{{ctrl.notification}}
آنالیا ترکیه

آنالیا ترکیه

آنالیا شهری تاریخی در ترکیه است که در فاصله 135 کیلومتری آنتالیا قرار دارد. آنالیا امروزه  بعنوان یکی ازمقاصد اصلی گردشگران در جهان شناخته می شود. آنالیا از شمال به رشته کوه های توروس و از جنوب به دریای مدیترانه و از شرق به قاضی پاشا منتهی می باشد. در این مطلب به سراغ حقایق جالب در رابطه با این شهر زیبا و تاریخی رفته ایم، با آس چارتر همراه باشید تا آلانیا را بهتر بشناسیم.

آنالیا

آنالیا در گذشته بخشی از سرزمین کیلیکیه و همچنین بخشی ازسرزمین پامفیلیا محسوب می شد و بخشی از امپراطوری ایران بود.سپس زیر سلطه و حکومت یونانی ها و رومی ها درآمد. در دوره امپراطوری روم شرقی به آن نام کلنوروس یا کوه زیبا داده شد. علاء الدین کیقباد، در سده13 میلادی نام شهر را به علائیه تغییر داد در آخر آلانیا در سال 1471میلادی ضمیمه امپراطوری عثمانی شد. در این مطلب از آس چارتر قصد داریم شما را با معروف ترین هتل های شهرآنالیا آشنا کنیم. همچنین میتوانید بلیط هواپیما تهران آنتالیا خود را از سایت دریافت کنید ودر ادامه با ما همراه باشید.

هتل RAMIRA CITY HOTEL) ) - فقط بزرگسالان 16)+)

این هتل تنها 500 متر تا ساحل فاصله دارد و در بخش مرکزی آنالیا واقع شده است.

این هتل دارای استخر رو باز اتاق های تهویه مطبوع با تلویزیون ماهواره ای وشاتل رایگان است.

این هتل تنها یک کیلومتر با برج قرمزKIZEL KULE)) وتا قلعه آلانیا 4 کیلومترفاصله داردفرودگاه آنتالیا با ماشین 2.5 ساعت از این هتل فاصله دارد پارکینگ خصوصی رایگان نیز در محل موجود است.

هتل رامیرا سیتی آنالیا

هتل VILLA TURKA) )

این هتل رمانتیک دارای چشم انداززیبا دریا ،صبحانه طبیعی ،معماری بی نظیرو یک استخر کوچک وماساژهیدرو برای استراحت پس ازیک روزطولانی می باشد. اتاق های زیبا و تزئین شده هتل دارای کف و سقف چوبی بلند مبلمان اصلی آنتیک وای فای رایگان و چشم انداز پانورما از دریای مدیترانه هستند در بعضی ازاتاق ها چای وقهوه ساز و میز مطالعه وجود دارد.میهمانان می توانند از خوردن صبحانه درتراس های هتل که مشرف به دریا ی مدیترانه و شهر است لذت ببرند.

این هتل در حد 5 دقیقه پیاده روی تا ساحل و 10 دقیقه پیاده روی تامرکز شهر فاصله دارد. فرودگاه قاضی پاشا در 40کیلومتری هتل واقع شده است. با کمتر از 3 دقیقه بلیط هواپیما خارجی را از سایت آس چارتر تهیه کنید.

هتل (COMFORT SUITES         

واقع در شهر آنالیا یک تراس و یک سالن مشترک دارد.این هتل با داشتن بار و نزدیکی به چندین جاذبه دیدنی در فاصله 1 کیلومتری آلانیا آکوپارک، 101 کیلومتری ازموزه باستان شناسی آلانیا و 103 کیلومتری با غارداملاتاش فاصله دارد. این ملک تا میدان آتاتورک 104 کیلومتروتا برج قرمز انالیا 108 کیلومترفاصله دارد. کلیه واحدها دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای ماکروویو، دستگاه قهوه جوش، دوش، لوازم بهداشتی رایگان و کمد دیواری هستند. ایستگاه اتوبوس آلانیا 108 کیلومتر،ساحل کلئوپاترا 1 کیلومترو فرودگاه قاضی پاشا 45کیلومتربا هتل فاصله دارد.

هتل کامفورت سوییت آنالیا

هتل () ( LEMON VILLAفقط بزرگسالان)

این هتل فقط 150 متر ازساحل فاصله دارد، و دارای یک باغ کوچک و وای فای رایگان درهمه مناطق ملک است. واحد های کف پارکت شده ،سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره ای صفحه تخت وحمام اختصاصی و لوازم بهداشتی رایگان است. برخی واحدها بالکن نیز دارند. اجاره دوچرخه و اتومیبل در صورت درخواست امکان پذیر است.خدمات خشک شویی واتوکشی نیز با هزینه اضافی در دسترس است. بندرآنالیا وقلعه تاریخی آنالیا درفاصله کمی در یک پیاده روی کوتاه از این هتل قرار دارند.

هتل 5ستاره زافیرا دلوکس

این هتل زیبا که درشهر انالیا ودر منطقه آوسالار قرار دارد  دارای 817 اتاق است ودارای 500متر ساحل اختصاصی در این منطقه است. این هتل به مانند قصری زیبا طراحی شده است که هر گونه امکانات تفریحی از جمله استخر رو باز، استخر سرپوشیده، باشگاه بدن سازی، زمین تنیس، بیلیارد، رستوران، کافی شاپ، آسانسور، خشکشویی، فروشگاه، صندوق امانات، نگهداری بچه، تلویزیون ماهواره ای، نیم باررایگان و امکانات اسپا را در خود جا داده است.

زافیرا دلوکس آنالیا

هتل سفیر ریزورت اند اسپا

این هتل در یک موقعیت عالی ودر کنار ساحل شنی قرار دارد که مساحت قابل توجهی بعنوان ساحل اختصاصی منطقه تعیین شده است که شامل دو استخر روباز پارک آبی و امکانات آب گرم است. امکانات اسپا در این هتل شامل سونا ،حمام ترکی و انواع ماساژ است.

امکانات هتل شامل: رستوران، خشکشویی، باغ، نگهداری بچه، تراس، مینی باررایگان، پارکینگ، استخر سرباز، استخر سرپوشیده، سونا ،جکوزی، ماساژ، سالن بازی کودکان، تنیس، بیلیارد، ساحل اختصاصی، اینترنت بی سیم رایگان در لابی، اتاق خانوادگی، پذیرش 24ساعته چک این/چک اوت خصوصی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، کارمندان چند زبانه، ورودحیوانات خانگی ممنوع وخدمات تبدیل ارزاست.

این هتل دارای 333 اتاق است . فاصله این هتل 32کیلومتر از مرکز شهر آلانیا، 100 کیلومتر از فرودگاه انتالیا و 67 کیلومتر از فرودگاه قاضی پاشا است. شما با خرید بلیط چارتر تهران اسپارتا می توانید به بازدید از این شهر زیبا بروید.

هتل بوتانیک آلانیا

این هتل در منطقه سرسبز اوکارکالار آلانیا قرار دارد که باغ گیاهی این هتل بیش ازهزاران نوع پوشش گیاهی با درختان کاکتوس، مورد، بگونیا و... در خود جا داده است. رایحه درختان و سرسبزی این هتل در کنار محیطی آرام و تفریحات مفرح این هتل را برای مسافران به یک گزینه عالی تبدیل کرده است. این هتل دارای 617 اتاق است.

امکانات این هتل رستوران، باغ ،خشکشویی، فروشگاه، نگهداری بچه، صندوق امانات، تلویزیون کابلی ماهواره ای، مینی بار رایگان، استخرسرباز، استخرسرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن بازی کودکان، تنیس، بیلیارد، ساحل اختصاصی، اینترنت بی سیم رایگان در لابی، اتاق خانوادگی، پذیرش 24ساعته چک این /چک اوت خصوصی ،ورود حیوانات خانگی ممنوع، خدمات اتاق، خدمات تبدیل ارز.

هتل بوتانیک آلانیا

 هتل میشل

 یکی از زیباترین و خوش منظره ترین هتل های 5ستاره آلانیا هتل میشل است که هتلی برای بزرگسالان است این هتل درمیان دریای مدیترانه و کوه های TAURUS قرارگرفته و فاصله مرکز شهر تا این هتل 5 کیلومتر است که تنها 400متر با ساحل فاصله دارد.

اتاق های هتل با طراحی مدرن دکور شده است و از آنجایی که این هتل روی تپه بنا شده است بعضی اتاق هاچشم اندازی خیره کننده از مناظراین منطقه را به همراه دارد .تمام اتاق ها دارای سیستم تهویه مناسب، تلویزیون، یخچال، مبلمان، گاوصندوق، اینترنت بی سیم، سشوار، کابین دوش، مینی بارو بالکن است. این هتل 5 ستاره دارای 200 اتاق است.

امکانات این هتل استخرسرباز، استخرسرپوشیده، استخرکودک، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی، پارک آبی، سالن بدنسازی و تناسب اندام، زمین تنیس، میزتنیس، دارت، بیلیارد، ورزش های آبی، رستوران و کافه، کلاب شبانه، اتاق وی آی پی، خشکشویی، صرافی، سالن کنفرانس، اینترنت، پذیرش 24 ساعته، اتاق سیگارممنوع ، ترنسفرفرودگاهی، اجاره خودرو، ساحل خصوصی، کارمندان چندزبانه .

هتل روبی پلاتینیوم

این هتل لوکس و 5 ستاره در آلانیا در مساحتی بالغ 40هزار مترمربع دارای ساحل شنی مرغوب اختصاصی  به طول 120 متر است که استخرسرپوشیده و روباز، زمین تنیس و خدمات ماساژ و اسپا از گزینه های عالی این هتل برای مسافران است. در ای هتل هرگونه تفریحاتی برای هر سن و سالی در نظر گرفته شده است. این هتل 5 ستاره دارای 403 اتاق است.

امکانات این هتل استخرسرباز،استخرسرپوشیده، استخرکودک، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی، سالن بدنسازی و تناسب اندام، سالن بازی، زمین تنیس، میزتنیس، دارت، ورزش های آبی، غواصی، زمین بازی کودکان، رستوران، کافه، کلاب شبانه، خشکشویی، صرافی، سالن کنفرانس، اینترنت، پذیرش 24 ساعته، تراس، باغ، اتاق سیگارممنوع، اتاق خانواده، ترنسفرفرودگاهی، سالن زیبایی، اجاره خودرو، ساحل خصوصی، کارمندان چند زبانه، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع. هتل ازساحل یک دقیقه پیاده، 25کیلومترازمرکزشهرآلانیا، ازفرودگاه آنتالیا 100 کیلومتر و 7/19 کیلومتر از آلانیا لوناپارک فاصله دارد.

روبی پلاتینیوم آنالیا

هتل ام سی آرانجیا

این هتل 5 ستاره مساحت خیلی زیادی نزدیک به 66 هزار متر مربع را به خود اختصاص داده است و امکانات عالی و مفرح را برای میهمانان مانند استخر درفضای بازاستخر کودکان استخر سرپوشیده وسرسره آبی فراهم کرده است. این هتل 5ستاره دارای 292اتاق است.

امکانات این هتل استخرسرباز، استخرسرپوشیده، استخرکودک، سونا، ماساژ، حمام ترکی، سالن بدنسازی وتناسب اندام، سالن بازی، زمین بازی کودکان، غواصی، تنیس، کلاب شبانه، صرافی، خشکشویی، اینترنت، پذیرش 24 ساعته، تراس، باغ، رستوران، کافه، اتاق سیگارممنوع، اتاق خانواده، ترنسفرفرودگاهی، سالن زیبایی، اجاره خودرو، نگهداری بچه، ساحل خصوصی، کارمندان چند زبانه. هتل ام سی آرنجیا6/12 کیلومترازپارک آبی الانیا و 56 دقیقه باماشین ازفرودگاه قاضی پاشا فاصله دارد.

هتل اورنج کانتی

هتل اورنج کانتی این هتل زیبا دارای 555 اتاق بزرگ با سایزهاوامکانات متفاوت می باشد. فاصله هتل اورنج کانتی تا فرودگاه آنتالیا 90 کیلومتر می باشد و 30کیلومترتاشهرآلانیا فاصله دارد. از جمله امکانات هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد: انواع تخت های کینگ و بزرگ سایز، حمام ودستشویی، مرکز کنترل تهویه، سشوار، تلفن، مینی بار، تلویزیون صفحه تخت ماهواره ای و... هتل برنامه های سرگرم کننده و جالبی را هر روز انجام میدهند.از جمله بازی های هتل: ژیمناستیک، حمام، سونا، دارت، تنیس و ورزش های آبی....

اورنج کانتینی آنالیا

چه زمانی به آلانیا سفر کنیم:

اگرقصدسفرکوتاه مدت به آلانیا را دارید و میخواهید به طورکامل از خورشید درخشان این شهر بهره ببرید در ماه های جون ،جولای و آگوست (فصل تابستان) به این شهرسفرکنید.

با سایت آس چارتر به راحتی بلیط هواپیما چارتر خود راتهیه کنید تا سفری خوش و اقامتی دلپذیر در این شهر داشته باشید.

date_range پنجشنبه 20 آبان 1400 remove_red_eye 1355 بازدید favorite_border 0 chat 1
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 1
سما :

ممنون