{{ctrl.notification}}
آکواریوم بندرانزلی

آکواریوم بندرانزلی

بندر انزلی یکی از بنادر مهم صنعتی و تجاری در شمال کشورمان ایران در استان گیلان و نزدیکی شهر رشت قرار دارد. این بندر امروزه از مهم ترین و بزرگترین بنادر ایران است؛ این بندر یکی از مراکز مهم اقتصادی و مقصدی محبوب برای گردشگران و مسافران می باشد. این شهر جاذبه های گردشگری و تفریحی زیادی ازجمله: بازار های بی شمار و بزرگ ، تفریحات آبی و بناهای تاریخی و ... می باشد.  آکواریوم بندر انزلی یکی از جذابترین دیدنی های در بندر انزلی می باشد، در این مقاله آس چارتربه معرفی آکواریوم بندرانزلی می پردازد، تا پایان مقاله همراه ما باشید. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط لحظه آخری تهران رشت در مشهد می باشد.

آکواریوم بندرانزلی

معرفی آکواریوم بندرانزلی

همانطور که در بالا اشاره کردیم بندرانزلی یکی از مناطق آزاد هفت گانه ایران در استان گیلان و یک منطقه تجاری و صنعتی مهم در ایران محسوب می شود. در این منطقه تجاری در تیر ماه سال 1397 آکواریوم بزرگ احداث و افتتاح شد که امروزه یکی از جاذبه های دیدنی و گردشگری در این منطقه می باشد. آکواریوم بندر انزلی با نام آکواریوم فانتستیک در 4 طبقه و مساحتی حدود  10000 متر مربع دارد، که یکی از بزرگ‌ ترین تونل آکواریوم کشوراست. در این آکواریوم با بیش از 40 آکواریوم و 40 متر تونل زیر آب، حجم 3 میلیون لیتر آب و بیش از 200 گونه از زیباترین و نادرترین ماهی‌ های جهان و بیش از 5000 هزار خزنده، آبزی و پرنده از 5 قاره جهان درداخل آکواریوم های حوضچه ای واستوانه ای نگهداری می شوند.

آکواریوم بندرانزلی

تفریحات و بخش های مختلف آکواریوم انزلی

آکواریوم انزلی یکی از جاذبه های پرطرفدار در بندرانزلی می باشد، اما این مجموعه علاوه بر آکواریوم زیبا و جذابش که دنیای شگفت انگیز زیر دریا را به نمایش گذاشته است، جذابیت های دیدنی دیگری نیز دارد که در ادامه به معرفی این تفریحات در این مجموعه خواهیم پرداخت.

آکواریوم بندرانزلی

بخش پرندگان و خزندگان آکواریوم انزلی

در طبقه دوم این مجموعه بخشی متعلق به پرندگان و خزندگان می باشد. در این بخش شما می توانید از خطرناک‌ ترین خزنده‌های روی زمین مانند: کروکودیل ایگوآنا از خزنده‌های گیاه‌خوار آمریکای مرکزی، طوطی ماکائو با رنگ های آبی و طلایی، مرغ بهشتی سبز و قرمز که از آفریقا آمده، طوطی سفید کاکل زرد، کاکاتو از گونه‌های بومی آمریکای جنوبی و... دیدن نمایید. این بخش برای کسانی که علاقه به پرندگان و خزندگان دارند مناسب است.

آکواریوم بندرانزلی

زیردریایی در غار دریایی آکواریوم انزلی

غار دریایی یکی از مخوف ترین جاهایی است که در اعماق اقیانوس ها و دریاها وجود دارد، و شاید ورود به ایت غارها توسط غواصان نیز بسیار برایشان دلهره آور و ترسنام باشد، در این آکواریوم بندر انزلی غاری را به صورت شبیه سازی وجود دارد، که بسیار جالب و دیدنی می باشد، با نورپردازی های عالی و زیبا که چشم را به خود خیره می کند، در این غار 35 نوع گونه مختلف از آبزیان دریایی مانند جعبه ماهی، مار ماهی و انواع و اقسام ماهی های مختلف وجود دارند.

آکواریوم بندرانزلی

تونل آکواریوم انزلی

تونل شیشه‌ای با طول 40 متر یکی از طولانی‌ترین تونل های زیر آب در ایران در آکواریوم بندر انزلی قراردارد، این قسمت ضخامت شیشه هایش به 18 سانتی متر می رسد، در این تونل انواع ماهی ها نظیر سفره ماهی آب شور، ماشه ماهی و راس دم جارویی وجود دارد، این تونل به صورت 360 درجه می باشد، که بازدید کنندگان می توانند به راحتی و با نمای بهتری به تماشای ماهی های زیبا بپردازند.

آکواریوم بندرانزلی

بخش آمازون آکواریوم انزلی

در بخش آمازون یکی از دیدنی های زیبا آن دکور و ترئیناتش است، که شبیه به جنگل‌های آمازون طراحی شده است، در این بخش شما می توانید ماهی‌های بومی منطقه آمازون نظیر سفره ‌ماهی آب شیرین، طوطی ماهی، اسکار ماهی و همچنین ماهی‌های پنگوسی از ماهی‌های زینتی مناطق جنوب شرق آسیا و ماهی‌های دریاچه مالاوی آفریقا را نیز مشاهد نمایید.

آکواریوم بندرانزلی

سالن خلیج فارس آکواریوم انزلی

سالن خلیج فارس یکی از بزرگ ‌ترین سالن‌های آکواریوم منطقه آزاد انزلی است در این بخش شما با انواع ماهیان خلیج فارس آشنا خواهید شد، ماهیان در آب های شور در خلیج فارس که در این آکواریوم بهنمایش گذاشته شده است،

آکواریوم بندرانزلی

بخش آرواره آکواریوم انزلی

در این بخش انواع آرواره ماهی‌های مختلف وجود دارد، از بزرگترین آرواره تا کوچکترین آرواره ها که می توانید از نردیک آرواره ها را در این بخش تماشا کنید. همچنین در این بخش کوسه ماهی‌هایی نظیر کوسه بلک تیپ از بومی‌های اقیانوس اطلس و هند وجود دارد که بسیار دیدنی و وحشتناک هستند.

آکواریوم بندرانزلی

کوسه ماهی های ترسناک آکواریوم انزلی

کوسه بال مشکی یا بلک تیپ یکی از ترسناک ترین آبزیان زیر دریاها در آکواریوم بندر انزلی قراردارد، این آبزی گوشت خوار طولی به 160 متر و بدن مخروطی شکل دارد، این کوسه به قدری وحشتناک است که دیدنش از پشت شیشه های ضخیم آکواریوم نیز کمی ترسناک است،عمر این کوسه بال مشکی تقریبا 12 سال می باشد.

آکواریوم بندرانزلی

بخش دریای خزر آکواریوم انزلی

در این بخش که اختصاص دارد، به دریای خزر انواع ماهیان و آبزیان این دریا وجود دارد از جمله معروف ترین و گران ترین این آبزیان می توان به ماهی خاویاراشاره کرد، همچنین بزرگ ‌ترین ماهی های دریای خزر فیل ماهی یا بلوگا نیز در این آکواریوم این بخش قراردارند.

آکواریوم بندرانزلی

گیم لند آکواریوم انزلی

در مجموعه آکواریوم بندرانزلی در طبقه فوقانی، گیم لند قرار دارد. این گیم لند یکی از جاذبه های تفریحی در این مجموعه می باشد که مدرن ترین تجهیزات  روز دنبا را دارا می باشد، انواع  تفریحات و بازی های دنیا مانند: باکس گیم، نبرد با تروریست ها، ماشین مسابقه ای و... می باشد. در بازدید از آکواریوم می توانید سری به این بخش بزنید و کمی به تفریح بپردازید.

سالن بولینگ آکواریوم انزلی

سالن بولینگ آکواریوم انزلی

سالن بولینگ یکی از مدرن ترین و جذابترین بخش ها در مجموعه آکواریوم انزلی محسوب می شود، که می توانید در هنگام بازدید از زیبایی های اعماق آب در اکواریوم بندر انزلی به کمی تفریح و سزگرمی بپردازید و از آن لذت ببرید.

سالن بولینگ آکواریوم انزلی

عکاسی در آکواریوم بندرانزلی

دیوار کروماکی یا پرده سبز در مجموعه آکواریوم بندرانزلی قراردارد تا شما می توانید لحظات خاطره انگیزی را برای خودتان ثبت کنید، برای عکاسی شما در روبروی پرده سبز قرارمی گیرید و می توانید به راحتی انواع عکس ها با ژست های مختلف رابگیرید و چاپ کنید.

سینمای واقعیت مجازی آکواریوم انزلی

سینمای واقعیت مجازی آکواریوم انزلی

سینمای واقعیت مجازی یکی از تفریحات موجود در آکواریوم انزلی است، که پیشنهاد می کنیم حتما آن را تجربه کنید. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمتر از سه دقیقه بلیط هواپیما چارتر مشهد رشت خودرا تهیه نمایید.

سینمای واقعیت مجازی آکواریوم انزلی

گیفت شاپ آکواریوم انزلی

گیفت شاپ دریایی یکی از بخش های مجموعه آکواریوم بندر انزلی ایران می باشد، در این بخش انواع هدایای دریایی، عروسک، اسباب‌بازی‌ و بازی‌های فکری برای کودکان، لوازم شخصی تزیینی با تنوعی بی‌نظیر را می توانید برای خود یا سوغات تهیه کنید.

سینمای واقعیت مجازی آکواریوم انزلی

کافه های آکواریوم بندرانزلی

این مجموعه امکانات زیادی برای بازدیدکنندگان در نظرگرفته است، از جمله می توان به کافی شاپ ماگ و کافه رستوران گرند شف مجموعه آکواریوم انزلی اشاره کرد شما می توانید برای رفع خستگی و نوسیدن یک فنجان قهوه و ی خوردن یک غذای دلچسب به ایت کافه ها مراجعه نمایید. جالب است بدانید آشپزهای این کافه از کشور ترکیه هستند وبا منویی لذیذ و باکیفیت ازانواع غذاهای بین‌المللی و ایرانی، سالاد، فست فود و غذاهای کبابی آماده پذیرای از شما می باشند.

سینمای واقعیت مجازی آکواریوم انزلی

لونا پارک آکواریوم انزلی

در کنار این مجموعه ی زیبا که شما را محو خود کرده است، مکان تفریحی و جذاب دیگری نیز قرار دارد، لونا پارک با مساحتی حدود 1300 متر در کنار آکواریوم انزلی واقع شده است، یک فضای تفریحی و سرگرم کننده که می توانید بعد از بازدید از آکواریوم به این پارک زیبا بروید و به استراحت و تفریح بپردازید و انواع بازی‌های هیجان‌انگیز در فضای بازرا امتحان کنید.

لونا پارک آکواریوم انزلی

بهترین زمان بازدید از آکواریوم انزلی

آکواریوم بندرانزلی سرپوشیده است و شما هیچگونه محدودیتی برای بازدید از آن نخواهید داشت، اما شهر بندر انزلی درزمستان های سردی را دارد، و همین دلیل بهترین زمان برای بازدید از آکواریوم انزلی فصول بهار و تابستان است.

سینمای واقعیت مجازی آکواریوم انزلی

هزینه بلیط آکواریوم انزلی

هزینه بلیط برای بازدید از آکواریوم انزلی برای افراد بالای 12 سال 140 هزار و کودکان بالای سه تا 12 سال 112 هزار تومان می باشد.

آکواریوم بندرانزلی

ساعت کاری آکواریوم بندر انزلی

 این مجموعه همه روزه از ساعت 11 الی 22 آماده ارائه خدمات به بازدید کنندگان خود می باشد.

آکواریوم بندرانزلی

آدرس آکواریوم منطقه آزاد انزلی

استان گیلان، بندرانزلی، جاده زیبا کنار، منطقه آزاد انزلی، فاز تجارت و گردشگری

شماره تلفن آکواریوم منطقه آزاد انزلی: ۰۱۳۳۴۴۳۸۵۹۶

date_range دوشنبه 31 مرداد 1401 remove_red_eye 440 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0