{{ctrl.notification}}
ایرلاین لوفت هانزا

ایرلاین لوفت هانزا

لوفت هانزا بزرگترین شرکت هواپیمایی آلمان و اولین شرکت هواپیمایی پنج ستاره اروپا و حامی پرچم این کشور است. تاریخچه لوفت هانزا به سال 1926 برمی گردد، لوفت هانزا به عنوان یکی از پنج عضو موسس ستار الاینس، بزرگترین اتحاد خطوط هوایی جهان است. این شرکت هواپیمایی پس از شکست آلمان نازی در جنگ جهانی دوم از کار افتاد و در سال 1953، شرکت هواپیمایی دیگری به نام لوفتگ تأسیس شد که بسیاری از کارمندان سابق لوفت هانزا به آن پیوستند. مدتی بعد لوفتگ نیز برند لوفت هانزا را خریداری کرد و تا به امروز با این نام به فعالیت خود ادامه داد. کلمه لوفت در زبان آلمانی به معنای آسمان است، در حالی که کلمه هانزا به معاهده هانسا، یک توافق تجاری بین کشورهای ساحل شمالی اروپا اشاره دارد. البته «هانزه» در آلمانی قدیم به معنای گروه است. امروزه لوفت هانزا با ۲۲۰ مقصد در ۷۸ کشور، بزرگترین شرکت هواپیمایی آلمان است. دفتر مرکزی لوفت هانزا در شهر کلن آلمان قرار دارد و فرودگاه های فرانکفورت و مونیخ به ترتیب اولین و دومین مرکز پرواز آن هستند. درآمد این شرکت بیش از 35 میلیارد یورو در سال است.

 

کلاس های پروازی لوفت هانزا

ایرلاین لوفت هانزا دارای کلاس های پروازی فرست کلاس، بیزنس کلاس، پریمیوم اکونومی، اکونومی کلاس می باشد که در ادامه با این کلاس های پروازی آشنا خواهید شد.

 

فرست کلاس: پروازهای فرست کلاس لوفت هانزا این پروازها در مسیرهای بین المللی و در ایرباس های بزرگ و پهن پیکر A330، ایرباس A340، ایرباس A380 Premium و بوئینگ  747 ارائه می شوند. خدمات ارائه شده به مسافران فرست کلاس لوفت هانزا شامل صندلی های بزرگتر و راحت تر (قابل تبدیل به تخت های دو متری)، سوکت شارژ لپ تاپ و امکانات صوتی و تصویری است. وعده های غذایی متنوعی نیز با توجه به نیاز مسافران در اختیار مسافران قرار می گیرد. در بیشتر فرودگاه ها، لوفت هانزا دارای کانترهای مجزا برای مسافران درجه یک است و در فرانکفورت و مونیخ، لوفت هانزا نیز سالن های اختصاصی برای مسافران درجه یک دارد. این شرکت هواپیمایی همچنین دارای یک ترمینال درجه یک جداگانه در مقر اصلی خود در فرانکفورت است. مسافران همچنین می توانند از خدمات استراحت پس از سفر در پایان پرواز بهره مند شوند.

ایرلاین لوفت هانزا

بیزینس کلاس: پروازهای بیزینس کلاس لوفت هانزا همان کلاس تجاری است در این کلاس صندلی هایی را برای مسافران فراهم شده است که می توانند به تخت های مسطح 2 متری تبدیل شوند. سوکت شارژ لپ تاپ، سرگرمی های صوتی و تصویری و سایر امکانات نیز برای مسافران کلاس تجاری در دسترس است. این شرکت در همه فرودگاه‌ها باجه‌های مجزا برای مسافران کلاس تجاری برای دریافت کارت پرواز و سالن‌های استراحت مجزا در بیشتر فرودگاه‌ها دارد. سالن فرودگاه فرانکفورت نیز آماده پذیرایی از مسافران کلاس تجاری در پروازهای ورودی این شرکت است. مقدار بار چمدان مجاز قابل حمل نیز چند برابر می شود: می توانید دو چمدان 8 کیلوگرمی را با خود به داخل هواپیما ببرید و دو چمدان 32 کیلوگرمی را به بخش چمدان تحویل دهید. در این پرواز غذاهای لذیذ درجه یم به مسافران ارائه می شود. علاوه بر این سه کلاس، لوفت هانزا پروازهای درجه یک نیز دارد، اما این پروازها در حال حاضر از ایران انجام نمی شود.

ایرلاین لوفت هانزا

اکونومی پرمیوم: پروازهای کلاس اکونومی پرمیوم لوفت هانزا کلاس پروازی در سال 2014 در هواپیماهای پهن پیکر این شرکت از جمله بوئینگ 747-8 معرفی شد. صندلی های این پرواز 38 اینچی است که فضای بیشتری را نسبت به کلاس اکونومی به مسافران می دهد. مقدار بار مجاز در این پرواز دو برابر شده است؛ یعنی می توانید به جای یک چمدان 23 کیلوگرمی، دو چمدان 23 کیلوگرمی با خود ببرید. در پروازهای پریمیوم اکونومی، علاوه بر غذاهای اروپایی، غذاهای هندی، کره ای، ژاپنی و چینی در پروازهای آسیایی سرو می شود.

کلاس اکونومی: پروازهای کلاس اکونومی لوفت هانزا همه صندلی‌های این پروازها 31 اینچ هستند، کلاس اقتصادی لوفت هانزا غذاها و نوشیدنی ها متنوعی را به مسافران خود ارائه می دهد. میزان بار اضافی لوفت هانزا برای هر مسافر در کلاس اکونومی بستگی به مقصد شما دارد. اگر مقصد شما اروپا است، می توانید یک چمدان با حداکثر وزن 23 کیلوگرم را تحویل بگیرید. اما اگر مقصد شما یکی از ایالات متحده یا کانادا باشد، می توانید حداکثر دو بار چمدان به وزن 23 کیلوگرم را تحویل بگیرید.

ایرلاین لوفت هانزا

قوانین بار مجاز در ایرلاین لوفت هانزا

چمدان مجاز مقدار باری است که شرکت هواپیمایی به هر مسافر اختصاص می دهد. حداکثر تعداد چمدان مجاز یا رایگان در هر پرواز بسته به کلاس پروازی و در برخی موارد بر اساس مسیر متفاوت است. چمدان دستی تا وزن 8 کیلوگرم و ابعاد تا 55، 40، 23 سانتی متر مجاز است. بلیط های لوفت هانزا امکان دو کیف دستی در درجه یک و بیزینس را دارند. مسافران در کلاس اکونومی و اکونومی ممتاز مجاز به حمل کیف دستی هستند. حداکثر بار مجاز به ازای هر مسافر در پرواز لوفت هانزا را در بالا در کلاس های پروازی شرح داده ایم.

ایرلاین لوفت هانزا

ناوگان پروازی ایرلاین لوفت هانزا

لوفت هانزا ناوگان بزرگ و قدرتمندی دارد که از جدیدترین و مجهزترین هواپیماهای جهان استفاده می کند. به همین دلیل، پروازهای لوفت هانزا همیشه مورد توجه مسافرانی است که پروازی امن و راحت را در نظر دارند. این هواپیماها 25 درصد سوخت کمتری مصرف می کنند و 50 درصد آلودگی صوتی کمتری نسبت به هواپیماهای نسل قدیمی دارند. در حال حاضر، ایرلاین لوفت هانزا بیش از 150 هواپیمای نسل جدید از جمله:

 

ایرباس A380-800

بوئینگ 747

بوئینگ 747

ایرباس A350-900

ایرباس A340-600

ایرباس A340-300

ایرباس A330-300

ایرباس A321-100/200

را داراست.

ایرلاین لوفت هانزا

پروازهای خارجی لوفت هانزا

طرح پرواز خارجی لوفت هانزا دارای پروازهای منظم به اکثر شهرهای اروپا، آمریکا و کانادا می باشد که می توانید از طریق آس چارتر بهترین و نازلترین قیمت بلیط این پروازهای خارجی را در لوفت هانزا خریداری کنید. در میان بسیاری از پروازهای خارجی ارائه شده توسط این شرکت، بلیط های لوفت هانزا در مسیرهای زیر محبوبیت بیشتری دارند:

 

  بلیط هواپیما تهران فرانکفورت لوفت هانزا

  بلیط هواپیما تهران ونکوور لوفت هانزا

  بلیط هواپیما تهران تورنتو لوفت هانزا

  بلیط هواپیما تهران پاریس لوفت هانزا

  بلیط هواپیما فرانکفورت رم لوفت هانزا

  بلیط هواپیما فرانکفورت پاریس لوفت هانزا

  بلیط هواپیما فرانکفورت مونیخ لوفت هانزا

  بلیط هواپیما فرانکفورت لندن لوفت هانزا

  بلیط هواپیما فرانکفورت آمستردام لوفت هانزا

  بلیط هواپیما فرانکفورت میلان لوفت هانزا

  بلیط هواپیما فرانکفورت استانبول لوفت هانزا

  بلیط هواپیما فرانکفورت تورنتو لوفت هانزا

  بلیط هواپیما فرانکفورت ونکوور لوفت هانزا

  بلیط هواپیما فرانکفورت مونترال لوفت هانزا

  بلیط هواپیما تهران مونترال لوفت هانزا

  بلیط هواپیما تهران لندن لوفت هانزا

  بلیط هواپیما تهران بوداپست لوفت هانزا

  بلیط هواپیما لندن وین لوفت هانزا

  بلیط هواپیما مونترال وین لوفت هانزا

  بلیط هواپیما تورنتو وین لوفت هانزا

  بلیط هواپیما دوسلدورف پراگ لوفت هانزا

  بلیط هواپیما فرانکفورت برلین لوفت هانزا

  بلیط هواپیما تهران وین لوفت هانزا

  بلیط هواپیما مونیخ برلین لوفت هانزا

  بلیط هواپیما وین تورنتو لوفت هانزا

  بلیط هواپیما وین بوداپست لوفت هانزا

  بلیط هواپیما پاریس مونیخ لوفت هانزا

  بلیط هواپیما آمستردام مونیخ لوفت هانزا

 

پروازهایی که از ایرلاین لوفت هانزا تهران به مقصد فرانکفورت انجام می شود شامل 5 پرواز در هفته با هواپیمای  A340-300 می باشد. همچنین یکی از طولانی ترین پروازهای جهان که توسط خطوط هوایی لوفت هانزا انجام می شود،

حدود 13 ساعت به طول می انجامد و از مبدا فرانکفورت به مقصد آمریکای جنوبی است.

ایرلاین لوفت هانزا

خرید بلیط از ایرلاین لوفت هانزا

برای خرید آنلاین بلیط هواپیما کافی است به قسمت بلیط  در سایت آس چارتر مراجعه کنید، مبدا و مقصد را وارد کنید، سپس تاریخ حرکت، تعداد مسافران و نوع پرواز را انتخاب کنید و روی گزینه جستجو کلیک کنید. در این بخش می توانید بین بلیط های یک طرفه، رفت و برگشت و چند طرفه نیز یکی را انتخاب کنید. با استفاده از خدمات سامانه آس چارتر نه تنها فرآیند خرید بلیط بسیار آسان و راحت است، بلکه بلیط خریداری شده شامل پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته خواهد بود. یعنی در صورت وجود هرگونه ابهام و مشکل کافیست با شماره 09022281118 تماس بگیرید تا کارشناسان ما در اسرع وقت توضیحات لازم و کامل را به شما ارائه دهند.

 

پذیرایی در ایرلاین لوفت هانزا

سرویس پذیرایی در کلاس اکونومی ممتاز لوفت هانزا غذاهای نفیس را با توجه به طول مسیر و کلاس سفر ارائه می دهد. علاوه بر این، مسافران می توانند از نوشیدنی در هواپیما لذت ببرند. منوی کودکان و وعده های غذایی ویژه، وعده های غذایی جامعی هستند که می توانید در طول پرواز لوفت هانزا از آنها لذت ببرید. منوی کترینگ در پروازهای کوتاه مدت و مسیرهای کوتاه و متوسط ​​لوفت هانزا بسته به طول پرواز و مقصد، غذاها و نوشیدنی های مختلفی را در اختیار مسافران قرار می دهد. در پروازهای طولانی مدت لوفت هانزا، انواع مختلفی از منوهای غذایی مختلف به مسافران ارائه می شود.

ایرلاین لوفت هانزا

امکانات ایرلاین لوفت هانزا

پروازهای لوفت هانزا دارای ویژگی ها و امکانات مثبت مختلفی است که از جمله آنها می توان به شبکه گسترده پروازی، هواپیماهای مدرن، سرویس اینترنت در کابین، فرست کلاس، متخصصین مجرب، صندلی های راحت، انواع غذا و منوی کودکان، خدمات اینترنت داخل کابین، سیستم های صوتی و تصویری و امکانات ویژه ای مانند ویلچر را نیز ارائه می کنند. پرواز با ایرلاین لوفت هانزا دارای مزایای بسیار زیادی است که اگر با آن پرواز کنید متوجه خواهید شد.

date_range دوشنبه 25 اردیبهشت 1402 remove_red_eye 164 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0