{{ctrl.notification}}
آشنایی با بهترین رستوران های انزلی

آشنایی با بهترین رستوران های انزلی

 انزلی علاوه بر داشتن مکان های گردشگری بسیار زیبا و طبیعی دارای رستوران های بسیار لوکس و معرکه است که قطعا تجربه کردن این غذا ها و رستوران ها می تواند تجربه ای متفاوت از سفر به بندر انزلی باشد همانطور که می دانیم گیلان به غذاهایش معروف است خصوصا اگر ان غذاها محلی باشد لذت دیگری دارد اما در این بین رستوران هایی وجود دارند که بتوانید در سفر به انزلی ان ها را امتحان کنید و حس کنید که این غذاها متفاوت تر از شهر های دیگر ایران است در کنار این رستوران ها و مکان های تفریحی می توانید تجربه های جدیدی چون قایقرانی و پارو کشیدن بین تالاب زیبای انزلی را تجربه کنید، بندر انزلی شهر همیشه باران در 40 کیلومتری رشت قرار  دارد و این بندر قدیمی از زمان های گذشته به  دروازه اروپا معروف بوده است و اهمیت زیادی به عنوان مرکزی برای پهلوگیری کشتی های تجاری دارد شهر انزلی به عنوان یک مقصد توریستی شناخته می شود همچنین می توانید بلیط چارتری بندرانزلی خود را ازسایت اس چارتر تهیه نمایید در ادامه با ما همراه باشید.

رستوران خونه باغ یار ماشالا

رستوران حاج مرتضی انزلی

اگر به دنبال غذاهایی چون کته کباب هستید پیشنهاد می کنیم به رستوران حاج مرتضی بروید که علاوه بر کته کباب، کولی یا مخلفات خفن گیلانی را می توانید پیدا کنید.

آدرس: بندرانزلی، ما بین میدان مالا و میدان معراج

رستوران حاج مرتضی بندرانزلی

رستوران خونه باغ یار ماشالا

فضای این خانه شما را به دل ایران قدیم و خانه های قدیمی با معماری ایرانی و پنجره های رنگی می برد منوی این رستوران شامل غذاهای سنتی ایرانی، انواع کباب، انواع ماهی و غذاهای سنتی گیلان می باشد که می توانید این غذاها را در فضای نوستالژیک میل کنید.

آدرس: استان گیلان، بندرانزلی، غازیان، آتش نشانی، خیابان سنایی

رستوران خونه باغ یار ماشالا

رستوران شمس العماره انزلی

منوی این رستوران شامل انواع غذاهای سنتی ، ایرانی، غذاهای محلی گیلانی و غذاهای فست فودی همراه با منوی کافی شاپ است همچنین فضای این رستوران نوستالژیک است.

رستوران خونه باغ یار ماشالا

رستوران دریاکده انزلی

این رستوران غذاهای دریایی و گیلانی خوشمزه ای را دارد که اگر طرفدار غذای دریایی هستید پیشنهاد خوبی برای شماست.

آدرس: جاده رشت به انزلی ٢ کیلومتر بعد از دانشگاه آزاد

رستوران دریاکده انزلی

رستوران نیلوفر آبی انزلی

این رستوران فضای فوق العاده رویایی دارد که هنگام خوردن غذا می توانید ویو مرداب ها را هم ببینید.

آدرس: بندرانزلی– روبروی دادگستری– خیابان استادیوم

رستوران خونه باغ یار ماشالا

رستوران گرند شف در انزلی

این رستوران علاوه بر لوکس بودنش دارای کافی شاپ است که انواع غذاهای ایرانی و و فست فود را دارا است.

آدرس: منطقه آزاد انزلی، طبقه دوم آکواریوم فانتستیک

رستوران گرند شف

رستوران لوتکاچی انزلی

این رستوران در مکانی بسیار زیبا تاسیس شده و در کنار مرداب انزلی قرار دارد و در روبه روی ان می توانید خانه های رنگی و مرداب را ببینید ، این رستوران شامل انواع غذاهای محلی، انواع کباب، انواع ماهی می باشد، برای بازدید از رستوران لوتکاچی کافی است در اولین فرصت به دست امده بلیط چارتری هواپیما کیش رشت بگیرید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

آدرس: بندر انزلی، خیابان تکاوران، سمت روگا،روبروی خانه های رنگی

رستوران لوتکاچی بندرانزلی

رستوران آندرانیک انزلی

این رستوران فضایی کوچک ، محیطی ساده و غذاهای خوشمزه ای دارد، منوی این رستوران شامل باقلی قاتق، میرزا قاسمی، ماهی کولی خزر می باشد.

  آدرس رستوران آندرانیک: گیلان، بندر انزلی، روبه روی شهرداری

رستوران خونه باغ یار ماشالا

رستوران هیراد

از رستوران هایی که در بندر انزلی است می توانیم به هیراد اشاره کنیم که مجموعه کاملی از تفریح، غذا و خرید است و شامل یک کافی شاپ ساحلی است و سه وعده صبحانه، ناهار، شام را می توانید انجا میل کنید، این رستوران غذاهای محلی، دریایی، و انواع کباب را سرو می کند و صبحانه ان به صورت سلف سرویس است و سه فضای مستقل به نام: رستوران کلاسیک، تراس (فضای باز) و سالن ساحلی (رو به دریا) دارد.

رستوران خونه باغ یار ماشالا

رستوران اکبرجوجه انزلی

اگر شما هم به رستوران های زنجیره ای اکبر جوجه رفته اید مطمئنا با ان اشنا هستید یکی از شعبه های اکبر جوجه در انزلی است که فضای شیک و ساده ای دارد و قیمت های ان کاملا مناسب است و غذای چلو مرغ مخصوص و یا اکبر جوجه بسیار معروف است.

آدرس: بندر انزلی، جاده رشت انزلی، بلوار ابوطالب پیشوایی.

رستوران گرند شف

رستوران قبیله عشق انزلی

از دیگر رستوران های انزلی می توانیم به قبیله عشق اشاره کنیم که علاوه بر داشتن سالن غذا خوری فضای بازی برای کودکان دارد و کسانیکه به همراه خانواده به این رستوران می روند می توانند نگران کودک خود نباشند، منوی این رستوران شامل انواع غذاهای محلی و انواع فست فود می باشند و از دیگر امکانات ان می توانیم به کافی شاپ و چایخانه سنتی اشاره کنیم. اس چارتر این امکان را به شما می دهد تا بتوانید در کمتر از سه دقیقه خرید بلیط چارتری هواپیما را انجام دهید.

آدرس: بندر انزلی، نرسیده به هتل سفیدکنار.

رستوران قبیله عشق بندرانزلی

رستوران هتل دلفین انزلی

تنوع غذایی در این رستوران بسیار زیاد می باشد و غذاهای ایرانی، دریایی، محلی در ان سرو می باشد و همچنین این رستوران دارای کافی شاپ و سفره خانه سنتی است و همچنین بعد از صرف غذا می توانید چای یا قلیان سفارش دهید.

آدرس: بندر انزلی، ساحل قو، خیابان اطبا.

رستوران خونه باغ یار ماشالا

رستوران دیگچه انزلی

این رستوران بسیار حرفه ای است و انواع غذاها را با کیفیت عالی طبخ می کنند و منوی ان شامل انواع غذاهای ایرانی، کباب ها، خورشت ها است تمامی این غذاها طعمی دلپذیر دارند و بعد ازتست ان می توانید مشتری دوباره این رستوران بشوید.

آدرس: بندرانزلی، خیابان میرزا کوچک خان، روبروی بازار ماهی فروشان قدیم.

رستوران دیگچه بندرانزلی

فست فود پیتزا پیتزا انزلی

از بهترین فست فود های انزلی می توانیم به پیتزا پیتزا اشاره کنیم که یکی از شعبه های ان در انزلی است و در این فست فود می توانید انواع پیتزا ها، برگر ها، سوخاری ها را با کیفیت بالا و قیمت مناسب سفارش دهید.

آدرس: بندر انزلی، خیابان طالقانی.

رستوران خونه باغ یار ماشالا

فست فود اترو انزلی

این فست فودی در یکی از مجتمع های تجاری منطقه ازاد قرار دارد که نزدیک به بازار بزرگ کاسپین و مجتمع ستاره شمال واقع شده که انواع پیتزاها، برگر ها، ساندویچ های هات داگ، را ارائه می دهد؛ اس چارتر بهترین مرجع ارائه کننده بلیط ارزان چارتری شیراز رشت است.

آدرس: منطقه آزاد بندر انزلی، مجتمع ستاره شمال، جنب بانک کشاورزی.

رستوران خونه باغ یار ماشالا

date_range دوشنبه 10 آبان 1400 remove_red_eye 1348 بازدید favorite_border 0 chat 1
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 1
محمد :

اینکه رستوران آندرانیک را معرفی کردید بسیار متعجب شدم ما بعد از گوش دادن یکی از اپیزودهای پادکست رادیو دور دنیا وآقای امیرعلی نبویان درتاریخ ۴تیرماه ۱۴۰۲ به این رستوران مراجعه کردیم .از افتضاح بودن جوجه ترش که جوجه مانده ای بود با طعم ماندگی که یک ماده صورتی بیمزه روش مالیده بودن و افتضاح بودن کباب ترش که شرح جوجه ترش راباید برایش گفت نخوام چیزی بگم اما از داغون بودن ماست وخیار بیمزه وشل وشیرین وزیتون پرورده مانده خشک شده نمیتوانم ننویسم که البته ۲۰۰ دومان هم آب خورد.

مدیر سایت :

سلام ما بر اساس نظزات جمیع دوستان نوشتیم بازم همکاران چک می کنن و در صورت لزوم اصلاح بشه