{{ctrl.notification}}
امن ترین خطوط هواپیمایی در سال 2023

امن ترین خطوط هواپیمایی در سال 2023

پرواز یکی از آسان ترن راه ها برای سفر کردن به دورترین سرزمین های دیدنی در دنیاست و بیشتر مسافران و گردشکران برای سفر از هواپیما استفاده می کنند، و برای اینکه مدت زیادی را باید برای مسیرهای دور در هواپیما بمانند به دنبال امن ترین پرواز ها می باشند، که از هر نظر امنیت بالایی داشته باشد. در این مقاله آس چارتر قصد دارد درباره امن ترین خطوط هواپیمایی 2023 اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهد با ما تا ادامه مقاله همراه باشید. آس چارتر به شما این امکان را نی دهد تا با کمتر از سه دقیقه و با کمترین هزینه بتوانید بلیط هواپیما خارجی ارزان مشهد دبی  خود را به راحتی از این سامانه انجام دهید.

امن ترین خطوط هواپیمایی در سال 2023

سایت ایرلاین ریتینگز

در سایت ایرلاین ریتینگز حدود ۳۸۵ شرکت مسافرتی هوایی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند و از بیت آنها تقریبا ۲۰ مورد از مطمئن‌ ترین و امن ترین شرکت‌ها انتخاب شدند، در بین این شرکت ها همچنین ۱۰ شرکت هواپیمایی ارزان قیمت نیز انتخاب شد که مسافران و گردشگران بتوانند چه پرواز فرست کلاس یا اکونومی خود را مطمئن‌ تر انتخاب کنند.

گردشگرانی که بیش از حد معمول با هواپیما سفر می کنند ممکن است در سفر با هواپیما نگران پروازخود باشند، رزرو کردن بلیط در یکی از خطوط هوایی ایمن ممکن است باعث امنیت خاطر شما شود. از این رو طبق رتبه بندی‌ ها شرکت کانتاس استرالیا توانست رکورد شگفت‌انگیزی در امنیت هواپیمایی را به خود اختصاص دهد و در صدر جدول قرار بگیرد و بعنوان یکی از با تجربه ترین  شرکت‌ های هواپیمایی در این صنعت پذیرفته شد و تا مدت زیادی این شرکت در صدر جدول بخاطر امنیت بالای هوایی خود قرار داشت که متاسفانه در سال ۲۰۱۸، به دلیل حادثه ‌ای در فرودگاه پرث این شرکت هواپیمایی رتبه نخست را از دست داد و شرکت هواپیمایی کانتاس به رتبه هفتم سقوط کرد. اما باز در سال 2023 شرکت کانتاس به عنوان ایمن ترین شرکت هواپیمایی جهان و قدیمی ترین ایرلاین جهان رکورد شگفت انگیزی در عملیات و ایمنی به دست آورد و به عنوان با تجربه ترین شرکت در صنعت  هواپیمایی با داشتن 20 خط پروازی و راه اندازی هواپیماهای پیشرفته تر مانند ایرباس A350 و بوئینگ 787 پذیرفته شد.

امن ترین خطوط هواپیمایی در سال 2023

20  خطوط منتخب هوایی در 2023

طبق بررسی های جفری توماس سردبیر سایت ایرلاین ریتینگز 20 شرکت هواپیمایی برتر جزو خطوط هوایی در ایمنی، نوآوری و صنعت برجسته هستند را در رتبه  اول قرار ارد این شرکت های هواپیمایی عبارتند از:

شرکت هواپیمایی کانتاس

شرکت هواپیمایی ایر نیوزلند

شرکت هواپیمایی الاتحاد

شرکت هواپیمایی قطر

شرکت هواپیمایی سنگاپور

شرکت هواپیمایی TAP ایر پرتغال

شرکت هواپیمایی امارات

شرکت هواپیمایی آلاسکا

شرکت هواپیمایی EVA ایر

ویرجین استرالیا / آتلانتیک

شرکت هواپیمایی کاتای پاسیفیک

شرکت هواپیمایی هاوایی

شرکت هواپیمایی سرویس هوایی ویژه SAS

شرکت هواپیمایی یونایتد

شرکت هواپیمایی لوفت هانزا / گروه سوئیس

شرکت هواپیمایی فین ایر

شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز

شرکت هواپیمایی KLM

شرکت هواپیمایی آمریکا

شرکت هواپیمایی دلتا

در ادامه توضیح مختصری از این شرکت های هواپیمایی را در اختیارتان قرار می دهیم. با تهیه بلیط هواپیما خارجی چارتر تهران دبی  از سایت آس چارتر از نزایا و تخفیفات ویژه ای برخودار شوید.

امن ترین خطوط هواپیمایی در سال 2023

شرکت هواپیمایی کانتاس

شرکت هواپیمایی کانتاس یا کوآنتاس از برترین و بزرگترین شرکت های هواپیمایی استرالیا می باشد، شرکت هواپیمایی کانتاس در سال ۱۹۲۰ تاسیس شده است، و بعنوان سومین شرکت هواپیمایی فعال و قدیمی در جهان محسوب می شود، ای شرکت بیش از 119 هواپیمای مسافربری و باربری را داراست و با بیش از 101 مقصد مختلف در تمام قاره های جهان پروازهای مسافربری و باربری انجام می دهد و فقط تنها به هیچ کدام از شهرهای ایران پروازی ندارد، بنابراین اگر شما قصد دارید با هواپیمایی کانتاس استرالیا سفر کنید باید ابتدا با هواپیمایی امارات به فرودگاه دبی امارات که مرکز ایرلاین کانتاس در خاورمیانه است بروید و از آنجا پرواز خود را با ایرلاین کانتاس استرالیا انجام دهید یا فقط از تهران مناسب پرواز از ایران با این ایرلاین می باشد. دفتر مرکزی و فرودگاه مرکزی شرکت هواپیمایی کانتاس استرالیا در شهر آدلاید کشور استرالیا قرار دارد.

شرکت هواپیمایی ایر نیوزلند

شرکت هواپیمایی ایر نیوزیلند از دیگر شرکت های هواپیمایی برتر و منتخب می باشد که در سال ۱۹۴۰ با مشارکت دولت نیوزیلند و استرالیا ابتدا با نام تسمن امپایر ایر ویز تاسیس گشت، این شرکت در ابندای فعالیت خود پروازهای هفتگی از اوکلند به سیدنی را انجام می داد و کم کم مسیرهای ولینگتون و فیجی را نیز اضافه نمود، این شرکت بعد از خرید اولین جت هواپیمایی، هواپیمای جدید داگلاس DC-8s پروازهایی نیز به مقصدهای ایالات متحده لس آنجلس و قاره آسیا هونولولو را نیز آغاز نمود. سرانجام در سال ۱۹۶۵ این ایرلاین توسط دولت نیوزلند خصوصی سازی شد و مدیریت آن به مدیران این شرکت سپرده شد. و این شرکت بنام ایر نیوزیلند معروف گشت و توانست با رعایت استاندارهای پرواز در فهرست امن ترین خطوط هوایی دنیا قرار بگیرد.

امن ترین خطوط هواپیمایی در سال 2023

شرکت هواپیمایی الاتحاد

یکی دیگر از بهترین ایرلاین های جهان هواپیمایی الاتحاد می باشد، این شرکت از نظر خدمات و امنیت به عنوان ششمین ایرلاین برتر دنیا انتخاب شده است. این ایرلاین الاتحاد و همچنین هواپیمایی امارات هردو متعلق به کشور امارات می باشد و جزو ده ایرلاین برتر دنیا محسوب می شوند. این ایرلاین با بیش از ۹۰ مقصد در ۵۶ کشور جهان به فرودگاه در آسیا، آمریکا، استرالیا، آفریقا، اروپا و خاورمیانه پرواز مستقیم انجام می دهد. این ایرلاین دارای پیشرفته ترین و مدرنترین ناوگان هواپیمایی و هواپیماهای مدرن و جدید بوئینگ و ایرباس می باشد. این هواپیمایی حدود ۱۲۰ فروند هواپیما در ناوگان خود دارد که قرار است حدود ۱۰۰ فروند هواپیمای جدید ایرباس و بوئینگ را به این شرکت اضافه کند. دفتر مرکزی هواپیمایی الاتحاد در شهر ابوظبی قرار دارد.

شرکت هواپیمایی قطر

شرکت هواپیمایی قطرایرویز نیز جزو برترین شرکت های هواپیمایی در جهان می باشد، این شرکت در ۲۲ نوامبر ۱۹۹۳ تاسیس شده است، این شرکت هواپیمایی اولین بار کار خود را با دو فروند ایرباس A310 و ۷۵ نفر پرسنل با مدیریت عاملی شیخ حمد بن علی بن جبور آل ثانی آغاز نمود و مسیرهای ابوظبی، بانکوک، قاهره، دبی و خارطوم اولین مسیرهای پروازی این شرکت بود. اما اکنون این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‌های هواپیمایی در جهان می باشد.

شرکت هواپیمایی سنگاپور

شرکت هواپیمایی سنگاپور جزو پنج ایرلاین برتر دنیا می باشد که در سال ۱۹۴۷ تاسیس شده است. این شرکت در سال 2018 نیز مقتم دوم بهترین ایرلاین هواپیمایی جهان را به خود اختصاص داد، این ایرلاین جوان ترین ناوگان هواپیمایی در جهان است. نام اختصاری این ایرلاین SIA می‌ باشد، یکی از دلایل پیشرفت این ایرلاین رقابت با شرکت ‌های هواپیمایی دیگر در سطح بین المللی بوده است و اکنون یکی از 5 کمپانی برتر هواپیمایی جهان محسوب می شود. این ایرلاین اکنون با بیش از 75 مقصد در جهان پرواز دارد.

امن ترین خطوط هواپیمایی در سال 2023

شرکت هواپیمایی TAP ایر پرتغال

شرکت تاپ پرتغال یکی از بهترین و بزرگترین شرکت های حمل و نقل هوایی پرتغال است که در سال ۱۹۴۵ با نام تاسیس شد. این شرکت روزانه به ۷۸ مقصد در ۳۴ کشور جهان، پروازهای مستقیم دارد، و حدود از ۷۷ هواپیمای مسافربری و باربری دارد، دفتر مرکزی این ایرلاین در فرودگاه لیسبون پورتلا و در شهر لیسبون، پرتغال می ‌باشد.

شرکت هواپیمایی امارات

شرکت هواپیمایی امارات نیز از امن ترین و پیشرفته‌ترین خطوط هواپیمایی در جهان می باشد، که در دبی در سال 1985 تاسیس شده است

شرکت هواپیمایی آلاسکا

شرکت هواپیمایی آلاسکا ایرلاینز در سال ۱۹۳۲ تاسیس شده است و امروزه جزو یکی از برترین خطوط هوایی در جهان محسوب می شود، شرکت هواپیمایی آلاسکا ایرلاینزحدود ۳۳۰ فروند هواپیما دارد که  در جهان رتبه هشت را به خود اختصاص داده است.

شرکت هواپیمایی EVA ایر

شرکت هواپیمایی EVA ایر در سال ۱۹۸۹ تاسیس شده است و جزو فهرست بهترین و ایمن ترین خطوط هوایی تایوان در جهان می باشد، این شرکت روزانه به ۷۳ مقصد در آسیا، استرالیا، اروپا و آمریکای شمالی پرواز مستقیم دارد.

ویرجین استرالیا، آتلانتیک

این شرکت هواپیمایی آتلانتیک به گروه ویرجین تعلق دارد  این شرکت در سال ۱۹۸۴ تاسیس شده است. شرکت هواپیمایی ویرجین آتلانتیک در حال حاضر روزانه به ۳۰ مقصد در اروپا، آمریکا، آسیا و آفریقا پرواز دارد. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده رزرو بلیط ارزان هواپیما لحظه آخری خارجی در شهر مشهد می باشد.

ایمن ترین خطوط هواپیمایی ارزان قیمت در سال 2023

همچنین همانطور که در بالا گفته شد سایت ایرلاین ریتینگز ۱۰ مورد از ایمن ‌ترین خطوط هوایی ارزان قیمت را برای مسافران انتخاب کرده است. که این شرکت‌ها امن ‌ترین خطوط هوایی ارزان قیمت در سال جاری شناخته شده اند که عبارتند از: ایرعربیا، ایزی‌جت، فرونتیر، جت‌استار گروپ، جت‌بلو، رایان‌ایر، ویت‌جت، وولاریس، وست‌جت و ویز.

 

date_range سه شنبه 05 اردیبهشت 1402 remove_red_eye 149 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0