{{ctrl.notification}}
ایرلاین آنا دولوجت

ایرلاین آنا دولوجت

ایرلاین آنا دولوجت یک شرکت هواپیمایی ترکی است که مقر آن در شهر آنکارا ترکیه است. این ایرلاین از فرودگاه بین المللی اسنبوگا آنکارا و فرودگاه سابیها گوکچن استانبول پرواز می کند و یکی از شرکت های تابعه ترکیش ایرلاینز است. یکی از مطرح ترین ایرلاین های ترکیه است که در سطح جهان نیز شهرت بالایی دارد پروازهای این ایرلاین پروازهای داخلی است و برای جابجایی بین شهرهای ترکیه استفاده می شود. البته آنادولوجت به قبرس شمالی نیز پرواز می کند. از مسیرهای داخلی این ایرلاین می توان به آدانا، استانبول، ازمیر، ترابزون، وان، آنتالیا، آنکارا، آدانا، کوش آداسی، دنیزلی، ارزروم، ازمیر، باتومی و بسیاری از مقاصد دیگر اشاره کرد. آنادولوجت در حال حاضر به 69 مقصد و 41 فرودگاه بدون توقف پرواز می کند. در 23 آوریل 2008 به عنوان یکی از شرکت های تابعه جدید ترکیش ایرلاینز تاسیس شد. هدف اصلی آنادولوجت اتصال آناتولی و آنکارا است. بنابراین در ترکیه، کشوری بزرگ با فواصل زمینی بسیار زیاد، وجود یک شرکت هواپیمایی که بتواند حداکثر مسافر را در کمترین زمان ممکن جابه جا کند، ضروری به نظر می رسد. پروازهای بین المللی به قبرس شمالی را در 4 سپتامبر 2008 راه اندازی کرد. آنادولوجت در سال فعالیت خود بیش از 73 میلیون مسافر را از نظر ایمنی و سلامت جابه جا کرده است.

 

خرید بلیط از ایرلاین آنا دولوجت

برای خرید آنلاین بلیط آنادولو جت کافیست سه حرف اول شهر مبدا و سه حرف اول شهر مقصد را در قسمت جستجوی پرواز وارد کرده و تاریخ بازگشت خود را مشخص کنید. با تعیین تعداد مسافر و کلاس پروازی و پس از فشردن دکمه جستجوی پرواز، لیست کامل پروازهای آنادولو جت که به مسیر مورد نظر شما پرواز می کنند، نمایش داده می شود. مطمئن باشید انواع بلیط ارزان آنادولو جت و بلیط هواپیما لحظه آخری در این لیست پرواز آنادولو جت برای شما نمایش داده خواهد شد. شما می توانید با استفاده از فیلترهای موجود لیست پروازها را بر اساس معیارها و نیازهای خود مرتب کنید و به راحتی بلیط آنادولو جت را در کمترین زمان به صورت آنلاین رزرو کنید و با ایرلاین مورد علاقه خود سفر کنید.

ناوگان هوایی ایرلاین آنادولو جت

این شرکت در ابتدا دارای 5 هواپیما بود. آنادولوجت تعداد هواپیماهای خود را در سال اول به 8 عدد رساند و تا اواسط سال 2010، این شرکت هواپیمایی 16 هواپیما داشت. بیش از یک دهه است که این شرکت هواپیمایی به مقاصد مختلف پرواز کرده است. اما در حال حاضر با 37 فروند هواپیمای بوئینگ 737-800، ایرباس ای 320، ATR72، بوئینگ 737-700 و امبرر ERJ-190به فعالیت خود ادامه می دهد.

 

مسیرهای پروازی ایرلاین آنادولوجت

این ایرلاین عمدتا به پروازهای داخلی در ترکیه اختصاص دارد، اما چندین پرواز خارجی نیز دارد. آنادولوجت به 39 فرودگاه و 67 مقصد پرواز مستقیم دارد و روز به روز شبکه پروازی خود را گسترش می دهد. مسیرهای این ایرلاین شامل آنتالیا، آنکارا، آدانا، کوش آداسی، باتومی، آمستردام، بروکسل، دنیزلی، ارزروم، ازمیر و بسیاری از مقاصد دیگر است. آنادولوجت کل منطقه آناتولی را از طریق پروازهای مختلف خود به هم متصل می کند و اکنون پروازهای مستقیم بین مناطق کاپادوکیه و ازمیر انجام می دهد.

 

ایرلاین آنا دولوجت

قوانین حمل بار در ایرلاین آنا دولوجت

قوانین حمل چمدان برای همه مسافران تمام پروازهای آنادولوجت در بلیط گنجانده شده است. وزن چمدان نباید بیشتر از 8 کیلوگرم و اندازه آن 55، 40، 23 سانتی متر باشد. همچنین مسافران آنادولوجت می توانند وسایل شخصی مانند لپ تاپ، کیف دستی، دوربین و سایر اقلام کوچک را به همراه داشته باشند و با خود می توانید آنها را به داخل کابین ببرید.

ایرلاین آنا دولوجت

بار غیرمجاز در ایرلاین آنا دولوجت

کالای غیر مجاز آنادولوجت مقررات سختگیرانه ای در مورد اقلام مجاز و غیرمجاز برای اطمینان از ایمنی و کیفیت سفر و حفاظت از جان و مال مسافران دارد. برخی از مواردی که در پروازهای این شرکت هواپیمایی مجاز نیستند عبارتند از: سلاح سرد، چاقو، لیوان، تیغ، قیچی گرم، وسایل آتش بازی، نوشیدنی ها و سایر مایعات، چوب گلف، چوب هاکی، توپ بیلیارد، قلاب ماهیگیری، باروت، اسپری با ظرفیت زیاد، تینر، استون، گاز بوتان، گازوئیل و سایر محصولات قابل اشتعال، مواد شیمیایی سمی و خطرناک مانند باتری های لیتیومی، مایعات اسیدی مانند سرکه و آبلیمو، سموم مختلف، حشره کش ها و ....محصولات قلم سفالی مانند خمیر دندان، خمیر ریش، غذاهای چسبناک و ژله مانند مانند مربا، ماست، عسل، سس کچاپ و غیره، لوسیون ها، شامپوها، اسپری ها، دئودورانت ها و سایر محصولات مشابه اقلام فوق فقط در صورتی مجاز به داخل کابین هستند که حجم آنها کمتر از 100 میلی لیتر باشد و به درستی و به درستی بسته بندی شده باشند. محصولات خریداری شده از فروشگاه های معاف از عوارض مشمول قوانین کالا نمی باشند. اما مراقب باشید که بسته بندی این محصولات را باز نکنید. در صورت باز شدن این محصولات نیز مشمول قوانین و محدودیت های ارسال کالا می شوند.

ایرلاین آنا دولوجت

خدمات ایرلاین آنا دولوجت

ایرلاین آنا دولوجت تاسیس شد تا سفرهای هوایی را برای همه کسانی که توانایی پرداخت آن را دارند در دسترس قرار دهد. در حال حاضر آنادولوجت خدمات متنوعی را برای مسافران خود ارائه می کند، آنادولوجت با ارائه غذای رایگان، خدمات باربری و چمدان رایگان، سالن های خصوصی، امکانات کرایه ماشین و رزرو هتل، تمام تلاش خود را می کند تا بهترین کیفیت سفر را با قیمت های مقرون به صرفه برای مسافران فراهم کند.

ایرلاین آنا دولوجت

قوانین حمل بار در پروازهای داخلی و خارجی ایرلاین آنادولوجت

در پروازهای داخلی، هر مسافر حداکثر مجاز به حمل 15 کیلوگرم چمدان است. وزن بار مجاز در پروازهای خارجی و جزایر یونان 20 کیلوگرم است. در تمام پروازها، وزن چمدان های تحویل شده برای مسافران نوزاد نباید از 10 کیلوگرم بیشتر شود.

ایرلاین آنا دولوجت

کلاس های پروازی ایرلاین آنادولوجت

تمامی پروازهای این ایرلاین در کلاس اکونومی می باشد، از این منظر این ایرلاین جزو ایرلاین های ارزان ترکیه طبقه بندی می شود. کلاس اکونومی تنها کلاس پروازی این ایرلاین می باشد، این یک کابین ساده و در عین حال راحت است که برای راحتی مسافران طراحی شده است، کلاس اکونومی دارای خدماتی همچون: باربری رایگان، سالن خصوصی، اجاره خودرو و امکانات رزرو هتل برای مسافران امکان ثبت نام آنلاین امکان چک این آنلاین و ... برای خدمات رسانی بهتر به مسافران ارائه می دهد. چک این آنلاین 24 ساعت قبل از حرکت پرواز شروع می شود و تا 60 دقیقه قبل از حرکت پرواز ادامه می یابد. صندلی ها این کلاس پروازی بسته به مسیر و هواپیمایی که پرواز می کنند، در فرم 3 3 3 یا 2 2 2  قرار دارند. علاوه بر این، مسافران می توانند با پرداخت هزینه ای ناچیز، صندلی ها را قبل از پرواز خود انتخاب کنند. این کلاس پروازی در طول پرواز غذا و نوشیدنی رایگان در اختیار مسافران قرار می دهد. مسافران می توانند آب، چای و قهوه و همچنین ساندویچ یا کیک را انتخاب کنند.

نویسنده: شادی شادکام

date_range یکشنبه 24 اردیبهشت 1402 remove_red_eye 346 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0