{{ctrl.notification}}
اشنایی با جاذبه های گردشگری بندرعباس

اشنایی با جاذبه های گردشگری بندرعباس

بندرعباس مرکز استان هرمزگان و یکی از بندرهای زیبای جنوب ایران است.و در قدیم به ان بندر گمبرون بوده است.در ادامه این مقاله همراه باشید با آس چارتر تا زیباترین جاذبه های گردشگری بندرعباس را به شما معرفی کنیم.بندرعباس یک مرکز تجاری در خلیج فارس و عمان است .این بندر یکی از شهر های مهم تاریخ است.تابستان ها بسیار هوای گرم ومرطوبی دارد.پس بهترین زمان سفر پاییز و زمستان و اوایل بهار است.در ادامه با ما همراه باشید .

اب گرم گنو

چشمه اب معدنی گنو یکی از چشمه هایی است که در فاصله ی 34 کیلومتری شمال شرقی بندرعباس قرار گرفته است.این چشمه یکی از نقاط بسیار دیدنی و زیبای هرمزگان است.آُس چارتر یکی از بهترین مراجع کننده بلیط چارتری در مشهد می باشد.

آب گرم گنو بندر عباس

معبد هندوها

یکی از متفاوت ترین جاهای دیدنی بندرعباس است.این مکان با نام پرستشگاه بت گوران شناخته می شود .در این مکان اثار فهرست ملی پیدا می شود.

تاریخچه این بنا به دوران قاجار باز می گردد.و در گذشته های دور تاجران هندی برای برگزاری مراسمات مذهبی این مکان را استفاده می کردند.این تنها بنایی است که معماری ان به سبک هندی است.معماری منحصر به فرد هندی ها باعث شده است تا گردشگران زیادی از ان بازدید کنند.

معبد هندوها بندرعباس

مسجد ناصری بندرعباس

مسجد ناصری یکی از تاریخی ترین مسجد های بندرعباس است .و قدمت ان به دوره ی قاجار باز می گردد.مسجد ناصری توسط شخصی به اسم محمدعلی ناصری حیدرابادی ساخته شده است.معماری این مسجد سنتی است.جالب است بدانید در ساخت این مسجد چوب صندل به کار رفته است.

مسجد ناصری انتخابی برای کسانی است که به هنر علاقه دارند.اگر قصد سفر به شهر بندرعباس را دارید را در اولین فرصت از طریق آس چارتر بلیط هواپیما چارتر مشهد بندرعباس را تهیه کنید.

مسجد ناصری بندرعباس

موزه مردم شناسی خلیج فارس

موزه مردم شناسی خلیج فارس یکی از مهم ترین و بزرگترین موزه های جنوب است.زیرا در این موزه سنت و اداب و رسم و رسوم بندر گفته شده است.

این موزه سه طبقه است و دارای بخش های مختلفی است که یکی از بخش های ان مردم شناسی ،باستانی و تاریخی است.

موزه ی مردم شناسی در قسمت برکه های باران است .جالب است بدانید برکه های باران یکی از مناطق دیدنی بندر عباس است.در محوطه ی برکه های باران اب انبار هارا مشاهده خواهید کرد ،این سازه های سنگی در گذشته  محل نگهداری اب باران بوده است ،وبه ثبت ملی رسیده است.

موزه مردم شناسی بندر عباس

حمام گله داری بندرعباس

این حمام دربخش مرکزی بندر عباس قرار دارد.برای ساخت این حمام از سنگ های مرجانی استفاده شده است.این حمام در گذشته حمام عمومی بوده است اما امروزه تبدیل به موزه ی مردم شناسی شده است.همچنین مجسمه های انسان نما در این موزه قرار دارد که بیانگر نحوه زندگی تاریخی مردمان بندر عباس است.

حمام گله داری بندرعباس

ساحل نخل ناخدا

ساحل نخل ناخدا که به پارک دولت مشهور است،یکی از محبوب ترین سواحل بندر عباس است.

گردشگران زیادی برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت خود به این مکان می روند.در ساحل ناخدا امکانات زیادی برای رفاه حال مسافرین در نظر گرفته شده است.از جمله دوچرخه ،الاچیق ،کافی شاپ و رستوران و امکانات دیگری وجود دارد.شما می توانید با تهیه بلیط چارتری ارزان بندرعباس به این شهر زیبا سفر کنید.

اسکله ی قدیمی بندرعباس

از قدیمی ترین اسکله های بندرعباس این اسکله است که در سال 1318 شمسی بنا شده است و دارای 185 متر طول است و 4/20 متر عرض ان است.اسکله ی جدید و تاسیسات جدید ان باعث شده تازه واردان را به خود جذب کند.

اسکله بندرعباس

ابشار بدو از جاهای دیدنی بندرعباس

ابشار بدو واقع در استان هرمزگان است و از جاذبه های دیدنی بندرعباس است .این ابشار از ارتفاعات کوه بدو در روستای لمزان است که در شمال غرب بندر عباس است.فاصله ابشار تا روستا حدود 5 کیلومتر است و دسترسی به ان فقط از طریق جاده خاکی امکان دارد.

از دیگر جاذبه های این مکان گنبد نمکی لمزان در جنوب است.

آبشار بدو بندرعباس

پل لاتیدان

شهر لار در فاصله ی 70 کیلومتری بندرعباس قرار دارد .وجود داشتن رودخانه کول در این مکان و پل تاریخی لاتیدان همه را به این سمت می کشاند.اگر قصد سفر به شهر بندر عباس را دارید حتما در برنامه های خود بازدید از پل را در برنامه های خود قرار دهید.

این پل از دوران صفوی است در ان زمان برای مقابله با پرتغالی ها این پل را احداث کردند.این پل با طول 1000 متر از بزرگ ترین پل ها است.

قلعه فین

از شهر بندرعباس تا قلعه ی فین حدودا 100 کیلومتر راه است .این قلعه ی نظامی در دوران اسلامی بنا شده است و در ارتفاع تپه ای زیبا و جالب بین نخلستان ها فضای بسیار زیبایی را برای گردشگران فراهم اورده است.اگر قصد سفر به این شهر زیبا و جالب را دارید همین الان بلیط چارتر تهران بندرعباس را خریداری کنید.

قلعه فین بندرعباس

دره داماش

اگر از طبیعت گردی و سفر لذت می برید می توانید حتما از دره ی داماش دیدن کنید ،این دره از زیباترین دره های جهان است .همچنین بین دره ی داماش رودخانه ای قرار گرفته است که از کوه های هماگ سرچشمه می گیرند.پاییز و بهار و زمستان بهترین موقع برای دیدن از این دره است. اگر شماهم بلیط چارتری هواپیما بندرعباس گرفته اید حتما به این شهر سفر کنید.

date_range دوشنبه 01 شهریور 1400 remove_red_eye 1724 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0