با حداکثر اندازه 15، 30، 40 سانتی متر را به داخل کابین با خود حمل کنید.

ایرلاین پگاسوس

کلاس ادونتیج: در کلاس ادونتیج خطوط هوایی پگاسوس، مسافران می ‌توانند هنگام خرید بلیط خارجی پگاسوس و پروازهای داخلی مقرون به صرفه، صندلی‌های خود را به صورت رایگان انتخاب کنند و همچنین می ‌توانند در صورت نیاز صندلی‌هایی با فضای پای بیشتر خریداری کنند. یک وعده غذایی ساندویچ از غذاهای پگاسوس در این کلاس است.

مسافران کلاس ادونتیج پگاسوس مجاز به حمل 20 کیلوگرم چمدان در پروازهای داخلی و خارجی هستند.

 

کلاس کامفورت فلکس: بلیط در کلاس کامفورت فلکس یکی از مجلل ترین کلاس ها در دفتر هواپیمایی پگاسوس است. زیرا مسافرانی که در این کلاس پروازی شرکت می کنند، سفری فوق العاده راحت و آرام را تجربه خواهند کرد. علاوه بر این، مسافرانی که بلیط های این کلاس را انتخاب می کنند، نیازی به پرداخت خسارت نقدی برای لغو یا تغییر پرواز ندارند. از ویژگی های ویژه بلیط کلاس کامفورت فلکس می توان به ساندویچ، انتخاب صندلی رایگان یا صندلی اضافی برای پاها، سرگرمی در طول پرواز اشاره کرد. همچنین اگر مسافری قصد تغییر تاریخ پرواز یا لغو پرواز را داشته باشد، می ‌تواند تا ۲ ساعت قبل از پرواز بدون جریمه پرواز خود را لغو کند.

ایرلاین پگاسوس

پذیرایی در ایرلاین پگاسوس

در صورت خرید بلیط با خطوط هوایی پگاسوس، می توانید غذا را در طول پرواز یا قبل از آن سفارش دهید. البته شما فقط تا 24 ساعت قبل از پرواز می توانید وعده های غذایی خود را از قبل سفارش دهید و وعده های غذایی این ایرلاین شامل صبحانه، سالاد، پیش غذا و منوهای ویژه است. در منوی ویژه این ایرلاین انواع غذاهای کم چرب، بدون گلوتن، دیابتی، کم کالری و ... موجود می باشد.

 

نویسنده: شادی شادکام

date_range یکشنبه 24 اردیبهشت 1402 remove_red_eye 486 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0