{{ctrl.notification}}
آکواریوم آنتالیا

آکواریوم آنتالیا

آنتالیا پنجمین شهر معروف کشور ترکیه و در منطقه جنوب غربی آن واقع شده است، این شهر پر از جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار زیادی می باشد، جاذبه های توریستی متنوع که سالانه تعدادبسیار زیادی توریست و گردشگر به خود جذب کرده است، این شهر بخاطر داشتن مسافرو توریست های خارجی از لوکس ترین امکانات رفاهی و تفریحی برخوردار است، که می تواند سفری دلچسب و لذت بخشی برای گردشگران باشد.

آکواریوم آنتالیا

آس چارتر در این مقاله به معرفی یکی از جذابترین دیدنی های آنتالیا می پردازد، آکواریوم آنتالیا یکی از جاذبه های دیدنی در این شهر می باشد تا پایان مقاله همراه ما باشید و با این جاذبه تماشایی بیشتر آشنا شوید. آس چارتر، سامانه خرید بلیط هواپیما خارجی به شما این امکان را می دهد تا با کمترین وقت و کمترین هزینه بلیط چارتر مشهد آنتالیا خود را از سایت به راحتی تهیه نمایید.

آکواریوم بندرانزلی

معرفی آکواریوم آنتالیا

آکواریوم ها می تواند گزینه خوبی برای کسانی که به دنیای زیر آب علاقه مند هستند باشد، جذابیت و زیبایی شگفت انگیز در اعماق دریاها همیشه یکی از رویاهایی بوده که دوست داشتید از نزدیک آنرا لمس کنید، امروزه به کمک غواصی درکنار غواصان می توانید به اعماق دریا بروید و یا اگر از رفتن به زیر آب واهمه دارید می توانید به آکواریوم های بزرگی که احداث شده است بروید و با دنیای رنگارنگ زیر اب بیشتر آشنا شوید.

آکواریوم آنتالیا

آکواریم آنتالیا در نزدیکی ساحل کنیالتی آنتالیا قرار گرفته است و بزرگترین آکواریوم تونلی جهان به مساحت حدود 30،000 متر مربع می باشد، که در سه طبقه قرار گرفته است، این آکواریوم با 131 متر طول و 3.5 متر عرض داردو شامل 40 آکواریوم موضوعی و 131 متر تونل آکواریومی می باشد، جالب است بدانید این آکواریوم که از آب دریا پر شده است.

آکواریوم آنتالیا
بخش های مختلف آکواریوم آنتالیا

آکواریوم آنتالیا در سال 2012 افتتاح  گردید. آکواریوم آنتالیا شامل 40 بخش متنوع و مختلف مانند: اقیانوسی، جنگل بارانی و ناحیه‌ی برفی و امکانات تفریحی نظیر: آکواریوم تونلی، دنیای یخ، موزه یخ، باغ وحش، خانه حیوانات خزنده گرمسیری، سینمای سه‌بعدی، فروشگاه، رستوران، کافه، محل مناسب برای بازی کودکان، غواصی در آب، پارکینگ و اجاره ویلچر می باشد که می‌توانید در در هر بخش اطلاعاتی را درمورد جانواران و گیاهان بومی آن منطقه کسب کنید، در ادامه با این بخش ها آشنا خواهید شد.

آکواریوم آنتالیا

تونل آکواریوم آنتالیا

آکواریوم آنتالیا تونلی با طولی حدود 131 متر و با 3 متر عرض دارد که تقریبا ظرفیتی بیش از 5 میلیون لیتر آب دارد. دراین تونل شما م یتوانید انواع ماهی ها و آبزیان دریایی را مشاهده نمایید. و از دیدن ماهی های رنگارنگ و زیبا با اندازه های متفاوت لذت ببرید.

آکواریوم آنتالیا

سینمای مجازی آکواریوم آنتالیا

یکی از بخش های مهیج و جذاب در آکواریوم آنتالیا سینمای سه بعدی آن می باشد، در این سینما به شما عینک های مخصوص و سه بعدی داده می شود تا بتوانید عمق هیجان تماشای یک فیلم واقعی را در دنیای مجازی لمس کنید. فیلم هایی که در این سینما برای بازدیدکنندگان پخش می شود، فیلم های ترسناک در عمق دریا و فرار از دست کوسه های گوشت خوار می باشد، ویا با نشستن ب روی یک صندلی فقط قایقرانی و زندگی ماهی‌ها را به صورت سه ‌بعدی تماشا کنید، سینمای سه‌بعدی می‌تواند تجربه متفاوتی باشد که میتواند تجربه ای جذاب و هیجان انگیز برایتان باشد.

آکواریوم آنتالیا

تندیس های آکواریوم آنتالیا

از دیگر دیدنی های زیبا در آکواریوم آنتالیا وجود تندیس هایی زیبایی از یک لاشه هواپیما بزرگ، یک کشتی به گل نشسته و لاشه‌های زیردریایی را به عنوان دکورهای آکواریوم توسط یک مجسمه‌ ساز ایتالیایی طراحی شده است، که باعث طبیعی ترشدن آکواریوم می باشد.

آکواریوم آنتالیا

غذا دادن به آبزیان در آکواریوم آنتالیا

یکی از جذابیت های دیدنی در آکواریوم آنتالیا غذا دادن به آبزیان می باشد، در این بخش بازدیدکنندگان می توانند به ماهی ها غذا بدهند، در این بخش به شما یک شیشه شیر بزرگ می دهند و شما باید به ماهی های عظیم الجثه ای که به شکل کودکانه ای آرام سر خود را از آب خارج کرده‌اند، غذا بدهید. این بخش یکی از شلوغ ترین قسمت ها در این آکواریوم می باشد، و باید مدت زیادی در صف به انتظار بمانید تا بتوانید این حس خوب غذا دادن به این موجودات زیبا را تجربه کنید.

آکواریوم آنتالیا

شنا در آکواریوم آنتالیا

ار دیگر جذابیت های فوق العاده که طرفداران زیادی نیز دارد، شنا در کنار موجودات زیبای دریایی می باشد، شما می توانید در دل آب‌های آکواریومی و بین ماهی‌ها و گیاهان دریایی آکواریوم آنتالیا شنا و غواصی را تجربه کنید، برای غواصی به شما لباس مخصوص غواصی را می دهند و با کمک مربی به داخل آب می روید.

آکواریوم آنتالیا

برف‌بازی در آکواریوم آنتالیا

از دیگر بخش‌های جذاب، و پر طرفدار در آکواریوم آنتالیا سالن 1500 متری دنیای برف است. این سالن یکی از تفریحات عالی و پربازدید در این مجموعه می باشد، که با بهترین تجهیزات پیشرفته برف تولید شده است، شما می توانید در روزهای گرم تابستان لذت برف بازی را در این مجموعه تجربه کنید و از این تفریح  مهیج لذت ببرید.

آکواریوم آنتالیا

امکانات آکواریوم آنتالیا

آکواریوم آنتالیا دارای امکانات تفریحی و رفاهی زیادی می باشد که تعدادی از امکانت تفریحی را در بالابرایتان معرفی کردیم در ادامه به معرفی برخی از امکانات رفاهی این مجموعه می پردازیم. امکانات موجود در آکواریوم آنتالیا عبارت اند از: فروشگاه، کافه و رستوران‌های آکواریوم، اجاره ویلچر و محل مناسب برای ویلچر، پارکینگ، برگزاری مراسم، فروشگاه‌ها، باغ وحش، زمین‌های بازی کودکان، فروشگاه اسباب بازی، غواصی در آب، مناظر مخصوص عکاسی.

آکواریوم آنتالیا

امکانات آکواریوم آنتالیا برای کودکان

یکی از بی نظیر ترین امکانات که این مجموعه به بازدید کنندگان ارائه می دهد، امکانات تفریحی و رفاهی برای کودکان می باشد، امکانات متنوعی و سرگرم کننده برای کودکان مانند: زمین های بازی بزرگ، کنسول های بازی، سینمای کوچک، سه کلبه اسکیمو، یک کافه و خانه بابانوئل ... که بهترین و محبوب ترین تفریح برای کودکان در این مجموعه محسوب می شود.

آکواریوم آنتالیا

آب و هوا و بهترین زمان سفر به آنتالیا

آنتالیا ازآب و هوای مدیترانه ای برخوردار است،  تابستان های آفتابی و زمستان هایی معتدل، بهترین زمان سفر به آنتالیا در فصل بهار و تابستان است زیرا هم هوا بسیار معتدل و خوب است و هم تمام تفریحات آنتالیا باز می باشد بنابراین اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید، بهترین ماه های سفر، ماه های آوریل، مه، اکتبر و نوامبر است.

آکواریوم آنتالیا

هزینه بلیط آکواریوم آنتالیا

هزینه بازدید از آکواریوم آنتالیا حدود100 لیر ترکیه یعنی چیزی معادل 273 هزار تومان با پول ایران می باشد.

آدرس آکواریوم آنتالیا

ترکیه، استان آنتالیا، ساحل کنیالتی، محله اراپسویو، بلوار دوملوپینار

آکواریوم آنتالیا

جاذبه های معروف در نزدیکی آکواریوم آنتالیا

آنتالیا شهری پر از جاذبه ای گردشگری و توریستی که هرساله میزبان گردشگران بسیار زیادی می باشد، در ادامه به معرفی این جاذبه ها می پردازیم تا بعد از بازدید از آکواریوم آنتالیا به بازدید از این جاذبه ها بپردازید. اماکن تفریحی مانند: پارک ساحلی آنتالیا، پارک فرهنگی آتاتورک، پارک آبی دلفین لند، مجموعه ساحلی فلامینگو.

آکواریوم آنتالیا

هتل های نزدیک به آکواریوم شهر آنتالیا

هتل سو

هتل پرلا مار

هتل تایماز کار داشلار

هتل کرنر پارک

آکواریوم آنتالیا

رستوران های اطراف آکواریوم شهر آنتالیا

رستوران های مک دونالد

رستوران اوز سوت پارک

رستوران کرمیزی

رستوران مِحمِت

رستوران مادو

آکواریوم آنتالیا

آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط هواپیما خارجی تهران آنتالیا در مشهد می باشد، شما می توانید با تهیه بلیط خود از این سامانه از تخفیفات و مزایای ویژه ای برخوردار شوید، همچنین آس چارتر با پشنیبانی 24 ساعته با داشتن کادری مجرب در تمام طول شبانه روز همراه و پشتیبان شماست. شما می توانید سفری خوش و راحتی را با آس چارتر تجربه کنید.

date_range دوشنبه 31 مرداد 1401 remove_red_eye 308 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0