{{ctrl.notification}}
آشنایی با جاذبه های گردشگری رامسر عروس شهر های ایران

آشنایی با جاذبه های گردشگری رامسر عروس شهر های ایران!

موزه تماشاگه خزر

این موزه که معروف به کاخ مرمر است سبک معماری ان اروپایی است. مساحت این کاخ 600 متر است و و در سال 1316 در باغی به مساحت 60 هزار متر ساخته شده است. باغ این موزه  شامل گونه های گیاهی دست نیافتنی خارجی ومرکبات در ان کاشته شده است. اولین نهال مرکبات  ایران در این باغ ساخته شده است. هنرمندان بزرگ ایران و جهان طرح های زیبای قشنگی با گچ بری های زیبا و 4 ستون سنگی بزرگ به کار برده اند و ببر سنگی،مجسمه های برنزی، مرمری، نقاشی عتیقه و فرش های گران و نفیس و کریستال همگی در این موزه قابل دیدن هستند. شما می توانید در اولین فرصت بلیط ارزان چارتر رامسر و بلیط هواپیما خود را از اس چارتر بخواهید.

 

بوستان جنگلی صفارود

پارک جنگلی صفارود در نزدیکی شهر رامسر و یکی از جاهای دیدنی و قشنگ رامسر است. این بوستان بین دره و پایین جاده است. وجود جنگل، رودخانه و اب و هوای بسیار دلنشین باعث شده مسافران زیادی از این پارک استفاده کنند.

بوستان جنگلی صفارود رامسر

تله کابین رامسر

بزرگ ترین تله کابین ایران برای رامسر است که از دریای خزر تا ارتفاعات جنگل راه پیدا کرده است. این تله کابین دارای 50 کابین است که طول مسیر ان 2 کیلومتر است. این تله کابین در 300 متری شهر چابکسر و 5 کیلومتری غرب رامسر قرار دارد. همچنین این تله کابین جزوه اولین تله کابین های خاورمیانه است که از ساحل به ارتفاعات جنگلی کشیده شده است. در مجموع 450 نفر می توانند سوار تله کابین بشوند.

تله کابین رامسر

قلعه مارکو

این قلعه در 3 کیلومتری دریای خزر و 6 کیلومتری شرق رامسر در مسیر تنکابن به رامسر قرار دارد. سرتاسر این قلعه پوشیده از درخت های انجیر، بلوط، شمشاد ،است . خرید بلیط چارتری مشهد رامسر خود را تهیه کنید و در اولین فرصت به شهر زیبای رامسر سفر کنید.

قلعه مارکو رامسر

آب های گرم معدنی رامسر

اب های گرم معدنی بخش بسیار زیادی از رامسر را در بر گرفته اند. این اب های گردم معدنی خاصیت طبی و درمانی بسیار بالایی دارند. چیزی که باعث منحصربفرد شدن این اب های گرم است نزدیکی ان به دریا است. برای درمان بیماری های پوستی و رماتیسم و همچنین درد های عصبی می توانید از این اب گرم استفاده کنید. بیشترین چشمه های اب معدنی در سادات محله است که با رامسر5 کیلومتر فاصله دارد.

جواهرده

این روستا در قدیم به اسم جورده تلفظ شده است که بعد ها به ان جواهر ده گفته می شود. یکی از بهترین مکان های دیدنی که گردشگران برای ان به رامسر می ایند وجود همین جواهرده است.

جنگل های زیبای جواهرده که در نصفی از سال با برف پوشیده شده اند در تابستان هوای بسیار خنکی را برای به اهالی این روستا به ارمغان می اورد.جواهرده را نگین فیروزه کوه های البرز میخوانند. این مکان به طرز جالبی در ارتفاع بالایی از سطح دریا یعنی 2 هزار متر قرار گرفته است. آس چارتر تنها مراجع کننده بلیط پرواز چارتر مشهد رشت در مشهد است.

جواهرده رامسر

ییلاق گرسماسر

در این ییلاق چشمه های زیادی و دشت های بسیار بزرگی و همچنین کوه هایی که می توان از بالای ان رامسر و تنکابن را تماشا کنید که یک لذت جالبی دارد. اگر از جنگل های دالخانی بروید به ییلاق گرسماسر می رسید.

ییلاق گرسماسر رامسر

جنگل دالخانی

جنگل دالخانی یک جنگلی است که تقریبا نصفی از ان کوهستانی است که ارتفاع ان به 800 متر میرسد و همین دلیل باعث شده تا مکان بسیار خوبی برای کوهنوردان به شمار بیاید و از ان استفاده کنند. دالخانی روستایی از توابع رامسر است که در 30 کیلومتری جنوب شرقی رامسر قرار دارد. این جنگل مه بسیار قشنگی دارد که بعد از سرسبزی حرف اول را می زند. این جنگل به دالان بهشت معروف است.

جنگل دالخانی رامسر

دریاچه قو

یکی دیگر از جاهایی که در نزدیکی جواهرده است دریاچه قو است. دریاچه ای مصنوعی است که قبلا یک برکه بوده است اما رفته رفته شاهد زیباتر شدن ان هستیم. اگر می خواهید به رامسر سفر کنید پیشنهاد می کنیم در مسیر جواهر ده سری هم به دریاچه قو بزنید و قایق رانی کنید.

آبشار ده قلو

این ابشار در نزدیکی روستای ایج قرار دارد این ابشار در طول ذوب شدن برف ها است از کوه خشم چال سرچشمه می گیرد و به صورت ابشار های پشت سرهم و تعداد زیاد به عمق دره سرازیر می شود. ابشار ایج غارهای زیادی دارد و از یخچال های دائمی و چشمه های خروشان است.این ابشار اب بسیار زیادی دارد و همین سبب می شود که طرفداران زیادی هم داشته باشد.

پل معلق رامسر

در بالا راجب تله کابین رامسر گفتیم این در ایستگاه بالایی تله کابین رامسر و قسمت زیپ لاین است که برای رسیدن به پل باید ترس را کنار گذاشته و همراه با زیپ لاین خودتان را به این 3 پل برسانید.این پل قطعا یکی از هیجان انگیز و جذاب ترین پل هایی است که می توانید اوج لذت و هیجان را حس کنید.

پل معلق رامسر

غار گرگر لوکا

برای رفتن به این غار باید مسیر سختی را طی کنید.رفتن به این غار و دیدن ان ارزش طی کردن مسیر را دارد. این غار هم یکی از دیدنی های جذاب رامسر است. در کمتر از سه دقیقه بلیط هواپیما تهران رامسر را گرفته و از این غار دیدن کنید.

این غار در شمال غربی رامسر و یکی از مناطق بکر رامسر است. غار یاغی لوکا به معنی "سوراخ راه زنان" است که چاهی است با دهانه ای نزدیک به 3 متر بر روی کوه ایلمیلی قرار دارد که طبق گفته های قدیمی برای دژ ایلمیلی که می خواستند فرار کنند به سمت ساحل دریا بوده است.

این غار پس از خراب شدن تبدیل به پناهگاه افرادی شده بود که تحت تعقیب حکومت بوده اند.

غار گرگر لوکا رامسر

جنت رودبار

جنت رودبار در فاصله 60 کیلومتری شهرستان رامسر واقع شده است و زیبایی های این منطقه هر گردشگری را به خود جذب می کند.

جنت رودبار را سرزمین گل گاو زبان می نامند. جشنواره گل گاو زبان چندین سال است که برگزار می شود.

موزه مردم شناسی رامسر

موزه مردم شناسی در سال 1389 توسط سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی ساخته شده و گردشگران می توانند با اداب و رسوم، فرهنگ، وسایل قدیمی، رامسر اشنا شوند. در این موزه بیش از 700 غرفه جذاب وجود دارد که به جز رسم و رسوم و اداب اشاره ای هم به صنایع دستی مازندران انداخته است. برای رفتن به این موزه باید از بلوار اصلی باهنر وارد شوید و وقتی که به تقاطع بلوار طالقانی رسیدید سمت ساحل می توانید موزه مردم شناسی رامسر را مشاهده کنید.

موزه مردمشناسی رامسر

بلوار معلم رامسر

بلوار معلم رامسر که در منطقه چهارصد دستگاه قرار دارد. این بلوار با بیش از 1.5 کیلومتر طول دارد و از هتل قدیم رامسر شروع می شود و تا ساحل خزر ادامه دارد. در اطراف این بلوار سوئیت ها و قامتگاه هایی وجود دارد که  گردشگران به صورت روزانه می توانند انها را اجاره کنند و از ان استفاده کنند.یکی از دلایلی که می توانید در بلوار معلم ویلا اجاره کنید این است که صبح ها می توانید برای ورزش صبحگاهی بروید. خرید بلیط لحظه اخری خود را از سامانه آس چارتر خریداری کنید.

بلوار معلم رامسر

date_range جمعه 05 شهریور 1400 remove_red_eye 1629 بازدید favorite_border 0 chat 1
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 1
وحید اخوان :

سلام.آیا تعیین خسارت کنسلی بلیط به ایرلاین هم بستگی داره؟