{{ctrl.notification}}
ایرلاین فلای دبی

ایرلاین فلای دبی

ایرلاین فلای دبی در ابتدای تاسیس خود با سفارش 3 فروند هواپیما شروع به کار کرد و در نمایشگاه هوایی دبی 2017 برنده بزرگترین سفارش هواپیمای تک راهرو در منطقه شد. چشم انداز این شرکت هواپیمایی برای دهه آینده افزایش ناوگان خود به 236 هواپیمای بوئینگ 737 است. این ایرلاین در سراسر قاره آسیا پرواز دارد. فلای دبی پروازهای هفتگی منظمی از امارات متحده عربی به شهرهای تهران، لعل، مشهد، شیراز، اصفهان، بندرعباس و اهواز دارد. سایر خطوط هوایی فعال با این ایرلاین شامل کشورهای آفریقا، آسیا و اقیانوسیه، خاورمیانه و اروپا از جمله ارمنستان، آذربایجان، گرجستان، ترکیه، مقدونیه، رومانی، مولداوی، اوکراین، صربستان، بوسنی و هرزگوین، کرواسی، اسلوونی، اسلواکی، اتریش هستند. با افزایش تقاضا و گسترش شبکه، مقاصد جدید بسیاری را به شبکه خود اضافه کرده است. این ایرلاین با داشتن مسیرهایی در سراسر آفریقا، اروپا، آسیای مرکزی، شورای همکاری خلیج فارس، خاورمیانه، شبه قاره هند و آسیای جنوب شرقی، نه تنها قصد دارد به گسترش شبکه خود ادامه دهد، بلکه سفر را تا حد امکان آسان کند. پروازها، مسیرهای مستقیم تر و گزینه های راحت تر در داخل هواپیما از مزایایی هستند که خطوط هوایی فلای دبی دنبال می کند

خطوط هوایی فلای دبی

خطوط هوایی فلای دبی پروازهای منظم زیادی به کشو آسیا، اروپا، آفریقا و آمریکا در برنامه پرواز خود دارد و شما می توانید از طریق آس چارتر بهترین و ارزان ترین بلیط های هواپیمای خارج از کشور را با فلای دبی خریداری کنید. در بین پروازهای خارجی فلای دبی، بلیط های هواپیمایی با بیشترین حجم ترافیک عبارتند از:

 

  بلیط هواپیما شیراز دبی فلای دبی

  بلیط هواپیما لار دبی فلای دبی

  بلیط هواپیما مشهد دبی فلای دبی

  بلیط هواپیما دبی بحرین فلای دبی

  بلیط هواپیما دبی بمبئی فلای دبی

  بلیط هواپیما دبی مسقط فلای دبی

  بلیط هواپیما اصفهان دبی فلای دبی

  بلیط هواپیما دبی دهلی فلای دبی

  بلیط هواپیما دبی صوفیه فلای دبی

  بلیط هواپیما دبی بلگراد فلای دبی

  بلیط هواپیما دبی استانبول فلای دبی

  بلیط هواپیما دبی کراچی فلای دبی

  بلیط هواپیما دبی سوچی فلای دبی

  بلیط هواپیما دبی هلسینکی فلای دبی

  بلیط هواپیما دبی تاشکند فلای دبی

  بلیط هواپیما دبی آلماتی فلای دبی

  بلیط هواپیما دبی ایروان فلای دبی

  بلیط هواپیما دبی کویت فلای دبی

  بلیط هواپیما دبی تفلیس فلای دبی

  بلیط هواپیما دبی زنگبار فلای دبی

  بلیط هواپیما دبی بیروت فلای دبی

  بلیط هواپیما دبی دوشنبه فلای دبی

  بلیط هواپیما شیراز بحرین فلای دبی

  بلیط هواپیما مشهد بحرین فلای دبی

ایرلاین فلای دبی

قیمت بلیط هواپیما فلای دبی

قیمت بلیط هواپیما با توجه به زمان سفر، مسیر پرواز و نوع بلیط (چارتر یا سیستم) متفاوت است. اما فلای دبی در مقایسه با سایر ایرلاین های خارجی فعال در ایران مانند امارات، ترکیش ایرلاینز و قطر ایرویز که برندهای بلندتری دارند، بلیط ارزان تری ارائه می دهد. به عنوان مثال برای مسیر تهران به دبی به لیست قیمت بلیط هواپیما در سایت آس چارتر مراجعه کنید، قیمت بلیط هواپیما فلای دبی نزدیک به نصف ارزانتر از هواپیمایی امارات است.

ایرلاین فلای دبی

میزان بار مجاز درایرلاین فلای دبی

مسافران در کلاس اکونومی مجاز به یک بار چمدان دستی با حداکثر وزن 7 کیلوگرم و ابعاد 25 در 45 در 56 سانتی متر و یک بار چمدان دستی با حداکثر اندازه 20، 33، 25 سانتی متر هستند. مسافران کلاس تجاری مجاز به حمل دو چمدان دستی با وزن کل بیش از 15 کیلوگرم هستند. هر یک از این چمدان های دستی باید کوچکتر از 25، 45، 56 سانتی متر باشد. مسافرانی که با نوزادان سفر می کنند می توانند علاوه بر چمدان دستی فوق، یک چمدان اضافی حاوی لباس، پوشک و غذای کودک همراه داشته باشند.

 

کلاس های پروازی فلای دبی

کلاس پروازی فلای دبی به کلاس اقتصادی و کلاس تجاری تقسیم می شود. در کلاس اکونومی  فلای دبی، می توانید سفری مقرون به صرفه و آرام را تجربه کنید، اگر بلیط شما با کرایه Value یا Flex رزرو شده است، می توانید از یک وعده غذایی رایگان لذت ببرید. اگر بلیط سفر شما با قیمت  Lite خریداری شده است، می‌توانید قبل از پرواز، وعده‌های غذایی را پیش‌سفارش کنید. در کلاس اکونومی در تمامی پروازهای فلای دبی، طیف وسیعی از تنقلات و نوشیدنی ها نیز قابل خریداری است .

 تجربه پرواز آرامش‌ بخش ‌تری را در محیطی خصوصی و امن ارائه می ‌دهد. امکانات کلاس تجاری فلای دبی از فرودگاه با ورود سریع‌تر و خدمات زمینی اولویت‌دار، از جمله پیشخوان‌های اختصاصی، گیت‌ها و سرویس اتوبوس اختصاصی آغاز می‌شود. مسافران کلاس تجاری این ایرلاین می توانند قبل از سفر در سالن تجاری فرودگاه استراحت کنند و یا از سالن تجاری فرودگاه مقصد استفاده کنند. بیزینس کلاس در فلای دبی با صندلی های مدرن، بسیار راحت و جادار طراحی شده است که می توانند به تخت تبدیل شوند و جای پا داشته باشند. به ازای هر 12 مسافر پرواز بیزنس کلاس فلای دبی، یک مهماندار حرفه ای و مجرب برای ارائه خدمات به مسافران در طول پرواز وجود دارد تا مسافران سفری آرام و راحت را تجربه کنند.

ایرلاین فلای دبی

بار و اقلام غیر مجاز در ایرلاین فلای دبی

اشیاء خطرناکی که ممکن است به افراد یا پرواز فلای دبی آسیب برساند، عبازتند از: اسکوتر و هاوربرد، تفنگ اسباب بازی، اشیاء تیز مانند تیغ، چاقو، قیچی، تجهیزات ورزشی، اشیا شکستنی، اشیای قیمتی مانند پول و جواهرات، لپ تاپ، موادی که قابلیت فاسد شدن دارند و دستگاه های الکترونیکی در پرواز فلای دبی ممنوع می باشند.

ایرلاین فلای دبی

ناوگان پروازی ایرلاین فلای دبی

فلای دبی ناوگان ایرلاینی متشکل از 70 فروند هواپیمای جدید بوئینگ 737-800 می باشد. این شرکت هواپیمایی همچنین 100 فروند هواپیمای بوئینگ 737-800 دیگر را برای گسترش شبکه مسیرهای خود سفارش داده است. هواپیمای بوئینگ 737 مکس سوخت کمتری برای هر صندلی مصرف می کند و دارای آخرین فناوری موتور بی صدا است.

 

بوئینگ ۷۳۷–۸۰۰

بوئینگ ۷۳۷ مکس ۸

بوئینگ ۷۳۷ مکس ۹

 

پذیرایی در ایرلاین فلای دبی

ایرلاین فلای دبی دارای امکانات و خدمات بالایی دارد. مهم نیست که چه کلاس پروازی را انتخاب می کنید، خواه کلاس اقتصادی یا بیزینس کلاس، کیفیت غذا و پذیرایی ارائه شده بالاست. در کلاس تجاری این ایرلاین، سفر خود را با یک نوشیدنی خوش ‌آمدگویی خوشمزه آغاز می ‌کنید و زمانی که در کلاس تجاری بنشینید، از انواع غذاها، میان وعده‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه لذت خواهید برد. منوی کلاس تجاری  فلای دبی مجموعه ای از غذاهای باکیفیت را ارائه می دهد که از مقصدی که به آن پرواز می کنید الهام گرفته شده است. گزینه های غذایی موجود در هواپیما به مقصد و زمان پرواز بستگی دارد. علاوه بر این، طیف گسترده ای از تنقلات و نوشیدنی ها را می توان در تمام پروازهای فلای دبی خریداری کرد.

ایرلاین فلای دبی

امکانات ایرلاین فلای دبی

امارات یک شرکت هواپیمایی لوکس با خدمات کامل است که امکاناتی مانند غذای رایگان را به همه مسافران ارائه می دهد. اما خدمات این ایرلاین محدودتر از امارات است و برای خدمات بیشتر هزینه اضافی دریافت می کند.

 

date_range دوشنبه 25 اردیبهشت 1402 remove_red_eye 195 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0